cvaja997 pon 11.7.2022 21:03

A i nije tako rijetko da se zbilja malo pokrive, AM4 je takav kakav je. Jbg, razumljivo je sve, treba slikat, al ne očekuješ da bude problema. Vjerojatno su ga oni zeznuli kad su testirali. AM4 je takav, dogodi se. Uff, šteta.

bodija pon 18.7.2022 16:48

Vezano za Links. Znači, kupljene komponente sve preko weba. Proc greškom uzet bez grafike i nisu ga htjeli zamjeniti nego su ONI IZ LINKSA skrivili pinove. Slike u prilogu. Čovjek kupi još posebnu grafu 3,000.00kn (samo ne iz Linksa). Ispravim te pinove i složim konfu, a ono opet nema video signala.... Posumljao sam da bi mogla matična biti u kvaru jer se ne gasi na tipki on/off, a niti se može resetirati. Znači, palu se ventovi i to je to. Nema zvučnika koji dolazi sa matičnom, tako da nema zvučnog signala(kvara). Otišao na diagnostiku i majstor kaže 90% matična u kvaru. Sad opet natezanje sa gadovima iz LINKSA. 

in_rust_we_trust sri 28.12.2022 16:58

Da dam i ja pozitivna iskustva za Links, do sad kupovao u svim Zagreb ducanima osim Dubrave, ovisno di su imali robu i uvijek bilo sve ok. cak i za povrate

na jankomiru jednom cekao u redu radi guzve pa je upao neki njihov glavni voditelj odradio kupce sto mi je bilo isto dosta cudno jer znamo svi da voditelji opcenito nisu za aktivnu prodaju, a mozda je tek novi na poziciji pa se trudi 

ConroeInside uto 17.1.2023 11:30

Jel imao itko problema s reklamacijama ako je malo oštećena ona naljepnica "jamstveni list" na kutiji? Naime dvije selidbe su kumovale prošle godine pa se malo oštetilo.

Također na njoj ništa ne piše, tako da mi se čini da bi jamstvo trebalo vrijediti neovisno o tome... jer na matičnoj je ima, a na napajanju pak nema. Račun naravno imam.

 

Pitam preventivno jer kanim prodati neke komponente koje su još pod garancijom pa da ne bi bilo belaje poslije... nisam još morao ništa njima za reklamaciju slati pa ne znam osobno.

ConroeInside uto 17.1.2023 20:34

Znam da za kućište imaš odvojenu garanciju na svaku komponentu (u pojedinim slučajevima), ali na mom primjeru se radi o ambalaži ali pretpostavljam da je sve ok budući da je na napajanju naljepnica bila na shrink-wrapu, a siguran sam da svi bace shrink-wrap u smeće

Genoxxx sub 9.9.2023 22:26

Jedno pozitivno iskustvo sa Linksom, uzeo zvučnike koji su bili 50% na popustu preko HCL portala a trebalo mi je nešto za tv pa rekoh uzimam. Zvučnici došli 3 dana nakon narudžbe na moju adresu, otvorio ih i sve izgledalo kako treba na prvu međutim kad sam ih malo pobliže pregledao skužim oštećenje na subwooferu (sa strane i ćoškovi). Odlučim kontaktirati njihovu službu iako sam bio uvjeren da će mene optužiti za oštećenja jer su eto takva da su mogla nastati u slučaju pada, ali na moje iznenađenje dobivam odgovor da će kurir doći po njih i da ću dobiti nove. Sveukupnu je trajalo oko tjedan dana, od mog kontaktiranja službe za korisnike do dostave novih zvučnika... tako da links od mene ima preporuku, zanima me bili bilo isto da se radilo o npr. TV-u od 1500€?

Casablancas sub 9.9.2023 22:32
Genoxxx kaže...

Jedno pozitivno iskustvo sa Linksom, uzeo zvučnike koji su bili 50% na popustu preko HCL portala a trebalo mi je nešto za tv pa rekoh uzimam. Zvučnici došli 3 dana nakon narudžbe na moju adresu, otvorio ih i sve izgledalo kako treba na prvu međutim kad sam ih malo pobliže pregledao skužim oštećenje na subwooferu (sa strane i ćoškovi). Odlučim kontaktirati njihovu službu iako sam bio uvjeren da će mene optužiti za oštećenja jer su eto takva da su mogla nastati u slučaju pada, ali na moje iznenađenje dobivam odgovor da će kurir doći po njih i da ću dobiti nove. Sveukupnu je trajalo oko tjedan dana, od mog kontaktiranja službe za korisnike do dostave novih zvučnika... tako da links od mene ima preporuku, zanima me bili bilo isto da se radilo o npr. TV-u od 1500€?

 Ne razumijem kako je to pozitivno iskustvo? Uvalili ti open box proizvod iako si kupio novi i kad si skužio zamjenili ga, znači tebi samo dodatna muka/posao.

 

TV od 1500€ nebi ni otvarao ako nema factory seal.

Genoxxx sub 9.9.2023 23:09
Casablancas kaže...
Genoxxx kaže...

Jedno pozitivno iskustvo sa Linksom, uzeo zvučnike koji su bili 50% na popustu preko HCL portala a trebalo mi je nešto za tv pa rekoh uzimam. Zvučnici došli 3 dana nakon narudžbe na moju adresu, otvorio ih i sve izgledalo kako treba na prvu međutim kad sam ih malo pobliže pregledao skužim oštećenje na subwooferu (sa strane i ćoškovi). Odlučim kontaktirati njihovu službu iako sam bio uvjeren da će mene optužiti za oštećenja jer su eto takva da su mogla nastati u slučaju pada, ali na moje iznenađenje dobivam odgovor da će kurir doći po njih i da ću dobiti nove. Sveukupnu je trajalo oko tjedan dana, od mog kontaktiranja službe za korisnike do dostave novih zvučnika... tako da links od mene ima preporuku, zanima me bili bilo isto da se radilo o npr. TV-u od 1500€?

 Ne razumijem kako je to pozitivno iskustvo? Uvalili ti open box proizvod iako si kupio novi i kad si skužio zamjenili ga, znači tebi samo dodatna muka/posao.

 

TV od 1500€ nebi ni otvarao ako nema factory seal.

Po svemu sudeći nije bio open box nego loš QC u tvornici, sve zaštitne naljepnice netaknute i nikakvih tragova korištenja... u najmanju ruku bile bi izgrebane zaštitne folije koje se nalaze na dnu zvučnika 

Tommy_GTI pon 26.2.2024 10:59

Kupljena graficka koja je rabljeni proizvod (Stoji da je ispravna i popravljena od strane proizvodaca). Odmah prvi dan utvrdeno da ima problem sa ventilatorima/zavojnicama te reklamirana. Na sto iz servisa odgovaraju da je poslana nazad proizvodacu (opet!) medutim ta ista graficka je stavljena ponovo u prodaju..

Lazno oglasavanje stanja proizvoda.. Izbjegavati u sirokom luku!!

 

Izgleda da se opet pokazala istinitim ona : " nisam toliko bogat da kupujem jeftino" 

Marcek555 sub 2.3.2024 22:15
Tommy_GTI kaže...

Kupljena graficka koja je rabljeni proizvod (Stoji da je ispravna i popravljena od strane proizvodaca). Odmah prvi dan utvrdeno da ima problem sa ventilatorima/zavojnicama te reklamirana. Na sto iz servisa odgovaraju da je poslana nazad proizvodacu (opet!) medutim ta ista graficka je stavljena ponovo u prodaju..

Lazno oglasavanje stanja proizvoda.. Izbjegavati u sirokom luku!!

 

Izgleda da se opet pokazala istinitim ona : " nisam toliko bogat da kupujem jeftino

 jbg neki nauce prije neki kasnije, ja sam nazalost za neke stvario debelo kasnio xd

Volume uto 5.3.2024 20:12

Ekipa jedno kratko pitanje samo ako netko zna...

 

Prije 7 dana sam preko webshopa naručia ram i odabra preuzimanje u poslovnici i plaćanje prilikom preuzimanja. Taj ram mi nikako ne radi kako triba i ne mogu ga nikako uštelat da sistem postane stabilan, možda iz razloga šta nije na listi podržanih matične ili koji vrag neman pojma. Ram je ispravan, testirano memtestom al eto meni neće radi u kombinaciji s mojim sistemom.

Zanima me da li u ovom slučaju vridi pravo na povrat robe kupljene priko interneta u roku od 14 dana čak i bez navođenja razloga ako netko zna. Vratia bi ovaj šta sam kupia i uzea jedan koji je jeftiniji. Imam li pravo na takvu zamjenu i povrat para za razliku u cijeni?

 

Linksu sam posla mail u vezi ovoga i sve u detalje objasnia, ali eto rado pitam i ode da znam kakva su mi prava

Ambalaža je neoštećena i račun imam

Pero Dinamit sub 9.3.2024 11:25

Mislim da nema pravo jer je placeno u poslovnici, nije preko weba. Ali vjerujem da bi mu moglo izaci u susret i dati drugi ram.
Ako nista, nema proda ovaj, drugi uzme preko weba i onda ako ne radi nema problema s vracanjem.

Volume sub 9.3.2024 12:13

Riješeno sve bez ikakvih problema...
S njihove stranice isprinta obrazac za raskid ugovora, popunia i doša u poslovnicu. Prodavač bez ikakvih pitanja u dvi minute riješia sve. Dobia san odma drugi ram i vratilo mi razliku u novcu
Sve pohvale

ihush ned 10.3.2024 13:28
Pero Dinamit kaže...
Mislim da nema pravo jer je placeno u poslovnici, nije preko weba. Ali vjerujem da bi mu moglo izaci u susret i dati drugi ram.
Ako nista, nema proda ovaj, drugi uzme preko weba i onda ako ne radi nema problema s vracanjem.

 -bezbroj puta ovakvi postovi.. u kontekstu zakona, prava potrošača, .. to moderator mora moderirati.. ne ostaviti, neovisno o tome što netko misli, lajka.. ne smije ostati kao dezinformacija-mišljenje, koje se demantira već u idućem postu tj riješenjem same trgovine, važnije zakonom..

 

-u drugom slučaju, SD, postoji problem tj nije obavljena kupoprodaja, nego 'rezervacija'.. i tad je problem tumačenje, spada li tad pod isti zakon ili ne.. tj kupnja tad nije obavljena, nema računa, nema ničega.. i tad nema pravne osnove za raskid-povrat, nepostojećeg računa.. kauzalnost-slijed. .. tj dokaz kako pravnici i ekonomisti u prodaji znaju čitati-printati sitna slova i zašto je to važno znati kao kupac.. imaš ili nemaš osnovu. .. tad ni moderator ne može 'uskočiti' jer je to nejasno stane, tj ili je kupnja na daljinu ili nije, ako nije tad se ništa iz tog dijela zakona na to ne odnosi, a ako je dok trgovina kaže suprotno moramo imati relevantno važeće-nadležno mišljenje tj odgovor, ne kupac-trgovac-mi-forum, nego institucije kao mingo, koja će tad reći, ili je kupnja i ostalo što ide ili nije i nadalje će to biti pravilo kojeg se tad svi moramo pridržavati neovisno što mislimo, čak u dobirm namjerama, jer je stvar zakona, prava pojedinca-kupca-potrošača.. ne mišljenja, tj posljedice..

Pero Dinamit ned 10.3.2024 15:49

Ja ne znam sta ti pises, puno slova, a malo rijeci.
Ili napisi sto ne valja ili bolje stedi tipkovnicu.
Ja kada sam u protisu uzimao nesto, platio preko weba i samo preuzeo u poslovnici, tada su me yebali da to nije ugovor na daljinu. Sva sreca pa je tu mingo i zastita potrosaca koji su stali na moju stranu. Rekli su mi tada da ako je placeno preko weba, tada je ugovor sklopljen na daljinu, a da sam uzeo preko weba, tj rezervirao, i platio i preuzeo u poslovnici to nije ugovor na daljinu i ne bi imao pravo na jednostrani raskid.
Kako ide zakon, molim jasnim rijecima, sto je ugovor na daljinu? Je li to rezervacija ili se mora i platiti online?
Jer meni su rekli da tek kada dobijes racun, da je to ugovor. A racun sumnjam da dobijes kada nesto rezerviras. Molim te ispravi me.

ihush ned 10.3.2024 16:19

u zakonu o zaštiti potrošača, za kupnju na daljinu ne spominje se rezervacija, pa se tako ne može tumačiti ništa... tj ili je kupnja ili je rezervacija, a o tome ne odlučujemo ja-ti-mišljenje.. nego nadležni, tj kad je nešto nejasno i treba tumačenje, tad je jedino relevantno tumačenje nadležne institucije kao mingo, ministartsvo ili ustavni sud.. ovisi o temi-instanci.

 

-zato je tvoje 'mišljenje' besmisleno, tj to što se tebi događalo i kako su te 'veslali' je tvoj slučaj i 'veslanje'.. ili je i to bila 'rezervacija' time nije kupoprodaja.

-zakon o zaštiti potršača, time i dio o pravu na povrat 14 dana, pravo jednostranog raskida ugovora bez razloga, penala-naknade u korist isključivo kupca, je stvar koju daje zakon i to isključivo za potrošača, a potrošač je pravno definirana riječ, koja se u eu odnosi isključivo na kranjeg kupca, maloprodajnog, za osobne potrebe, ne za posao, ne za biz-sirovine itd.. ako istu stvar kupi firma, tad se ne primjenjuje zakon o zaštiti potrošača jer mada su oboje kupci, firma nije potrošač-građanin.. ok?

 

-zato, prekini s praksom 'mišljenja' tj ili provjeri, traži-čitaj ili odskakući u troskoku.. ne spamaj, ne dezinformiraj..

 

+ edit.. kao btw, palac gore-dolje, nije stvar mišljenja-lajkanja nego (ne)slaganja, dok tvoje 'stalkanje' po temama i palčevanje nema nikakvog smisla, tj ako se s nečem ne slažeš, tad argumentiraj.. ne 'mislim' nego znaš i činjenice, tj u kontekstu zakona članak, tumačenje, ne moje tvoje.. nego institucije.

 

+edit2.. puno slova, naravno, za blentave je i par slova jednostavno previše.. ignoriraj, preskoči, pogotovo ako 'ti znaš ili misliš'.. no kad u temi sudjeluješ i kad daš pogrešan savjet, suprotan zakonskoj praksi i pravu potrošača, tad možeš očekivati i reakciju, komentrar i sl. .. tj tvoje sudjelovanje u temi daje pravo komentiranja tvog posta, kao i mog.. pa ako nemaš ništa kao argument, osim mišljenja, opet, odskakući.. :) ..

Old Iggy ned 10.3.2024 16:51
Pero Dinamit kaže...
Rekli su mi tada da ako je placeno preko weba, tada je ugovor sklopljen na daljinu, a da sam uzeo preko weba, tj rezervirao, i platio i preuzeo u poslovnici to nije ugovor na daljinu i ne bi imao pravo na jednostrani raskid.
Kako ide zakon, molim jasnim rijecima, sto je ugovor na daljinu? Je li to rezervacija ili se mora i platiti online?

Rezervacija nije ugovor, tj. uopće ne postoji kao specifičan zakonski termin u ZZP ili ZOO po pitanju trgovine. Nema obveze ni s jedne strane i ne predstavlja baš ništa, samo dobru volju trgovca da ti neko vrijeme taj proizvod stoji na raspolaganju za kupnju.

sandokan111 ned 10.3.2024 17:37
Old Iggy kaže...
Pero Dinamit kaže...
Rekli su mi tada da ako je placeno preko weba, tada je ugovor sklopljen na daljinu, a da sam uzeo preko weba, tj rezervirao, i platio i preuzeo u poslovnici to nije ugovor na daljinu i ne bi imao pravo na jednostrani raskid.
Kako ide zakon, molim jasnim rijecima, sto je ugovor na daljinu? Je li to rezervacija ili se mora i platiti online?

Rezervacija nije ugovor, tj. uopće ne postoji kao specifičan zakonski termin u ZZP ili ZOO po pitanju trgovine. Nema obveze ni s jedne strane i ne predstavlja baš ništa, samo dobru volju trgovca da ti neko vrijeme taj proizvod stoji na raspolaganju za kupnju.

 De ti nemoj o zakonima pobogu. Sto si sve pisao tijekom godina.