IT trgovine

Sancta Domenica - Iskustva

thebatman pet 1.3.2024 09:33
indy500 kaže...

A od kad to? Ako je kupljeno preko weba onda je to kupovina na daljinu. Način plaćanja i način dostave/preuzimanja nisu bitni.

 Kako moze bit kupljeno kad nije placeno?

Kupljeno je kad platis i dobijes fiskaliziran racun, sve ostalo su narudzbe, rezervacije isl. 

Boris grozni pet 1.3.2024 11:43
indy500 kaže...

A od kad to? Ako je kupljeno preko weba onda je to kupovina na daljinu. Način plaćanja i način dostave/preuzimanja nisu bitni.

 Nije prakticki kupljeno jer cu platiti u poslovnici/trgovini, no evo u SD su se dosjetili kako narudbu nazvati rezervacijom tj kao takvom ne vrijede pravila za kupnju na daljinu! Meni je pod normalno da u trgovinama kojima narucujem vrijedi kupnja na daljinu kad platim u poslovnici prilikom preuzimanja ako sam robu narucio preko weba eto kod njih to NE vrijedi! No vidjet cemo kaj veli zakon mozda se to zaista moze tako, ako je više nebudemo kod njih narucivali da izbjegnemo moguce probleme s povratima i reklamacijama!

millennial pet 1.3.2024 13:54
Boris grozni kaže...

Evo i ovdje da iskomentiram! Sancta Domenica
Vaša rezervacija je uspješno zaprimljena. Rezervacija vrijedi 3 dana od trenutka zaprimanja ove narudžbe, no ne stvara obvezu za Vas ni za Sancta Domenicu i od rezervacije možete odustati. Odluka o sklapanju ugovora o kupoprodaji donosi se u poslovnici.
I nakon posjeta u poslovnicu, proizvod možete odlučiti naručiti putem web shopa.
Proizvod(e) ćete platiti našim djelatnicima prilikom preuzimanja u poslovnici, sukladno računu koji će Vam biti tada isporučen i u tom trenutku dolazi do sklapanja kupoprodajnog ugovora.

Dakle narucio sam preko weba i odabrao da cu pokupiti u poslovnici, svugdje drugdje se ovo gleda kao kupovina na daljinu no kod njih je to kao neka rezervacija pazi ti to! Naravno ovo je pisalo u mailu no sad ispada da sam ja to kao kupio u trgovini, ovo je po meni ocigledna prevara kupca i zaobilazenje zakona?! Ja sad proizvod nemogu vratiti i uzeti drugi ili napraviti povrat novaca, pa to ima samo kod nas!

 tu poruku si dobio nakon što si naručio preko weba? pokvareno od njih, ali ne vidim da su nešto prekršili, lijepo su te obavijestili, a ti si na tu poruku onda mogao odustati od te "rezervacije".

Pero Dinamit pet 1.3.2024 17:42

Ne vrijedi ti ta fora. Za kupnju na daljinu trebas i platiti na daljinu, preuzeti mozes u poslovnici nakon sto si platio.
Mene je protis yebao sto sam sve platio na daljinu preko weba, a preuzeo u poslovnici. Pa su se k.urcili i popushili prijavu na Zastitu potrosaca gdje sam ja bio u pravu kada sam htio vratiti uredaj koji sam tako kupio.

skyactive sub 20.4.2024 16:21

Moja iskustva sa SD iskreno i nisu bog zna kakva.

 

Primjer 1: Kupio tv sa neispravnim panelom (tv je bio LG s LG panelom), tu sam doduse dobio povrat novaca nazad, ali su ljudi koji dosli najprije probali APP (ako prodje prodje) tvrdeci da je sve sa panelom u redu, a ocigledno nije bilo). Kasnije sam doduse kupio Samsung Q80 (ako dobro pamtim od njih isto) i s njim je sve ok.

Primjer 2: nedavno sam kupio kod njih 2 klima uredjaja sa dostavom, sve skupa je iznosilo uz dobar popust kod njih (tu cijenu s popustom se doduse u nekim drugim ducanima cesce nalazi) oko 2500 eura. 

Kupio sam u poslovnici, iako sam isprva htio preko weba, sto je bolja opcija iz vise razloga. Frajer u poslovnici SD-a u Arena Parku mi je kod izdavanja racuna totalo zbrkao racun i izdao racun gdje je popust izdan samo na iznos bez PDV-a iako je na stranicama SD-a vrlo jasno stajao iznos sa uracunatim popustom i obracunavao se na ukupan iznos sa PDV-om! Obzirom da sam staroj objasnjavao neke detalje vezane za proizvode, nismo to tada primijetili ali sam reklamirao putem emaila. I tu je dobra strana price sto oni zaista reagiraju i vrate novac. Ok, ajde pogreske se svakome mogu desiti ali to je bila vec druga pogreska u tri ili cetiri kupovine kod njih. Inace, serviseri klime su im bezobrazni, sa jednom klimom mislim da nesto ne valja, jer cudno radi (bucnija je od druge iako je slabija te ponekad hladi iako je na funkciji grijanja od 22 stupnja, a na rucnom je modu (ne automatskom!), takodjer klapna mijenja rezim rada iako sam je stavio da se pomice gore-dolje). Njihovi serviseri prilikom dolaska tvrde da je sve ok, klasika, ne zele priznati gresku, ali zvati cu ovlastene servisere.

Primjer 3: U SD-u sam kupio sisac (trimer) za kosu, bradu i sl. - trajao mi je 2.5 godine dok se nije pokvario (jednostavno je prestao raditi iako sam ga pazio, cistio nakon svake upotrebe itd.), garancija je bila 3 godine. Ok, dolazim u poslovnicu i uvaze mi garanciju, ali gle cuda, tip mi kaze da oni vise taj model nemaju te umjesto njega imaju noviji Philipsov model ali da bi trebao doplatiti oko 12 ili 15 eura, ne sjecam se. Mislim da je bilo 12. Ok, taj novi model tada je kostao oko 50 eura. I jako sam zadovoljan njime, kod ovoga se moze prati kompletan sisac (ne samo ona glava sto se natakne), jos je jaci u radu itd. Ali, opet, stvar je principa, traze me lovu a uredjaj mi se pokvario u garanciji, bezobrazno, zar ne? Sad mi je zao da nisam inzistirao da ne platim nista, ali nisam htio dizati frku za 12 eura.

 

Inace, da se razumije, imao sam losa iskustva i sa Elipsom (frizider skupi se pokvario - kilavo hladio u dijelovima frizidera), serviser tvrdio da je sve ok i jos staroj naplatio dolazak, pa u Vemilu (tko se sjeca tog ducana), gdje sam isto kupio Panasonic plazma tv sa razhebanim panelom (tu su k.enjali da je ok, a iz aviona se vidjelo da ne valja). 
Pouka je da velike ducane izbjegavam, osim ako je bas dobra akcija zbog placanja na rate, tu su mi se zasada Links i HGspot pokazali kao bolji, ali bilo je i s Hgspotom natezanja (dostava pisalo da je ukljucena u cijenu, a iako sam u Zgu,3. kat stambene zgrade sa liftom, trazili su nadoplatu, no odustali kada sam se pobunio jer nigdje kod ponude nije pisalo da se dodatno nesto naplacuje za dostavu, njihov propust ili ne, nije me zanimalo).

FakeDeath ned 21.4.2024 08:57

1. ok, tv neispravan, dobio povrat novaca. Što je točno problem? Iako mi nije jasno, koji ljudi su došli? TV ako je neispravan, ti sam nosiš/šalješ u servis...nikada nitko mi nije dolazio doma raditi dijagnostiku....

2. SD nema servisere klime, ak je netko bio tamo, onda je bio ovlašteni servis, ne vidim mogućnost da je itko drugi bio a prodavač sigurno nije....

 

3. Da, i, što je tu čudno? Ako nemaju identičan model, mogu ti ponuditi drugi uz nadoplatu ili povrat novaca. Ne moraju ti dati drugi, noviji, bolji, za 1:1 ako ne košta isto...
Na tebi je da odlučiš hoćeš povrat novaca ili novi uz nadoplatu, inzistirati da ništa ne platiš, možeš ali nemaš nikakva zakonska prava na to.

4. dostava je besplatna/plaćena do prve prepreke ako nije drugačije navedeno ili dogovoreno, to svi skoro imaju i logično je. Svaki kat se plaća dodatno, em u trgovini em kod dostavne službe. Kako ćeš ti odnesti na 5 kat bez lifta, je na tebi, ne na trgovini niti na dostavnoj službi.

Dostavljać može donesti na kat, ako želi, ali da mora, ne mora jer nije plaćen za to niti treba gubiti vrijeme na liftove/katove.

 

5. Da, ako ti servis dolazi doma, radi dijagnostiku itd na licu mjesta, i utvrdi da je sve ok. Naravno da će ti naplatiti dolazak i gubljenje vremene. Ništa novo i ništa van zakona i pravila malih/velikih. Zato ako si 100% siguran da nešto ne radi, radiš prijavu reklamacije ovlaštenom servisu/proizvođaču pa neka dođu po njega i furaju u servis.