
Američke carine na uvoz automobila: Što to znači z
Vezano uz: Američke carine na uvoz automobila: Što to znači z


Svak svoje trziste brani sto je i uredu. EUropa se nema potrebe javljat jer trenutna porezna politika na razini europske unije je u najmanju ruku sramotna to vise nisu porezi vec harac.....a o Hrvatskoj da i ne govorim evo jedan primjer kod kupovine novog automobila u pitanju je Ford Bronco
- Model: 2.7l EcoBoost 335 PS A10 Part-Time AWD
- Cijena bez PDV-a (Price without VAT): 68,696.83 €
- Cijena s PDV-om (Price with VAT): 85,871.04 €
- Posebni porez na motorna vozila (Special tax on motor vehicles): 35,328.96 €
- Preporučena MPC s uključenim PDV-om i PPMV-om (Recommended retail price including VAT and special tax): 121,200.00 €
Ukupno državi: 52,503.17 €
po kojem to kriteriju je ovo normalno
Gdje je stavka carine? PDV i poseban porez idu na sva ili samo američka vozila?

Porezi su visoki u EU a ove dodatne posebne poreze da i ne spominjem, no porezi i tarife/carine nisu isto - porezi su jednaki za sve, jel PDV/VAT/sales tax 10% ili 25% ili 50% ne utječe na tržišno natjecanje, dok tarife selektivno kažnjavaju određene zemlje.

"Ako Europska unija radi s Kanadom kako bi nanijela ekonomsku štetu SAD-u, uvest će se velike carine, daleko veće od trenutno planiranih, na obje strane", objavio je na svojoj društvenoj mreži Truth Social u četvrtak, dodajući: "Godinama su nas pljačkale praktički sve zemlje svijeta, i prijatelji i neprijatelji, ali ti dani su gotovi — Amerika na prvom mjestu!!!"
Amerikanci su tu gdje jesu zbog dolara. Zadužuju se jer to mogu zbog statusa dolara kao rezervne valute. Prodaju dug u domaćoj valuti vani. To zaduživanje im omogućuje enormnu domaću potrošnju koju kao vjerovnici financiraju kupci njihovog duga. Trump bi da ti vjerovnici dodatno ne dobivaju zauzvrat ništa i da se taj njihov novac troši na kupnju domaćih proizvoda. Želi da ih se financira i da se još kupuju US proizvodi.
S ovakvom Amerikom u trgovinski rat treba stvarno ući cijeli svijet. Nema zemlje koju ne iskorištavaju.

Svak svoje trziste brani sto je i uredu. EUropa se nema potrebe javljat jer trenutna porezna politika na razini europske unije je u najmanju ruku sramotna to vise nisu porezi vec harac.....a o Hrvatskoj da i ne govorim evo jedan primjer kod kupovine novog automobila u pitanju je Ford Bronco
- Model: 2.7l EcoBoost 335 PS A10 Part-Time AWD
- Cijena bez PDV-a (Price without VAT): 68,696.83 €
- Cijena s PDV-om (Price with VAT): 85,871.04 €
- Posebni porez na motorna vozila (Special tax on motor vehicles): 35,328.96 €
- Preporučena MPC s uključenim PDV-om i PPMV-om (Recommended retail price including VAT and special tax): 121,200.00 €
Ukupno državi: 52,503.17 €
po kojem to kriteriju je ovo normalno
Gdje je stavka carine? PDV i poseban porez idu na sva ili samo američka vozila?
Ovo je cjenik sa stranica FORD.HR .....Carina na uvoz automobila iz US je 10%

Sve ja to shvacam vec sam se samo zelio osvrnuti na trenutna porezna opterecenja kod nas .....zamisli Europski automobil jeftiniji u Americi .....
- SAD ima znatno niže poreze na automobile - nema ekvivalenta europskom PPMV-u
- Prodajni porez (Sales Tax) u SAD-u je obično između 0-10%, ovisno o saveznoj državi, značajno niže od europskog PDV-a (20-27%)
- Nema posebnih dodatnih poreza na visoke emisije CO2 ili veće motore

Pored toga - automobili za Američko tržište imaju niže ekološke i sigurnosne standarde pa su i zbog toga u startu jeftiniji.

od toga ti je najznacajnija promjena filtracija ispusnih plinova

Svak svoje trziste brani sto je i uredu. EUropa se nema potrebe javljat jer trenutna porezna politika na razini europske unije je u najmanju ruku sramotna to vise nisu porezi vec harac.....a o Hrvatskoj da i ne govorim evo jedan primjer kod kupovine novog automobila u pitanju je Ford Bronco
- Model: 2.7l EcoBoost 335 PS A10 Part-Time AWD
- Cijena bez PDV-a (Price without VAT): 68,696.83 €
- Cijena s PDV-om (Price with VAT): 85,871.04 €
- Posebni porez na motorna vozila (Special tax on motor vehicles): 35,328.96 €
- Preporučena MPC s uključenim PDV-om i PPMV-om (Recommended retail price including VAT and special tax): 121,200.00 €
Ukupno državi: 52,503.17 €
po kojem to kriteriju je ovo normalno
Posebni porez utvrđuje se na temelju emisije ugljičnog dioksida (CO2) izražene u gramima po kilometru, prodajne cijene motornog vozila, snage motora u kilovatima, obujma motora u kubičnim centimetrima i razine emisije ispušnih plinova.
Po podacima dostupnima na Internetu Bronco koristi motore koji ima ispuh od 250-338g CO2.
Novi Hyundai SantaFe koristi motore sa ispuhom od cca 160g CO2 te plaća 2500€ PPMV, dok i10 sa ispuhom od 114g CO2 plaća 115€ PPMV
Je li sad jasnija matematika?
I sad bi prosječan tip koji vozi i20/i30 trebao plakati jer netko iz Hrvatske ne može kupiti tenk sa motorima koji su bili smeće 2009e godine a i 20 godina ranije, a i 70 godina ranije, jer američki proizvođač nikad nije napravio motor koji valja već prepakirava svoj smeće i šalje po svijetu, a kamoli napravio motor da ne guta ili previše goriva ili da ima nepotrebnih 3000kubika i 300 konja koje rezultira apsolutno smećem od vožnje.
Oh poštenja i slobodne države, neka anđeli spase vlasnika Forda Bronca od poreza!
Propao je Buick, ajme majko žalosti.. što li nismo mi iz hrvatske smanjili porez pa da svi vozimo Buick LeSabre iz 2003e umjesto ovih Pežoa 207.

Sve ja to shvacam vec sam se samo zelio osvrnuti na trenutna porezna opterecenja kod nas .....zamisli Europski automobil jeftiniji u Americi .....
- SAD ima znatno niže poreze na automobile - nema ekvivalenta europskom PPMV-u
- Prodajni porez (Sales Tax) u SAD-u je obično između 0-10%, ovisno o saveznoj državi, značajno niže od europskog PDV-a (20-27%)
- Nema posebnih dodatnih poreza na visoke emisije CO2 ili veće motore
I svi ti nameti nisu nikakvo posebno targetiranje američkih vozila nego to ide na sva vozila, čak mi onih 10% carine i ne djeluje dramatično puno. PDV ide i na svaki komad robe proizveden u Hrvatskoj i ako mi izglasamo vlast koja će podići PDV s 25 na 30% to nije udar na SAD, niti je uvođenje carine na hrvatsku robu tome ekvivalentna protumjera.

Svak svoje trziste brani sto je i uredu. EUropa se nema potrebe javljat jer trenutna porezna politika na razini europske unije je u najmanju ruku sramotna to vise nisu porezi vec harac.....a o Hrvatskoj da i ne govorim evo jedan primjer kod kupovine novog automobila u pitanju je Ford Bronco
- Model: 2.7l EcoBoost 335 PS A10 Part-Time AWD
- Cijena bez PDV-a (Price without VAT): 68,696.83 €
- Cijena s PDV-om (Price with VAT): 85,871.04 €
- Posebni porez na motorna vozila (Special tax on motor vehicles): 35,328.96 €
- Preporučena MPC s uključenim PDV-om i PPMV-om (Recommended retail price including VAT and special tax): 121,200.00 €
Ukupno državi: 52,503.17 €
po kojem to kriteriju je ovo normalno
Gdje je stavka carine? PDV i poseban porez idu na sva ili samo američka vozila?
Lik izabrao valjda jedini automobil na svijetu na kojem Hrvatska primjenjuje SVU SILU političke super moći nazvane PPMV - gdje su koeficijente radili sa mišlju da valjda NITKO nije dovoljno glup da kod nas počne prodavati automobil sa motorom iz 1960e koji guta 60 litara do prvog raskržja i koji ispuhuje CO2 za 3 manja automobila.

Svak svoje trziste brani sto je i uredu. EUropa se nema potrebe javljat jer trenutna porezna politika na razini europske unije je u najmanju ruku sramotna to vise nisu porezi vec harac.....a o Hrvatskoj da i ne govorim evo jedan primjer kod kupovine novog automobila u pitanju je Ford Bronco
- Model: 2.7l EcoBoost 335 PS A10 Part-Time AWD
- Cijena bez PDV-a (Price without VAT): 68,696.83 €
- Cijena s PDV-om (Price with VAT): 85,871.04 €
- Posebni porez na motorna vozila (Special tax on motor vehicles): 35,328.96 €
- Preporučena MPC s uključenim PDV-om i PPMV-om (Recommended retail price including VAT and special tax): 121,200.00 €
Ukupno državi: 52,503.17 €
po kojem to kriteriju je ovo normalno
Gdje je stavka carine? PDV i poseban porez idu na sva ili samo američka vozila?
Lik izabrao valjda jedini automobil na svijetu na kojem Hrvatska primjenjuje SVU SILU političke super moći nazvane PPMV - gdje su koeficijente radili sa mišlju da valjda NITKO nije dovoljno glup da kod nas počne prodavati automobil sa motorom iz 1960e koji guta 60 litara do prvog raskržja i koji ispuhuje CO2 za 3 manja automobila.
Ali i da prijateljska Njemačka proizvede takav parobrod, namet bi bio primijenjen? Ili to samo vrijedi za Elona i JD Vancea?

Ali i da prijateljska Njemačka proizvede takav parobrod, namet bi bio primijenjen? Ili to samo vrijedi za Elona i JD Vancea?
Hrvatska je već nabavila njemačka vozila iste kilaže, kubikaže i potrošnje goriva. Elegantni model šumsko-zelene boje nabavlja se već 2026.e
Novi, nograđeni i još više aerodinamičniji Model 2A8 njemačkog proizvođača SUV-ova Leopard su time i više nego dobrodošla!

Svak svoje trziste brani sto je i uredu. EUropa se nema potrebe javljat jer trenutna porezna politika na razini europske unije je u najmanju ruku sramotna to vise nisu porezi vec harac.....a o Hrvatskoj da i ne govorim evo jedan primjer kod kupovine novog automobila u pitanju je Ford Bronco
- Model: 2.7l EcoBoost 335 PS A10 Part-Time AWD
- Cijena bez PDV-a (Price without VAT): 68,696.83 €
- Cijena s PDV-om (Price with VAT): 85,871.04 €
- Posebni porez na motorna vozila (Special tax on motor vehicles): 35,328.96 €
- Preporučena MPC s uključenim PDV-om i PPMV-om (Recommended retail price including VAT and special tax): 121,200.00 €
Ukupno državi: 52,503.17 €
po kojem to kriteriju je ovo normalno
Gdje je stavka carine? PDV i poseban porez idu na sva ili samo američka vozila?
Lik izabrao valjda jedini automobil na svijetu na kojem Hrvatska primjenjuje SVU SILU političke super moći nazvane PPMV - gdje su koeficijente radili sa mišlju da valjda NITKO nije dovoljno glup da kod nas počne prodavati automobil sa motorom iz 1960e koji guta 60 litara do prvog raskržja i koji ispuhuje CO2 za 3 manja automobila.
Ali i da prijateljska Njemačka proizvede takav parobrod, namet bi bio primijenjen? Ili to samo vrijedi za Elona i JD Vancea?
S time da prijateljska Njemačka ima slična vozila i isti PPMV:
60 iljada evra poreza, oćemo li se sad usrat sviugaće, jadranki kosor pred vrata sa vilama?
No lukavo su zaobišli namete u sportskim automobilima, jer su umjesto ugradnje motora kojeg su vozili Bo & Luke Duke, ugradili hibrid.

S ovakvom Amerikom u trgovinski rast treba stvarno ući cijeli svijet. Nema zemlje koju ne iskorištavaju.
Točno to i meni bode oči - lik iz države koja siše cijeli svijet viče da ga svi pljačkaju. Urnebes!

Budala će samo svome narodu štetu nanijeti.
Četiri godine brzo prolete.
Svak svoje trziste brani sto je i uredu. EUropa se nema potrebe javljat jer trenutna porezna politika na razini europske unije je u najmanju ruku sramotna to vise nisu porezi vec harac.....a o Hrvatskoj da i ne govorim evo jedan primjer kod kupovine novog automobila u pitanju je Ford Bronco
Ukupno državi: 52,503.17 €
po kojem to kriteriju je ovo normalno