
BYD stigao u Hrvatsku. Cijene kreću od 39.500 eura
Vezano uz: BYD stigao u Hrvatsku. Cijene kreću od 39.500 eura


To što si ti naveo nije dokaz veće kvalitete. Veća rezulocija kamere ne jamči i bolju kvalitetu. Prijave vezane za bugovit infotaiment sustav i senzore koji prestanu raditi dok je uključen adaptivni tempomat npr. je nešto što se često prijavljuje kod kineskih auta.
Ja sam prvi koji će popljuvati europski auto, ali toliko dizanje kineskih auta u nebesa mi jednostavno nema uporišta u zdravom razumu.
Nego kaj je po tebi dokaz kvalitete ako ne build quality, oprema i performanse?
To nije dizanje kineskih auta u nebesa nego stvarno stanje. To je cinjenicno stanje koje sam ustanovio svojim ocima, rukama i nogama. Jedino kaj nema uporista u zdravom razumu je kupovina skupljih i losijih automobila u svakom pogledu!
Govorim o cinjenicama i stvarnom stanju. Nikakvo dizanje u nebesa nego cinjenicno stanje. Auti su bolje napravljeni i tocka.

Čitam i ne vjerujem koliko su ljudi u stavovima ostali jedno 20 g u prošlosti i ne prihvaćaju da se stvari mijenjaju i da nije više kao prije. Ljudi kupuju temu smeće i misle da je to kina ili doseg kine
Baš se pitam koliko ktritičara kineza zapravo je vozilo neki premium EU auto, kineski znam da nije. Svi se kunu u kvalitetu, koliko vas vozi noviji mercedes, bmw , audi i to neku jaču seriju?
Ja sam na bmw-u već dugo, vozim samo seriju 5, imao sam ih nekoliko, zadnji sam kupio nov G30 , tj dok su još bili koliko toliko dobri, ovo danas nema šanse da bi kupio novu peticu, pa kavaliteta se kod sve tri marke toliko strozala, hrpa plastike i sl da jer to strašno.
Nadam se da će ovaj poslužiti dok se ne vrate na ono što su bili, a morati će ako misle opstati jer ljudi neće plaćati premium cijenu ako vozilo nije premium. A trenutno su cijene odletile , a kvaliteta pala.
Toliko je očito da se bore s konkurencijom, da su nekonkurentni i zaostaju za kinezima poprilično. I onda rješenje vide u dodatnom spuštanju kvalitete kako bi smanjili troškove. Čisti put u propast.
Što će se desti s EU autoindustrijom, pa isto što i s mnogim divovima tipa Phillips, IBM ... , za desetak godina pokupovat će ih kinezi i prodavat svoja vozila pod njihovim imenima po EU, nekako mi se VW čini kao prvi kandidat.
Znam da ću dobiti puno TD na ovaj post, ali nije moj problem što se mnogi ne žele suočiti s realnosti.
Nije da volim kineze, draža su mi ova ostala vozila, ali činjenica je da su kinezi jako napredovali.
Zapravo kina je tehnološki toliko daleko otišla od EU, ko je putovao nedavo u kinu zna o čemu gvorim. Eto ima i članak tu na bugu kako testiraju 10G u jednom gradu.
Nisam siguran da ih opće možemo stići jer EU je previše rascjepkana, previše birokracije, neefikasna, pitanje je ima li opće financija dovoljno za to ako bi se i odlučili na takva ulaganja, a o dostupnosti kadra da ne pričamo.

To da je kvalitetniji je subjektivan dojam ili? Po kojim parametrima?
Po parametrima probne voznje koju sam odradil sa razlicitim modelima razlicitih proizvodaca. Interijer izgleda kvalitetnije, kamere imaju vecu rezoluciju i bolje su, panoramski krov koji svi extra soma eura naplacuju, motorizirani prtljaznik, infotainment koji ovi iz EU nemaju...
Leapmotor C10 je full spimpan 41k i nema tog auta made in EU koji mu moze prismrdit. BYD Sealion 7 (56k) interijer je na razini Porschea i ima 4,5s do 100 te opreme i extras koje nema Audi za 90k. ATTO 2 je isto tak super napravljen ali kosta "samo" 31k
Baš ništa od navedenog nije stvarno bitno.
Kvalitetu interijera vidiš nakon bar 100+kkm, rezolucija kamera je bitna točno kome, panoramski krov ionako izbjegavam, motorizirani prtljažnik isto, infotainment služi prikazu navigacije i to je to...
O "spimpanim" autima da ne pričamo.

čak su i rusi shvatili da ne valjaju ti auti koji nemaju izbora, pa je strašan pad prodaje kineskih auta

Ne bas,
https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/ne-samo-europa-i-rusija-je-u-problemu-usporit-cemo-uvoz-kineskih-auta-nametom-preuzet-ce-nam-trziste-15561595?cx_linkref=jl_home_najnovije
Kinezi su zauzeli 63% ruskog trzista pa su im uveli neke "carine" kako bi obuzdali rast prodaje

To da je kvalitetniji je subjektivan dojam ili? Po kojim parametrima?
Po parametrima probne voznje koju sam odradil sa razlicitim modelima razlicitih proizvodaca. Interijer izgleda kvalitetnije, kamere imaju vecu rezoluciju i bolje su, panoramski krov koji svi extra soma eura naplacuju, motorizirani prtljaznik, infotainment koji ovi iz EU nemaju...
Leapmotor C10 je full spimpan 41k i nema tog auta made in EU koji mu moze prismrdit. BYD Sealion 7 (56k) interijer je na razini Porschea i ima 4,5s do 100 te opreme i extras koje nema Audi za 90k. ATTO 2 je isto tak super napravljen ali kosta "samo" 31k
Baš ništa od navedenog nije stvarno bitno.
Kvalitetu interijera vidiš nakon bar 100+kkm, rezolucija kamera je bitna točno kome, panoramski krov ionako izbjegavam, motorizirani prtljažnik isto, infotainment služi prikazu navigacije i to je to...
O "spimpanim" autima da ne pričamo.
Ne kupujem gospodarsko vozilo nego auto za osobne guste. Dodatna oprema mi je najvaznija stavka auta i ako dajem 50+k za auto onda me jako zanima koje komponente se ugraduju u auto te ako me proizvodac ima za budalu ili ne.
Ocito imamo razlicite potrebe, interese i ukus.

Istina je da se Kina poprilično razvila u zadnjih 10ak godina i nisu više "copy paste" industrija nego imaju poprilično inovacija, ali o samoj kvaliteti njihovih auta je još uvijek prerano govorit jer su se doslovno unazad par godina počeli tek konkreto prodavat i najveće govno izdrži prvih 5 godina. Uz to pitanje je samo vremena kad će BYD i drugi počet kupovat tvornice po EU i onda možda i vidimo "kineza" po normalnoj cijeni, jer sa trenutnom mi iskreno nisu još u radaru. A o kvaliteti njemačkih auta nema ni smisla govorit jer je drastično pala unazad 5-6 godina, ali isto tako da nije, Golf bi danas košta 60t eur i ko bi ga kupio.
Uglavnom najgore desetljeće za mjenjanje auta, EV su ludo zanimljivi ali čekanje na punionici sat vremena (ili čak i konkretno više ljeti u sezoni) plus još uvijek prekratak domet su mi još uvijek veliki minus, plus to da živim u zgradi i osim na javnim punionicama nemam ni gdje drugo punit. Ali ruku na srce ako se npr. ova KW punionica od BYD-a ostvari i mogu napunit auto od 0-100% za 15 min onda me iskreno i zaboli ako je domet samo 400injak km.

Baš ništa od navedenog nije stvarno bitno.
Kvalitetu interijera vidiš nakon bar 100+kkm, rezolucija kamera je bitna točno kome, panoramski krov ionako izbjegavam, motorizirani prtljažnik isto, infotainment služi prikazu navigacije i to je to...
O "spimpanim" autima da ne pričamo.
Ne kupujem gospodarsko vozilo nego auto za osobne guste. Dodatna oprema mi je najvaznija stavka auta i ako dajem 50+k za auto onda me jako zanima koje komponente se ugraduju u auto te ako me proizvodac ima za budalu ili ne.
Ocito imamo razlicite potrebe, interese i ukus.
Tebi je takvo vozilo interesantno za osobne gušte.
Većina ljudi koji kupuju vozilo za "negospodarsku" namjenu ne treba takvo što niti imaju interes za 50+k€ vozilo kao još ni za EV.
I upravo radi različitih potreba i ukusa nije bitno imati takva vozila na cesti, kao ni uništiti vlastitu proizvodnju.
Kad sam u Dubaiju gledao auto gledali su me u čudu "kako mislite ne želite kožu i ne treba vam grijanje sjedala?". Tako i ovdje - ne, ne treba mi widescreen TV na konzoli, ne treba mi brdo tehnologije i ne mislim platiti 50k za kineski SUV. Bar još 10 - 15 godina.

Istina je da se Kina poprilično razvila u zadnjih 10ak godina i nisu više "copy paste" industrija nego imaju poprilično inovacija, ali o samoj kvaliteti njihovih auta je još uvijek prerano govorit jer su se doslovno unazad par godina počeli tek konkreto prodavat i najveće govno izdrži prvih 5 godina. Uz to pitanje je samo vremena kad će BYD i drugi počet kupovat tvornice po EU i onda možda i vidimo "kineza" po normalnoj cijeni, jer sa trenutnom mi iskreno nisu još u radaru. A o kvaliteti njemačkih auta nema ni smisla govorit jer je drastično pala unazad 5-6 godina, ali isto tako da nije, Golf bi danas košta 60t eur i ko bi ga kupio.
Uglavnom najgore desetljeće za mjenjanje auta, EV su ludo zanimljivi ali čekanje na punionici sat vremena (ili čak i konkretno više ljeti u sezoni) plus još uvijek prekratak domet su mi još uvijek veliki minus, plus to da živim u zgradi i osim na javnim punionicama nemam ni gdje drugo punit. Ali ruku na srce ako se npr. ova KW punionica od BYD-a ostvari i mogu napunit auto od 0-100% za 15 min onda me iskreno i zaboli ako je domet samo 400injak km.
Opcenito uzeti EV i kupiti po meni nema smisla jer jos uvijek su ti auti "work in progress" pa su kao rabljeni tesko za prodat ili ne moguce za prodat. Mi trazimo EV vec sto godina i napokon smo nasli kaj mislimo uzet i uzimamo na leasing.
Trenutno ni nema neke ponude i da mogu birat uzel bi Zeekr X7, ali nema ga za kupiti pa uzimamo njegovog brata Smart #5 VIDEO. Smart #5 Premium na akciji kosta 51k i ima sve kaj auto moze imati te servisnu mrezu jer je "Mercedes" a u biti je Geely. Brzo punjenje, 100kWh baterija, sva tehnika koja postoji i ne postoji na trzistu je u autu te kosta manje nego Enyaq.
BYD smo probali i auti kao takvi su bez konkurencije ("sporo" punjenje), ali mi nisu lijepi.
Kroz pet godina kad vratimo auto iz leasinga bude se sve iskristaliziralo, EV tranzicija bude gotova, jako dobro se bude znalo koje marke su dobre i kvalitetne a koje treba izbjegavati.

To nije dizanje kineskih auta u nebesa nego stvarno stanje. To je cinjenicno stanje koje sam ustanovio svojim ocima, rukama i nogama. Jedino kaj nema uporista u zdravom razumu je kupovina skupljih i losijih automobila u svakom pogledu!
Govorim o cinjenicama i stvarnom stanju. Nikakvo dizanje u nebesa nego cinjenicno stanje. Auti su bolje napravljeni i tocka.
I šta kaže činjeničko stanje, kakvi su kinezi nakon 200.000km na cesti?

To nije dizanje kineskih auta u nebesa nego stvarno stanje. To je cinjenicno stanje koje sam ustanovio svojim ocima, rukama i nogama. Jedino kaj nema uporista u zdravom razumu je kupovina skupljih i losijih automobila u svakom pogledu!
Govorim o cinjenicama i stvarnom stanju. Nikakvo dizanje u nebesa nego cinjenicno stanje. Auti su bolje napravljeni i tocka.
I šta kaže činjeničko stanje, kakvi su kinezi nakon 200.000km na cesti?
Ne znam jer su tek dosli na trziste ali imaju 6 godina garancije ili 150k km na auto i do 8 godina garancije na motore, baterije te do 200k km ovisno o modelu. Znaci isto kao i VW ili bolje. BYD daje milijun km garanciju na buseve i CALT prica o baterijama koje budu imali 3,5 milijuna km dometa.
Iskreno nije me briga jer ne mislim kupiti EV posto tehnologija toliko napreduje da je EV kroz godinu dana stara kanta. Preveliki su skokovi u tehnologiji da bi se zamaral s takvim stvarima te ne mislim kupiti EV nego uzeti na leasing. Kroz par godina kad se sve "smiri" te budu neki standardi onda treba usporediti. EU nema nist osim Porsche da se puni sa 800V dok je to kod masu Kineza standard, stovise na cijelom EU kontinentu vjerojatno nema punionice koja moze 800V.

kvaliteta se mjeri nakon 200 000 km ili nakon 400 000 km, ne u salonu i probnoj vožnji, osim ovima kojima je mjerilo kvalitete pipkanje plastike po kokpitu

kvaliteta se mjeri nakon 200 000 km ili nakon 400 000 km, ne u salonu i probnoj vožnji, osim ovima kojima je mjerilo kvalitete pipkanje plastike po kokpitu
Slazem se.
Sad sam bio u italiji i vozio kineza, MG ZS 7 dana. Auto poslje 30000 km se raspada. Otvaram ventil od klime, rucica mi ostaje u ruci. Sve se trese, izolacije nigdje.
Vozio sam i BYD Atto 3, zaobilazim sve kinesko u sirokom krugu.

Pomalo treba jos vremen proc da vidimo kakva su Kineska auta,netko je vec spomenuo prvih 5 godina svako govno valja!
Ja trenutno na cesti Koreanaca viđam dosta..Kineza vrlo malo!
Premium segment..Kineza ne bih nikad uzeo..Audi,Merc,BMW jesu u padu ali cijela autoindustrija je,pomalo vratit ce se to na svoje!
Evo ja vozim Skodu Octaviu 2.0 tdi 50-60K godisnje..koji mu Kinez moze konkurirat?!
(30K €)

BYD Seal koji je u kini direktna (i jeftnija) konkurencija Tesli Model 3 je kod nas 8000€ skuplji!
Tesla Model 3 40000€
BYD Seal 48000€!
Neka hvala BYD. Radije uzmem auto sa mrežom punjača, servis centrom i puno boljim softwareom.
I na kraju krajeva, prije ću prodati rabljenu Teslu nego BYD.

Kao osoba koja poprilično prati stanje na našoj auto sceni, reću ću ovako. Što se tiče kineskih proizvođača, ima smisla kupovati 3 modela: Geely Coolray, MG ZS i Lynk&Co 01. Sva tri su jako dobra vrijednost za novac - nude motore solidne snage i puno opreme za jako povoljnu cijenu u odnosu na konkurenciju. No, SVI kineski proizvođači kod nas imaju iste probleme, a to su loša postprodajna podrška, visoke cijene servisa, neujednačenost cijene servisa kod ovlaštenih servisera (isti servis kod jednog košta 180€, kod drugog skoro 300€), duge isporuke određenih rezervnih dijelova. Znam da će netko reći da slični problemi muče i ostale brandove, ali brandovi koji su na tržištu novi i tek trebaju zadobiti povjerenje kupaca bi trebali imati puno ozbiljniji pristup. Dobar dio problema se krije u tome da svi pri ulasku na malo tržište Hrvatske ne nastupaju samostalno, nego postaju samo još jedan brand u portfoliu nekog od većih igrača u Hrvatskoj.

Ne znam jer su tek dosli na trziste ali imaju 6 godina garancije ili 150k km na auto i do 8 godina garancije na motore, baterije te do 200k km ovisno o modelu. Znaci isto kao i VW ili bolje.
ne znaš, ali uporno tvrdiš kako su kvalitetniji od bilo čega u eu
u kini svaki dan propadnu dvije automobilske tvrtke, propadne li ona koju danas kupiš, s garancijom si možeš dupe obrisat
ne kažem da su loši ili da nemaju potencijala, ali tek se trebaju dokazati
osobno ću kineze razmatrati za kupnju tek za 5+ godina, do tada su kia i slični dokazani brendovi za sličnu cijenu daleko razumniji izbor

Ne bas,
https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/ne-samo-europa-i-rusija-je-u-problemu-usporit-cemo-uvoz-kineskih-auta-nametom-preuzet-ce-nam-trziste-15561595?cx_linkref=jl_home_najnovije
Kinezi su zauzeli 63% ruskog trzista pa su im uveli neke "carine" kako bi obuzdali rast prodaje
Da bi zastitili koga? Ladu? :D

Ne znam jer su tek dosli na trziste ali imaju 6 godina garancije ili 150k km na auto i do 8 godina garancije na motore, baterije te do 200k km ovisno o modelu. Znaci isto kao i VW ili bolje.
ne znaš, ali uporno tvrdiš kako su kvalitetniji od bilo čega u eu
u kini svaki dan propadnu dvije automobilske tvrtke, propadne li ona koju danas kupiš, s garancijom si možeš dupe obrisat
ne kažem da su loši ili da nemaju potencijala, ali tek se trebaju dokazati
osobno ću kineze razmatrati za kupnju tek za 5+ godina, do tada su kia i slični dokazani brendovi za sličnu cijenu daleko razumniji izbor
Ne vidim da je netko spomenuo da će Toyota korisiti BYD-evu tehnologiju za električni pogon.
https://www.carsguide.com.au/car-news/if-you-cant-beat-them-toyota-to-use-byds-plug-in-hybrid-tech-for-new-models-coming-in-the
https://electrek.co/2023/03/03/first-toyota-bz3-ev-co-developed-with-byd-rolls-off-the-line/
BYD manufactures the lithium-ion LFP battery, motor, and electric control system
Dakle najveći svjetski proizvođač automobila koji ujedno ima i najveće resurse za razvoj i najbogatije iskustvo s hibridnom tehnologijom i čija reputacija počiva na pouzdanosti ulazi u partnerstvo s BYD-em kako bi koristio njihov pogon i razvijao zajednički automobile.
Što to govori o BYD-u , njihovoj tehnologiji i kvaliteti?

Ne znam jer su tek dosli na trziste ali imaju 6 godina garancije ili 150k km na auto i do 8 godina garancije na motore, baterije te do 200k km ovisno o modelu. Znaci isto kao i VW ili bolje.
ne znaš, ali uporno tvrdiš kako su kvalitetniji od bilo čega u eu
u kini svaki dan propadnu dvije automobilske tvrtke, propadne li ona koju danas kupiš, s garancijom si možeš dupe obrisat
ne kažem da su loši ili da nemaju potencijala, ali tek se trebaju dokazati
osobno ću kineze razmatrati za kupnju tek za 5+ godina, do tada su kia i slični dokazani brendovi za sličnu cijenu daleko razumniji izbor
S obzirom kakva im je servisna mreža, i koliko je matične kompanije briga za nju nakon što su ti uvalili proizvod, čini se da garancijom možeš brisati dupe i ovako i onako.

Ne bas,
https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/ne-samo-europa-i-rusija-je-u-problemu-usporit-cemo-uvoz-kineskih-auta-nametom-preuzet-ce-nam-trziste-15561595?cx_linkref=jl_home_najnovije
Kinezi su zauzeli 63% ruskog trzista pa su im uveli neke "carine" kako bi obuzdali rast prodaje
Da bi zastitili koga? Ladu? :D
Dio kineskih proizvođača auta napušta Rusiju
ne nego su ustanovili da je govno ipak govno i to bez politike

Ne znam jer su tek dosli na trziste ali imaju 6 godina garancije ili 150k km na auto i do 8 godina garancije na motore, baterije te do 200k km ovisno o modelu. Znaci isto kao i VW ili bolje.
ne znaš, ali uporno tvrdiš kako su kvalitetniji od bilo čega u eu
u kini svaki dan propadnu dvije automobilske tvrtke, propadne li ona koju danas kupiš, s garancijom si možeš dupe obrisat
ne kažem da su loši ili da nemaju potencijala, ali tek se trebaju dokazati
osobno ću kineze razmatrati za kupnju tek za 5+ godina, do tada su kia i slični dokazani brendovi za sličnu cijenu daleko razumniji izbor
zadnjih godina tu i tamo bacim oko na Autogeful i gledam njihove recenzije.. uvijek su se cinili korektni i u biti testirali one stvari koje me na autima i najvise zanimaju.
unazad mjesec-dva su poceli vozit kineske aute i odjednom su poceli vristat sa naslovima "audi, bmw i mercedes u problemu", "game over za sve SUV-ove", "hoce li Denza stvoriti probleme audiju, porscheu, bmwu?".
dakle sve kineske marke koje nemaju prakticki "dana staza" kod vozaca, apsolutno nedokazana tehnologija, kvaliteta koja izgleda super u salonu i onda jos pisu ovakve nebuloze da se jednom bmw-u tresu gace od kineza koji kosta 60k+ eura.
strasno.
ajde da pricamo o petoj iteraciji i generaciji nekog auta/modela pa mozemo napraviti educated guess, al ici totalno slijepo i jos ih naslijepo hvaliti ko da su novi isus je stvarno smijesno.
doslovno sve ovo sa kineskim autima me podsjeca na trziste android mobitela tamo negdje 2012./14., kad ih je bila milijarda i svi su bili "next big thing".
kroz par godina 90% njih je nestalo sa trzista i kinezi se konsolidirali u svega par proizvodjaca i pod-proizvodjaca.
isto ce se desit sa ovim autima, konsolidirat ce se trziste a ovi early adopteri ce biti iskoristeni za testiranje trzista

Osnovna stvar izgleda ovako...
Motori sa unutrašnjim sagorijevanjem =OUT, električni =IN
Sviđalo se to nekom ili ne tako je, a na polju električnih znamo tko vlada, i mislim da ne treba čekati šest generacija nekog auta da dokaže kvalitetu, kvaliteta je tu...
Naš osnovni problem je šta mislimo da je Kinez jučer počeo praviti automobile i da sve šta radi Kinez da je jeftino i kopija.
Toliko je jednostavno provjeriti i vidjeti da je Kina tehnološki 20 godina ispred zapada, ne budite lijeni, provjerite pa napišite odgovor, slobodno dislajkajte jer argumenti nisu na vašoj strani! 😘

Baš danas vidio lika, vozi BYD.

Nemam ništa protiv kineskih automobila. Štoviše, kao netko tko je u zadnjih nekoliko godina vozio isključivo EU vozila iz VW grupacije, mogu reći da su upravo EU auti precijenjena govna, pogotovo iz navedene grupacije.
Vozio sam novu Škodu Octaviu (Style oprema). Infotainment katastrofa, dotakneš touchscreen, on reagira 5 mm iznad mjesta pritiska. Wireless android auto u 30 minuta gubi 5 puta konekciju sa telefonom (Samsung). Prodao ga nakon 5 mjeseci i zamijenio za DSG Kodiaqa (isto novoga). Kodiaq je imao sljedeće probleme - Infotainment prestao u pospunosti raditi na 6 sati i to kad sam bio na putu u Njemačkoj. S vremena na vrijeme se rušio i morao sam raditi reset sustava. Povremena se nije htio spojiti na Wireless Carplay. Nakon 2 godine počelo lupkanje u motoru. Moraš dolijevati ulje nakon 9000 km jer VW koristi ona ultratanka govna koja nazivaju uljem. Inače kad sam bio u servisu sa autom unutra je ušao jedan bijesan stariji čovjek koji je urlao na servisno osoblje da "kakvo su mu to govno prodali da mora u auto (novu Fabiju) točiti ulje svakih 2000 kilometara" (očito je lutrija kakav motor izvučeš).
Eh i da, imao sam tvornički opoziv gdje su morali "nešto preslagati u motoru" - šta god to značilo. Cijena servisa sitnica - u 1 godini €600 za redoviti servis (inspekcijski+redoviti mali servis zamjene ulja i filtera).
Uglavnom, prodao sam Kodiaqa jer se pokazao kao teže smeće koje pije nenormalne količine benzina u 1.5 TSI varijanti. DSG je tromo smeće od mijenjača i uvjerljivo najgori automatik koji sam probao - u usporedbi sa Astrom automatik, koju sam vozio do prije nekoliko godina, koja je imala savršenu, živahnu 6-stupanjsku ZF getribu, DSG je apsolutni abortus.
Trenutno vozim Kiu Sportage s kojom sam jako zadovoljan - daleko bolje složen auto od ičega što sam vozio od europskih brendova. Nisam još imao hrabrosti kupiti strujića, čekam solid state baterije i bolji domet, ali za sljedeći auto vjerujem da kupujem EV. I da, bit će vjerojatno BYD pošto za razliku od Tesle i sličnih koji imaju odstupanje 30% po WLTP-u, BYD odstupa 3%.

Čuj to vozio dve Škode pa mu je sad Kia premium

Ne znam jer su tek dosli na trziste ali imaju 6 godina garancije ili 150k km na auto i do 8 godina garancije na motore, baterije te do 200k km ovisno o modelu. Znaci isto kao i VW ili bolje.
ne znaš, ali uporno tvrdiš kako su kvalitetniji od bilo čega u eu
u kini svaki dan propadnu dvije automobilske tvrtke, propadne li ona koju danas kupiš, s garancijom si možeš dupe obrisat
ne kažem da su loši ili da nemaju potencijala, ali tek se trebaju dokazati
osobno ću kineze razmatrati za kupnju tek za 5+ godina, do tada su kia i slični dokazani brendovi za sličnu cijenu daleko razumniji izbor
zadnjih godina tu i tamo bacim oko na Autogeful i gledam njihove recenzije.. uvijek su se cinili korektni i u biti testirali one stvari koje me na autima i najvise zanimaju.
unazad mjesec-dva su poceli vozit kineske aute i odjednom su poceli vristat sa naslovima "audi, bmw i mercedes u problemu", "game over za sve SUV-ove", "hoce li Denza stvoriti probleme audiju, porscheu, bmwu?".
dakle sve kineske marke koje nemaju prakticki "dana staza" kod vozaca, apsolutno nedokazana tehnologija, kvaliteta koja izgleda super u salonu i onda jos pisu ovakve nebuloze da se jednom bmw-u tresu gace od kineza koji kosta 60k+ eura.
strasno.
ajde da pricamo o petoj iteraciji i generaciji nekog auta/modela pa mozemo napraviti educated guess, al ici totalno slijepo i jos ih naslijepo hvaliti ko da su novi isus je stvarno smijesno.
doslovno sve ovo sa kineskim autima me podsjeca na trziste android mobitela tamo negdje 2012./14., kad ih je bila milijarda i svi su bili "next big thing".
kroz par godina 90% njih je nestalo sa trzista i kinezi se konsolidirali u svega par proizvodjaca i pod-proizvodjaca.
isto ce se desit sa ovim autima, konsolidirat ce se trziste a ovi early adopteri ce biti iskoristeni za testiranje trzista
Da, kao što su prije vrištali koji je auto Tesla Killer. Ali sad imaš električnu Corsu i 208, pa nije više tako senzacionalistički, i eto Kineza kao novitet.
Kina ima veće tržište od EU i imaju moć iteracije i moć gutanja bankrota firmi. U 5-10-15 godina isprofilirati će se proizvođači kao i Kia i Hyundai. To je neizbježno, ja bi rekao čak i u 5-7 godina.
Matt Watson je kao dijete sretno radio review prvog Tesle Modela 3 oduševljen svime i svačime, bolje od svega ostalog, pa je sad ipak rekao kako ga ekran i manjak dugmadi grozno živcira. Reviewi su tu za broj viewa i subscribera :D.

Motori sa unutrašnjim sagorijevanjem =OUT, električni =IN
Sviđalo se to nekom ili ne tako je, a na polju električnih znamo tko vlada, i mislim da ne treba čekati šest generacija nekog auta da dokaže kvalitetu, kvaliteta je tu...
Naš osnovni problem je šta mislimo da je Kinez jučer počeo praviti automobile i da sve šta radi Kinez da je jeftino i kopija.
Toliko je jednostavno provjeriti i vidjeti da je Kina tehnološki 20 godina ispred zapada, ne budite lijeni, provjerite pa napišite odgovor, slobodno dislajkajte jer argumenti nisu na vašoj strani! 😘
Kinezi, iz perspektive razvoja automobila, nisu jučer počeli raditi automobile već jutros.
Oni su 90-ih stavili sve karte na elektro pogon (prvo bicikli i romobili), kasnije vozila. Nisu bili u stanju proizvesti dovoljno dobar ICE i okrenuli su se elektrici, investirali stotine milijardi dolara i sad su tu. No pogon je samo jedan (manji) dio vozila.
A koliko treba da se vidi je li neki proizvođač (ne pojedini model) dobar - trebaju desetljeća.
Kinezi itekako znaju dobro napraviti neke stvari, ali automobil je kompleksan i dugotrajan proizvod i trebaju godine da se ispoliraju neke stvari na pojedinom modelu, kamoli u cjelini. O svemu onome što ide uz to (prodajna i servisna mreža, opskrba rezervnim dijelovima itd.) - tu će trebati isto godine.

ovo ti dođe kao novi oblik vjere - nemaš se što mislit - vjeruj
hvala lijepa, neka early adopter bude tko hoće, ja za svoje novčeke kupujem koliko-toliko provjerenu kvalitetu
kineska 'kvaliteta' je sve samo ne provjerena
da se ne zavaravamo, vw je 'provjerena kvaliteta' pa je zadnjih godina teže govno, tako da ofkors da ima svega na tržištu
ali eto, ako već imamo izbor i da ne gledamo eu firme kao jedine, vw, sveto trojstvo itd., onda mislim da je 'vjerovanje' u kvalitetu ipak opravdanije kod japanaca i koreanaca poput kie, hyundaia, toyote i honde, koji su se kod nas generacijama dokazali, a i cijene im nisu nešto pretjerano više od usporedivih kineza, servis i ostalu postprodajnu uslugu da ne spominjemo
kinez je lutrija, kome se kocka, samo naprijed
oćeš jeftini automobil - što fali toyoti coroli za 22k eura, em desetljećima najpouzdaniji automobil, em sasvim solidan mid-range automobil
oćeš električara - što fali kia ev3 od 38k eura
jel ti važnija sigurnost korištenja i dokazana kvaliteta ili tri inča veći ekran? nisu kinezi tu od jučer, ali da su tehnološki 20 godina daleko od zapada je teška floskula i ako na tome zasnivaš odluku o investiciji od 30-50k eura samo naprijed, svatko se jednom treba opeći, pametniji se opeku na malim iznosima, pa isprobavaju mobitele, oni drugi sedam godina tuku glavom o zid dok ne otplate kredit
To što si ti naveo nije dokaz veće kvalitete. Veća rezulocija kamere ne jamči i bolju kvalitetu. Prijave vezane za bugovit infotaiment sustav i senzore koji prestanu raditi dok je uključen adaptivni tempomat npr. je nešto što se često prijavljuje kod kineskih auta.
Ja sam prvi koji će popljuvati europski auto, ali toliko dizanje kineskih auta u nebesa mi jednostavno nema uporišta u zdravom razumu.