just_dont ned 22.12.2024 02:16

Uopće me ne čudi, vozači taksija u razvijenim državama su većinom imigranti iz zemalja trećeg svijeta a znamo kako se tamo vozi.
Dovoljno se provozati uberom/boltom po zagrebu sa tim vozačima i sve jasno, pune crte, pokazivači smjera, mrtvi kut, jednosmjerne ulice, obaveznam smjer, ... ništa od toga u njihovom viđenju pravila voženje ne postoji, radije bi se vozio sa robotaksijem nego sa ovim kamikazama koje su trenutno kod nas u Zagrebu u poslu taksista.

RandomUsername ned 22.12.2024 02:47

Waymo je radio studiju koja kaže da je Waymo sigurniji od ljudskih vozača! Podsjeća na članak iz prošlog mjeseca:

GM’s Cruise admits submitting false report to robotaxi safety investigation

General Motors unit to pay $500,000 fine after failing to disclose key details of 2023 San Francisco crash to NHTSA

 

 

https://www.theguardian.com/technology/2024/nov/15/gm-cruise-self-driving-taxi

 

Uz to, ranije je otkriveno:

 

It was revealed that vehicles were not even driverless, since the cars had been remotely controlled with interventions by operators about every four or five miles

 

https://www.theguardian.com/commentisfree/2023/dec/06/driverless-cars-future-vehicles-public-transport

 

S time da je GM ovaj mjesec odustao od robotaksija:

 

GM Calls It Quits on Mary Barra’s $50 Billion Robotaxi Dream

 

https://www.bloomberg.com/news/articles/2024-12-10/gm-to-wind-down-robotaxi-operations-once-championed-by-ceo-barra?embedded-checkout=true

 

Ali zato postoji nedavna studija koju nije proveo proizvođač:

 

Studija kaže ovako "...results shows that Cuise's and Waymo 's robo-taxi's in San Francisco are 4-8 times likely to be involved in non-fatal crashes, equivalent to the CA crash rates of Uber and Lyft."

 

(Napomena - Uber i Lyft voze osobe/vozači).

 

https://ieeexplore.ieee.org/document/10207596

 

Još jedna napomena, ti najnapredniji Waymo i Cruise su SAE Level 4, dok će već krajem ove godine u Zagrebu voziti robotaksiji SAE level 5:

 

Terminal budućnosti: Zagreb će biti prvi grad na svijetu gdje će voziti robotaxi, taksi bez vozača

 

https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/terminal-buducnosti-zagreb-ce-biti-prvi-grad-na-svijetu-gdje-ce-voziti-robotaxi-taksi-bez-vozaca-15075187

 

Rimac Automobili inzistiraju da će robotaksiji biti spremni do kraja 2024.: 'Proizvodit će se u RH, izvozit ćemo velike količine'

 

https://www.telegram.hr/biznis-tech/rimac-automobili-inzistiraju-da-ce-robotaksiji-biti-spremni-do-kraja-2024-proizvodit-ce-se-u-rh-izvoziti-cemo-velike-kolicine/

 

Potvrdio i glavni urednik časopisa Bug i tehnološki influencer:

https://www.ieee.hr/ieeesection?@=310ii

On se neznalicama, glupim jalnim ljubomornim hejterima i luzerima koji su govorili da je cijeli projekt nemoguće napraviti do 2024., te da je SAE Level 5 u rangu ASI (Artificial Super Intelligence), gdje Rimac to zapravo ne razvija, nego bi prema ugovoru trebao kupiti, ali nema od koga, budući da SAE Level 5 ne postoji, obratio putem društvenih mreža, evo samo dva primjera:

 

https://www.facebook.com/drpetric/posts/pfbid085nQgiFS41YTWdqJMJMx91xWV7U9mHzFCvwQreRZTuVLtQnZbs9JdPpCPfbJ7qWSl

https://www.linkedin.com/posts/draganpetric_ai-chatgpt-tech-activity-7005788818318483456-kMU8

 

 

rjakopec ned 22.12.2024 15:55
Crljo kaže...

Studija koju su proveli Waymo i švicarski osiguravatelj...

lol

 Osim što je to logično, što ti je čudno, osiguravatelja zanima koliki je rizik da bi procijenio koliko mora naplatiti osiguranje.