IT trgovine

Mindfactory.de Iskustva

azzie sub 25.9.2021 20:08

Ovo me isto zivcira da ne zele slati , sta nisu prije dvije-tri godine izglasali zakon u EU da se paketi moraju svima slati bez obzira na drzavu i da ce se cijena dostava gledati o udaljenosti a ne zemlji EU . Vidim toga se EU ne drzi a carinu i ova sranja oko kine to su uveli na nasu "stetu" bagra pokvarena.

Gokage sub 13.11.2021 19:05
azzie kaže...

Ovo me isto zivcira da ne zele slati , sta nisu prije dvije-tri godine izglasali zakon u EU da se paketi moraju svima slati bez obzira na drzavu i da ce se cijena dostava gledati o udaljenosti a ne zemlji EU . Vidim toga se EU ne drzi a carinu i ova sranja oko kine to su uveli na nasu "stetu" bagra pokvarena.

 Živcira, slažem se. 

 

Ali time ne krše nijedan EU "zakon", na žalost.

Inače, radi se o Uredbi (EU) 2018/302 o rješavanju pitanja neopravdanoga geografskog blokiranja i drugih oblika diskriminacije na unutarnjem tržištu na temelju državljanstva, mjesta boravišta ili mjesta poslovnog nastana klijenata te o izmjeni uredbi (EZ) br. 2006/2004 i (EU) 2017/2394 i Direktive 2009/22/EZ ... puni naziv. 

 

Ta uredba je uglavnom krivo shvaćena.

Ona ne prisiljava trgovca da dostavi robu u bilo koju državu članicu EU u koju ne želi/inače ne vrši dostavu.

 

Ona samo traži od trgovca da te ne diskriminira po geolokaciji - tj. ne smije ti odbiti prodati robu samo zato što si iz države članice u koju ne vrše dostavu (kao npr. Mindfactory u HR), ali nije obvezan dostaviti robu u državu članicu u koju inače ne vrši dostavu (recimo, u ovom slučaju HR).

Ovisno o dogovoru trgovca i kupca, 

  • a) trgovac može dostaviti robu na adresu u državi članici u koju inače vrši dostavu, a zatim svaki daljnji transport na neku drugu adresu je problem kupca (tu recimo uskaču pružatelji usluga tipa već spomenuti Mailboxde)
  • b) kupac može sam doći u fizičku trgovinu (ako takva postoji - nekad se takve e-trgovine sastoje samo od skladišta) i preuzeti robu osobno ILI
  • c) kupac može organizirati i platiti nekom špediteru/dostavljaču (ili kumu/bratu/prijatelju? ) da pokupi robu u trgovini/skladištu trgovine i dostavi je na tvoju adresu

 

I to je to. 

hahhaajaads pon 14.3.2022 15:42
Rootwalla kaže...

Može mi netko reći koji je najbolji način plaćanja na mindfactory? Imam paypal imam karticu i PBZ aplikaciju. Jel mogu platit karticom ili preko paypala samo? Jel može direktno sa računa na račun?

 Ja uvijek pokusavam koristit paypal, koja god poslovnica bila ako je izvana...  Paypalom sam platio 5600X u Mindfactoriju i nije bilo nikakvih problema

Rootwalla pon 14.3.2022 16:13
hahhaajaads kaže...
Rootwalla kaže...

Može mi netko reći koji je najbolji način plaćanja na mindfactory? Imam paypal imam karticu i PBZ aplikaciju. Jel mogu platit karticom ili preko paypala samo? Jel može direktno sa računa na račun?

 Ja uvijek pokusavam koristit paypal, koja god poslovnica bila ako je izvana...  Paypalom sam platio 5600X u Mindfactoriju i nije bilo nikakvih problema

 OK, thnx

jozef pon 11.7.2022 19:36
Padobranac82 kaže...

Za mailbox.de, kad se plaća, kada njima stigne pošiljka s mindfactory onda zatraže ili?

Kod njih imaš svoj račun na koji uplaćuješ kredite. Ne moraš ništa plaćati dok si ne poželiš poslati svoj paket u Hrvatsku, ali pazi na rokove, pakete ovisno o težini čuvaju ograničen broj dana. 

AntGadget ned 14.8.2022 14:49

Pozdrav,

sredstvima od poticaja nabavljam custom računalo preko obrta pa me zbog pravdanja sredstava zanima je li moguće dobiti dobiti račun koji glasi na obrt uz ove procedure s mailboxom? Ima li tko kakvih iskustava?

Cryogenic ned 14.8.2022 15:16
AntGadget kaže...

Pozdrav,

sredstvima od poticaja nabavljam custom računalo preko obrta pa me zbog pravdanja sredstava zanima je li moguće dobiti dobiti račun koji glasi na obrt uz ove procedure s mailboxom? Ima li tko kakvih iskustava?

 Mindfactory salje direkt u hr ako kupis na firmu.

Littlemanbeingerased pet 16.12.2022 22:42

Malo necromancy na thread...

 

ima li itko istustva s njima oko garancija? (zivim u DE)

kupio sam do sada nekoliko stvari od njih i nema problema - sve radi.. svatko moze biti trgovac i prodati/poslati.

 

no, nedavno Kupio msi carbon wifi z790 od njih.

radio drek 3 i pol sata i onda - CPU LED ON.. gologolo kaze to je kod MSI normalno, hrpa ljudi s raznim chipsetima imala isti problem - RMA se mora raditi.

pokrenem reklamaciju i posaljem u mind.

 

teletabisi direktno salju robu dobavljacu/proizvodjacu bez da su me obavijestili te bez da su plocu testirali ni pregledali ni nista. Tek nakon 4 dana kada sam poslao mail odgovaraju da je poslan part distributeru.

3 tjedna nakon toga dobijem plocu natrag (bez obavijesti osim da paket stize) - reklamacija odbijena. 

objasnjenje: "Ploca pretrpila mehanicku stetu" - heat sink od m.2 pcie 5 slota rastavljen, dijelovi svugdje (+ navoj koji je na samoj ploci za donji dio heat sinka isto izletio) + neke sitne ogrebotine iza (nisam taj slot niti koristio jer sam ga ostavio free za buduci, treci, nvme pcie 5 drive u buducnosti).

kutija od mbo netaknuta.

 

Plocu sam slao original zapakiranu (MBO nije mogla skakati jer je kutijica od WIFI antene buffer) i stavljenu u vecu kutiju sa hrpom paking materijala.

 

Poslao im veliki "jedite g*vna klosari" mail s najgorim zeljama uz slike kako je stroj radio i laganu natuknicu da sam strojeve slagao od svoje 11-te godine i mislim da znam kako handlati partove.

Prezivjet cu pusenje 500+eura ali nisam zavrsio jos s njima. Zatrazio sam zapisnik i slike dijagnostike. sluzbene.

 

no... Nikada vise od njih kupiti nista necu.

mozda samo moja losa sreca.. ali .. ako se radi reklamacija - red je da onaj koji ju zaprima barem fizicki PREGLEDA part i onda tek posalje natrag.

 

Uglavnom.. pateticna sluzba reklamacija (niti obavijest da je pregledano/poslano salju.. samo mail da su zaprimili part), neprofesionalno.. pateticno i jadno.

 

 

Gokage pon 10.4.2023 00:21

Evo da ukratko podijelim svoje nedavno (ujedno i prvo) iskustvo sa ovom trgovinom.

 

Odlučio sam kupiti novi PC baziran na AMDovim (isto po prvi puta ) najnovijim procesorima iz serije 7000 (MBO, proc, vodeno hlađenje, RAM, NVMe ssd i kućište - ostalo zadržavam iz starog).

Nakon što sam iskombinirao sve komponente, prošao sve cijene domaćih trgovina na nabava.net + dostave, usporedio sa Mindfactory cijenama + dostava preko Mailboxde, nije bilo previše teško odlučiti se za Njemce. 

Cijene su im i inače niže, a kad se tome pridoda da obračunavaju niži, njemački PDV, a ne naš, može se fino uštedjeti - čak i uz plaćanje 20tak € dostave (samo da nam AP ne dozna za ovu "rupu" u poreznoj kasici prasici).

 

Kao dodatni bonus uspio sam "ubosti" i onaj "AMD bundle" popust (dobijalo se 70€ popusta ako se kupi bilo koji proc iz serije 7000 sa odabranim B650(E) pločama, odnosno 90€ sa X670(E) pločama).

+ uz kupovinu bilo kojeg procesora iz serije 7000 se dobija besplatno igra STAR WARS JEDI: SURVIVOR, koja uskoro izlazi (prvi dio, Fallen Order sam baš nedavno kupio za 2-3€ na Epicu mislim, tako da mi je to baš fino sjelo). 

 

 

 

Neću ponavljati proceduru kupovine (popunjavanje imena, prezimena i adrese ... btw, nisam se registrirao) - par kolega forumaša je već ranije odlično pokrilo tu temu - i hvala im na tome.

 

Narudžbu sam obavio u ranim jutarnjim satima (oko 4:30h) prije posla, zato što tada imaju besplatnu dostavu (svaki € se računa).

Plaćeno Paypalom.

 

Kućište sam na kraju izostavio i odlučio kupiti bliže doma - Mindfactory ima običaj slati "glomazne" komponente (kućišta, printere, monitore i sl.) odvojeno od ostalih, sitnijh komponenti, navodno zato što imaju odvojena skladišta - a to mi onda komplicira stvari, odnosno poskupljuje dostavu gotovo duplo (bez obzira da li ih konsolidiram ili ostavim kao 2 paketa).

Sve ostale komponente (osim procesora koji je bio dostupan odmah) su bile označene kao Accessible (dobavljive? - uglavnom objašnjenje je bilo da su u drugom skladištu i bit će spremne u roku 3 dana).

OK, nema problema, čekat ću.

 

Na moje iznenađenje, već tog istog dana, oko 9h (dakle samo nekih 4 sata nakon narudžbe) stiže mail da je sve spakirano i predano dostavljaču (DHL). Svaka im dala! 

Slijedećeg dana, nešto iza 10h, paket je već stigao u Mailboxde.

Platim odmah rukovanje i dostavu (22€) i paket je već oko 14h predan GLSu na dostavu.

Njemačka medicina (i učinkovitost) je najbolja! 

 

Paket uredno stigao 2 dana kasnije, sve 5, uredno zapakirano, bez oštećenja, sve kupljene i plaćene komponente na broju ( i uredno rade - ovaj post kucam na novom kompu).

 

Sve u svemu jako zadovoljan cjelokupnim iskustvom. 

Gokage pon 25.9.2023 20:34
bojler1 kaže...

Je li netko uzimao cijelu konfu (kućište, gpu, ram, cpu, cooler, mbo...) + monitor? Kako to pakiraju (pretpostavljam u minimalno 2 paketa), i koliko onda cca dođe poštarina od mailboxde?

 Uzeo sam cijelu konfu, osim "glomaznih" dijelova (kućišta i monitora). Nije mi se isplatilo.

 

MF šalje "sitne" komponente (mbo, cpu, ram, gpu, napajanje ...) odvojeno od "glomaznih" (printeri, kućišta, monitori ...) - nemam iskustva iz prve ruke, ali tako piše na njihovoj stranici (zato što imaju 2 odvojena skladišta za te komponente) ... + jedan kolega forumaš je potvrdio da zaista to rade.

 

Znači računaj na (minimalno) 2 paketa.

 

 

Mailboxde ti ih može sve spojiti (konsolidirati) u jedan paket (15,5€ jednokratna godišnja naknada + poštarina + rukovanje) ili poslati odvojeno svaki paket kako je i došao od MF (onda samo poštarina + rukovanje za svaki paket odvojeno - meni je recimo iznos bio 21,90€ za paket težine od malo više od 5kg), pa ti računaj da li ti se isplati (imaš cjenik na webu).

Imaj također na umu da Mailboxde ne šalje monitore ili TV uređaje sa ekranom većim od 21 inča, tako bar piše na njihovoj stranici ... ako me pamćenje ne vara, mislim da je jedan kolega forumaš imao nedavno problema s tim.

So ...

Witcher94 pon 25.9.2023 20:42
Gokage kaže...
bojler1 kaže...

Je li netko uzimao cijelu konfu (kućište, gpu, ram, cpu, cooler, mbo...) + monitor? Kako to pakiraju (pretpostavljam u minimalno 2 paketa), i koliko onda cca dođe poštarina od mailboxde?

 Uzeo sam cijelu konfu, osim "glomaznih" dijelova (kućišta i monitora). Nije mi se isplatilo.

 

MF šalje "sitne" komponente (mbo, cpu, ram, gpu, napajanje ...) odvojeno od "glomaznih" (printeri, kućišta, monitori ...) - nemam iskustva iz prve ruke, ali tako piše na njihovoj stranici (zato što imaju 2 odvojena skladišta za te komponente) ... + jedan kolega forumaš je potvrdio da zaista to rade.

 

Znači računaj na (minimalno) 2 paketa.

 

 

Mailboxde ti ih može sve spojiti (konsolidirati) u jedan paket (15,5€ jednokratna godišnja naknada + poštarina + rukovanje) ili poslati odvojeno svaki paket kako je i došao od MF (onda samo poštarina + rukovanje za svaki paket odvojeno - meni je recimo iznos bio 21,90€ za paket težine od malo više od 5kg), pa ti računaj da li ti se isplati (imaš cjenik na webu).

Imaj također na umu da Mailboxde ne šalje monitore ili TV uređaje sa ekranom većim od 21 inča, tako bar piše na njihovoj stranici ... ako me pamćenje ne vara, mislim da je jedan kolega forumaš imao nedavno problema s tim.

So ...

 Što se upisuje pod Vorname, a što pod Nachname

R3nchi čet 12.10.2023 22:37

Ja nisam imao iskustva s RMA vec sam jednostavno u 2 tjedna fore nakon kupovine slao mail da zelim vratit grafu sapphire 7900,xt jer nisam zadovoljan , tišinom i temperaturom.. Vratili mi novce bez A.. Za mene su svjetski megacarevi..

Icefox sri 6.12.2023 19:37
Gokage kaže...
bojler1 kaže...

Je li netko uzimao cijelu konfu (kućište, gpu, ram, cpu, cooler, mbo...) + monitor? Kako to pakiraju (pretpostavljam u minimalno 2 paketa), i koliko onda cca dođe poštarina od mailboxde?

 Uzeo sam cijelu konfu, osim "glomaznih" dijelova (kućišta i monitora). Nije mi se isplatilo.

 

MF šalje "sitne" komponente (mbo, cpu, ram, gpu, napajanje ...) odvojeno od "glomaznih" (printeri, kućišta, monitori ...) - nemam iskustva iz prve ruke, ali tako piše na njihovoj stranici (zato što imaju 2 odvojena skladišta za te komponente) ... + jedan kolega forumaš je potvrdio da zaista to rade.

 

Znači računaj na (minimalno) 2 paketa.

 

 

Mailboxde ti ih može sve spojiti (konsolidirati) u jedan paket (15,5€ jednokratna godišnja naknada + poštarina + rukovanje) ili poslati odvojeno svaki paket kako je i došao od MF (onda samo poštarina + rukovanje za svaki paket odvojeno - meni je recimo iznos bio 21,90€ za paket težine od malo više od 5kg), pa ti računaj da li ti se isplati (imaš cjenik na webu).

Imaj također na umu da Mailboxde ne šalje monitore ili TV uređaje sa ekranom većim od 21 inča, tako bar piše na njihovoj stranici ... ako me pamćenje ne vara, mislim da je jedan kolega forumaš imao nedavno problema s tim.

So ...

 

U planu mi je kupiti cijelu konf. (sve komponente, kučište i monitor) za oko 2000 eura i već neko vrijeme pratim cijene nekoliko lokalnih trgovina i uspoređujem s Mindfactory.de. Ukupne cijene konf. kod nas se nisu pretjerano mijenjale niti za BF i CM kad uspoređujemo period od nekoliko mjeseci. Jedna od najpovoljnijih ponuda kod nas dobiva se u Protisu, ali i dalje je to cca 300 eura skuplje od konf. sa istim komponentama u Mindfactory. 

Nije mi jasno kako je moguće da se takva razlika ne isplati? Čak i da cijelu konf. podjele u 3 paketa poštarina nebi smjela biti veća od 70 eura. Možda sam nešto krivo shvatio?

Icefox sri 6.12.2023 20:24

Na monitoru je najveća ušteda :D Imaju u Uvijetima napisano da se monitori veći od 21'' ne dostavljaju, međutim čitam komentare na forum.hr da su ljudi naručivali i da nije bilo problema. Možda se najbolje obratiti mailboxde službi za korisnike.

Gokage sri 6.12.2023 20:56
Icefox kaže...
Gokage kaže...
bojler1 kaže...

Je li netko uzimao cijelu konfu (kućište, gpu, ram, cpu, cooler, mbo...) + monitor? Kako to pakiraju (pretpostavljam u minimalno 2 paketa), i koliko onda cca dođe poštarina od mailboxde?

 Uzeo sam cijelu konfu, osim "glomaznih" dijelova (kućišta i monitora). Nije mi se isplatilo.

 

MF šalje "sitne" komponente (mbo, cpu, ram, gpu, napajanje ...) odvojeno od "glomaznih" (printeri, kućišta, monitori ...) - nemam iskustva iz prve ruke, ali tako piše na njihovoj stranici (zato što imaju 2 odvojena skladišta za te komponente) ... + jedan kolega forumaš je potvrdio da zaista to rade.

 

Znači računaj na (minimalno) 2 paketa.

 

 

Mailboxde ti ih može sve spojiti (konsolidirati) u jedan paket (15,5€ jednokratna godišnja naknada + poštarina + rukovanje) ili poslati odvojeno svaki paket kako je i došao od MF (onda samo poštarina + rukovanje za svaki paket odvojeno - meni je recimo iznos bio 21,90€ za paket težine od malo više od 5kg), pa ti računaj da li ti se isplati (imaš cjenik na webu).

Imaj također na umu da Mailboxde ne šalje monitore ili TV uređaje sa ekranom većim od 21 inča, tako bar piše na njihovoj stranici ... ako me pamćenje ne vara, mislim da je jedan kolega forumaš imao nedavno problema s tim.

So ...

 

U planu mi je kupiti cijelu konf. (sve komponente, kučište i monitor) za oko 2000 eura i već neko vrijeme pratim cijene nekoliko lokalnih trgovina i uspoređujem s Mindfactory.de. Ukupne cijene konf. kod nas se nisu pretjerano mijenjale niti za BF i CM kad uspoređujemo period od nekoliko mjeseci. Jedna od najpovoljnijih ponuda kod nas dobiva se u Protisu, ali i dalje je to cca 300 eura skuplje od konf. sa istim komponentama u Mindfactory. 

Nije mi jasno kako je moguće da se takva razlika ne isplati? Čak i da cijelu konf. podjele u 3 paketa poštarina nebi smjela biti veća od 70 eura. Možda sam nešto krivo shvatio?

 

Da li se isplati ili ne ovisi o tome što kupuješ i po kojoj cijeni, odnosno uštedi u odnosu na domaće trgovce.

 

Da pojasnim moj slučaj (s obzirom da me citiraš) - od glomaznih komponenti mene je zanimalo samo kućište (to vjerojatno nije ispalo najjasnije u postu, moja greška), ništa više.

Kada sam izračunao cijenu dostave 2 paketa (ili jednog većeg uz konsolidaciju) ispalo je da mi je neznatno jeftinije i jednostavnije da kućište nabavim lokalno (što sam uštedio na ćupriji, platio bih na mostu ).

 

U tvom slučaju to ne mora biti tako.

 

Možda sam bio u krivu, teško je točno predvidjeti cijenu dostave, s obzirom da se računa po masi paketa. Kako točno predvidjeti koliko svaka komponenta ima kila? Koliko će staviti papira ili onog najlona sa mjehurićima zraka kao zaštitu od oštećenja? Koliko će velika (teška) biti kutija u koju će to sve staviti?

 

Što se tiče monitora, toplo savjetujem da prije kupovine popričaš sa Mailboxde podrškom i dobiješ njihovu izričitu potvrdu da neće biti problema. Nema smisla da si kompliciraš život.

Sretno sa kupovinom! 

 

 

Edit - Ako ispadne da šalju i monitore veće od 21", molim te napiši na ovoj temi. Ako/kada budem uzimao novi monitor (a već je vrijeme ) da znam da mogu i tu opciju uzeti u razmatranje.