
Neutrino servis


Kakva su vaša iskustva sa Neutrino servisom?
Ja sam mobitel odnio na servis zbog problema sa ekranom i nakon 35 dana vratili su mi defektni uređaj. Pokušali su ga popraviti ali su izgleda stavili neoriginalni ekran koji je prikazivao nekakve sive crte po cijelom ekranu.
Mobitel je vraćen na servis ali nakon 23 dana i dalje nije popravljen a odbijaju uređaj zamjeniti novim (sve skupa je to sad preko 50 dana..)
S obzirom da mi je dosta natezanja nakon možda 20 mailova i 20 telefonskih poziva, isplati li se poslati prigovor Tržišnoj inspekciji ili da šaljem još kome?
Na inspekciju otidi, ulozi prigovor i oni dalje postupaju.

Kakva su vaša iskustva sa Neutrino servisom?
Ja sam mobitel odnio na servis zbog problema sa ekranom i nakon 35 dana vratili su mi defektni uređaj. Pokušali su ga popraviti ali su izgleda stavili neoriginalni ekran koji je prikazivao nekakve sive crte po cijelom ekranu.
Mobitel je vraćen na servis ali nakon 23 dana i dalje nije popravljen a odbijaju uređaj zamjeniti novim (sve skupa je to sad preko 50 dana..)
S obzirom da mi je dosta natezanja nakon možda 20 mailova i 20 telefonskih poziva, isplati li se poslati prigovor Tržišnoj inspekciji ili da šaljem još kome?
probaj njima prvo "zaprijetiti" inspekcijom, vjerojatno će se odmah pokrenuti.
no možeš i direktno ići prijaviti ako ti se više neda s njima komunicirati.

Nakon skoro što je 40 dana uređaj bio na servisu, reklamacija odbijena. Tako da iskustva i nisu baš pozitivna.

Za odbijanje jamstva mora postojati nekakav razlog.

Nakon skoro što je 40 dana uređaj bio na servisu, reklamacija odbijena. Tako da iskustva i nisu baš pozitivna.
Drugim riječima nisi ih uspio prevarit pa nisi zadovoljan.

Za odbijanje jamstva mora postojati nekakav razlog.
-točno ... (ali) gdje ti vidiš takvu rečenicu? Koje jamstvo, gdje je što odbijeno i po kojoj osnovi? Reklamacija nije jamstvo, dok prvi post ne spominje jamstvo niti odbijanje istog npr popravak izvan jamstva..
Kakva su vaša iskustva sa Neutrino servisom?
Ja sam mobitel odnio na servis zbog problema sa ekranom i nakon 35 dana vratili su mi defektni uređaj. Pokušali su ga popraviti ali su izgleda stavili neoriginalni ekran koji je prikazivao nekakve sive crte po cijelom ekranu.
Mobitel je vraćen na servis ali nakon 23 dana i dalje nije popravljen a odbijaju uređaj zamjeniti novim (sve skupa je to sad preko 50 dana..)
S obzirom da mi je dosta natezanja nakon možda 20 mailova i 20 telefonskih poziva, isplati li se poslati prigovor Tržišnoj inspekciji ili da šaljem još kome?