StormZg ned 28.12.2008 23:03

dakle zanima me nešto o ovom dućanu...Dali netko ima iskustva s njim?jel se isplati tam kupovat i na koji način?

Tamo bi si uzeo grafičku force 3d hd4870 za 1550 kn.Da li bi mogao samo nazvat telefonom prije nego što dođem tamo i nekako naručit ili rezervirat?

brnivi uto 27.7.2010 13:33
friend of the geek kaže...

evo ja sam sad narućčio razer goliatus...MISLIM DA JE ODLIČAN WEB DUĆAN...NUDI JEFTINO I KVALITETTNO.

Sad je još bolji prije tjedan dana narućim miš i mislim ma neće on tako brzo kad ono sutra dan već na adresi :O

friend of the geek sri 28.7.2010 11:21
brnivi kaže...
friend of the geek kaže...

evo ja sam sad narućčio razer goliatus...MISLIM DA JE ODLIČAN WEB DUĆAN...NUDI JEFTINO I KVALITETTNO.

Sad je još bolji prije tjedan dana narućim miš i mislim ma neće on tako brzo kad ono sutra dan već na adresi :O

evo ja narucioo i odma drugi dan mi stiglo...iako je postarina 50 kn al nema veze

Furiosa uto 15.11.2011 01:43

Eto iako sam nova da i ja podijelim svoje iskustvo sa gore spomenutima....

 

Naime prošlu srijedu sam naručila dell inspirion 5010, za koji su mi odmah potvrdili narudžbu i rekli da će biti dostavljen u petak. Naravno to se nije dogodilo, i nakon što sam ih kontaktirala putem maila (ni jednom se nismo čuli telefonski) javili su mi da neznaju što je s narudžbom, te da će ipak biti dostavljeno u ponedjeljak.

Nakon što sam pitala kako to, da mi je isti dostavljač (overseas) dostavio također pošiljku iz Zagreba iz Svijeta medija naručenu dan nakon njihove rekli su samo da se zna dogoditi da pošiljka ode krivo, te da će me izvještavati o statusu narudžbe (možete pogoditi, nisu ništa javili)....

 

Danas sam konačno dobila laptop, u izgužvanoj kutiji, sa unutarnje strane najprije nabacani pogužvani prospekti kao tzv. zaštita, i onda laptop u svojoj kutiji.

 

Čim sam ga otvorila uočila sam problem na desnoj strani tipkovnice, koja je potpuhnuta, i proizvodi iritirajući zvuk (kao da uopće nije u ležištu).

 

Da ne spominjem koliko je trajalo pronalaženje odgovarajućih drivera...

 

Laptop je brz i radi fino, bez nekih grešaka ali tipkovnica je očaj.

 

Uz to maloprije sam otišla na dellow support page, upišem svoj model kad vidi čuda , iako je zvanično kupljen 09.11.2011 kada je obavljena transakcija, garancija mi teče još od 29.03.2011 (toliko o tri godine garancije).

 

Moja teorija je slijedeća - netko je isti laptop već jednom kupio (točno na taj datum) pa je vjerojatno uočio istu grešku kao i ja s tipkovnicom i vratio ga.

I sada sam ja (kreten) dobila isti taj (ono žensko pa neće skužiti)...

 

Garancija koliko ja znam teče od onoga dana kada je kupac kupio proizvod, ne skoro godinu dana prije.

 

Što je meni sad činiti , naravno da ću ih nazvati i tražiti novi laptop jer ovaj očito nije ispravan no više nema mog modela u prodaji i ne pada mi napamet mijenjati boju i svoj izbor zato što su oni isporučili neispravan laptop....

 

Ima li tko kakav pametan savjet ili slično iskustvo ? {#}

 

 

herc1988 uto 15.11.2011 07:08
Furiosa kaže...

Eto iako sam nova da i ja podijelim svoje iskustvo sa gore spomenutima....

 

Naime prošlu srijedu sam naručila dell inspirion 5010, za koji su mi odmah potvrdili narudžbu i rekli da će biti dostavljen u petak. Naravno to se nije dogodilo, i nakon što sam ih kontaktirala putem maila (ni jednom se nismo čuli telefonski) javili su mi da neznaju što je s narudžbom, te da će ipak biti dostavljeno u ponedjeljak.

Nakon što sam pitala kako to, da mi je isti dostavljač (overseas) dostavio također pošiljku iz Zagreba iz Svijeta medija naručenu dan nakon njihove rekli su samo da se zna dogoditi da pošiljka ode krivo, te da će me izvještavati o statusu narudžbe (možete pogoditi, nisu ništa javili)....

 

Danas sam konačno dobila laptop, u izgužvanoj kutiji, sa unutarnje strane najprije nabacani pogužvani prospekti kao tzv. zaštita, i onda laptop u svojoj kutiji.

 

Čim sam ga otvorila uočila sam problem na desnoj strani tipkovnice, koja je potpuhnuta, i proizvodi iritirajući zvuk (kao da uopće nije u ležištu).

 

Da ne spominjem koliko je trajalo pronalaženje odgovarajućih drivera...

 

Laptop je brz i radi fino, bez nekih grešaka ali tipkovnica je očaj.

 

Uz to maloprije sam otišla na dellow support page, upišem svoj model kad vidi čuda , iako je zvanično kupljen 09.11.2011 kada je obavljena transakcija, garancija mi teče još od 29.03.2011 (toliko o tri godine garancije).

 

Moja teorija je slijedeća - netko je isti laptop već jednom kupio (točno na taj datum) pa je vjerojatno uočio istu grešku kao i ja s tipkovnicom i vratio ga.

I sada sam ja (kreten) dobila isti taj (ono žensko pa neće skužiti)...

 

Garancija koliko ja znam teče od onoga dana kada je kupac kupio proizvod, ne skoro godinu dana prije.

 

Što je meni sad činiti , naravno da ću ih nazvati i tražiti novi laptop jer ovaj očito nije ispravan no više nema mog modela u prodaji i ne pada mi napamet mijenjati boju i svoj izbor zato što su oni isporučili neispravan laptop....

 

Ima li tko kakav pametan savjet ili slično iskustvo ? {#}

 

 

pametno je vratiti i traziti novi laptop

C.M.M.Rayne uto 15.11.2011 08:00

Za tehnicke greske se ne krivi prodavac, nego proizvodjac ili u tvom slucaju dobavljac koji je podvalio laptop koji je vec nekome bio prodan.

Ako on taj laptop nije imao u ducanu (a ocito je da nije) onda on nije ni kriv ako posiljka kasni. Nije bas da on osobno ide po robu kod dobavljaca i tamo ju otvara i pregledava.

A to sto ti se nisu javili, ako ti ocekujes svakih sat vremena izvjesce o lokaciji dostavnog vozila onda ocito  bas nemas iskustva u narucivanju proizvoda.

On ce napravit narudzbu tako da roba dodje sa sljedecom dostavom, e sad ako dobavljac nesto kemija i namislja ili ni on nema na lageru e onda to nije krivica prodavaca.

 

Ja sam um instaru kupio hrpu stvari i redovni sam kupac. Zadnje sto sam kupio je bila razer sphex podloga za koju su decki rekli da ce doci tek kroz tjedan do dva jer decki ufeniksu imaju nekih problema. Drugi dan ujutro su me nazvali i rekli da mogu popodne doci po podlogu, sto god sam trazio nasao sam kod njih, ako sam nesto mjenjao jer mi nije odgovaralo zamjenili su mi bez ikakvih problema.

Po meni jedan od boljih info ducana.

 

ARazer uto 15.11.2011 20:53

Pa po meni se takve stvari ne kupuju mailom nego nazove telefonski i sve dogovoriš jer mislim da baš ne stignu svako malo provjeravati mailove..

Nazovi ih i dogovori se sve s njima..susretljivi su, fer i korektni i nečeš sigurno imat problema {#}

TOTALNINERD pon 12.12.2011 12:44

Kupujem   kod njih vec dosta dugo, jos dok su bili u zapoljskoj, i nemam ni najmanjeg prigovora. Uvijek su mi izasli u susret, brzi su i pouzdani, reklamacije rjesavaju u rekordnom roku, sto mi je i najveci plus. Frend je prije nekih mjesec dana uzeo njihovu konfu, i prosli tjedan mu je bacio bsod. Odnio ga kod njih, isti dan navecer je dobio poziv da mu je ram modul bio neispravan, da je zamjenjen drugim i da moze doci po racunalo, tako da definitivno zasluzuju preporuku. A kad se samo sjetim sta sam sve prosao sa protisom kad sam reklamirao grafičku...

urazumitelj pon 19.3.2012 13:55

Palac gore za Instar..ekipa tamo je ljubazna, fleksibilna i sto god treba naruciti, nema beda i vrlo su strucni. Sto god da sam tamo kupio (a kupujem sad samo kod njih) je stimalo i nikad nikakvi problemi.

Uz to, imaju jako povoljne cijene, sto je meni jako jako bitno. Fleksibilni su oko placanj, stalo im je do njihovih kupaca, tako da su mene definitivno pridobili s tim pristupom...

urazumitelj pon 19.3.2012 14:02

Furiosa, s duznim postovanjem, ali ne mozes kriviti ducan za ovo, a druga stvar tvoja prica mi bas ne drzi vodu iskreno...nikad nisam cuo da je itko imao problema s njima, niti ja osobno. A kamoli takvo nesto. 

S obzirom na tvoj datum loggiranja i cijele price, ovo mi zvuci kao namjerna losa propaganda za navedenu firmu.. Nitko nije savrsen, ali ovakav lapsus je nemoguc i jos to da su bili tako neodogovrni sto se tice narudzbe...

 

 

overhaul uto 17.4.2012 20:24

Meni se ne sviđa praksa pokazivanja lažne robe koju nemaju i neće dobiti.

Od 10 proizvoda na "ponudi" 8 nemaju. Kretenske fore preuzete od ostalih

junaka poput propalog vemila kako bi lažno prikazali obilje ponude i većinom

sa ciljem da trolaju najjeftinijim cijenama te time bili izlistani

na vrhu nabave.net a bez ikakvog pokrića. Sjećam se da su znali imati stvarno

povoljnih stvari, kupio sam u njih msi twin frozr gtx460 hawk talon najjeftinije

u gradu, ali sad ne vidim ništa specijalnog.

bug_hammer uto 24.4.2012 18:40
overhaul kaže...

Meni se ne sviđa praksa pokazivanja lažne robe koju nemaju i neće dobiti.

Od 10 proizvoda na "ponudi" 8 nemaju. Kretenske fore preuzete od ostalih

junaka poput propalog vemila kako bi lažno prikazali obilje ponude i većinom

sa ciljem da trolaju najjeftinijim cijenama te time bili izlistani

na vrhu nabave.net a bez ikakvog pokrića. Sjećam se da su znali imati stvarno

povoljnih stvari, kupio sam u njih msi twin frozr gtx460 hawk talon najjeftinije

u gradu, ali sad ne vidim ništa specijalnog.

Overhaul , razumijem sto zelis reci, ali u kojem god IT ducanu sam gledao sto imaju u ponudi , nitko nije imao ama bas svaki artikl od njih milijun da je raspolozivo odmah.

Tako da ako nesto doista zelim kupiti , a neki ducan nema trenutno na raspolaganju, sigurno ih necu otkantat ako su korektni i znaju svoj posao. Onda mi i nije problem pricekati da artikl stigne, jer sam dozivio

od odredjenih ducana da zagube narudzbe, da nemaju pojma osnovne stvari o artiklima, da obecaju za tjedan dana, pa na kraju niti ne dodje...tako da je sve bitno u paketu.

 

marky1607 uto 1.5.2012 15:18

Htio bih se samo nadovezati na izjavu ove nesretne klijentice, makar je problem već star, ali vidim svako malo neosviještenost kupaca IT opreme, osobito preko web prodaje. Na žalost, takve stvari se događaju i za to nam je više odgovoran mentalitet, proizvođač i dobavljač. Nekada sam se bavio prodajom u IT segmentu i mogu reći da je krvnički posao raditi u maloprodaji IT opreme i svi koji su komentirali ovdje da su dečki iz Instar Informatike uslužni, dobri, daju dobre informacije i susretljivi su, tada su i oni najvjerovatnije izrekli pravo oličenje tog dućana.

 

Zašto mentalitet, proizvođač i dobavljač. Pa, lanac dobave IT opreme (kao i svega drugog) funkcionira ovako. Proizvođač negdje (najčešće u Kini) ima proizvodni pogon. Odatle plasira svoje proizvode distribucijskom mrežom, em vlastitom, em kroz svoje klijente koji su njihovi ZASTUPNICI u nekoj regiji. Zastupnici ili češće rečeno dobavljači, osobito iz perspektive maloprodaje i kupaca. Zastupnik i dobavljač ne moraju biti sinonimi i značiti jedno te isto, ali najčešće je kod nas takav slučaj. Dakle, IT dobavljač je veliki kupac od proizvođača i on naručuje ogromne količine robe koju planski razmišlja rasprodati kroz svoj kapilarni sustav i partnere, a to su MALOPRODAJNE trgovine. Ukratko, u lancu nabave od proizvođača do kupca, barem dvije strane će staviti još svoju maržu prije nego neki proizvod dobije svoju cijenu za krajnjeg korisnika, odnosno nas. Eh, sad, kad nešto kupimo preko webshopa, zar mislite da stvarno neka firma poput Instar informatike ima 50 Dell Inspirona 5010 crvene boje na lageru?!? U najboljem slučaju ih imaju 5 na vlastitom skladištu osim ako ne planiraju akcijsku prodaju. To je zato jer nema smisla da maloprodajni partner drži svu robu kod sebe. Kao prvo, većina nema prostorni kapacitet, niti platežnu moć, niti je to pametno raditi u okruženju i industriji gdje novi modeli izlaze svaki tjedan. Takovo tržište je prevolatilno da bi mali dućan iz Zagreba s bazom klijenata od 100 stalnih i 1000 povremenih mogao povući potez: kupit ću 1000 modela jednog laptopa po super povoljnoj cijeni od dobavljača i onda prodavati klijentima s niskom maržom, to će svi razgrabiti zbog niske cijene i svi zadovoljni. Moš mislit, takvo što ne prolazi na većoj razini prodaje, a kamoli u maloprodaji gdje je kupac do kupca različita situacija. Samo želim u konačnici reći da prilikom kupovine preko weba, prodajno mjesto od kojeg ste kupili, možda nikad nije niti imalo laptop u svojim rukama da vidi da je uništen jer koristi partnerovu/dobavljačevu logistiku, stoga je nezahvalno kriviti firmicu i ljude u njoj. Bolje je s njima riješiti situaciju, zato su i oni tu, da budu broker između klijenta i zastupnika proizvođača. Zašto sam prije uključio riječi mentalitet i proizvođač? Proizvođač tjera svoje zastupnike da ostvare prodajne kvote, pa zastupnik tjera partnere da prodaju sve živo samo da se riješe lagera i pritome izbjegavaju na bilo koje načine vraćanje oštećene robe ili da svom silom prodaju primjerke koji su lagano oštećeni. A kod nas se i bogme vidi taj mentalitet u prodaji. Zato govorim poručujem svim kupcima. Pozivajte se na svoje pravo reklamacije, ali budite brzi u tome. Nemojte čekati na reklamiranje proizvoda i nikad nemojte koristiti opremu za koju vidite da je oštećena!

 

Da se vratim na nezadovoljnu kolegicu s foruma i njezin slučaj. Rekoh, na žalost, takve stvari se događaju i zapravo biti web kupac je pomalo igrati lutriju, ali s mogućnošću lošeg zgoditka. Dakle, povremeno se može dogoditi da dobijete loš proizvod. Zašto? Ajmo maknuti na stranu mogućnost da je klijent napiknuo kvalitetom loš proizvod, nego recimo da je kupio dobar proizvod, ali ima grešku (kao što je gospodična imala oštećenje na kućištu). Kupac ima potpuno pravo u kratkom roku (obično tjedan-dva) takav proizvod reklamirati i po nikakve dodatne troškove dobiti novi primjerak. Ili u slučaju da nema tog modela, dogovoriti što sličnije uz manju nadoplatu ili uzeti slabiji model, pa kupiti USB stick za razliku. Bilo koja kombinacija - može se dogovoriti s većinom maloprodajnim dućanima. Ako vam zatvaraju takve opcije, tada imate pravo ocrniti takav dućan i pojedince koje rade u njemu.

 

Što se tiče isporuka koje idu kroz treću ruku - kupci se moraju osvjestiti da kad im web dućan pošalje robu, da oni zapravo nemaju nikakvu nadležnost nad njome. Tada oni, kao i kupac, da bi došli do bilo kakvih informacija, moraju kontaktirati Overseas, HP, City Express, koga god već i pitati di je pošiljka. To može i kupac, ali najčešće on ne želi niti imat veze s time i želi informaciju od dućana. Sad, zamislite, da za jednog kupca svakih sat vremena zovete dostavnu službu i provjeravate di je paket. Nema smisla. Paket prolazi nekoliko faza, a to je preuzimanje robe na skladištu dobavljača ili prodavača, skladištenje i procedura razvrstavanja kod dostavne službe i isporuka klijentu. Jedino na ta tri točke možete utjecati. Sve između je lov u mutnom. Mislim, može se doći do samog dostavljača na terenu usred njegove rute, ali to su ekstremni slučajevi. U konačnici, maloprodajni dućan sigurno nema GPS lokator na svakom vozaču dostavne službe s kojom imaju ugovor i ne može kupcu u svakom trenutku dati informaciju di je njegov paket. Takvu informaciju uvijek treba pričekati od korisničke službe dostavljača, što znači prolazak informacije kroz još jednu petlju. Zato je kupcima strpljenje uvijek na testiranju, a i prodavačima jer uz sav posao koji rade, teško im je davati update informacije o dostavi jednom klijentu, a vjerujte, nikad nije samo jedan klijent dnevno tražio takav zahtjev. Dakle, ako postoji problem oko isporuke, preporučam klijentima da strpljivo sve odrade s prodajnim mjestom, a ako već žele na nekog vikat tko im je kriv za to, tada neka traže broj korisničke službe dostavljača i tracking broj pošiljke.

 

Jako oštećena i natumbana ambalaža proizvoda - to je odmah dovoljan razlog da se odbije preuzeti pošiljka. Molim lijepo da se kupci uvijek upoznaju s pravilnikom dostavne službe koja će vršiti dostavu, ali ovo pravilo je generalno priznato i preporučam klijentima da se njime štite i odbiju potpisati i preuzeti pošiljke koje su vidljivo oštećene. Normalno, mala nagnječenja po rubovima, sitne posjekotine od skalpela i slično ne spadaju pod takve ;)

 

Sljedeće što je klijentica spomenula su driveri. Ako kupac već nije uzeo računalo zajedno s pripadajućim softverom nego bez operativnog sustava, tada se sam osuđuje na traženje drivera i osiguravanje osnovnog rada računala. Ne vidim kako se u takvom slučaju može žaliti. Ako je teško naći drivere, opet nije dućan kriv, nego je kriv proizvođač, odnosno više kupčevo poznavanje brandova i njihovog supporta. Drugi put kupite HP ili Acer pa ćete imati malo problema s driverima. Ne garantiram da nećete imati problema s nečim drugim ;)

 

Posljednje i meni najslađe, a to su rokovi garancije. Da, kupcu rok garancije počinje s danom prodaje koji je na računu i traje koliko je garantni rok minus jedan dan! Da, kada ukucate svoj serijski u bazu, vidjet ćete u 98% slučajeva raniji datum od vaše kupoprodaje. I ne, to nužno ne znači da vas je kupac u maloprodaji zeznuo i sad ima plus kod šefa jer je napokon riješio kramu s lagera. Radi se o sljedećem. Garantni rok s kojim ste usporedili jest rok iz baze PROIZVOĐAČA. To je datum kad je proizvođač u svojoj tvornici pustio proizvod van i prodao svojem zastupniku. Neki proizvođači stave dodatno na proizvodni datum neki tehnički rok od par tjedana do par mjeseci (otprilike računaju koliko će vremenski trebati da njihov proizvod dođe do neke regije i uračunaju to vrijeme da tada počinje teći tvorničko jamstvo) tako da to ne mora biti nužno datum izlaska iz tvornice kod svih. I taj datum će najvjerovatnije biti zabilježen kao datum početka garantnog roka. To kupca ne treba smetati niti zabrinjavati. To je jednostavan administrativni previd koji je logistički teško zaobići. Kupac svoje jamstvo ostvaruje jamstvenim listom i maloprodajnim računom. Na oba dokumenta piše datum kad mu je to prodano i za kupca je taj datum jedino bitan. Od tada vrijedi za kupca njegovo jamstvo. Zato obavezno čuvajte RAČUNE i JAMSTVENE LISTOVE. Rekao sam da je razlog ovome administrativni previd. Stvar je jednostavna, ali ju je teško konsolidirati i ostvariti. Sjećate se lanca nabave iz prvog odlomka? Kroz cijeli taj lanac proizvod prolazi svoj životni prodajni ciklus i prolazi najmanje 4 ruke (proizvođač, zastupnik, maloprodajno mjesto i kupac). Kroz to cijelo vrijeme proizvod nosi stalno datum početka garancije i to onaj kojeg mu je proizvođač stavio u svoju bazu. Zastupnik i maloprodajno mjesto ne mogu mijenjati taj datum samoinicijativno u bazi proizvođača jer bi nastao kaos i da ne govorim koliki je to sigurnosni propust. I dolazimo do situacije da moramo okrenuti lanac. Dakle, prilikom prodaje, svaki maloprodajni dućan na svijetu bi morao javiti za sve proizvode datum njihove prodaje, serijske brojeve, možda i podatke klijenta i to prema zastupniku. Zastupnik bi tada okupio podatke i proslijedio sve proizvođaču. Proizvođač bi tako svakodneno dobivao tone podataka za garancije koje treba konsolidirati, unijeti u bazu i ne znam što sve ne i tada bi napokon situacija bila čista. Za što na kraju? Da netko otkuca svoj serijski broj na web formularu i vidi da li mu se datum slaže s maloprodajnim računom?! Zato se takva praksa nikad nije pokrenula osim u nekim manjim krugovima kao što su Lenovo/IBM poslovni segment, pa na serverima (jer tamo postoje mnogo opasnije i riskantnije situacije u slučaju kvarova pa jamstveni uvjeti moraju biti mnogo jasniji i precizno definirani) i sličnim velikim sustavima, ali ipak će se i u velikim sustavima sve ponovno vratiti na istu stvar, a to je račun i jamstveni list s naznačenim datumima i serijskim brojevima (serijski brojevi ne postoje u slučajevima malih jeftinih proizvoda).

Dakle, kupci, ne očajavajte ako na web siteu proizvođača ne vidite točan datum kupoprodaje i garantni rok. Vaše pravo sredstvo za ostvarenje garantnih prava je račun i jamstveni list i datumi i rokovi koji su tamo naznačeni.

 

I samo kratak PS za kraj. Moja namjera nije bila nikog vrijeđati ili ponižavati. Samo sam htio istaknuti niz komplikacija u IT prodaji koje kupcima i prodavačima zagorčavaju život i volio bih da se kupci malo više osvijeste o cijelom procesu koji nije toliko jednostavan jer online prodaja će sve više biti izražena. Kupci se moraju upoznati s takvim iskustvima ubrzo da ne ostaju opečeni. Odnosno, da i sami znaju koje rizike preuzimaju, te da povremeno bude problema, ali da ne očajavaju jer lako će prepoznati ljude iz maloprodaje koje im pomažu i pokušavaju srediti situaciju, a još lakše će prepoznati one koji ne pokušavaju riješiti njihove probleme.

kiko_san uto 22.5.2012 10:38

hvala što ste podjelili gorko iskustvo sa nama

i sam sam u prilici tj neprilici oko nabavke novog ali Ispravnog laptopa

za ove bi rekao da im je bolje prodavati bijelu tehniku i priključke za traktore nego laptop računala ipak je to presofisticirano

 

varaju i kradu na popustima

nisu prvi uvoznici nego već 3.ća ruka