IT trgovine

Iskustva sa servisima - agram servis

zicer1101 sub 8.9.2018 13:50

 

M3d0 kaže...
Evo stigao mi je xiaomi iz mobisa sa servisa. Dobiven novi mobitel. Garancija mi vrijedi ponovo 2 godine od dana kad je zaključen radni nalog. Dobiven je racun i garancija od starog mobitela i jos papir na kojem pise da je mob zamijenjen novim.

 

 

Ajde super da je prošlo sve dobro. Ma mislim da sam negdje i pročitao da su zakonski dužni dati novu garanciju.

 

toma20 pon 17.9.2018 15:48

Pozdrav poslao sam preko elipsa mobitel na servis u agram,danas je 44 dan da je na servisu,kada sam pitao lika iz elipsa koliko obicno traje popravak rekao je da ne zna tocno,ali da ako kojim slucajem ne posalju mobitel nakon 45 dana obavezni su mi poslati novi mobitel

Dali je to istina? btw danas je 44 dan haha 

thebatman pon 17.9.2018 15:52
Horatio_Hornblower kaže...
Kakva su iskustva sa servisom u cco split?
Ja sam imao neugodno iskustvo prije godinu ipo pa sad ne znam jeli se sto promjenilo po tom pitanju...

 Radili mi s6 pod jamstvom, sve tip top.

 

toma20 kaže...

Pozdrav poslao sam preko elipsa mobitel na servis u agram,danas je 44 dan da je na servisu,kada sam pitao lika iz elipsa koliko obicno traje popravak rekao je da ne zna tocno,ali da ako kojim slucajem ne posalju mobitel nakon 45 dana obavezni su mi poslati novi mobitel

Dali je to istina? btw danas je 44 dan haha 

 Nije istina.

toma20 pon 17.9.2018 16:04
thebatman kaže...
Horatio_Hornblower kaže...
Kakva su iskustva sa servisom u cco split?
Ja sam imao neugodno iskustvo prije godinu ipo pa sad ne znam jeli se sto promjenilo po tom pitanju...

 Radili mi s6 pod jamstvom, sve tip top.

 

toma20 kaže...

Pozdrav poslao sam preko elipsa mobitel na servis u agram,danas je 44 dan da je na servisu,kada sam pitao lika iz elipsa koliko obicno traje popravak rekao je da ne zna tocno,ali da ako kojim slucajem ne posalju mobitel nakon 45 dana obavezni su mi poslati novi mobitel

Dali je to istina? btw danas je 44 dan haha 

 Nije istina.

 nego koliko dugo bih trebao cekati? i dali je normalno da nisam dobio zamjenski mobitel?

zicer1101 pon 17.9.2018 16:04
toma20 kaže...

Pozdrav poslao sam preko elipsa mobitel na servis u agram,danas je 44 dan da je na servisu,kada sam pitao lika iz elipsa koliko obicno traje popravak rekao je da ne zna tocno,ali da ako kojim slucajem ne posalju mobitel nakon 45 dana obavezni su mi poslati novi mobitel

Dali je to istina? btw danas je 44 dan haha 

 To za 45 dana ti ne vrijedi...

 

Napiši pisani prigovor prodavatelju (NE SERVISU):

http://potrosac.mingo.hr/slike/dokumenti_3/g2013/m11/x1345669925282738.pdf  (možeš ga mailom poslat njima samo naslovi mail da se zna šta je i jasno napiši da se prigovor nalazi u privitku)

 

U prigovoru se pozovi na čl. 423. st. 1. Zakona o obveznim odnosima, te napiši da zahtjevaš zamjenu za drugi ispravan uređaj jer je prošao razuman rok popravka. Da ne planiraš čekati...(možeš i tražiti povrat novca)
I na kraju prigvora se pozoveš na čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača.. napišeš da očekuješ pisani odgovor na prigovor u roku 15 dana.
Ako tinegativno odgovore na prigovor:
https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp
U prijavu staviš (tip prijave: inspektorat ili takvo nešto ...znači ne upit ni prijedlog nego inspekcija) i objasniš im ukratko cijelu situaciju.
****Evo da javim samo da sam uspio povrat novca srediti. Nakon 47 dana...(jer nisam bio upučen prava potrošaća pa je kasno krenilo..) 
zicer1101 pon 17.9.2018 16:15
toma20 kaže...

Pozdrav poslao sam preko elipsa mobitel na servis u agram,danas je 44 dan da je na servisu,kada sam pitao lika iz elipsa koliko obicno traje popravak rekao je da ne zna tocno,ali da ako kojim slucajem ne posalju mobitel nakon 45 dana obavezni su mi poslati novi mobitel

Dali je to istina? btw danas je 44 dan haha 

 PRIGOVOR ŠALJEŠ ELIPSU, ne agramu i prouči ove zakone malo.

toma20 pon 17.9.2018 18:31
zicer1101 kaže...
toma20 kaže...

Pozdrav poslao sam preko elipsa mobitel na servis u agram,danas je 44 dan da je na servisu,kada sam pitao lika iz elipsa koliko obicno traje popravak rekao je da ne zna tocno,ali da ako kojim slucajem ne posalju mobitel nakon 45 dana obavezni su mi poslati novi mobitel

Dali je to istina? btw danas je 44 dan haha 

 PRIGOVOR ŠALJEŠ ELIPSU, ne agramu i prouči ove zakone malo.

 poslano  nekako sumnjam da ce biti pozitivan odgovor hh :) a opet tko zna nebi mi mozda ovaj sta radi u elipsu rekao bezveze ovo za 45 dana,uglavnom javim kak je proso hh

zicer1101 pon 17.9.2018 18:41
toma20 kaže...
zicer1101 kaže...
toma20 kaže...

Pozdrav poslao sam preko elipsa mobitel na servis u agram,danas je 44 dan da je na servisu,kada sam pitao lika iz elipsa koliko obicno traje popravak rekao je da ne zna tocno,ali da ako kojim slucajem ne posalju mobitel nakon 45 dana obavezni su mi poslati novi mobitel

Dali je to istina? btw danas je 44 dan haha 

 PRIGOVOR ŠALJEŠ ELIPSU, ne agramu i prouči ove zakone malo.

 poslano  nekako sumnjam da ce biti pozitivan odgovor hh :) a opet tko zna nebi mi mozda ovaj sta radi u elipsu rekao bezveze ovo za 45 dana,uglavnom javim kak je proso hh

Ma nema taj pojma šta priča. Ovi u Osijeku su katastrofa, blage veze nemaju o 80% svojih proizvoda. 

toma20 sri 17.10.2018 21:58

prvo iskustvo sa agramom,nikad vise hvala vece muljatore u zivotu nisam vidio,problem zvucnika i baterije na mobitelu nisu uopce rijesili,zvucnik koji je krci i koji je izgubio glasnocu skroz oni su rijesili tvornickim resetom?!  zamjenu baterije sam trebao platiti i navodno su me zvali 5 puta na kucni i kao nisam se javljao btw mama mi je doma cijeli dan....99% u vezi zvanja da su lagali,a o zvucniku da ne pricam isti je kao i prije..znaci cekam mobitel 43 dana i evo sta dobijem,hvala vise nikada odvratno

T700 sri 17.10.2018 23:34

Ja sam znatiželjan.

Ako odnesem mob na servis i oni kažu da je okaidacija itd i ponude mi da sam platim budući da jamstvo to ne pokriva i to dođe 150 kuna tj nije puno ali nebitno koja je cijena.

Pitanje za vas

Kako ja mogu znati da nisu iskoristili jamstvo da bi popravili mob da bi ja još kasnije platio popravak da bi oni dodatno zaradili.

T700 sri 17.10.2018 23:35

Ja sam znatiželjan.

Ako odnesem mob na servis i oni kažu da je okaidacija itd i ponude mi da sam platim budući da jamstvo to ne pokriva i to dođe 150 kuna tj nije puno ali nebitno koja je cijena.

Pitanje za vas

Kako ja mogu znati da nisu iskoristili jamstvo da bi popravili mob da bi ja još kasnije platio popravak da bi oni dodatno zaradili.

maks0806 čet 18.10.2018 00:30

Tehnički izdaju ti račun popravka pa ne bi trebali ništa zaraditi. Također, oni nisu oni koji će odobriti jamstveni popravak u dubioznom slučaju nego im to odobri proizvođač. Ako je oksidiralo, jbg, plati. U teoriji je sve legit, ali  praksi, eh... 

CrossDeath čet 18.10.2018 13:41

uzasan servis, jednom sam dao na popravak s9+ jer mi se razbio ekran

posao katastrofa obavljen, straznji poklopac nije bio dobro zalijepljen i vidjeli su se ostaci ljepila sa strana

a i kad sam pitao radnika da mi vrati stari ekran, pogledao me je kao da sam mu opsovao cijelu obitelj... nakon toga je otisao u tu prostoriju gdje popravljaju uredaje i teskom mukom mi ga je vratio

msm ne kuzim u cemu je problem, to je moje vlasnistvo i ja sam ga platio, znaci nemas pravo to sebi uzeti

dakle ako mozete, izbjegnite ovaj servis (barem za samsung uredaje)

darioklc pon 19.11.2018 19:59

Pozdrav!

Na Sony Xperia XA1 mi prestao raditi touch screen na rubovima ekrana.

Kupljen je u eKupi a službeni servis je Agram....

Načitao sam se ovdje vrlo negativnih komentara u vezi sa njima, ali osuđen sam na njih.

 

Prvo me zanima jel mogu odnest mobitel bez njegove kutije koje naravno ni nemam ili bez kutije ne rade servis???

 

Drugo, nemam garantni list. Kupljen je prije manje od godinu dana i ima garanciju, ali nemam garantni list nego samo račun. Čuo sam od nekih drugih prodavača da bi trebali prihvatiti i bez garantnog lista jer se tak i tak zna po IMEu ili čemu već da je to moj mobitel i da ima garanciju.

Hvala!

fango sub 11.5.2019 06:27

Se-mark iskustvo lose, Cubot na kojem je problem spajanje s mobilnom mrezom, uopce nisu niti pogledali, vracen s objasnjenjem "vase jamstvo ne pokriva kvar" .. znam da je podrska za Cubot jako losa, uglavnom se uredjaji salju u Njemacku ili Poljsku na servis, ali za ovlasteni servis nema smisla da odbijaju popravak, odnosno niti da cak ponude popravak uz neko placanje ..

 

pozz

R36 sub 11.5.2019 09:11
fango kaže...

Se-mark iskustvo lose, Cubot na kojem je problem spajanje s mobilnom mrezom, uopce nisu niti pogledali, vracen s objasnjenjem "vase jamstvo ne pokriva kvar" .. znam da je podrska za Cubot jako losa, uglavnom se uredjaji salju u Njemacku ili Poljsku na servis, ali za ovlasteni servis nema smisla da odbijaju popravak, odnosno niti da cak ponude popravak uz neko placanje ..

 

pozz

 Od toliko poznatih proizvođača mobitela netko kupi Cubot.WTF!

fango sub 11.5.2019 13:17
R36 kaže...
fango kaže...

Se-mark iskustvo lose, Cubot na kojem je problem spajanje s mobilnom mrezom, uopce nisu niti pogledali, vracen s objasnjenjem "vase jamstvo ne pokriva kvar" .. znam da je podrska za Cubot jako losa, uglavnom se uredjaji salju u Njemacku ili Poljsku na servis, ali za ovlasteni servis nema smisla da odbijaju popravak, odnosno niti da cak ponude popravak uz neko placanje ..

 

pozz

 Od toliko poznatih proizvođača mobitela netko kupi Cubot.WTF!

 .. ah, svaka roba ima svog kupca ili svaka budala svoje veselje, no king kong 3 je zaista hardverski ok mob za baustelu, samo softver i podrska je nesto drugo

 

 

pozz

Zero0K sri 15.5.2019 19:57

E samo sam ovo tražio,

 

prvo malo konteksta. LG V30, 15 mjeseci gare preostalo. Prije 5 mjeseci mi ispao, malo mehaničko oštećenje na okviru (Slika). Prošli petak, rikne LCD (Slika).

 

Prvo nosim u Mobisov servis, Tech Doctor. Objasnim situaciju, da da može, uzet ćemo mobitel pod jamstvom.

 

5 dana nakon, mobitel je prema izgledu radnog naloga, pogledan, poslikan, i odbijen bez ikakvog razmišljanja ili pokušaja dijagnostike ili ičega. (Slika)

 

I naravno poslana mi je ponuda da ga srede za finu svoticu od 1850ak kn. Reko cuclajte ga, mobitel sam platio 3k skoro pa nov, da ne bi.

 

I njihov završni komentar: "Pregledom uređaja utvrđeno je mehaničko oštećenje zaslona sa metalnim okvirom. Korisnik je odustao od ponude. Vraćamo uređaj nepopravljen."

 

Odem ja fino jučer do momaka u Agramu, objasnim situaciju, izašli su u susret koliko god su mogli iako nisu ništa obećavali. 

 

Otvorim maloprije radni nalog na internetu da vidim ima li možda kakvog napretka, kad ono: 

"Navedeni kvar uočen i popravljen zamjenom prednjeg kućišta sa dodirnikom. Prema uputama proizvođača napravljena zamjena software-a. Podešavanje i testiranje aparata, aparat ok."

 

Unutar 22 sata su ga kompletno popravili pod jamstvom. Znači 10/10. Čak im neći ni zamjerit što koriste riječ dodirnik.

bloodborne uto 23.7.2019 13:31

mobis je uvijek bio servis kao i e.digital ducan. znaci odlicni za izbjegavat.

ja sa agramom nisam imao nikakvih problema dosad par mobitela bilo na servisu.
jedino sta su mi jednom bili malo zajebali je bio zvucnik slusalice, koji sam na srecu odma
na parkingu uocio kad sam isao odma stavit simicu da obavim poziv. ispricali se i odma drugi dan
rijesili svoj zajeb. nikada nisam cekao na mob duze od 10 dana. jednom su mi u zamjenu bez natezanja
dali novi g3 ( unutar 7 dana od kupovine baterija i bootloop ).

iza mene i agram-a samo pozitivna iskustva.

FiCoO sub 24.8.2019 19:52

Da li je tko imao iskustva s reklamacijom iPhonea u Semarku? Kupili smo XR i ne radi mu FaceID odmah čim je otpakiran, stoga smo tražili novi zapakirani uređaj bez ikakvog popravka. Uređaj smo im predali u srijedu 14.8 te su mi rekli da oni to šalju u Agram na provjeru i onda se jave povratno. Kad unesem broj naloga ne piše mi ništa, nitko se nije javio, ne znam baš šta da očekujem kad smo bez mobitela sad već dva tjedna skoro. U svakom slučaju kvar je prijavljen unutar prvih 7 dana i vjerujem da mogu tražiti novi zapakirani, ali ne znam šta im treba tako dugo da naprave običnu dijagnostiku.

David87 uto 28.9.2021 14:41
marxone kaže...

Mob je predan u Agram servis, danas mi javljaju da je mob neovlasteno otvaran i da fali par serafica u njemu da je popravak oko 820kn. 

Mob nije nikad otvaran niti bi itko normalan otvarao mob kad je pod garancijom.

Sta napraviti?

 Slično su i meni rekli debili s tim da mi je lik mobitel rasturio u djelove i takvog mi vratio nazad.

Zrinjski sri 19.10.2022 21:15

Shaomi mi je riknuo nakon 3-4 mjeseca... Mikrofon...
Poslao sam na servis u Agram servis i nakon 3 dana me zovu da je maticna bila u doticaju sa tekućinom i da je popravak otprilike 70% vrijednosti novog mobitela, ili ako necu tako da ce ga poslati takvog kakav je nazad u Chipoteku. GARANTIRAM da mobitel nije bio u nikakvom doticaju sa tekucinom. Šta da radim?

ihush čet 20.10.2022 01:11

-prijavi na mingo.. to je inače klasična rutinska priča, no pošto su oni ovlašten servis mogu reći bilo što, tj ne nužno i neku činjenicu ali problem je dokazivanja.. no ako prijaviš i mingo ih upita, možda promjene priču (ili ostanu pri svojoj a tad ovisi što dalje želiš.. natezanje).

Marcek555 čet 20.10.2022 19:19

Najgore je sta u mobove ugrađuju "stickere", koji promijene boju kada dodje u kontakt sa tekucinama. Problem je sta mogu promijeniti boju i ako se nalaze u prisustvu vlage, premda nikad nije nije bilo u doticaju sa vodom. Uzmi si mob nazad i daj ga u neki drugi servis pa da vidis sta oni kazu