
BYD stigao u Hrvatsku. Cijene kreću od 39.500 eura
Vezano uz: BYD stigao u Hrvatsku. Cijene kreću od 39.500 eura


Do nedavno su uvaljivali onaj 1.0 mlinac za skoro 30t€ u koji stanu 3 osobe od 1.5m a u gepeg 2 ženske torbice

BYD proizvodi komplet proizvod od A do Ž, samostalno, jednostavno je van svake konkurencije i ne može mu nitko ništa...kada su se Kia i Hyundai pojavljivali na tržištu iste ste skepse sipali a da ništa provjerili niste.
Pa zar je teško provjeriti na Jubitou bar nešto od ovog šta pišem, toliko recenzija kinezića ima, počevši od auta pa do aviona, tehnološki za nas nestvarno...čekam! 😘
I pomoći ću vam, tipkajte, Shanghai Auto Show 2025...hvala,hvala!🤗

vozio sam seal-a i seagull-a
završna obrada jos uvijek jako kaska za eu autoindustrijom ( citaj njemcima)
a po voznim karakteristikama miljama, al baš miljama daleko iza istih. To su jednostavno stvari koje su njemci razvijali godinama i imaju know-how, te mislim da ce jako dugo trebati kinezima da dodu na njihovu razinu.
istina je da su auti opremljeni kojekakvim ekranima i glupostima, al to je sve gimmick, nepotrebno i nakon faze prilagodbe na automobil nista od tog necete koristiti
Jedino što mi je baš bilo korisno od stvari sta njemci "masno naplate" je HUD.
sto se tice dizajna, nisu moj stil (ni iznutra nii izvana) i mislim da ce jako lose ostariti

Koliko godina, da ne kažem desetljeća je trebalo prvo japancima, pa kasnije korejcima da stvore renome i povjerenje kupaca kupaca u njihove aute. Sjećam se kako se devedesetih pričalo kako japanski auti ništa ne valjaju jer ih prave roboti i takve stvari.
I onda dolazi ekipa i govori da su kineski auti tehnološko čudo i miljama ispred europskih auta samo zato što imaju panoramski prozor, kamere visoke rezolucije i slične stvari. Ne kužim, eto, jednostavno ne kužim.

Koliko godina, da ne kažem desetljeća je trebalo prvo japancima, pa kasnije korejcima da stvore renome i povjerenje kupaca kupaca u njihove aute. Sjećam se kako se devedesetih pričalo kako japanski auti ništa ne valjaju jer ih prave roboti i takve stvari.
I onda dolazi ekipa i govori da su kineski auti tehnološko čudo i miljama ispred europskih auta samo zato što imaju panoramski prozor, kamere visoke rezolucije i slične stvari. Ne kužim, eto, jednostavno ne kužim.
Nije tu sad više ni to problem. Problem je što europski auti velikom brzinom pedaliraju u rikverc. Cijene idu gore a kvaliteta dolje, samim time aktivno okreću kupce u potragu za alternativom.
https://www.youtube.com/watch?v=kudUDUtYI1I
Najbolji dio je oko 10. minute

Nitko ovdje ne brani europsku autoindustriju. Ja ću je prvi popljuvati. Popljuvao sam i BMW kada se utvrdilo da Serija 5, znači auto od 70-80 tisuća Eura ima iste tipke za prozore kao i Serija 1 koja je skoro tri puta jeftinija. Svaki normalan čovjek će popljuvati politiku gdje svaki dodatni k na autu moraš nadoplatiti.
Ali to što su europski auti lošiji, ne čini kineske aute boljima. To logički nema smisla.
Možda ću ja za 10 godina htjeti kupiti kineski auto. Ali danas - nema šanse.

Pa zar je teško provjeriti na Jubitou bar nešto od ovog šta pišem, toliko recenzija kinezića ima, počevši od auta pa do aviona, tehnološki za nas nestvarno...čekam! 😘
I pomoći ću vam, tipkajte, Shanghai Auto Show 2025...hvala,hvala!🤗
i što točno ta šangaj auto izložba ili recenzije novih automobila govore o kvalitetu za koju tvrdiš - tu je, ne treba se dokazivati
...a kamo li da znamo išta o postprodajnoj podršci
da se razumijemo, kvaliteta je postala upitna kod svih, ali tvrditi na osnovu recenzija novih automobila ili prikazivanja na auto izložbama da je neki automobil kvalitetan u najmanju ruku je blentavo
osobno sam radio testove automobila nekoliko godina i nikad nisam pisao o kvaliteti vozila, osim kvalitete materijala i izrade, što je opet subjektivan dojam dobiven pogledom i opipom, što opet ne govori ništa o kvaliteti i pouzdanosti samog vozila, jer može ti se volan činiti super na osjet, kvalitetan i dobro izrađen, a da opet nakon godinu dana se počne ljuštiti
isto vrijedi i za kvalitetu i pouzdanost ostatka vozila, od motora, ovjesa, elektronike pa nadalje, a ako to zakaže, onda je dobro imati i razvijenu servisnu mrežu, dostupnost dijelova i dobru postprodajnu uslugu, a sve to, uz upitnu kvalitetu, kinezi u eu zasad baš i nemaju
sjećam se testa peugeota 207 i njegovog prethodnika 206, koje sam dobio u isto vrijeme na test (em da bi bolje usporedio, em da se potakne prodaja starijeg modela koji je paralelno prodavan u nekakvom obnivljenom izdanju), 207 mi je bio odličan u maksimalnoj opremi i s najjačim motorom, čak sam prvi put vidio na malom autu da se sklapaju retrovizori, no 206 se s osnovnim benzinskim motorom bio osjetno živahniji (ne brži po ravnom, nego je jednostavno osjećaj bio bolji, jer je bio puno lakši), iako je unutra izgledao kao dacia ili lada napsram novog modela
ono što nisam znao je da se prelaskom na novu seriju od izrazito pouzdanog 206 došlo na 207 koji je bio ljepši, opremljeniji, naizgled kvalitetnijih materijala, ali po pouzdanosti teški flop - ljudima je taj auto mjesecima visio po servisima, a da majstori nisu znali što mu je, da ne govorim kako je kasnije svako malo crkavalo nešto, dok je raniji 206 bio toči i vozi
kolegici je prvih dvije godine više bio po servisima, nego u garaži, a nakon dvije godine jedva ga se riješila uz nemalu pušionu u cijeni
dakle, što je točno moj test tada novog 207 mogao reći o kvaliteti - apasolutno ništa, jedino se moglo na osnovu ranije pouzdanosti 206 očekivati dobro iskustvo, ali eto zajeb
s kinezima nemamo ama baš nikakvog iskustva, nemaš niti neke sigurnosti da će ti garancija vrijediti za godinu-dvije, osim možda s byd - jer teško je vjerovati da bi takva firma propala
tko voli biti early adopter - samo naprijed, kockaš se sa svojom lovom, ali tvrditi da je nešto pouzdano i kvalitetno na osnovu kako auto izgleda na prvu, je teža bedastoća

Pa zar je teško provjeriti na Jubitou bar nešto od ovog šta pišem, toliko recenzija kinezića ima, počevši od auta pa do aviona, tehnološki za nas nestvarno...čekam! 😘
I pomoći ću vam, tipkajte, Shanghai Auto Show 2025...hvala,hvala!🤗
Što znači "provjeriti"? Odeš do prvog BYD servisa pa vidiš...
YT recenzije? Ono, ozbiljno?

Istina, ali koliko koristimo te dodatne opreme na dnevnoj bazi ? Mislim ne želim blatiti kineze, ali slični su kao i europske tandrkalice. Bacio oko prijatelj na novog captura, tce90 nekih 20+k eura oprema solidna, ali prazno vozilo skoro 1400 kg i na to stručnjaci stave 90ks. Kojem mozgu to uopće padne napamet, ajde kao gradski autić još može i proć donekle, ali odeš na neki put natankaš ga do vrha, uzmeš ženu, djecu, kofere i diguno si ga na kojih 1600+kg, dodaš i koje brdašce i takva mašina se može komotno je***, a kamoli potrajati. Meni sva oprema ovog svijeta ništa ne znači ako je mašina za k. Od te silne opreme ionako koristim najosnovnije stvari koje nisu neki ekstra paket ( tempomat, klima, bt za povezivanje mobitela i sl... ) Kad vidim te mini suv-ove od 1500+ kg i onda 1.0 mašinu instant mi pozli, bitno da ih napune sa 100 različitih vrsta senzora, prekidača, opcija koje niti ne može iskoristiti takav jadan nikakav sa 1.0 mašinama. :D

evo vam najboljšeg avta na svetu...eno kelega napisao da mu redovni servis izađe 600E....da ulje ide za 2000km...ja ostao bez ulja...za to je kriv twingo jerbo ideeee pa ne provjeravam...bit će napravio 15000-20000 od zadnje promjene...nemam pojma...srića na vrime vidio...u pevex uzeo dvi litre elf...i ide...brrrrrrrm...220000 km...ja ga platio polovnog 3000E 2013 godine...da mi sad netko da toliko...samo bih se nasmijao
Zašto je Twingo najbolji gradski auto svih vremena!🇫🇷 - Jura se fura - YouTube

Imate na FB dovoljno grupa koje okupljaju vlasnike kineskih auta, poput Geely, MG, itd. pa pisu s kakvim se sve problemima susrecu. Od infotaimenta koji trza, senzora koji malo rade, malo ne rade, nedostatka google usluga, itd.

Mali, slazem se da je Kina tehnoloski jako napredovala zadnjih 10ak godina, ali nacin na koji komuniciras, kao da te nose emocije, a ne cinjenice, je malo smijesan. Ko baba na Facebooku kad unucima komentira sliku.

Moguće da je tako, ne kažem a dali je do 'lude' babe ili 'glupih' unuka u ovom slučaju vrijeme će vrlo brzo pokazati.
Ako ste prespavali zadnjih 20 godina i otkrili Kinu jučer i poznajete je preko jeftin stvari sa AliExpress-a i Temu-a onda neću uspjeti objasniti ništa.
Tema je auto sa električnim motorom koji je izmišljen ima više od 100 godina i koji je budućnost auto industrije sviđalo se to nekom ili ne ali je tako!
Na to su nadodali kvalitetne i jeftinije baterije i uz kombinaciju tehnologije zapada (Volvo) za primjer, dobijamo ovo šta nam se danas nudi.
Zapad pokušava carinama spasiti šta se spasiti da, pokušava jeftinijim materijalima nadoknaditi razliku ali ti jednostavno ne prolazi.
Pa jedan ID3 se kod nas prodaje za 40+k a taj isti je u Kini 16+k i ne prodaje se, jel se itko zapitao zašto je to tako!?
VW će ako se ne dogodi neko čudo vrlo brzo biti prodan Kinezima jer drugog izlaza nema!
Europska auto industrija živi na staroj slavi i doslovno umire...
I kad kažem da sve ovo možete vidjeti i na Youtube recenzijama, vi opet po starom....ahaha,ihihi,nevjerojatno!
Objašnjavati sa nekim dodatnim detaljima i komplicirati situaciju je nepotrebno jer i ovako pojednostavljeno većina neće razumjeti.
Zato pozdrav od 'bake' iz budućnosti 'šmrkljavim' unucima, Volim vas puno!

Susjed ima Geely, stavlja mob na držač jer ovaj auto nema navigaciju na sebi a sustav od Google-a :D

Ma kakve ti gluposti pises sinko moj. Pratim i ja Youtube recenzije, i dalje imam distancirano misljenje o EV vozilima u globalu, a jos vise kad se radi o kineskom vozilu.
Ne mislim da su im auti losi, ali u drugu ruku me ne zanimaju pepeljare koje se otvaraju na elektromotor jer to samo lijepo izgleda, ali nije nikakav feature.
Kad smo vec kod Youtube-a, jesi ikad vidio kakve kocione plocice ima Xiaomi auto? Totalno krivo dimenzionirane za takvu masu vozila, i auto je trenutno opasan za cestu.
Treba proc puno vremena da se dokaze kvaliteta nekog brenda, bilo da se radi o kineskom, europskom ili americkom.
Carine? Da, treba uvest carine ako je neka firma financirana od drzave (poput BYDa), jer je to jedini nacin da zastitis vlastite interese.
I ovaj "hihi,haha" u tvom komentaru pokazuje da si obican troll, ili imas ozbiljnih psihickih problema. To se lijeci kod psihijatra, a ne na forumu.

@Tkozna
Tebi naročito ništa nije jasno, niti ti išta razumiješ ali te vrijeđati da si psihijatarski slučaj ne želim i neću jer ništa ne razumiješ...
'Ahaha' ili 'ihihi' je stav nekog gore forumaša na moj prijedlog da mnoge se stvari mogu provjeriti na Jubitou ali tvoja percepcija slova i slaganja istih sebi u razumijevanje je za tebe nuklearna fizika....stvarno si naporan!
Još kada spomeneš državne subvencije i carine o kojima stvarno nemaš veze, čovjek se zapita zašto uopće pišen ovaj osvrt na tvoje nebuloze, čuj njega disk na Xiaomiu a to šta VW odlazi u ruke kineza ni slovo!
Aj prođi me se sa tim osnovnoškolskim stavovima prištavi!

VW u ruke Kineza? Hahaha
Ajde bar si smijesan, povlacim se iz rasprave, samo si potvrdio moju zadnju recenicu. To je bio i cilj.

Raspravljao bi ti samo te carine visoke ubile i štitiš svoj interes! 😂

evo na htv 2...vijesti iz znanosti...u kini sve skupa samo 1600 pandi


Stare aute? Ovdje se priča o autima iz salona.

Pa jedan ID3 se kod nas prodaje za 40+k a taj isti je u Kini 16+k i ne prodaje se, jel se itko zapitao zašto je to tako!?

Kruske i jabuke su imas pravo, ja se samo nadam da ti kineski auti nisu kao i kineski smartphone uostalom znas kako se kaze zena mora biti sa balkana a auto iz Njemacke.
Vozio sam se uz taj BYD SEAL jedno 5km meni je auto po izgledu ok a i ide dobro, vidjet cemo u kojem ce smjeru sve otici.

Išao sam na moru u Grčku, 70 km od Soluna - oko 1000 km.
daj da te vidim s tim hibridom na tom putu. Koliko dugo ćeš putovati i koliko potrošiti ?
ja s 2,0 dizelom od 110 kW sam stigao kući za 10 sati vožnje, prosjek potrošnje 6,3 L

ja ne pričam o kvaliteti auta...nisam rekao da su kineski automobili loši.
ja sam dao komentar na malecki motor u tom velikom autu. Hibrid je ok ako se voziš 6 - 7 km daleko. kad se baterija isprazni...onda nastupa veselje - benzinac 1,5 u autu od DVIJE TONE !
Išao sam na more u Grčku...oko 1000 km puta...daj da te vidim u tom hibridu ( ne samo kineskom nego bilo kojem)...kada ćeš stići na odredište i koliko će ti potrošiti goriva
ja sam sa 2,0 dizelom stigao za 10 h vožnje u prosjek 6,3 L

Kakav je to tako trom, a veliki potrošač a dizel?
U mene turbo benzin 1.0 100 konja a troši slično mješavina autoput i otvorena cesta.

Ovo je neka stranica s aukcijama? Imas iskustva?

..I da, bit će vjerojatno BYD pošto za razliku od Tesle i sličnih koji imaju odstupanje 30% po WLTP-u, BYD odstupa 3%.
Mislim da neznaš što je to WLTP.
Ni Tesla ni BYD ne rade WLTP za svoja vozila niti za bilo koja druga vozila. To rade neovisni laboratoriji na temelju strogo zadanih kriterija testiranja. WLTP jednog auta bit će uvijek jednak, bez obzira gdje ga se testira i to ne ovisi o proizvođaču auta.

Puno ti je prosjek 6,3 L na 1000 km AUTOCESTE? Vožnja autocestom 140 - 150 km/h. Auto je Audi A6 avant...pun gepek i nas 5ero u autu - 2200 Kg.....vagao sam ga kod kolege na kamionskoj vagi
Ajde da vidim tog tvog benzinac
Baš sam bio u Toyota Zg jučer. Gledam ja te aute i jednostavno ne vjerujem da ti auto prolaze quality check. Dakle corolla, ne znam jel to tako treba biti ili što ali zadnja lijeva vrata strše van nekih pola centimetara. Desna okej. Kolega koji je došao s autom na servis, istim tim samo '22 godište, ista stvar sa zadnjim vratima.
Gledam one neke CR-nešto, bokte doslovno se vide varovi na karoseriji na nekim djelovima. Na drugom ono jeftinom modelu (mada nema jeftinog modela iskreno) nema blatobrana u unutarnjoj strani kotača. Nula. Ni plastike. Da ne pričam o jefinoj plastici u unutrašnjosti više modela.
Moram priznati da sam se iznenadio. Nisam očekivao to od Toyote koja je cijenjena marka. Ne kažem da drugi nemaju gluposti, ali ovo me stvarno iznenadilo.