IT trgovine

Links "ovlašteni servis" - Reklamacija

FakeDeath sub 11.11.2023 08:48

Ok ako je neispravan ili ne odgovara opisu, to bi i kod nas trgovine napravile zamjenu/povrat novaca. Ali što ako se dogodi ovakav slučaj kao što se dogodio kolegi?

 

Zašto bi Amazon bio sigurniji u tom slučaju i što oni točno naprave povodom toga, uzmu sebi grafu a tebi vrate novce iako proizvođač ima dokaze da kod njega sve radi normalno?

 

Malo mi je teško vjerovati da bi se Amazon drugačije ponašao u sličnom slučaju i da je zapravo Amazon sigurnija kupnja kao što si napisao.

dabar_solta_V2 sub 11.11.2023 16:06

kartica nije nikad išla do proizvođaća ako sam dobro shvati šta kolega piše, samo do njihovog ovlaštenog servisa. mozda glupo zvuci ali sta nije nekakav sukob interesa da su ovlasteni servis i prodavaonica ista firma? ko ih može kontrolirat u slucaju da se dogodi ovako nešto?

3dfx sub 11.11.2023 18:33

3 stranice trkeljanja o nicemu

 

korisnik tvrdi da mu graficka nije ispravna, trgovina u kojoj je kupio, tvrdi da je sve u redu.

 

I korisnik i trgovima svojim testovima potvrduju svoju tezu

 

imas dvije opcije:

 

1. nisi zadovoljan njihovom dijagnozom, posalji mail Gainwardu, neka oni to rjese s njima

 

2. nisi zadovoljan njihovom dijagnozom, tuzi ih i trazi vjestacenje i neka se dokaze tko je u pravu, ako si ti u pravu oni snose troskove, ako su oni u pravu ti snosis troskove

 

dramatizirate oko apsolutno nicega, sasvim normalna stvar koja se desava svaki dan bezbroju korisnika, ne vidi nikakva problem niti sa strane korisnika niti sa strane trgovine, i jedna i druga strana su sasvim korektno odradili svoje stvari

 

 

hahhaajaads sub 11.11.2023 21:50

Neda mi se citat ali, ikad napravljen video sa temperaturama i kad se kartica srusi ? Ako se to desi na videu onda ce najvjerovatnije prihvatit, tak sam ja reklamirao defektan G29 volan kod njih,  poslao video i bez pitanja su odobrili reklamaciju...

Alfredo nr.2 sub 11.11.2023 22:36

LINKS zna dosta zezati s reklamacijama, to je poznata stvar. Moj frend je nosio karticu 5 puta na reklamaciju i nisu popustili dok nije zaprijetilo udrugom za zaštitu potrošača i medijima. Stvar je bila u tome što je kartica bila stara dvije i pol godine i plaćena je bila preko 3000kn. Oni nisu imali istu takvu za zamjenu, a nisu htjeli dati novu karticu iste vrijednosti pa su zezali. Iako je kartica bila jako loše, artifakti cijelo vrijeme, oni su stalno tvrdili da je sve ok, čak ni video s artefaktima nisu priznavali. Na kraju su popustili i dali drugu karticu slične vrijednosti, no treba živaca, upornosti i drskosti s njima.

millennial pon 13.11.2023 01:24
hahhaajaads kaže...

Neda mi se citat ali, ikad napravljen video sa temperaturama i kad se kartica srusi ? Ako se to desi na videu onda ce najvjerovatnije prihvatit, tak sam ja reklamirao defektan G29 volan kod njih,  poslao video i bez pitanja su odobrili reklamaciju...

 znat ćeš kad pročitaš. 

millennial pon 13.11.2023 01:25
ReventoN kaže...
millennial kaže...
ReventoN kaže...
dabar_solta_V2 kaže...
jeste li rjesili ista?

 

Ma ništa.. Links i dalje navaljuje da preuzmem neispravnu grafičku, a inspektorat valjda na godišnjem.. Hrvatska moja lijepa :)

 Ukoliko si uvjeren da proizvod nije ispravan zašto se ne pozvati na materijalni nedostatak i zatražiti vještačenje? inspektorat ti se neće ni javiti, ja ih čekam preko godinu dana za jednu prijavu, ništa od njih.

 

https://www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom-mjestu/kupili-ste-proizvod-koji-ima-nedostatak-ili-ne-radi/34

 

Uvjeren sam da, čak je i sam Gainward u emailu priznao da je neispravan GPU na osnovu informacija koje sam im dao.

 

Kako ih mogu natjerati da grafička kartica ide na vještačenje i tko bi to uopće mogao odraditi?

Što se inspektorata tiče, 4.10 sam napravio prijavu, a 20.10 su im poslali dopis i od tad nema nikakvih novosti..

 probaj ih kontaktirati

 

https://www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom-mjestu/besplatni-telefon-za-potrosace-0800-414-414/207

https://huzp.hr/

Boris grozni čet 14.12.2023 23:07

Kupio prošli tjedan monitor Dell 32" 1440p 165hz i vratio ga drugi dan jer sam prije toga godinama koristio 32"4k i nisam mogao prožvakati toliku pikselizaciju🤮. Vratio sam monitor i treci dan su me zvali da mi vrate lovu, u svakom slucaju prošlo je sve bezbolno tako da same pohvale a meni je zapravo žao te pogreške koju sam napravio no tak je kak je njima palac gore👍

Cryogenic čet 25.4.2024 10:55

Odnio Gigabyte 3070 na servis. Coil whine, problemi sa memorijom, artefakti u igrama, artefakti u windowsima, lila točkice itd. Grafu su oni slali u Gigabyte i grafa danas nakon 23 dana došla u poslovnicu i javljaju da su je u Gigabyte'u popravili. Jel postoji šansa da nisu apsolutno ništa napravili i da ništa nisu slali nikome i da zajebavaju kako znaju zajebavat? Jer ako će grafa imat iste probleme to će samo potvrdit moje sumnje. Da bi riješili navedene probleme Gigabyte je morao zamjenit sve kondenzatore, i svu memoriju na grafi kolko ja znam. Bumo vidli.

ihush čet 25.4.2024 12:35
Texpi kaže...

S obzirom da od mining ere većina vendora šalje grafičke na popravak, vrlo vjerojatno je da su ti istu i popravili. Ako ju znaju proizvesti, vrlo vjerojatno da ju znaju i popraviti.

 -osim što se to ne radi, neisplativo, tj trošak popravka za proizvođača je višestruko veći nego da jednostavno da drugu-novu-proizvedenu..

 

-ovo je klasična priča za djecu.. nisu ništa slali, tj možda i jesu, iz skladišta a u skladište b.. pokriveno papirologijom i sve je ''ok''..

-ne posotji ovlašteni kvalificiran servis, ne postoji za neki brand kao asus-gigabyte.. tj postoji za brand kao lenovo-hp, no to su računala-laptopi, ne komponenta, dok se u takvom servisu mijenja komponenta, ne popravlja se komponenta, ne reparira se nego se mijenja.. tj tad je ona osnova jamstva računalo, ne komponenta, dok je u ovom slučaju komponenta kupljena u linksu itd itd..

Texpi čet 25.4.2024 12:51
ihush kaže...
Texpi kaže...

S obzirom da od mining ere većina vendora šalje grafičke na popravak, vrlo vjerojatno je da su ti istu i popravili. Ako ju znaju proizvesti, vrlo vjerojatno da ju znaju i popraviti.

 -osim što se to ne radi, neisplativo, tj trošak popravka za proizvođača je višestruko veći nego da jednostavno da drugu-novu-proizvedenu..

 

-ovo je klasična priča za djecu.. nisu ništa slali, tj možda i jesu, iz skladišta a u skladište b.. pokriveno papirologijom i sve je ''ok''..

-ne posotji ovlašteni kvalificiran servis, ne postoji za neki brand kao asus-gigabyte.. tj postoji za brand kao lenovo-hp, no to su računala-laptopi, ne komponenta, dok se u takvom servisu mijenja komponenta, ne popravlja se komponenta, ne reparira se nego se mijenja.. tj tad je ona osnova jamstva računalo, ne komponenta, dok je u ovom slučaju komponenta kupljena u linksu itd itd..

 O radi se itekako, Gigabyte, MSI,... Sve one idu na popravak, vidim da nisi baš upućen, živiš još u dobu odprije 5-6 godina kad su se te grafičke mjenjale. One sad sigurno idu na popravak, dok za ostale brendove ne znam.

ihush čet 25.4.2024 12:59
Texpi kaže...
ihush kaže...
Texpi kaže...

S obzirom da od mining ere većina vendora šalje grafičke na popravak, vrlo vjerojatno je da su ti istu i popravili. Ako ju znaju proizvesti, vrlo vjerojatno da ju znaju i popraviti.

 -osim što se to ne radi, neisplativo, tj trošak popravka za proizvođača je višestruko veći nego da jednostavno da drugu-novu-proizvedenu..

 

-ovo je klasična priča za djecu.. nisu ništa slali, tj možda i jesu, iz skladišta a u skladište b.. pokriveno papirologijom i sve je ''ok''..

-ne posotji ovlašteni kvalificiran servis, ne postoji za neki brand kao asus-gigabyte.. tj postoji za brand kao lenovo-hp, no to su računala-laptopi, ne komponenta, dok se u takvom servisu mijenja komponenta, ne popravlja se komponenta, ne reparira se nego se mijenja.. tj tad je ona osnova jamstva računalo, ne komponenta, dok je u ovom slučaju komponenta kupljena u linksu itd itd..

 O radi se itekako, Gigabyte, MSI,... Sve one idu na popravak, vidim da nisi baš upućen, živiš još u dobu odprije 5-6 godina kad su se te grafičke mjenjale. One sad sigurno idu na popravak, dok za ostale brendove ne znam.

 -može sve ići na popravak.. no po proizvođačkom jamstvu to nema nikakve veze... tj repariranje kao biz je moguć.

-druga stvar je eu-birokracija i zakoni koje dosnose, kao pravo na popravak.. tj umjetan-lažan privid da se nešto radi, ne radi se, tj to tad nema veze s jamstvom, dok izvan jamstva možeš bilo što popravljati, npr auto u servisu no tad plaćaš..

-ako formalno postoji, tad je to laž, maska,.. upravo zbog eu zakona, tj proizvođač će tad oformiti lažni servis-pogon, gdje će neispravnu grafičku zamijeniti novom-ispravnom i reći da je popravak obavljen time ispunjen eu zakon, uz poticaje, zelene fondove i sl. i biti profitabilan, dok će po medijima pisati da je nešto popravljeno, mada je zamijenjeno.. 

-ili .. imaš li sliku-fotku nekog pogona u hr, eu, gdje se to stvarno radi, električar s lemilicom u ruci koji mijenja kondenzatore, vramove? .. možda mijenja ventilator no to može i juzer križnim šarafcigerom, pa ni to se ne radi jer je ekonomski neisplativo, tj eu radna kvalificirana snaga, lager, trošak, x-puta veći za proizvođača nego da da novu koju štanca na traci.. tj jedini razlog ovakve priče je zadovoljavanje eu zakona i možda cuclanje zelenih fondova, no ne realnost da se nešto stvarno popravlja tj ne po osnovi jamstva jer je neisplativo.

 

edit: .. runda-2.. u idućoj rundi, tj kad se neka komopnenta kao gpu proglasi neispravna, odobri zamjena po osnovi jamstva, neispravna postaje otpad koji treba zbrinuti, trošak.. + eu zakni-inicijativa, tj pravo na popravak + povratak izgubljenih radnih mjesta u eu.. pa se takve neispravne (već riješeno što se tiče jamstva-proizvođača-kupca) popravljaju, repariraju.. pod tim ili trećim brandom.. to rade kinezi, dok za brand imaš problem, pravila.. npr u hr imaš štarelj-renault, vlasnik je citroena i nissana, tj to je jedna firma i ima servis za te automobile, dijelove, elektroniku, osposobljene servisere.. ima sve, originalno, selotejp.. za taj brand, no nikako nećeš u tom servisu naći drugi konkurentski brand, npr opel, bmw.. i to je pravi ovlašteni servis, jednako za vešmašine, gorenje, samsung,.. tad ima ugovor s proizvođačem i tad je to pravi ovlašteni servis, koji tad ima originalne dijelove, specifikacije.. za pc komponente to naprosto nemaš, nemaš čipove, nemaš ventilatore, nemaš rezervne-zamjenske dijelove, dok za auto možeš kupiti originalan ili kineski far, no ide samo na taj automobil, zbog oblika.. čak i za ventilator-hladnjak na gpu to ovisi o modelu-brandu tj može biti generički oblik no može biti specifičan i tad venitator s asus-a ne ide na gpu gigabytea jer naprosto ne odgovara oblik-rupa za šaraf, bezvezna sitnica.. pa do tog da ovlašteni servis printera nikad neće prodavati zamijenske tinte-tonere, jer ima takav ugovor s proizvođačem ako je pravi ovlašteni servis.. tj prodaje isključivo originale i to naplaćuje u servisiranju itd..

 

-ne postoji npr hladnjak koji možeš pribaviti na tržištu za konkretnu gpu konkretnog branda, možeš aftermath, no to nema veze s jamstvom, kvarom.. itd.

-ne postoji popravak po osnovi jamstva, koji bi bio isplativ, dok može postojati nešto drugo, priča-fondovi-eu, sekundarno tržište sirovina i sl. kao i politika stvaranja radnog mjesta, gdje je bolje da ti država daje plaću umjesto socijale pa da kao nešto radiš, evo ti lemilica i lemi.. no to s biznisom i proizvođačem gpu nema veze, više sa stanjem eu i outsorucanja svega u kinu iz upravo tog razloga, troška radne snage, tj profita i dok je tako sve ostalo su priče za medije i način cuclanja fondova kojih u eu imaš na stotine za zelene politike i pravo na popravak.. politika, ne tržište..

 

 

edit-3.. evo, tema za bug-it-časopis.. da netko od novinara, kao zadatak napiše kako-gdje se to popravlja, neki pogon, neko radno mjesto, onako formalno firma koja ima portu, ulaz, prostor, više od jednog zaposlenog i čistačicu.. i da su dostupni u registru trgovačkog suda hr ako su na području hr,.. kao kontakt telefon, radno vrijeme itd..

-prvo pitanje, gdje ili nulto, postoji li u hr, eu? ..

-drugo, za koje robe-artikle-proizvode? vešmašine, pegle, tv, auto.. za it-pc-komponente? ne računala jer su skup komponenti koje se kao legići mijenjaju i to može i sam juzer ako ima zamjensku komponentu kao što može zamijeniti žaruju lustera..

-po kojoj osnovi, trošak-jamstvo.. tj unutar jamstva ili izvan ili oboje? tj ako je neovisni o brandu servis, tad može reparirati sve brandove, asus-msi-asr-gb.. a ako je brandovski tad je samo za taj brand no tad može biti i po jamstvu, dok izvan jamstva ne vidim smisao u temi.

-i tad ne promjena coil-vine-cviljenja hladnjaka koji bi mogao obaviti i mali štefek ako ima šarafciger i zamjenski ventilator, nego baš crnkuta gpu, pregoren čip, ne radi, ne pali.. i da oni nakon lupanja čekićem i sl. manufaktornih poslova pokažu .. radi. .. ne tako da zamijene triggijevu metlu, četku-dršku.. tj izvade drugu-novu iz kutije, tj ono što se radi pod jamstvom, kao i post ispod, gdje je dobio drugu-novu, jer se naprosto popravak ne radi, ne isplati se i nema iz tog razloga ni ovlaštenog servisa koji bi po osnovi jamstva to radio-popravio.. tj ako ima, da nam to novinar buga priopći.. :)

 

-kad to obave bugovci, možda će biti jasnije.. no možemo se kladiti da neće, jer preduvijet je da takav servis uopće postoji, ne može se napraviti reportaža o nepostojećem.. problem negativnog dokaza :)

Cryogenic čet 25.4.2024 13:06
Texpi kaže...

S obzirom da od mining ere većina vendora šalje grafičke na popravak, vrlo vjerojatno je da su ti istu i popravili. Ako ju znaju proizvesti, vrlo vjerojatno da ju znaju i popraviti.

 Naravno, ali sad je riječ o Linksu, pa su mi bullshit antene na najače, da se radi o bilo kojem drugog dućanu nebi ni a rekao.

Texpi čet 25.4.2024 13:15
Cryogenic kaže...
Texpi kaže...

S obzirom da od mining ere većina vendora šalje grafičke na popravak, vrlo vjerojatno je da su ti istu i popravili. Ako ju znaju proizvesti, vrlo vjerojatno da ju znaju i popraviti.

 Naravno, ali sad je riječ o Linksu, pa su mi bullshit antene na najače, da se radi o bilo kojem drugog dućanu nebi ni a rekao.

 Javiti će onda kolega kad ju preuzme, da li je dobio istu grafičku, i da li je popravljena pa ćemo znati da li se popravljaju ili ne.

Cryogenic čet 25.4.2024 17:07

Pokupio karticu u Linksu. Family mall, dečki bili ljubazni, na papiru piše da je kartica stvarno bila u Asbisu, piše da je popravljena komponenta na grafičkoj, trenutno mi je i matična na reklamaciji tako da nemogu ni testirat jel radi kako spada ili ne. Jbg.

ihush čet 25.4.2024 17:26
Cryogenic kaže...

.. Grafu su oni slali u Gigabyte i grafa danas nakon 23 dana došla u poslovnicu i javljaju da su je u Gigabyte'u popravili. ..

 

Cryogenic kaže...

.. na papiru piše da je kartica stvarno bila u Asbisu,..

-gle, asbis nije gigabyte.. nisu ista 'slova', pa ni značenje.

-što će reć.. ako su ti rekli da šalju u gigabyte to je glupost-laž..

-šalju distributeru, ovlašteni servis.. koji može svašta, kao crna kutija..

 

-ali,.. sad imaš problem s mbo, što će reć, prvi opis kvara možda uopće nema veze s gpu, nego je sve posljedica mbo.. i tad možda vrate ispravnu gpu koja je možda čitavo vrijeme ispravna.. i to sve 'ni mjesec dana'.. kul. :)

Cryogenic čet 25.4.2024 17:35
ihush kaže...
Cryogenic kaže...

.. Grafu su oni slali u Gigabyte i grafa danas nakon 23 dana došla u poslovnicu i javljaju da su je u Gigabyte'u popravili. ..

 

Cryogenic kaže...

.. na papiru piše da je kartica stvarno bila u Asbisu,..

-gle, asbis nije gigabyte.. nisu ista 'slova', pa ni značenje.

-što će reć.. ako su ti rekli da šalju u gigabyte to je glupost-laž..

-šalju distributeru, ovlašteni servis.. koji može svašta, kao crna kutija..

 

-ali,.. sad imaš problem s mbo, što će reć, prvi opis kvara možda uopće nema veze s gpu, nego je sve posljedica mbo.. i tad možda vrate ispravnu gpu koja je možda čitavo vrijeme ispravna.. i to sve 'ni mjesec dana'.. kul. :)

 Slično i ja razmišljam samo se nadam da nije tako, vidjet ću kad matična dođe (Adm servis), mada je Adm isto možda poslao matičnu u Asbis, Gigabyte matična. Ako gpu počne prdit sa coil whine'om ili artefaktima istog momenta sam im na vratima. Ali ovaj put ide mejl na prava.potrosaca@mingor.hr pa forward i na Links i na Asbis.

ihush čet 25.4.2024 17:56

-uzaludno.. tj to nisu trgovci koji se 'boje' mingo-a, rutineri, tj oni će sa svoje strane dovoljno dobro odraditi posao pa su mirni, dok mingo već duže praktički ne postoji, pandemije, radna snaga, nema ničeg, reorganizacija, štrajk sudaca i svega.. pa ni izbori nisu gotovi, boli ih kiki, pri čemu da bi nešto napravio, prvo moraš imati osnovu prijave, koje tvoje pravo je npr prekršeno ili u čemu je npr prevara.. a kad to napraviš, opet nisi dobio ništa, tj teoretski tako natjeraš trgovca da ti riješi problem.. a problem je u čemu? mbo ili gpu? možda oboje? možda nešto treće? nitko osim tebe nema interes da to riješi, da to radi.. i sve ih boli kiki, dok su ovo dva dovoljno jaka trgovca da se ne plaše mingoa i vjerojatno rade unutar gabarita dozvoljenog da im formalno ne možeš ništa, jer na kraju ipak riješe problem ako postoji ...

 

kao btw, u tome je links kao veći možda i veći problem, tj djelatnik za pultom nema nikakve veze s drugom smjenom, servisom, poslovnicama.. prevelika firma da bi djelatnik znao više i tako se i ponašaju, pristojno-korektno no ako zapne nitko ništa a realno ni ne može običan djeltanik nešto.. adm je u tome manji-bolji, no rutinerski, silazak u podrum kao odvojen svijet, nakon x-dana pri čemu ne postoji formula izračuna zašto je trebalo toliko dana, npr tjedan ili dva, dobiješ riješenje, tj pretpostavka neispravna komopnenta zamijenjena ili je ispravna-povrat. .. sve dok nema ozbiljnijeg kršenja praivla igre mirni su, a mingo.. praktički ne postoji, ono što je prije nešto godina bilo već odlično je nestalo.. možda ako zaposle filipince?