Snoorky pon 30.11.2020 17:28

Pozdrav svima. Cisto informacije radi : narudzba plasirana i placena 21.11. a na danasnji dan 30.11. jos nije predana GLS/u sto znaci da barem do kraja tjedna dostavu mogu zaboraviti. Par savjeta za Instar : outsourcajte svoje skladiste nekome od logisticara koji znaju sta rade. Postici ce te veliku ustedu i sacuvati klijente dugorocno. Jednog ste izgubili sigurno....

Mindim uto 1.12.2020 10:02

Slicno iskustvo sam imao i prije godinu i pol. Pikirao neki laptop, piše na webu da je dostupan, zovem poslovnicu da provjerim. Kaze lik dostupan je u areni, ne mozete rezervirat ali mozete narucit na webu pa doc preuzet osobno. I napravim ja tako, narucim laptop preko weba sa osobnim preuzimanjem (to je bilo za vikend). U ponedjeljak ili utorak me zovu i govore kako laptop vise nije dostupan i da mi nemru drugi takav isporuciti, ali slobodan sam uzet bilo koji drugi u ducanu. sto reci nego smijeh od ducana, od onda nisam i necu kune vise ostavit kod njih

livi batak čet 10.12.2020 13:15

evo moje iskustvo,

narucih slusalice u nedilju 06.12. gdje je pisalo da su dostupne na skladistu i da je rok isporuke 5-7 radnih dana

zovem u utorak 08.12. da provjerim kakvo je stanje narudzbe jer nisam dobija nikakvu povratnu informaciju od njih

nakon jedno 20ak poziva napokon se neko javlja i govori da cekaju dobavljaca da im posalje slusalice (i dalje na internetu stoji da ih imaju u skladistu)

te da bi do petka trebale doci do mene

zovem opet jutros da vidim ima li ikakvih pomaka, da im nazalost jos nisu dosle od dobavljaca, na moj upit kako nisu kad im na webu stoji da ih imaju u skladistu

krenulo je klasicno izmotavanje pa gospodine gledajte mi to tako mi to ovako

narudzba otkazna

MGloc čet 10.12.2020 13:24

Opcenito nikad ne kupujem tako online sa web trgovina , no evo isto vec 3 tjedan prolazi otkako sam narucio stol za tetku u jednoj trgovini sa namjestajem i ceka se isto od dobavljaca da ga posalje.

Vjerujem da je vecinom tako usporeno radi trenutne situacije sa koronom.Znaci katastrofa , obicno ako narucujem nesto online onda samo Amazon.A ako kupujem nesto u svome gradu pogledam na internetu prije nego posjetim trgovinu da li imaju na lageru ili posljem upit emailom.Tako sam mapravio kada sam kupovao ovu svoju Rtx 2060s , pogledao na web jel ima na lageru ima ok sjeo u auto , otisao u poslovnicu , platio cash 460e i preuzeo odmah na ruke garfulju.

 

hellblade sub 12.12.2020 00:16

Ni nakon mjesec i pol nisu mi uspjeli kompletirati narudžbu. U mailovima samo odgovori tipa pogledat ćemo, kasni, zapelo, javit ćemo... Na kraju otišao do poslovnice u Rijeci, dečki jedva našli narudžbu i podigao dva od tri naručena artikla. Najrađe sam htio odustati od svega, ali nemam se vremena opet zezati s naručivanjima kod nekog drugog. Uglavnom, strava.

 

EDIT: Inače svaki put dosad kad bih nešto tražio u poslovnici RI bili su ok, uslužni, daju savjete, ali očito im je naručivanje preko weba u banani.

Kurilovcan_VG_HR pet 18.12.2020 14:25

Evo je narucio kuciste i maticnu kod njih. Ispalo je sve OK.
Naruceno 11.12 doslo 16.12. Pisalo 5-7 radnih dana. A isti dan
sam ne e-kupi narucio ostale komponente još nisu stigle do danas
18.12. Ne krivim e-kupi. Pise da je posta zaprimila paket 12.12, ali
do danas nisu još dostavili. Tak da mislim da je sve to relativno.

60nine pet 18.12.2020 15:10
Kurilovcan_VG_HR kaže...
Evo je narucio kuciste i maticnu kod njih. Ispalo je sve OK.
Naruceno 11.12 doslo 16.12. Pisalo 5-7 radnih dana. A isti dan
sam ne e-kupi narucio ostale komponente još nisu stigle do danas
18.12. Ne krivim e-kupi. Pise da je posta zaprimila paket 12.12, ali
do danas nisu još dostavili. Tak da mislim da je sve to relativno.

  

meni je sa e-kupi trebalo cca 7 dana (s vikendom uključenim) - nekih 3-4 radnih dana... običan mali paket sa 2 sticka rama...

naručeno u četvrtak 19.11. - predano HP-u 23.11. (ponedjeljak) - stiglo u srijedu 25.11. (ak se ne varam, možda u četvrtak 26.11.)

 

ti si naručivao u petak 11.12., nekak mi je malo čudno da je pošta to preuzela već u subotu 12.12. - možda su tek poslali zahtjev da HP to pokupi... nikad sa ekupi mi se nije desilo da odma drugi dan ide na isporuku... 

 

uzmi u obzir da je u HP-u kaos... lako moguće da ti i preko vikenda dostave (bar subotom rade zadnjih mjesec dana otkad im fali ljudi)

 

da, relativno je :) ovisi o više faktora...

ps: da sam picajzla po tom pitanju, rekao bih da mi je smiješno da im treba 3-4 radnih dana da dostave paket za koji bi kombiju trebalo 20ak minuta na relaciji skladište > moj stan... s Amazon.de su mi paketi znali doći za manje od 48 sati od narudžbe (iz Češke mislim)

Antelolog uto 23.11.2021 13:36

Evo ja upravo dobio paket. Samo naručivanje, plaćanje i dostava u redu. U petak naručio i platio popodne isti dan. U ponedjeljak, jučer, potvrdili uplatu i poslali paket GLSom. Danas, drugi dan u utorak stiže GLS dostava.

Radi se o ovom disku: Hard disk Toshiba Performance X300 (3.5", 16TB, SATA3 6Gb/s, 512MB Cache, 7200rpm) - PROMO | PC diskovi | Hard disk i SSD (instar-informatika.hr)

 

Kutija paketa izvana sve super. Unutra je bio disk zapakiran u kuvertu s jastučićima i u njoj u originalnoj činimi se amalaži hermetički zatvoren disk.

 

Otpakiram i vidim ovo udubljenje kod priključka:

https://i.imgur.com/J9Q5Utm.jpeg

 

Čak je i malo sami priključak.

 

Ne uspijevam dobiti ni prodaju ni reklamacije...

 

Ima li tko kakav savjet?

Tremmert uto 23.11.2021 13:51

Dva puta sam reklamirao artikle, u oba dva puta sam samo odnio u njihovu poslovnicu artikl sa računom, uzeli su ga i dali mi potvrdu reklamacije, javili se kroz dan-dva da mogu opet doći uzeti lovu i to je bilo to.

Antelolog uto 23.11.2021 14:09
Tremmert kaže...

Dva puta sam reklamirao artikle, u oba dva puta sam samo odnio u njihovu poslovnicu artikl sa računom, uzeli su ga i dali mi potvrdu reklamacije, javili se kroz dan-dva da mogu opet doći uzeti lovu i to je bilo to.

Hvala na informaciji!

 

Evo zvali su me iz prodaje i kažu da je u tijeku rješavanje.

Za sada sam optimističan.

 

Do sada nisam imao nikakvih problema s njima. Uvijek su bili korektni.

Sad ću vidjeti kakvi će biti u ovom slučaju.

Avensac pet 26.11.2021 12:53

Kako funkcionira plaćanje internet bankarstvom? Dobio sam jedan mail "Potvrda narudzbe" i u njemu su neki podaci od Instara tipa IBAN, ali ne vidim nigdje model i poziv na broj.. Treba stići još jedan mail s podacima za uplatu ili?

Avensac pet 26.11.2021 13:27

A to si dobio poseban mail s pdf-om tim? Ja sam dobio samo jedan mail običan bez ikakvog pdf-a, ne spominje se nigdje u njemu poziv na broj, ima samo broj narudžbe.

 

EDIT: zanemari, stigao upravo drugi mail s ponudom

Antelolog pet 26.11.2021 17:17

Evo samo da javim - vezano uz oštećeni disk.

 

Odlično riješena reklamacija - pohvala Instar ekipi!

 

Dakle, prvi disk je bio stigao oštećen u svojoj originalnoj ambalaži (antistatičkoj vrećici) negdje u tijeku cijelog transportnog lanca negdje je nekome taj disk bio pao.

Moguće da se šteta dogodila i prije nego je disk stigao u Instar ili u samom skladištu Instara.

Obzirom da je disk bio u svojoj metalik poluprozirnoj vrećici niti ja nisam uspio vidjeti oštećenje prije nego sam ga skroz otpakirao. Znači onaj tko je zadnji pakirao disk, nije ni mogao vidjeti da je disk oštećen.

Pošto sam sve dokumentirao, fotografirao, opisao i odmah javio prodaji Instar Informatike, prihvatili su moju reklamaciju, odmah poslali GLSu nalog da od mene pokupe taj disk zajedno s računom i opisom štete.

Sljedeći dan GLS je pokupio taj disk.

Čim su ga narednog dana oni dobili na servis, ODMAH sam dobio obavijest da novi, drugi disk kreće prema meni GLSom. Stigao je sljedećeg dana.

 

Kroz cijeli proces bio sam u čestoj komunikaciji s prodajnom službom i sve su odradili vrhunski. Nije bilo natezanja, uvjeravanja, svaljivanja krivice i sl. fora. Pohvalno.

 

Kao šlag na kraju, dečki su se posebno potrudili zapakirati novi disk tako da su ga iz helikoptera mogli baciti meni u dvorište, svejedno bi došao neoštećen.

U kutiju u koju komotno stane veći printer upakirali su 10-godišnju zalihu plastične zaštitne folije sa zračnim jastucima i još disk u sredini tih bala od folije upakirali su u stiropor! :-D

Zabava za cijelu obitelj! Baš nam je svima ovo dobro došlo danas na ovaj petak!

 

Moram i GLS pohvaliti - svaki put kad mi je ikada stigla njihova dostava (preko 30 paketa barem) - nikada nisam imao nikakav prigovor i uvijek su s robom postupali prikladno, bar predamnom.

 

Eto, ovo mi je bila 7. narudžba kod Instara i ovo je bio prvi put da sam nešto trebao reklamirati ili imao bilo kakav prigovor. I to su super odradili! Ja jako zadovoljan!

 

 

sandokan111 pet 17.12.2021 15:49
Kresho kaže...

Ja sam htio napraviti povrat kazu mi nemoze otvoreno je ,znaci danasu kupio sutra isao vratiti kazu nemoze jel se onda moram pomiriti s time ili se moze nesto napraviti?

 

 Ako si kupio na daljinu imas pravo povrata u roku od 14 dana bez pitanja. Inace ovisi o dobroj volji prodavatelja.

zabranjeniples sub 18.12.2021 11:57

Meni je Instar blagi užas, njih više ni na razmatram prilikom kupovine.

Da ne bude zabune, pričam o dućanu u Splitu, ne o dostavama i online narudžbama.

U Splitu doslovce nikad nemaju što mi treba, tako da su u usporedbi sa Linksom i HGspotom smiješni.

 

Zadnja moja kupovina je bila termalna pasta, ni nju nisu imali u dućanu.

Donekle, ali samo donekle mogu shvatit da skoro ničeg što je na netu nemaš fizički u dućanu (na to sam navikao kod njih), ali da nemaš fucking termalnu pastu, to mi nikako nije jasno.

 

Shadowvv994 pet 29.7.2022 19:49

Pozdrav ekipi. Evo da i ja pridonesem.

Danas sam u Instaru kupio 4 komponente. CPU - RAM - MotherBoard - Napajanje. Jedini su imali tocno komponente koje sam trebao. Javio sam se 4-5 ducana i vecina AKO ima mozda 1-2 na lageru.

Uglavnom , dosao doma , otvorio sve. Otvaram CPU (Ryzen 5600G) i naravno idem provjeriti pinove prije nego stavim CPU u maticnu. 3-4 bent pina "out of the box". Iskreno ne znam kako je to uopce moguce. Imam sumnje da je CPU koristen , vidim siiitne mrlje ili sto vec. Tko zna.

Zvao ih normalno odmah , poslao mail reklamaciji i sad ne znam , cekat? Ccc. Ja i gospon prodavac na telefonu,. normalno oboje se cudimo kako su bentani pinovi out of the box. Jao jao...


Iskreno , mogao bi ih sam "popraviti nazad" ali nema smisla , pre zivcan sam hahah.



Cekam njihov odgovor pa javim kako je proslo. :) Fingers crossed.

zigrit pet 29.7.2022 20:53
Ver0n kaže...

 Kakve sumnje imaš ako je kutija plombirana i ima naljepnicu koju trebaš prerezat?

Jel bila prerezan ili nije? Ako nije onda je procesor novi.

Ja ću ti reći iz prve ruke da može imati potpuno opravdane sumnje da je procesor korišten iako ima neprerezanu originalnu naljepnicu.

 

Da pojasnim, prije 2 godine kada sam kupio Ryzen 3 3200G sa ventilatorom u originalnoj kutiji sa naljepnicom, palo mi je na pamet bih li mogao izvaditi procesor napolje sa donje strane tako da ne oštetim naljepnicu sa gornje strane. Iznenadio sam se kako je bilo lako proći tankim skalpelom malo između 2 zalijepljena sloja da ih razdvojim i rastvoriti kutiju odozdola te izvaditi sve napolje. Nakon toga sam vratio praznu plastiku nazad i sastavio donju stranu kakva je i bila, još samo bi trebalo premazati ljepilom dio koji sam razlijepio i kutija će izgledati savršeno neotvarana, kao iz tvornice.

Naravno zalijepit ću je ako ću prodavati procesor, zamisli kako će biti iznenađen kupac kad vidi originalnu naljepnicu. 😉

Iako moram napomenuti, jedini dokaz da je korišten će biti nedostatak tvornički aplicirane termalne paste. Mada i to bi se moglo lako srediti, već imam ideju kako.

 

Stoga naljepnica na Ryzen kutiji ne znači nužno da je procesor nekorišten.

Shadowvv994 pet 29.7.2022 21:22
Ver0n kaže...
zigrit kaže...

Ja ću ti reći iz prve ruke da može imati potpuno opravdane sumnje da je procesor korišten iako ima neprerezanu originalnu naljepnicu.

 Ma da, eto netko je primjenio CSI metode da izvuče procesor iz kutije, kao da je znao da će mu saviti pinove, vratio ga nazad u kutiju i vratio trgovini.

Kakve su to teorije?

Puno realniji scenariji je da je dotični sam savio pinove pa se sad pravi grbav da je "tako došao".

 
Da sam ih sam 'savio' sam bi ih i isao 'popraviti'. Mislim da niti kupcu niti prodavacu nije u cilju glumiti i 'praviti se grbavi'. Doslovno gubitak vremena i novca.

Shadowvv994 sub 30.7.2022 01:18
Mile 74 kaže...

Meni je Rayzen 5 3600 iz Uzi Shopa došao sa 7-8- savijenih pinova.

Morao sam ih skalperom poravnati da bih ga mogao staviti na ploču.

 Ja sam doslovno danas kupio CPU pa cu ici sutra to rijesiti. Da nije pod jamstvom i tako dalje mozda bih i ja probao haha. Ja imam 3/4 savijena pina (nisu sa strane nego unutar chipa)

Btw drago mi je da si uspio izravnati, nije toliko bas lako kako izgleda haha 

Shadowvv994 ned 7.8.2022 13:00
FakeDeath kaže...

I? Kako je riješen cpu?

BTW To si kupio BOX verziju ili Tray?

 Zaboravih na post ovdje mb 

Box verzija sa kulerom. Rijesio sam reklamaciju u jedan dan ako ne racunamo vikend.

Dobio sam novi cpu bez skoro ikakvih pitanja. Ali to je vjerojatno i zato sto sam dokumentirao sve tokom unboxinga.


Da ne duljim previse , prva reklamacija u Instaru nakon dugo godina kupovanja kod njih i sve je proslo brzo/odlicno. 

Neznalica121212 uto 20.6.2023 10:28

Krenuo da ću kupiti Macbook pro 16'' za 18k, poprilično povoljna cijena, i bilo mi čudno što je tako niska cijena za taj model. Kad sam ih nazvao, skužili da je cijena niska i makli ga sa web shop-a a meni rekli da je nedostupan proizvod.

Osjećam se prevareno.... Instar -