Zaporožac ned 23.4.2023 19:20
quickr kaže...
 Imas 11 stranica ove teme pa listaj. Imas i google reviews pa si citaj. "Sistemci relaxed" FB grupa ima jako zanimljiva iskustva sa protisom. 

 "Imaju odlicne cijene" je najmanje bitna stavka. 

Samo 11 stranica... ?!

Znači da nema puno pritužbi..

 

A gdje sam spomenuo "odlične cijene" ?

Keso čet 29.6.2023 15:52

Kupio sam u protis-u Zagreb M.2 SSD od 2TB. Disk je crknuo nakon 2.5 mjeseca, svi podaci izgubljeni, neupotrebljiv je (mašina ne boota ako je disk ukopčan). Disk je vidno "spaljen" iako je korišten u regularnoj i čistoj okolini, upotreba office i internet, nikakvi ekstremi.

Predao Protis-u i izrazio želju da mi što prije daju zamjenu ili ispravan disk. Odgovorili su da su pregledali i da čekaju "pregled proizvođača". 20 dana kasnije i X upita mailom, oni i dalje "čekaju proizvođača" tko zna koje daleke zemlje, iako i sami vide da je proizvod neispravan - ne izdaju drugi.

A ja sad moram o svom trošku kupiti drugi disk jer ne mogu čekati mjesecima njihovo slanje u Kinu, UK, ili tko zna na koji kontinent da "pregleda proizvođač". Svaljuju problem na nekog drugog (proizvođača), kao da se to njih ne tiče, kao da mi nisu oni prodali proizvod i primili novac za njega.

Garancija se čeka mjesecima, čak i za male pišljive (ali skupe) M-2 SSD-ove, jer proizvode šalju u druge države i reklamacija traje jako, jako, jako dugo.

Dakle, oprez s Protisom! Mislim da ćete otprilike istu kvalitetu servisa i reklamacija dobiti ako kupujete proizvode preko ebay-a, amazona, i sličnih internet platformi. Ovo da imate lokalnu trgovinu pa će garancija biti brže riješena je iluzija - neće.

Vjerojatno ima naših trgovina koje puno brže rješavaju reklamacije, ali Protis to nije, bar po mojem iskustvu.

sosta pet 30.6.2023 08:53
Keso kaže...

Kingston KC3000. Kažu da stiže zamjena uskoro - barem neki pozitivni pomak. Budemo vidjeli. Javim vrijeme od prijave kvara do primitka zamjene.

 

quickr kaže...

Još jedan "zadovoljni" kupac Protisa. Reklamacija par mjeseci ali zato su cijene super

 Evo, čisto za usporedbu, reklamacija KC2500 SSD-a u jednoj trgovini koja se jako hvali na forumu trajala mi preko 45 dana.

https://forum.bug.hr/forum/topic/tvrdi-opticki-diskovi/koji-ssd/50123.aspx?page=357&jumpto=6564474&sort=asc&view=flat

 

quickr pet 30.6.2023 10:41
sosta kaže...

quickr kaže...

Još jedan "zadovoljni" kupac Protisa. Reklamacija par mjeseci ali zato su cijene super

 Evo, čisto za usporedbu, reklamacija KC2500 SSD-a u jednoj trgovini koja se jako hvali na forumu trajala mi preko 45 dana.

https://forum.bug.hr/forum/topic/tvrdi-opticki-diskovi/koji-ssd/50123.aspx?page=357&jumpto=6564474&sort=asc&view=flat

 

 Ne vidim info, koji dućan?

 

FuturaIT: neispravni GPU, isti dan zamjena. Oštećen monitor u pakiranju, isti dan zamjena. Cijena su im porasle ali usluga je ostala na nivou. I samim time što reklamacije rješavaju promptno zaslužuju da im se ostavi koji €€ više.

 

A vi se i dalje điberite za 10€ u protisu.

picajzla0707 pet 30.6.2023 11:59
Keso kaže...

Kingston KC3000. Kažu da stiže zamjena uskoro - barem neki pozitivni pomak. Budemo vidjeli. Javim vrijeme od prijave kvara do primitka zamjene.

 kingston proizvode uvijek reklamiraj direktno kod proizvođača

ram koji mi je postao neispravan nakon par godina reklamirao sam u kinston uk, objasnio da u više memtestova javlja grešku, priložio račun i dan-dva kasnije dobio odobrenje za reklamaciju

čim sam poslao paketić i njima stigla obavijest da paket stiže, poslali su mi zamjenski, nisu ni čekali da paket stigne i da pregledaju ram u servisu

sve skupa od reklamacije do novog rama u kompu prošlo je manje od tjedan dana

 

EDIT

lažem, nisu poslali odmah, nego deset dana nakon što sam ja poslao, sad sam provjerio mejlove

valjda sam pobrkao sa nekad popularnim alzashopom i njihovim reklamacijama

 

meni nije bio tak veliki problem jer sam imao 4×4 sticka po 4gb rama, vraćao sam dva sticka jer su bili kompleti po dva, pa sam se neko vrijeme služio s 8gb

plavi_medved ned 2.7.2023 17:06

Protis je trgovina koja kupuje škart robu od drugih dučana i onda samo malo ušminkaju ili poprave toliko da garanciju ispoštuje roba. I zato jesu cijene malo jeftinije neg kod ostalih dučana, i največi problem su im baš reklamacije jer kad ostaju bez tog proizvoda na lageru kojeg vi reklamirate onda čuda izmišljaju da odugvlače reklamaciju, ali da se i to brzo rješit malo pritiska itd pa su onda malo brži hahah

 

Keso pon 3.7.2023 18:59

Evo, danas, 24 dana od prijave kvara, dobio sam od Protisa novi istovjetni disk kao zamjenu za pokvareni. Bili su fer i ljubazni, odgovorili na svaki email upit. Trajalo je dulje nego sam se nadao, ali je na kraju dobro završilo. Tako da nisu tako loši kao što se priča, ali da zamjena dugo traje, to da.

forumaš pon 3.7.2023 19:27
plavi_medved kaže...

Protis je trgovina koja kupuje škart robu od drugih dučana i onda samo malo ušminkaju ili poprave toliko da garanciju ispoštuje roba. I zato jesu cijene malo jeftinije neg kod ostalih dučana, i največi problem su im baš reklamacije jer kad ostaju bez tog proizvoda na lageru kojeg vi reklamirate onda čuda izmišljaju da odugvlače reklamaciju, ali da se i to brzo rješit malo pritiska itd pa su onda malo brži hahah

 

 Fino odeš kupiti gdje je skuplje i di si siguran da te cijene jer im plaćaš više. Bar bu bilo više škarta za nas, a ne ko neki dan dođem tam po Samsung 980 1TB i vele baš prodali zadnji. 

plavi_medved sri 5.7.2023 17:59
Texpi kaže...

Kak se to točno kupi škarti 13600K procesor pa ga se onda ušminka nazad u kutiju i prodaje kao novi procesor? Javi pa da i ja probam.

 

 

Pa dobro nisam sad mislio na takav tip robe, ali hdd, ssd ,ramovi, monitori posebno itd... btw 3x sam naručio kod njih neku stvari 3x smo vračali jer sam dokazal da su mi prodali škart :) ramovi 32 gb , ssd i monitor... i to malo skuplje stvari , išao šparat na kraju se navlačio s njima radi 100e uštede , kaj najgore poslali mi drugi monitor isto sranje, pixeli i zdrapan ekran ko da su igrali futsal s njim... kao to je to prijevoza dostave da da, kak ne... svaki put DPD vozi rally ... 

FakeDeath sri 5.7.2023 19:08

Jesi od tih 3x ikada nešto napisao ovdje na forumu i svezi toga? Postavio neke slike da vidimo?

 

Ne razumijem tu stvar, 3x su te preveslali...uvalili škart....

 

Jedno je biti loš trgovac i biti loš prema svojim kupcima, biti spor u reklamaciji i bezobrazan itd itd...ali da netko prodaje škart robu a druge trgovine prodaju dobru robu...to su žešće gluposti, pa ne dilaju kokaina pa da ti uvale škart robu

 

Daj malo bolje objasni to, škart roba, što je to točno?

plavi_medved sri 5.7.2023 20:35

"škart" roba ti znači ona roba koja je reklamirana, znači ja vratim i reklamiram monitor tipa, a oni taj monitor opet stave za pola godine u prodaju kao pod "akcijom" i prodaju ga npr nekome, e sad ako prodaju nekom ko skuži onda opet idemo u čarobni krug a ako prodaju nekom starijem čovjeku ili nekom ko ne skuži takve stvari onda im prođe, ez money... uglavnom slike ne trebam postat, mogu ti poslat monitor, evo doma stoji u kutiji godinu i pol, ne radi ogreban , nisu ga htjeli reklamirat i odustao sam nakon 5 mjeseci borbe s njima za 1400 kuna moje štete. i zato ih ne podnosim, nemam favorit trgovina, nikog ne podržavam nego naravno očekujem robu koju platim da ju dobijem pošteno i ispravno a ne posle muljanje morate ovo morate ono, i možeš slobodno u pm mi dat svoju adresu poslat cu ti navedeni monitor, možda češ ga uspjet popraviti pa prodat u pola cijene ;)

Unimatrix 007 sri 29.11.2023 23:25

Evo copy paste mog posta iz teme Rasprava o grafičkim karticama, da upozorim i druge. P.S. sad kad čitam neke poruke iznad, vidim da im je ovo skoro pa modus operandi, katastrofa.

"Uzeo sam u Protisu Palit 3070 koja im je trenutno na akciji sa Inno3D. Došao tamo po nju i ispalo da je grafička izložbeni primjerak što nigdje nije navedeno niti mi spomenuto prilikom telefonskog razgovora, no uzeo sam je svejedno jer osim malo prašine, ne bi trebalo bit problema. No kad sam došao doma i otvorio, pogledao pobliže, vidjelo se da je grafička radila, prašina svuda ispod po ventilatorima, tragovi čišćenja, prašina između rebara coolera i po PCB-u. A onaj PCI-E connector cover, ona plastika je bila od Inno3D. 

Mislim si ok, isprobat ću, ionak ima dvije godine garancije. Ubacim u komp, novi driveri, pokrenem God of War, a grafa poludi, sa 60 skoči na 86C, koristi 98% snage, ventovi otišli na 100% (3600 rpm) i uspjeli je ohladiti samo na 78C dok hladi na maksimumu. Probam drugu igru, ista stvar, samo što su ovaj put ventovi otišli još dalje, na 4200 rpm-a, hoće se razletjeti. Tu sam sve pogasio, upakirao natrag i sutradan otišao u Protis.

Prvo su tvrdili da se može samo slat na servis, bez povrata novca, pa smo se natezali oko priče sa povratom robe i što ne valja, pa nakon što sam objasnio da je grafička već rabljena i tragove i sve, odnijeli su je natrag nekom kolegi da rasprave i zaključili da govorim istinu i da će stornirat račun. Kaže njihov prodavač: "Izgleda da su vam htjeli podvaliti grafičku, mi vraćamo novce, a dalje ćemo riješiti problem sa dostavljačem". Meni se čini da je meni Protis htio podvaliti grafičku, zapravo vjerojatno su i one Inno3D u istoj shemi, zato i jesu po 429 eura. 

Kao da se netko riješava majning inventara, a nisu dosta očišćene i još k tome stave krivi cover na konektor. Naravno, oni krive dobavljača. Lovu još čekam, a vama ostalima savjetujem da ih zaobiđete, ako ništa, onda te 3070...

Sve imam poslikano za svaki slučaj, a nažalost sad će vjerojatno samo bolje očistiti grafu i podvaliti drugome..."

ihush čet 30.11.2023 12:19
Unimatrix 007 kaže...

.. Naravno, oni krive dobavljača. ..

 -naravno, no to naravno nije istina.. trgovac zna što i zašto prodaje, kao i APP metodu, kao što znaju zašto je cijena povoljnija-niža.. a to isto treba razumjeti i kupac, tj kad u slabijoj trgovini ima nižu cijenu robe koja je kod ostalih skuplja, tad postoji recimo ovakav razlog, prodaja rudarene grafičke koja je ispustila dušu ili modificiran firmware koji će 'turirati' .. tj kao što to zna trgovac, trebao bi znati-razumjeti i kupac, tj ako već ide kupiti jeftino, tad prvo provjeriti, npr radi li komponenta, kao s polovnim autom, ne kupiti po kriteriju kao za novo, tj novo ne moramo vaditi iz kutije-ambalaže koja nam je dokaz da je to novo i upravo ta roba kao i to da bi tad morala biti ispravna pa se novo (stvarno novo, neotvarano) ne mora porvjeravati, dok polovno mora.. odnosno trgovac koji to odbije tad se ne kupuje.

-protis naprosto nije trgovina koja bi normalnu ispravnu robu mogla pribaviti na povoljniji način, prva-drguga-treća.. ruka, količine i način plaćanja.. to mogu veći-jači, ne oni koji jedva preživljavaju tj to im je 'opravdanje' za mutne poslove-prevare, za koje nije kriv dobavljač ili možemo reći da je i to 'istina' samo što su oni taj dobavljač.. :)

+ drugi problem, s takvom robom, koja nema šanse imati pravu garanciju, tad je sve stvar nateznanja-dogovora s trogvcem i tad će on kad mora vratiti-stornirati.. no odbijat će koliko može, otezati, upravo zato jer bi u normalnom poslovanju to bio trošak nekog drugog, ne njegov-trgovca, nego proizvođača-uvoznika, .. tj onog kojeg okrive, 'distributera'.. a to je tad taj trgovac u maštovitoj nabavi s ebaya-kine jeftine robe koja je s razlogom jeftina, polu-ispravno i tek statistički poneka radi ok, recimo polovica s problemima, no nisu crknute pa posotji mogućnost otezanja i korištenja APP metode što ne bi išlo da je 'samo' crkntuta u stilu da ne radi uopće.. ovako se uvjek može otezati, tražiti neka provjera, servis, reći da je loše napajanje-računalo ili nestručno rukovanje kupca .. a tad nema ni povrata, tj u ovoj priči je kupac još dobro prošao osim gnjavaže, dobio nazad svoj novac, .. što kad ne dobije.. pa pamet u glavu, kad je jeftinije, razmisliti, ako ništa drugo prije kupnje tražiti provjeru, u radu ili barem vizualno-pregled pri čemu treba biti 'strog' za svaku ogrebotinu, dok u ovoj priči imamo i različite brandove-marke za hladnjak što je konkretan alarm da je nešto petljano i da to tad ne može biti normalna roba s normalnim jamstvom kao i rizik da tad nema lake zamjene ili povrata nego sve to moramo izvući iz džepa trgovca .. .koji to radi upravo zato jer nema, jer je u krizi, poslovanje.. naplatiti može biti teško, neovisno o zakonu i sl. .. pa tko na to nije spreman, zaobići..

Unimatrix 007 pet 1.12.2023 01:24
ihush kaže...

 Definitivno, od sad sve na detaljnu provjeru još u dućanu, u zadnje vrijeme je općenito previše problema s IT dućanima i natezanjima za garanciju itd., barem sam ja dobio takav dojam čitajući online, a i prava iskustva od prijatelja.

Zaporožac pet 8.12.2023 20:43

Pohvalio bih Protis. d.o.o

 

NOV SSD Crucial MX 500 2TB primljen u servis 24. 11. 2023, danas je stigao novi isti , prikopčan i sve je ok...

 

Nisam imao puno kvarova inf. tehnike, uvijek kad sam nešto kupio nije odmah radilo odn. bilo je neispravno.

 

Ovo mi je rekordno brzo slanje nove , ispravne robe.

sandokan111 sub 9.12.2023 11:31
Zaporožac kaže...

Pohvalio bih Protis. d.o.o

 

NOV SSD Crucial MX 500 2TB primljen u servis 24. 11. 2023, danas je stigao novi isti , prikopčan i sve je ok...

 

Nisam imao puno kvarova inf. tehnike, uvijek kad sam nešto kupio nije odmah radilo odn. bilo je neispravno.

 

Ovo mi je rekordno brzo slanje nove , ispravne robe.

 Cudno da nisi pohvalio vemil opet.

Zaporožac sub 9.12.2023 11:42
sandokan111 kaže...
Cudno da nisi pohvalio vemil opet.

Ne lupetaj ..

Tema gdje sam spomenuo ve-mil je bila parodija, a ako trebaš Protisov scan obrasca za prijavu kvara i  na njemu kad je roba zaprimljena, kad je popravljena i poslan tu sam poslije 16 h.

 

Samo za vas hejtere.

Damir22 sub 9.12.2023 21:53

popravljen ili zamjenjen?

 

ista situacija s diskom, preko mjesec dana "cekanja da iz njemacke stigne novi", i jos su uredno naplatili slanje novoga nazad, iako je pod garancijom.

 

znaci placanje slanja njima, mjesec i nesto dana cekanja, placanje slanja nazad = postarina kostala kao novi takav disk....

 

pa ti reklamiraj protisu... :)

sandokan111 ned 10.12.2023 00:49
Zaporožac kaže...

Ne lupetaj ..

Tema gdje sam spomenuo ve-mil je bila parodija, a ako trebaš Protisov scan obrasca za prijavu kvara i  na njemu kad je roba zaprimljena, kad je popravljena i poslan tu sam poslije 16 h.

 

Samo za vas hejtere.

 Zas je vemil parodija wtf? Sta si ti sad ljubomoran na uspjeh vemila il? https://www.vemil.hr/ jos uvijek radi, nema nista smjesno. Nemoj hejtat vemil. Pitanje je bilo legitimno, cudno mi da nisi pohvalio vemil. Znaci protis je bolji od vemila s reklamacijama?

Vavoom ned 10.12.2023 12:18
sandokan111 kaže...

 Zas je vemil parodija wtf? Sta si ti sad ljubomoran na uspjeh vemila il? https://www.vemil.hr/ jos uvijek radi, nema nista smjesno. Nemoj hejtat vemil. Pitanje je bilo legitimno, cudno mi da nisi pohvalio vemil. Znaci protis je bolji od vemila s reklamacijama?

 Vemil , pobogu gdje nađe opet tu "legendu" od IT firme, kad se samo sjetim njihovih bisera kojih ima ko u priči, osobno sam imao negativna iskustava sa njima, nije ni čudo što su bili najgora IT trgovina ne samo u Zagiju, već i po cijeloj Lijepoj Našoj

 

Ti izgleda ili nikad nisi kupovo tamo ili muljaš...

Inače Pero je u pravu, zadnja objava na stranici datira iz 2016 (7 god. okruglo), mislim da je Vemil zaista zauvijek presto s radom tada, ali stranica vjv nije ugašena...

sandokan111 ned 10.12.2023 20:32
Pero Dinamit kaže...
Jesi ti vidio od kada je ta stranica, koji se artikli prodaju i po kojim cijenama? Mozda i radi ve-mil, ali ta stranica nije ažurirana 100god.

 

Vavoom kaže...

Vemil , pobogu gdje nađe opet tu "legendu" od IT firme, kad se samo sjetim njihovih bisera kojih ima ko u priči, osobno sam imao negativna iskustava sa njima, nije ni čudo što su bili najgora IT trgovina ne samo u Zagiju, već i po cijeloj Lijepoj Našoj

 

Ti izgleda ili nikad nisi kupovo tamo ili muljaš...

Inače Pero je u pravu, zadnja objava na stranici datira iz 2016 (7 god. okruglo), mislim da je Vemil zaista zauvijek presto s radom tada, ali stranica vjv nije ugašena...

 Obojici

https://forum.bug.hr/forum/topic/it-trgovine/najbolji-it-ducan/289224.aspx?page=1&jumpto=6704818&sort=asc&view=flat

Zaporožac ned 10.12.2023 23:19
sandokan111 kaže...
Zas je vemil parodija wtf? Sta si ti sad ljubomoran na uspjeh vemila il? https://www.vemil.hr/ jos uvijek radi, nema nista smjesno. Nemoj hejtat vemil. Pitanje je bilo legitimno, cudno mi da nisi pohvalio vemil. Znaci protis je bolji od vemila s reklamacijama?

 Sam si skontao od svih prije tebe da je moje hvaljenje Ve mila bio sarkazam i što se sad buniš. 

 

https://forum.bug.hr/forum/topic/it-trgovine/najbolji-it-ducan/289224.aspx?page=1&jumpto=6704818&sort=asc&view=flat

 

Nego, pohvalim iskreno Protis jer su mi u rekordnom vremenu zamijenili novokupljeni, odmah neispravni SSD za novi, a tebi je to čudno.

Što je čudno ?

 

Vjerojatno se na Protis naviše žale oni koji sami pokvare svoje grafičke, diskove itd... netom prije isteka roka garancije, pa kad ih dečki u servisu provale, onda im Protis ne valja.

sandokan111 pon 11.12.2023 11:05
Zaporožac kaže...

Sam si skontao od svih prije tebe da je moje hvaljenje Ve mila bio sarkazam i što se sad buniš. 

 Nista se ja ne bunim, ti se bunis jer sam i ja pohvalio vemil i dobio si tantrum.

 

Jel onda vemil bolji il protis?