mzopg čet 2.7.2020 20:06

Prvi put kupio nešto kod njih preko webshopa. Koliko se reklamiraju i spominju očekivao sam dobru uslugu, ali nisam uopće zadovoljan. 15 dana sam čekao narudžbu za koju je pisalo da je rok isporuke 2 do 5 dana i sve je bilo raspoloživo u trenutku naručivanja.

 

Deset dana se uopće nisu javljali pa sam ih nazvao i pitao misle li poslati ili ne da znam drugdje kupiti. Nisam dobio ni ispriku nego samo da čekaju dobavljača da im dostavi proizvod pa da će mi onda poslati. 

azzie čet 2.7.2020 22:14

Ista stvar se meni dogodila , cekao sam narudbu preko dva tjedna i jos cekam. Prvi put rekli da cekaju dobavljaca pa da ce mi odmah poslati a nakon toga da im je kasnio dobavljac te da ce mi dostaviti unutar 1-2 radna dana(to su danas rekli). Ako ne dode do ponedjeljka otkazujem im narudbu.Ovo je prvi i zadnji put da sam kupovao kod njih ali nije mi jasno kako su tako poznati kod nas jer im je usluga kara a i vecina cijena im je puno skuplja od drugih ducana.

Avicii1 čet 9.7.2020 22:43

Uzeo monitor kod njih prije godinu dana, montor stigao nesipravan. Prošli tjedan uzeo laptop, također stigao neispravan. 
Zovu me iz trgovine, kažu da ne mogu zamjeniti računalo jer su se svi rasprodali i da jedino mogu dobiti povrat novca. Zanima me da li mogu tražiti da mi naruče opet isti model ili moram uzeti novac?

Cap.Shovel čet 3.9.2020 10:26

Pozdrav, zanima me koliko dugo traje "dijagnostika kvara" u ovlaštenom servisu?
21.8. kupujem neispravan uređaj(fizički oštećena tipkovnica)

isti dan ga vraćam te provjerom onog koda na stranicama dobivam informaciju da je uređaj u servisu od 26.8.2020. Zovem instar, više puta i stalno dobivam isti odgovor:"uređaj je na dijagnostici u ovlaštenom servisu".

Koliko dugo u pravilu ovaj postupak može trajati?

Čitatelj čet 3.9.2020 10:48

Kod fizickog ostecenja nema uopce dijagnostike, jer se ostecenje vidi.

Ako je ostecenje nastalo u transportu, vec ti je trebalo biti zamjenjeno,

a ostecenje bi namirilo osiguranje od dostavne sluzbe.

 

A ako si ti ostetio, ili se ne zna uzrok ostecenja, onda to ide na vjestacenje,

ne na dijagnostiku. Al tako nesto je skoro nemoguce da se ne zna.

 

Ako nije u prijevozu osteceno, moze biti ili kod tebe osteceno ili u centralnom skladistu.

A sad, kako ces dokazati da nisi ti, to je drugi par opanaka.

Cap.Shovel čet 3.9.2020 10:55

Uzeo sam laptop u poslovnici (Rijeka), sve je bilo original zatvoreno. Dolazim doma,otvaram kutiju i vidim da je tipkovnica slomljena(tipke na numpadu). Laptop nije bio kod mene ni sat vremena, odmah sam ga otišao vratiti. 
Prodavač sve uredno zaprimio, poslano za zagreb i stoji tamo još uvijek. Zato i pitam, zbog čega treba fizičko oštećenje dijagnostiku prolaziti?
EDIT:Riješeno, da sam prije pitao tu, prije bi bilo riješeno:D

Čitatelj čet 3.9.2020 11:00

Pa ako je sve tvornicki bilo zapakirano, i otvoris i slomljena tipkovnica (makar ne mogu to na laptopu zamisliti),

onda je doslo do loma prilikom pakiranja. Poslikat i vratit natrag, uzet drugi model, trazit da se pred tobom otvori,

i ako je sve ok, to je to. Jer onda vise nema "doslo je takvo" kad dodjes doma, vidio si da je sve OK i papa.

Čitatelj čet 3.9.2020 11:20

Pa to nije "slomljena tipkovnica", nego je ili jedna tipka ispala, ili sam mehanizam,

koji se najcesce sastoji od gumene membrane i dva komada plastike koji stabiliziraju poklopac tipke,

te je najcesce jedna od te plastike ostecena, od 4 spoja na poklopac tipke, fali 1 spoj, ili je samo ispao.

 

Nekad je dovoljno samo pristisnuti tipku do dna, da sve "sjedne", ali ako tog komada plastike nema, onda tako izgleda

kao kod tebe.

 

Ovo je slomljena tipkovnica (desktop).

 

 

Cap.Shovel čet 3.9.2020 11:24

Definitivno nije ništa ispalo nego je baš bilo"slomljeno"(ok da, malo sam se nespretno izrazio, očekivanja su valjda bila da je sve razvaljeno ), cijela ta strana tipkovnice..ugl nije se moglo vratit na mjesto.

A i ako platim nešto, želim da bude bez takvih "ispalih mehanizama".

Shackcro sri 23.9.2020 17:19

Poz evo u ponedeljak sam uzeo matičnu i procesor u instar poslovnici Rijeka, došao doma spoji nema slike, zvao poslovnicu rekli da dođem da peobamo tamo spojiti kod njih došao kod njih spojili ne radi, kažu moramo poslat na servis, znači kupljeno u ponedeljak oko 11 sati u 15h je već na putu za Zagreb i sad čekam dijagnostiku da se završi. Moje pitanje je to jest tražim savjet kako postupiti dalje, jer mislim da nije uredu da prizvod kupim isti dan ustanovim da ne radi i već šalju na servis, zanima me šta se može napraviti po pitanju ovoga.

sime123456 sri 23.9.2020 17:23
Shackcro kaže...
Poz evo u ponedeljak sam uzeo matičnu i procesor u instar poslovnici Rijeka, došao doma spoji nema slike, zvao poslovnicu rekli da dođem da peobamo tamo spojiti kod njih došao kod njih spojili ne radi, kažu moramo poslat na servis, znači kupljeno u ponedeljak oko 11 sati u 15h je već na putu za Zagreb i sad čekam dijagnostiku da se završi. Moje pitanje je to jest tražim savjet kako postupiti dalje, jer mislim da nije uredu da prizvod kupim isti dan ustanovim da ne radi i već šalju na servis, zanima me šta se može napraviti po pitanju ovoga.

 Ako si kupio online, mogao si vratit proizvod bez ikakvih pitanja u roku 14 dana. I onda kupit drugi. Malo đubretarski ali bi izbjegao slanje na servis.

sandokan111 sri 23.9.2020 21:41
Shackcro kaže...
jer mislim da nije uredu da prizvod kupim isti dan ustanovim da ne radi i već šalju na servis, zanima me šta se može napraviti po pitanju ovoga.

 Dobit ces novo kad utvrde da ne radi. Svakako, ako dobijes "servisirani" proizvod odbij preuzimanje i trazi novi (iako se ovo u ovom slucaju nece dogodit).

ihush sri 23.9.2020 21:59
Shackcro kaže...
.. jer mislim da nije uredu da prizvod kupim isti dan ustanovim da ne radi i već šalju na servis, zanima me šta se može napraviti po pitanju ovoga.

 -toćno, ali nije dovoljno misliti + kasniš.. to si trebao odmah, tražiti, jer kupljeno-novo imaš pravo na ispravno, nikakav servis ne moraš čekati tj servis će samo potvrditi kvar dok roba koju je trgovina zaprimila po osnovi reklamacije-jamstva bez npr 'vidljivog fizičkog oštećenja' nema razloga ne uvažiti reklamaciju a tad nema popravka, tj čak i da ima za novo možeš inzistirati na novom, ne servisu (jer ništa ni ne radi, servis ne popravlja mbo-komponente, diagnosticira-potvrdi kvar i odobri zamjenu ili povrat novca) tj ne čekati neku diagnostiku tj gubljenje vremena, jer ako u trgovini ne radi, neće čudom proraditi u servisu dok se tebe kao kupca ne treba ticati njihov odnos ili gubljenje vremena.. traži, no sad je kasno, ali možeš probati.

Zver čet 8.10.2020 04:27

Pozdrav,

 Jucerasnje iskustvo govori loše o tom dućanu ..

Nazovem oko 10.. pitam jel ima Redmi Note 9 pro... Kaže gospodin da ima..

Nadalje pitam jel zapakirano s naljepnicom .. kaže gospodin da je..

Dojurim u dućan uz druge županije. Vadim gotovinu... Donosi čika mobitel... Pita me jel ga đelim vidjet.. ja kažem da da...

Izvadi čika mobitel, ja pitam zašto nije u foliji... Kaže čika to je tako sad.. primam ja to u ruke kad imaš što vidjet.. već lagano izgreban ekran...rabljeno.. kaže čika vjerovatno povrat... Hebemte u dućan koji prodaje rabljenu robu...

I hebem ove koji vračaju ispravne kupljene proizvode...

Tamo više ne kročim nogom...

bloodborne čet 8.10.2020 10:26

ja sam kod njih unazad par godina kupio LG G3 okej znamo za taj fejl telefon.

al ajde svidao mi se, da ne duljim pricu mob kod mene 10 dana.

 

smrzavanje, baterija pada drasticno dok "lezi" na stolu pored mene.

meni to sumnjivo zovem ih kazu najbolje vam je odvest direkt u agram.

 

okej ustvrde da je baterija otisla i maticna ( 10 dana star mob )
bilo je naljepnice da naglasim. dobio novi koji sam prodao god dana kasnije.

ali je bio isparavn do kraja, g502 koji sam kupio kod njih jos bogu hvala i dan danas radi.

 

frend je kupio Legion kod njih slicna stvar sa tipkovnicom poput tvoje Cap.Shovel

iako je par godina prije kupio kod njih PC koji je dobio sa neispravnim optickim i grafickom

nista nije naucio. a ovo sa tvoje slike mi izgleda poput mog L340, ja zasad nisam imao
takvih problema sa slovima mada sam citao da znaju iskocit.

U svakom slucaju u instaru vise ne kupujem nista "ozbiljno" u startu mi se nisu svidjeli
sa svojom mi smo "Razer team" politikom i nisam ih shvacao ozbiljno cudi me kak su se
probili uopce.

qwertYxoZ pon 9.11.2020 15:22
LordNIbbler kaže...

Pozdrav, kupio sam krajem 8 mjeseca kod njih whiteshark spartan tipkovnicu, sad je   space bar poceo zapinjati pa me zanjima kako ide postupak reklamacije jel im ja o svom trosku moram slat ili je to njihova obaveza? 

link

 

 

 Jesi probao dignuti tipku, očistiti utore i vratiti nazad ?

emerik pet 27.11.2020 09:16

Da javim svoje iskustvo, narucio stvari prosli tjedan u petak, odmah im uplatio novce i oni meni javljaju da je dostava unutar 2-5 radnih dana. U tom mailu u petak je pisalo da ce mi agent javiti kada je sve prikupljeno i spremno za poslati. U subotu dobijem mail da su svi artikli dostupni. Sljedecih par dana mi se nisu javljali pa sam ja njima u utorak slao mail i nakon 24 sata tek u srijedu popodne dobivam odgovor. Rekli su da ce oni srijeda/cetvrtak predati paket GLS-u tako da ga oni mogu dostaviti najkasnije do petka. Danas nisam dobio nikakvu obavijest od GLS-a o mogucoj dostavi paketa, nazovem ja njih i kazu mi da im Instar nije predao paket. Instar mi se naravno u medjuvremenu nije javio da mi kazu ako su imali kakvih problema s narudzbom. Odnos prema kupcu nije na razini kakvoj bi trebao biti prema mom misljenju. Pricao sam sad s nekoliko prijatelja i oni su isto imali losa iskustva s Instarom tako da predlazem malo opreznosti ako cete narucivati nesto od Instara. Narucivao sam dosta IT opreme od raznih ducana ADM, Protis, Links i s njima nikad nikakvih problema.

azzie pet 27.11.2020 09:41
emerik kaže...

Da javim svoje iskustvo, narucio stvari prosli tjedan u petak, odmah im uplatio novce i oni meni javljaju da je dostava unutar 2-5 radnih dana. U tom mailu u petak je pisalo da ce mi agent javiti kada je sve prikupljeno i spremno za poslati. U subotu dobijem mail da su svi artikli dostupni. Sljedecih par dana mi se nisu javljali pa sam ja njima u utorak slao mail i nakon 24 sata tek u srijedu popodne dobivam odgovor. Rekli su da ce oni srijeda/cetvrtak predati paket GLS-u tako da ga oni mogu dostaviti najkasnije do petka. Danas nisam dobio nikakvu obavijest od GLS-a o mogucoj dostavi paketa, nazovem ja njih i kazu mi da im Instar nije predao paket. Instar mi se naravno u medjuvremenu nije javio da mi kazu ako su imali kakvih problema s narudzbom. Odnos prema kupcu nije na razini kakvoj bi trebao biti prema mom misljenju. Pricao sam sad s nekoliko prijatelja i oni su isto imali losa iskustva s Instarom tako da predlazem malo opreznosti ako cete narucivati nesto od Instara. Narucivao sam dosta IT opreme od raznih ducana ADM, Protis, Links i s njima nikad nikakvih problema.

 

Na pocetku ove stranice imas komentar od mene i mzopg koji smo imali slicno iskustvo sa njima . 20 dana sam cekao slusalice koje su imali odmah na lageru i stalno sam ih morao kontaktirat i daviti , uglavnom grozno iskustvo.

emerik pet 27.11.2020 10:05
azzie kaže...
emerik kaže...

Da javim svoje iskustvo, narucio stvari prosli tjedan u petak, odmah im uplatio novce i oni meni javljaju da je dostava unutar 2-5 radnih dana. U tom mailu u petak je pisalo da ce mi agent javiti kada je sve prikupljeno i spremno za poslati. U subotu dobijem mail da su svi artikli dostupni. Sljedecih par dana mi se nisu javljali pa sam ja njima u utorak slao mail i nakon 24 sata tek u srijedu popodne dobivam odgovor. Rekli su da ce oni srijeda/cetvrtak predati paket GLS-u tako da ga oni mogu dostaviti najkasnije do petka. Danas nisam dobio nikakvu obavijest od GLS-a o mogucoj dostavi paketa, nazovem ja njih i kazu mi da im Instar nije predao paket. Instar mi se naravno u medjuvremenu nije javio da mi kazu ako su imali kakvih problema s narudzbom. Odnos prema kupcu nije na razini kakvoj bi trebao biti prema mom misljenju. Pricao sam sad s nekoliko prijatelja i oni su isto imali losa iskustva s Instarom tako da predlazem malo opreznosti ako cete narucivati nesto od Instara. Narucivao sam dosta IT opreme od raznih ducana ADM, Protis, Links i s njima nikad nikakvih problema.

 

Na pocetku ove stranice imas komentar od mene i mzopg koji smo imali slicno iskustvo sa njima . 20 dana sam cekao slusalice koje su imali odmah na lageru i stalno sam ih morao kontaktirat i daviti , uglavnom grozno iskustvo.

 Evo, nazalost nisam citao. Necu vise nikad od njih narucivati i to je to. Bas me zanima budu li se tak ponasali kad Amazon dodje kod nas. Mozda bi trebali reci moderatorima da netko uredi prvi post i da tamo stavimo iskustva tako da ljudi ubuduce lakse pronadju informacije.

SuperHeroj pet 27.11.2020 13:19

Na sajtu artikal dostupan, narudzba zaprimljena, nisam platio, trebam cekati mail valjda sa podacima za uplatu, dode mail brzo, medutim kod transakcijskog placanja kako ga oni zovu gdje se dobiva -5% popusta trebas cekati drugi mail, tocnije: Ukoliko ste odabrali narudžbu platiti transakcijski, molimo da prije uplate pričekate odgovor agenta o dostupnosti i rezervaciji naručene robe.  

 

Dostupnosti? Pa na webu je dostupan! Nakon sat i 15 minuta saljem mail, kad ce drugi mail, odgovaraju nakon 7 minuta da moram pricekati mail sa ponudom. Doslovno cekam 4 sata taj mail na crni petak....