Zaporožac pon 7.4.2025 14:28

Nije točno.

Sve te policijske prijave su podložne žalbi i ljudi u 99% slučajeva nakon žalbe dobiju automobil nazad, samo novinari prave hype oko toga.

 

 

Nije mi jasna obilaznica gdje je ograničenje 50 kmh, ako nema baš nekih radova.

 

Taj sportski tutać savlada tu krivinu (ako je u tome problem) sa 120 km/h kao neki gradski automobilčić s 50 kmh.

 

Neki prometni znakovi samo maltretiraju bogate koji imaju super vozila, koji super drže cestu. 

DexCro pon 7.4.2025 18:38
Zaporožac kaže...

 

Taj sportski tutać savlada tu krivinu (ako je u tome problem) sa 120 km/h kao neki gradski automobilčić s 50 kmh.

 

Neki prometni znakovi samo maltretiraju bogate koji imaju super vozila, koji super drže cestu. 

Slažem se. Propise bi trebalo uskladiti s mogućnostima vozila, a posebnu pažnju treba obratiti na marku.

U tom smislu trebalo bi važiti sljedeće:

- Za sportske aute ne vrijedi ograničenje brzine (sportski su oni koji imaju alu felge ili tenisku lopticu na kuki)

- Vlasnici BMW-a ne trebaju koristiti žmigavce (osim sva četiri, da im nitko ne smeta kad parkiraju na sred ceste)
- Audi se smije parkirati na mjestu rezerviranom za invalide (a ako pada kiša, onda pod krovom na ulazu u Konzum)
- Voklswagenima se smije izvaditi katalizator i dpf (zato da auto konačno prodiše)

- Mercedesi smiju kroz crveno (pogotovo ako se vozačima žuri na zahod)

- Korejske aute treba zabranit jer su smeće (o kineskima da ne govorimo)

- Električne treba prognati zajedno s njihovim vlasnicima (jer jako živciraju sve ostale)

8ax pon 7.4.2025 19:13
60nine kaže...

možda sigurniji za vozača, a ostali sudionici u prometu su manje bitni jel?

 po toj logici najbolje da svi vozimo klijače. u suprotnom nije fer da ti u autu od 2 tone udreš u nekog ko vozi kutiju od 600 kila.

60nine pon 7.4.2025 19:24
8ax kaže...
60nine kaže...

možda sigurniji za vozača, a ostali sudionici u prometu su manje bitni jel?

 po toj logici najbolje da svi vozimo klijače. u suprotnom nije fer da ti u autu od 2 tone udreš u nekog ko vozi kutiju od 600 kila.

 

nećeš lupit ako voziš po pravilima kao i svi ostali za koje vrijede

SharkZ pon 7.4.2025 19:33
60nine kaže...

možda sigurniji za vozača, a ostali sudionici u prometu su manje bitni jel?

 Sigurniji i za druge.

Jedan Maybach se sa svojim gumama od 5k eura i karbon-keramičkim kočionim sistemom zaustavlja u roku odmah bez obzira na brzinu, a neki mali drlog će plesati po cesti i kočiti 500 metara dok u nešto ne udari.

Da ne pričam koliko ti skupocjeni auti imaju sigurnosih sustava koji ni ne daju da dođe do sudara.

Tako da, sigurnija je visoka klasa koja vozi 200 nego nego malo smeće koje vozi duplo manje.

Samo naravno, dosta toga je i do vozača.

Veliki Brat pon 7.4.2025 20:13
60nine kaže...

sve to stoji, ali naglasak na ovo "samo naravno"

Nista od ovog gore ne stoji.

Nema kombinacije u kojoj je tri tone pri brzini od 200 km/h sigurnije za bilo koga tko nije unutar vozila u odnosu na jednu tonu pri brzini od 50 km/h. To su price za malu djecu i opravdavanja kriminalaca.

Ovaj naglasak je okej, no onda vise ne pricamo bajke kako je veci i brzi auto u prometu sigurniji od manjeg i sporijeg, jer u rukama istog vozaca ta dva auta su nebo i zemlja razlika.

SharkZ pon 7.4.2025 20:21
Veliki Brat kaže...

To su price za malu djecu i opravdavanja kriminalaca.

 :facepalm:

 

Veliki Brat kaže...

no onda vise ne pricamo bajke kako je veci i brzi auto u prometu sigurniji od manjeg i sporijeg

 Normalno da JE, samo nije naglasak na "brži veći vs. sporiji manji auto", nego "vrhunski auto, opremljen sa svim mogućim sustavima i kočnicama koje mogu reagirati vs. jeftini auto kojeg ne možeš kontrolirat, nikako ne koči i nije upravljiv".

 

Eto njemci su budale jer su na svom autobanu dozvolili no speed limit pa ljudi uredno voze i 300 km/h bez problema.

Po tebi su to sve kriminalci, o jbt život...

De prvo položi pa sjedni u neku visoku klasu pa ću te pitati što je lakše voziti, takav auto koji maltene vozi sam ili nekakv fiat, daciu ili opela.

Ne postoji scenariji u kojem ćeš se prije slupati s jednim BMW 7 ili S klasom nego u ovim drlozima.

 

 

EricCartman pon 7.4.2025 20:31

Ako se osjećaš kao Schumacher idi u karting arenu ili na Grobnik i utrkuj se.

Nema potrebe da ugrožavaš ili plašiš druge sudionike svojim superiornim vozačkim vještinama.

 

Volim i ja brzinu, al pune su crne kronike ljudi sa takvim sigurnim vozilima. Statistički si sigurniji, ali svaki neugrožen život je vrijedan.

Čak nije problem da netko skrka svoj auto, ali druge sudionike......

SharkZ pon 7.4.2025 20:40
EricCartman kaže...

Volim i ja brzinu, al pune su crne kronike ljudi sa takvim sigurnim vozilima.

 Ne, crne kronike uopće nisu pune ovakvih auta i situacija koje ja spominjem, nitko neće divljati s jednom Mercedes S klasom jer to je auto za gospodu.

Crne kronike su pune divljanja s kramama od auta, tehnički neispravnim, pijanci za volanom, prolasci kroz crveno, divljanje u naseljenom mjestu itd...

Ovdje sam isključivo spomenuo da je sigurnije na auto-cesti voziti 200 neku top klasu auta nego 100 neki manji jeftini auto.

Tako da čitaj s razumijevanjem.

EricCartman pon 7.4.2025 20:48
SharkZ kaže...
EricCartman kaže...

Volim i ja brzinu, al pune su crne kronike ljudi sa takvim sigurnim vozilima.

 Ne, crne kronike uopće nisu pune ovakvih auta i situacija koje ja spominjem, nitko neće divljati s jednom Mercedes S klasom jer to je auto za gospodu.

Crne kronike su pune divljanja s kramama od auta, tehnički neispravnim, pijanci za volanom, prolasci kroz crveno, divljanje u naseljenom mjestu itd...

Ovdje sam isključivo spomenuo da je sigurnije na auto-cesti voziti 200 neku top klasu auta nego 100 neki manji jeftini auto.

Tako da čitaj s razumijevanjem.

 Ok, a zaustavni put, a brzina reakcije nakon šo uočiš opasnost ili zastoj? Može i netko u krami na 100kmh izbjeć sranje prije nego netko sa 200kmh. Jednostavno jer ima više vremena za reagirati.

Kakvi sve sposobno/nesposobni vozači voze po cestama, misliš li da si siguran od saobraćajke sa 200kmh?

SharkZ pon 7.4.2025 21:01
EricCartman kaže...

Kakvi sve sposobno/nesposobni vozači voze po cestama, misliš li da si siguran od saobraćajke sa 200kmh?

 Svakako bi bilo najsigurnije spustiti brzinu na auto-cesti na nekih 40-50 km/h, pa lagano svi jedan iza drugoga i to sa razmakom od barem 100 metara.

Garantiram da tada neće biti nesreća.

Veliki Brat pon 7.4.2025 21:15

O cemu pricas ti?!

Prvo je Maybach na 200 kmh sigurniji od Clia na 50 kmh, zatim je odjednom Maybach superupravljiv i s petsto sigurnosnih mjera, a Clio neupravljiv i bez kocnica, pa citavu prepisku oko sigurnosti pri prekoracenju brzine usporedjujes s Autobahnom gdje ogranicenja nema da bi slavodobitno zakljucio kako se gospoda u Maybachu ne utrkuju.

Ajde se dogovori sam sa sobom o cemu zelis pricati, pa onda to argumentiraj, ovako nam samo svima tratis vrijeme.

 

SharkZ pon 7.4.2025 21:23
Veliki Brat kaže...

ovako nam samo svima tratis vrijeme.

 Jel te netko tjera da pišeš po forumu i to još nebuloze? Odlogiraj se i odi trati vrijeme na nešto drugo.

A Majbah je sigurniji od drloga Klija i kad vozi 300 km/h, sve sam to jasno argumentirao.

Sirotanovic pon 7.4.2025 23:21

Čuj to!
Moj Clio je sasvim stabilan i dobro se drži sa tristo na sat. Opet nisam siguran za bogatog dedu u Majbachu koliko je stabilan sa tristo na sat (ovo zvuči kao da ne pričamo o autima 😅 ).

Opet vidjeh gdje je Mercedes (doduše stariji bez senzora za pješake) sa 5km/h udario bakicu na pješačkom. Treba je gledala u mobitel i nije vidila babu.

Hoću reći kad se iznose ovakvi ala Kerum argumenti ne treba pretjerivati sa 200 ili 300km/h, radije napišite da je Maybach stabilniji, i sigurniji za ostale sudionike sa 150 km/h nego Clio sa 100 km/h. Inače majstore moj sa 200 km/h ti si bogin ako ti netko naglo izleti , džabe ti svi senzori, lidar i kamere.

BigD_Cro uto 8.4.2025 12:30
Zaporožac kaže...

Nije točno.

Sve te policijske prijave su podložne žalbi i ljudi u 99% slučajeva nakon žalbe dobiju automobil nazad, samo novinari prave hype oko toga.

 

 

Nije mi jasna obilaznica gdje je ograničenje 50 kmh, ako nema baš nekih radova.

 

Taj sportski tutać savlada tu krivinu (ako je u tome problem) sa 120 km/h kao neki gradski automobilčić s 50 kmh.

 

Neki prometni znakovi samo maltretiraju bogate koji imaju super vozila, koji super drže cestu. 

Ringstrasse u Beču nije nikakva obilaznica, već ulica unutar grada i prolazi kraj nekih od bitnijih i poznatijih bečkih lokacija (vijećnica, zgrada parlamenta, prirodoslovni muzej, muzej povijesti umjetnosti, opera, kazalište itd.) Tehnički, to je skup ulica (Opernring, Burgring, Schubertring...) koje čine jednu cjelinu, prsten oko tog dijela grada. Na početku snimke se jasno vidi zgrada muzeja u pozadini. Dakle, to nije nešto tipa Zg obilaznice, tu ima masa pješaka, zebri, semafora. Zamisli da voziš 120 na sat kraj glavnog kolodvora u Zagrebu, to ti je tu negdje. Imaš dvije trake u svakom smjeru na dobrom dijelu tog pojasa, ali to definitivno nije mjesto na kojem se može potegnuti.

Zaporožac uto 8.4.2025 13:42
DexCro kaže...
Slažem se. Propise bi trebalo uskladiti s mogućnostima vozila, a posebnu pažnju treba obratiti na marku.

U tom smislu trebalo bi važiti sljedeće:

- Za sportske aute ne vrijedi ograničenje brzine (sportski su oni koji imaju alu felge ili tenisku lopticu na kuki)

- Vlasnici BMW-a ne trebaju koristiti žmigavce (osim sva četiri, da im nitko ne smeta kad parkiraju na sred ceste)
- Audi se smije parkirati na mjestu rezerviranom za invalide (a ako pada kiša, onda pod krovom na ulazu u Konzum)
- Voklswagenima se smije izvaditi katalizator i dpf (zato da auto konačno prodiše)

- Mercedesi smiju kroz crveno (pogotovo ako se vozačima žuri na zahod)

- Korejske aute treba zabranit jer su smeće (o kineskima da ne govorimo)

- Električne treba prognati zajedno s njihovim vlasnicima (jer jako živciraju sve ostale)

 

Zaporožac uto 8.4.2025 13:46
BigD_Cro kaže...
Ringstrasse u Beču nije nikakva obilaznica, već ulica unutar grada i prolazi kraj nekih od bitnijih i poznatijih bečkih lokacija (vijećnica, zgrada parlamenta, prirodoslovni muzej, muzej povijesti umjetnosti, opera, kazalište itd.) Tehnički, to je skup ulica (Opernring, Burgring, Schubertring...) koje čine jednu cjelinu, prsten oko tog dijela grada. Na početku snimke se jasno vidi zgrada muzeja u pozadini. Dakle, to nije nešto tipa Zg obilaznice, tu ima masa pješaka, zebri, semafora. Zamisli da voziš 120 na sat kraj glavnog kolodvora u Zagrebu, to ti je tu negdje. Imaš dvije trake u svakom smjeru na dobrom dijelu tog pojasa, ali to definitivno nije mjesto na kojem se može potegnuti.

Aj, nisam ovo ni vidio jer sam se smijao na koleginu parodiju moje ironije 

 

U članku piše obilaznica, a ja seljak mišljah da su obilaznice izvan grada, jer što sam riječ kaže obilaze nešto, vjerojatno prometne gužve u gradu, a za to su i namijenjene.

 

Taj dio se onda ne bi trebao zvati obilaznica, ili je novinar pogrešno preveo.

passat uto 8.4.2025 13:52

Mislim da se prevelik znacaj daje brzini, a premal svemu ostalom sto znaci sigurnost na cesti.

Svaki dan na poslu kad pijem kavu na terasi gledam krizanje koje je savrseno obiljezeno i od 5 situacija, bar 2 se odvijaju "napamet" - aka tko prvi stigne na krizanje, prednosti se oduzimaju, zmigavci ne daju, pjesacima ne staju.

I onda netko ide srat i oduzimat vozacku na mjesec dana nekom tko na pravcu bez krizanja, sa 2 trake u istom smjeru, bez pjesackih, bez semafora, ide 80 umjesto 50?

 

BigD_Cro sri 9.4.2025 12:03
Zaporožac kaže...

Aj, nisam ovo ni vidio jer sam se smijao na koleginu parodiju moje ironije 

 

U članku piše obilaznica, a ja seljak mišljah da su obilaznice izvan grada, jer što sam riječ kaže obilaze nešto, vjerojatno prometne gužve u gradu, a za to su i namijenjene.

 

Taj dio se onda ne bi trebao zvati obilaznica, ili je novinar pogrešno preveo.

 Da, mislim da je nezgodan prijevod u pitanju.