miobel uto 17.3.2020 09:11

Kakva su vaša iskustva sa Neutrino servisom?

 

Ja sam mobitel odnio na servis zbog problema sa ekranom i nakon 35 dana vratili su mi defektni uređaj. Pokušali su ga popraviti ali su izgleda stavili neoriginalni ekran koji je prikazivao nekakve sive crte po cijelom ekranu.

Mobitel je vraćen na servis ali nakon 23 dana i dalje nije popravljen a odbijaju uređaj zamjeniti novim (sve skupa je to sad preko 50 dana..)

 

S obzirom da mi je dosta natezanja nakon možda 20 mailova i 20 telefonskih poziva, isplati li se poslati prigovor Tržišnoj inspekciji ili da šaljem još kome?

thebatman uto 17.3.2020 09:17
miobel kaže...

Kakva su vaša iskustva sa Neutrino servisom?

 

Ja sam mobitel odnio na servis zbog problema sa ekranom i nakon 35 dana vratili su mi defektni uređaj. Pokušali su ga popraviti ali su izgleda stavili neoriginalni ekran koji je prikazivao nekakve sive crte po cijelom ekranu.

Mobitel je vraćen na servis ali nakon 23 dana i dalje nije popravljen a odbijaju uređaj zamjeniti novim (sve skupa je to sad preko 50 dana..)

 

S obzirom da mi je dosta natezanja nakon možda 20 mailova i 20 telefonskih poziva, isplati li se poslati prigovor Tržišnoj inspekciji ili da šaljem još kome?

 Na inspekciju otidi, ulozi prigovor i oni dalje postupaju. 

darkborg uto 17.3.2020 09:20
miobel kaže...

Kakva su vaša iskustva sa Neutrino servisom?

 

Ja sam mobitel odnio na servis zbog problema sa ekranom i nakon 35 dana vratili su mi defektni uređaj. Pokušali su ga popraviti ali su izgleda stavili neoriginalni ekran koji je prikazivao nekakve sive crte po cijelom ekranu.

Mobitel je vraćen na servis ali nakon 23 dana i dalje nije popravljen a odbijaju uređaj zamjeniti novim (sve skupa je to sad preko 50 dana..)

 

S obzirom da mi je dosta natezanja nakon možda 20 mailova i 20 telefonskih poziva, isplati li se poslati prigovor Tržišnoj inspekciji ili da šaljem još kome?

 probaj njima prvo "zaprijetiti" inspekcijom, vjerojatno će se odmah pokrenuti.

 no možeš i direktno ići prijaviti ako ti se više neda s njima komunicirati.

ihush pet 20.3.2020 11:01
Čitatelj kaže...

Za odbijanje jamstva mora postojati nekakav razlog.

 -točno ... (ali) gdje ti vidiš takvu rečenicu? Koje jamstvo, gdje je što odbijeno i po kojoj osnovi? Reklamacija nije jamstvo, dok prvi post ne spominje jamstvo niti odbijanje istog npr popravak izvan jamstva..