IT trgovine

HGSHOP - HGspot Web Shop

Damir22 pon 24.1.2022 23:19

Pravo zanimljivo...

 

Nekidan je imao tog zadnjeg, u medjuvremeno je nabavio, pa danas moze komotno iz skladista donositi....Ah, te trgovacke fore, za ne povjerovati da nabave novu kolicinu kad prodaju zadnji....

 

Pare sumnjam da ces dobiti, osim ako ne budu odlicne volje, nemas osnova, jer ne mozes dokazati da si ih takve kupio, zar ne? 

marxone uto 25.1.2022 13:50

Nije bitno, ne mogu dokazati, ali mogu tu napisati da pročitaju ljudi i vide da se obrati pažnja i na to. Misliš kupiš u dućanu pa ubaciš u vrećicu ne provjeravas, očekujes da je novo zapakirano, Al valjda to ne vrijedi više. Kupiš nekom nešto I ideš pokloni I osoba otvara i vidi da je već otvarano/korišteno, jel ima veće sramote. I to oba komada.

Vidim da su već i prije pisali da se to i drugima događalo. 

boxer uto 25.1.2022 15:14
marxone kaže...

Nije bitno, ne mogu dokazati, ali mogu tu napisati da pročitaju ljudi i vide da se obrati pažnja i na to. Misliš kupiš u dućanu pa ubaciš u vrećicu ne provjeravas, očekujes da je novo zapakirano, Al valjda to ne vrijedi više. Kupiš nekom nešto I ideš pokloni I osoba otvara i vidi da je već otvarano/korišteno, jel ima veće sramote. I to oba komada.

Vidim da su već i prije pisali da se to i drugima događalo. 

 Nema toga više, treba sve  provjeravati, koliko se to može na licu mjesta i odmah riješiti.  

sandokan111 uto 25.1.2022 18:03

Neznam sto bih rekao. To ti je kao da odes kupit voce i u kilu jabuka uzmes pola trulih pa krivis trgovinu sto prodaje trulo. Moguce da su ti htjeli podvalit, a moguce i da je netko od radnika zaboravio maknuti trule jabuke. Sto je istina, samo bog zna. Treba sam pazit je*iga.

kiki_b sri 26.1.2022 08:46

Barem kad su trule znaju stavit nižu cijenu 

 

Razumijem te, samo jel čovjek ipak očekuje kad kupuje novo da će i dobiti novo, neotvarano, ne da mora provjeravati trgovinu da li postupa ispravno za nešto što bi svakako trebalo biti normalno.
No nažalost danas je tako, ima se pravo na povrat kupi li se na daljinu, otvori se proizvod vrati se, trgovina zna to staviti da je novo neotvarano bez naznake.

 

Identično je bilo kod mene, kupljen printer kod njih, samo sam uspio odmah reagirati jer je bilo očito da je razrezana original traka, a oni stavili samo običan selotejp preko nje.
To vam je bio izložbeni primjerak, sve je u redu 100% ispravno, ne brinite....

 

OK, neka je nema problema, ali zašto takvo postupanje bez da se kupca upozori na vrijeme, a ne ako prođe prođe.

 

Prođeš jednom i to, idući put opreznije 

marxone pet 28.1.2022 22:56

Tako je, ugl zvao ih kažu da imaju praksu da ubacivaju garanciju unutra pa razrezu tu zaštitu gore. Ugl iso je provjeriti i kao 30 drugih na skladištu su razrrzane gore radi garancije, ako hoću mogu doc zzamjenit Al iste su. Čemu onda naljepnica gore pitanje je, ona je inače kao znak da je nešto novo netaknuto. Garancije s e komotno mogu dat sa strane, nema potrebe rezuckat zaštitu.

A kad kupiš ne vidiš jer je naljepnica Full crna kao i kutija i tek kad otvaraš snimiš da je precvikano. Već sam u postu iznad stavio slike gdje se vidi. 

SamoPitam3 pet 28.1.2022 23:13

Prvo su neki od njih jahali kupce, onda su neki kupci jahali njih, pa oni sada opet jasu kupce... Ukratko, vecina ljudi kod nas samo gleda kako da nekoga zaj.... jel'te.

Nebitno jesu li to kupci ili prodavaci. Zato nam je i dosao novi zakon koji ide opet na ruku prodavaca. U oba slucaja ce posteni izvisiti...

hardrock sri 29.3.2023 19:19

Pozdrav, imam nekoliko pitanja u vezi hgspota..

Naime naručio sam u nedjelju par stvari, koje me dodu preko 50€ te je k tome besplatna dostava..

Ja sam se nadao da ce to doci ovaj tjedan medutim, pitam ja njih danas,  kad mogu ocekivati dostavu i vele drugi tjedan u ponedjeljak ili utorak.. (što mi ne odgovara, trebam te stvari ovaj tjedan)

Jel se moze kako uzeti expresna dostava koja kosta 11€ ak se ne varam preko njih da mi pošalju još ovaj tjedan? Mada mi se to ne isplati nikako, davat im jos 11€ al dobro..

Dal da otkazem dostavu ( i jel moguc povrat novca jer sam platio karticom(barem bi trebao biti)) i uzmem te stvari sa nekog drugog shopa u kojem je ili postoji vjerojatnost ak danas narucim da mi dode do petka doma?

 

Hvala i lp.

 

EDIT: Sad su mi javili da će doći u petak.. hah.....

 

Bladek uto 16.5.2023 08:31

Izgleda da je HGSPOT spor za popizdit, narucio u cetvrtak i do danas nista, nakraju poslao da otkazu i isao u ducan i kupio. Nisu mi ni javili oce otkazat ili ne.

 

Jbga danas narucis nesta i ocekujes da za 10 min se preda dostavnoj sluzbi a ne da treba 3 dana da se posalje...

quickr uto 16.5.2023 08:43
Bladek kaže...

Izgleda da je HGSPOT spor za popizdit, narucio u cetvrtak i do danas nista, nakraju poslao da otkazu i isao u ducan i kupio. Nisu mi ni javili oce otkazat ili ne.

 

Jbga danas narucis nesta i ocekujes da za 10 min se preda dostavnoj sluzbi a ne da treba 3 dana da se posalje...

 Ako si naručio u četvrtak popodne, efektivno su prošla 2 dana (petak i ponedjeljak). Mislim da si ti više nestrpljiv nego što su oni spori.

Casablancas pon 3.7.2023 16:44

Naručio novi monitor i isporučili mi rabljeni. Čitam prijašnje poruke ovdje i vidim da nisam jedini.

 

Kako je to moguće? Što nema neki zakon da ne smiju prodavati otvarano i rabljeno pod novo? Ovo nije prvi put da mi se tako nešto desilo.

 

Ne samo da je otvaran i korišten, već je i defektivan. Mrtvi pixeli i razni drugi defekti koji garantiraju povrat. Kakve su to fore prodavati takvu robu i nadati se da kupcu ne smeta? Da je samo otvaran i radi normalno zadržao bi ga i nebi se žalio uopće, nije vrijedno živaca.

 

Reko im da sam sve poslikao i da im mogu poslati slike ako treba iz pristojnosti, i oni me još traže da im pošaljem da provjere sa kolegama.

 

Dođe njihov dostavljač to pokupiti i pokušava mi uvaliti priču da je njihov dostavljač morao naglo kočiti zbog prometne nezgode ili tako nešto pa je zato mogao monitor biti takav, što je ok bože moj desi se, ali kako čitam ovdje ostale komentare da uvaljuju rabljenu robu nekako mi ne stoji ta priča.

 

Ambalaža bila otvarana i stalak i sve.

 

Malo natezanje s njima preko emaila, sve se treba pitati od toga "kad stiže roba otprilike?" do "kad se može očekivati povrat?" na što su mi odgovorili da prvo trebaju kolege u servisu to provjeriti monitor? Halo pa amazonu sam slao svašta nazad nisu ništa nikad ni pitali ni provjeravali, sve čim prije napravili povrat.

 

Sam sam si kriv očito išao kod nas kupiti nešto, zaboravio da sam prije skoro ptsd dobio od naših "IT trgovina", uvijek nešto cvile, odugovlače i pokušavaju preveslati kupca.

 

Izbjegavajte HGshop/hgspot kak se već zove pod svaku mjeru. Mogu još toplo preporučiti i da Links izbjegavate. Ja osobno planiram samo u lidlu od sada kod nas kupovati hardware, sve ostalo njemačka.

HR55 pon 3.7.2023 17:12
Casablancas kaže...

Ja osobno planiram samo u lidlu od sada kod nas kupovati hardware.

 Do, Lidl inače drži veliki asortiman PC hardvera... :facepalm:

 

Praviš drame bezveze, vratio si ga, vratit će ti pare i možda čak i dati neki popust za iduću kupovinu što bi bilo ok, i to je to.

Niti si prvi niti zadnji koji je dobio nešto otvoreno, a kad već spominješ amazon, i od njih sam znao dobivati rabljeno, odnosno otvorene kutije.

Ne treba odma glumiti neku drama queen, to se dogodi svim trgovinama i to nije praksa nego izdvojeni slučajevi.

 

Ali ajd ti lagano u lidl po novi monitor.

Casablancas pon 3.7.2023 18:16
HR55 kaže...
Casablancas kaže...

Ja osobno planiram samo u lidlu od sada kod nas kupovati hardware.

 Do, Lidl inače drži veliki asortiman PC hardvera... :facepalm:

 

Praviš drame bezveze, vratio si ga, vratit će ti pare i možda čak i dati neki popust za iduću kupovinu što bi bilo ok, i to je to.

Niti si prvi niti zadnji koji je dobio nešto otvoreno, a kad već spominješ amazon, i od njih sam znao dobivati rabljeno, odnosno otvorene kutije.

Ne treba odma glumiti neku drama queen, to se dogodi svim trgovinama i to nije praksa nego izdvojeni slučajevi.

 

Ali ajd ti lagano u lidl po novi monitor.

 Tako je, samo što amazonu nije nikakav problem vratiti bilo što, samo odnesem na poštu i oni naprave povrat, veoma jednostavno. Kod nas je to često mukotrpan proces.

 

Neka, izdvojeni slučajevi koje vrijedi spomenuti ovdje, ipak nisam jedini kolko vidim.

 

zzz pon 3.7.2023 22:11
Casablancas kaže...
HR55 kaže...
Casablancas kaže...

Ja osobno planiram samo u lidlu od sada kod nas kupovati hardware.

 Do, Lidl inače drži veliki asortiman PC hardvera... :facepalm:

 

Praviš drame bezveze, vratio si ga, vratit će ti pare i možda čak i dati neki popust za iduću kupovinu što bi bilo ok, i to je to.

Niti si prvi niti zadnji koji je dobio nešto otvoreno, a kad već spominješ amazon, i od njih sam znao dobivati rabljeno, odnosno otvorene kutije.

Ne treba odma glumiti neku drama queen, to se dogodi svim trgovinama i to nije praksa nego izdvojeni slučajevi.

 

Ali ajd ti lagano u lidl po novi monitor.

 Tako je, samo što amazonu nije nikakav problem vratiti bilo što, samo odnesem na poštu i oni naprave povrat, veoma jednostavno. Kod nas je to često mukotrpan proces.

 

Neka, izdvojeni slučajevi koje vrijedi spomenuti ovdje, ipak nisam jedini kolko vidim.

 

 Zato jer amazon ne otvara paket koji si vratio,nego samo gleda dali je težina identična.Pa prodaje te povrate na palete.

Bili je ljudi koji su to koristili,uzimali skupe stvari,a pakete punili zemljom i vračali nazad.

Alfredo nr.2 pon 20.11.2023 16:43
Casablancas kaže...

Naručio novi monitor i isporučili mi rabljeni. Čitam prijašnje poruke ovdje i vidim da nisam jedini.

 

Kako je to moguće? Što nema neki zakon da ne smiju prodavati otvarano i rabljeno pod novo? Ovo nije prvi put da mi se tako nešto desilo.

 

Ne samo da je otvaran i korišten, već je i defektivan. Mrtvi pixeli i razni drugi defekti koji garantiraju povrat. Kakve su to fore prodavati takvu robu i nadati se da kupcu ne smeta? Da je samo otvaran i radi normalno zadržao bi ga i nebi se žalio uopće, nije vrijedno živaca.

 

Reko im da sam sve poslikao i da im mogu poslati slike ako treba iz pristojnosti, i oni me još traže da im pošaljem da provjere sa kolegama.

 

Dođe njihov dostavljač to pokupiti i pokušava mi uvaliti priču da je njihov dostavljač morao naglo kočiti zbog prometne nezgode ili tako nešto pa je zato mogao monitor biti takav, što je ok bože moj desi se, ali kako čitam ovdje ostale komentare da uvaljuju rabljenu robu nekako mi ne stoji ta priča.

 

Ambalaža bila otvarana i stalak i sve.

 

Malo natezanje s njima preko emaila, sve se treba pitati od toga "kad stiže roba otprilike?" do "kad se može očekivati povrat?" na što su mi odgovorili da prvo trebaju kolege u servisu to provjeriti monitor? Halo pa amazonu sam slao svašta nazad nisu ništa nikad ni pitali ni provjeravali, sve čim prije napravili povrat.

 

Sam sam si kriv očito išao kod nas kupiti nešto, zaboravio da sam prije skoro ptsd dobio od naših "IT trgovina", uvijek nešto cvile, odugovlače i pokušavaju preveslati kupca.

 

Izbjegavajte HGshop/hgspot kak se već zove pod svaku mjeru. Mogu još toplo preporučiti i da Links izbjegavate. Ja osobno planiram samo u lidlu od sada kod nas kupovati hardware, sve ostalo njemačka.

 

Ja sam i sa HGSPOT-om i Linksom imao svoje havarije. Garancija je kod mnogih trgovina živa muka i dugo traje. S obzirom na iskustva gledam da kupujem isključivo vani. Prije par dana poslao sam Seasonicovo napajanje na servis u Njemačku. Danas im je stiglo, nakon pola sata dolazi mail da šalju novo. Odlična usluga i takva su sva iskustva koja imam s trgovinama vani. Brzo se stvar riješi.

Kod nas sam čekao od par tjedana do mjesec i više. Pogovotovo je iritatno kad vraćaju proizvod s reklamacije kao da je ispravan, a nije. Onda s njima se navlačiti. S Linksom se slala grafička pet puta na servis. Živa muka i dok se nije zaprijetilo s udrugom za zaštitu potršača, nije se stvar pokrenula. Naše trgovine po meni su sramota kad je garancija u pitanju.

Marcek555 ned 26.11.2023 23:11
Alfredo nr.2 kaže...
Casablancas kaže...

Naručio novi monitor i isporučili mi rabljeni. Čitam prijašnje poruke ovdje i vidim da nisam jedini.

 

Kako je to moguće? Što nema neki zakon da ne smiju prodavati otvarano i rabljeno pod novo? Ovo nije prvi put da mi se tako nešto desilo.

 

Ne samo da je otvaran i korišten, već je i defektivan. Mrtvi pixeli i razni drugi defekti koji garantiraju povrat. Kakve su to fore prodavati takvu robu i nadati se da kupcu ne smeta? Da je samo otvaran i radi normalno zadržao bi ga i nebi se žalio uopće, nije vrijedno živaca.

 

Reko im da sam sve poslikao i da im mogu poslati slike ako treba iz pristojnosti, i oni me još traže da im pošaljem da provjere sa kolegama.

 

Dođe njihov dostavljač to pokupiti i pokušava mi uvaliti priču da je njihov dostavljač morao naglo kočiti zbog prometne nezgode ili tako nešto pa je zato mogao monitor biti takav, što je ok bože moj desi se, ali kako čitam ovdje ostale komentare da uvaljuju rabljenu robu nekako mi ne stoji ta priča.

 

Ambalaža bila otvarana i stalak i sve.

 

Malo natezanje s njima preko emaila, sve se treba pitati od toga "kad stiže roba otprilike?" do "kad se može očekivati povrat?" na što su mi odgovorili da prvo trebaju kolege u servisu to provjeriti monitor? Halo pa amazonu sam slao svašta nazad nisu ništa nikad ni pitali ni provjeravali, sve čim prije napravili povrat.

 

Sam sam si kriv očito išao kod nas kupiti nešto, zaboravio da sam prije skoro ptsd dobio od naših "IT trgovina", uvijek nešto cvile, odugovlače i pokušavaju preveslati kupca.

 

Izbjegavajte HGshop/hgspot kak se već zove pod svaku mjeru. Mogu još toplo preporučiti i da Links izbjegavate. Ja osobno planiram samo u lidlu od sada kod nas kupovati hardware, sve ostalo njemačka.

 

Ja sam i sa HGSPOT-om i Linksom imao svoje havarije. Garancija je kod mnogih trgovina živa muka i dugo traje. S obzirom na iskustva gledam da kupujem isključivo vani. Prije par dana poslao sam Seasonicovo napajanje na servis u Njemačku. Danas im je stiglo, nakon pola sata dolazi mail da šalju novo. Odlična usluga i takva su sva iskustva koja imam s trgovinama vani. Brzo se stvar riješi.

Kod nas sam čekao od par tjedana do mjesec i više. Pogovotovo je iritatno kad vraćaju proizvod s reklamacije kao da je ispravan, a nije. Onda s njima se navlačiti. S Linksom se slala grafička pet puta na servis. Živa muka i dok se nije zaprijetilo s udrugom za zaštitu potršača, nije se stvar pokrenula. Naše trgovine po meni su sramota kad je garancija u pitanju.

 

 

ja sam prije par godina uzeo iz hg spota napajanje seasonic focus 850w gold, napajanje je radilo noramlno nekih mjesec dana onda se pocelo samo gasit

 

kontaktirao sam ih i poslali su prikup robe

 

nakon 3 tjedna cekanja i slanja par mailova jave mi se da su testirali i da su ustanovili kvar te da cu dobit drugo al da nemaju na stanju

 

drugo sam dobio nakon 40 dana od kada su mi rekli da cu dobit novo

 

imao problema sa corasir h100i rgb platinum, kontaktirao direkt corsair, poslali mi shipping label i poslao direkt u nizozemsku, cim su zaprimili AiO, drugi dan mi javili da ce poslati novo i stiglo nakon 3 dana, dakle sve u svemu za 6 radnih dana rjeseno sve

 

izgleda da im se vani neda zahebavati i brzo rjesaavaju probleme, a ne ko tu gdje te doslovce hebu i dok ne zaprijetis institucijama se ne pokrenu