IT trgovine

HGSHOP - HGspot Web Shop

Padobranac82 uto 16.2.2021 21:32

Dakle, bio u petak i rekli mi da im dam 500 kn predujma i mogu doc po komp odmah u pon ujutro. U pon sam dosao, kompa nije bilo. Uzeli su moj broj i rekli da ce mi javiti cim stigne. Nisu javili pa sam ja njih zvao i rekli su mi da je komp tamo. Dosao sam, cekao da ga prodavac nadje, rekao mu da otvori tu sumnjivu kutiju i ofc laptop je prasnjav, masan, otisci prstiju, kapljice po ekranu. Prodavac kaze nema veze jer sigurno nije paljen. Ja ga gledam, ne znam sto uopce rec na to. Kao jedina mogucnost je da naruci novi. A meni je sad jedina mogucnost cekat tko zna koliko ili zaboraviti tih 500 kn i kupiti laptop koji mi treba negdje drugdje jer sam im vjerovao da ce stici odmah kako su obecali. Ako uopce dobijem novi, a ne taj isti izglancan i bolje zapakiran.

Padobranac82 čet 18.2.2021 18:21
Padobranac82 kaže...
a ne taj isti izglancan i bolje zapakiran.

 Evo citiram sam sebe. Javljaju mi da imaju novi laptop. Pitam ih je li ovaj tvornički zapakiran. Odgovaraju da je kutija bila oštećena, pa ga je skladištar otvorio. Tražio sam povrat predujma.

Marcek555 čet 18.2.2021 21:32
Padobranac82 kaže...
Padobranac82 kaže...
a ne taj isti izglancan i bolje zapakiran.

 Evo citiram sam sebe. Javljaju mi da imaju novi laptop. Pitam ih je li ovaj tvornički zapakiran. Odgovaraju da je kutija bila oštećena, pa ga je skladištar otvorio. Tražio sam povrat predujma.

 Da ga hebes ako nisu samo onoga izglancali i pokusali ti ponovo uvalit

Padobranac82 pet 19.2.2021 09:43

Poslije prepiske u kojoj me lik nagovarao da dođem po četvrti put u dućan da ćemo nešto srediti, u razgovor se uključio još netko iz hgshopa i ponudio mi povrat koji sam, naravno, prihvatio. Ako ga uskoro i dobijem, barem nisam izgubio živce, vrijeme _i_ novac.

 

Padobranac82 uto 23.2.2021 12:41
Padobranac82 kaže...

Poslije prepiske u kojoj me lik nagovarao da dođem po četvrti put u dućan da ćemo nešto srediti, u razgovor se uključio još netko iz hgshopa i ponudio mi povrat koji sam, naravno, prihvatio. Ako ga uskoro i dobijem, barem nisam izgubio živce, vrijeme _i_ novac.

 

 Evo četiri dana poslije ipak sam se prevario. Sad mi e-mailom javljaju da dođem u poslovnicu kako bi mi vratili novac.

Ombolo ned 24.10.2021 23:20

Evo prije dva tjedna sam naručio xiaomi slusalice sa hgspot stranice, nisu imali dostupno u mom gradu pa su mi iz Zagreba poslali. Nakon sto me tjedan dana nisu nazvali ja njih nazovem i oni se sjete da im je stigao paket i nađu slušalice. Dođem kući i idem ih raspakirat kad ono otvorim slusalice i sve su pune voska iz usiju a kutijica izlizana kao da ju je neko bar godinu dana ako ne i vise nosio u džepu. Onda sam vidio da je originalan seal vec bio otvoren. A ovo nije ni prvi put da sam imao ovakva iskustva sa njima.

Encyanix pon 13.12.2021 17:22

Zanima me sta vi mislite o ovome.. maticna poslana natrag nakon par dana od primitka i ugl izgleda da fali neki karton unutar kutije i zbog toga mi ne zele napraviti puni povrat novca?? mislim da ovo nije nikako uredu sto vi mislite kako postupiti? 

askas pon 13.12.2021 19:09

Ja ti ne bi uopće dozvolio povrat, tako da budi sretan da je samo 30%.

Ne znam šta bacaš stvari iz kutije za proizvod star par dana, tako si mogao baciti komplet kutiju i vratit im u vrećici od konzuma.

zzz pon 13.12.2021 21:24
Encyanix kaže...

Zanima me sta vi mislite o ovome.. maticna poslana natrag nakon par dana od primitka i ugl izgleda da fali neki karton unutar kutije i zbog toga mi ne zele napraviti puni povrat novca?? mislim da ovo nije nikako uredu sto vi mislite kako postupiti? 

 Hg je shit od firme,kad se tiče reklamacije.Ja sam ima isto problema sa njima,iako je proizvod vračen u orginal kutiji.Tako da u njih više ne kupujem.

Tebi bi preporučio da tu ploču tražiš nazad,i prodaš na njuškalu,ili negdje drugo.

Hexfire pon 13.12.2021 21:51

Također smatram da je neodgovorno od kupca što nije mogao 2 dana čuvati sve što je došlo s pločom, ali to ne bi trebalo utjecati na mogućnost punog povrata. Šalji na inspektorat ako ti ne uvažavaju pravo na povrat u roku 14 dana.

Texpi pon 13.12.2021 22:33
askas kaže...

Ja ti ne bi uopće dozvolio povrat, tako da budi sretan da je samo 30%.

Ne znam šta bacaš stvari iz kutije za proizvod star par dana, tako si mogao baciti komplet kutiju i vratit im u vrećici od konzuma.

 Pa neka logika nalaže ako vraćaš neki artikl da moraš vratiti potpunu ambalažu, osim ako si ju morao potrgati da bi došao do samog artikla. Za otvaranje ploče nije potrebno ništa potrgati, tako da bi trebao vratiti sve što si i dobio.

zzz pon 13.12.2021 23:30
askas kaže...

Ja ti ne bi uopće dozvolio povrat, tako da budi sretan da je samo 30%.

Ne znam šta bacaš stvari iz kutije za proizvod star par dana, tako si mogao baciti komplet kutiju i vratit im u vrećici od konzuma.

 Imam neki felin da če hg prodati tu ploču po punpj cjeni,i bez tog komada kartona.

Ivanjino96 pet 17.12.2021 15:51
Ombolo kaže...
Evo prije dva tjedna sam naručio xiaomi slusalice sa hgspot stranice, nisu imali dostupno u mom gradu pa su mi iz Zagreba poslali. Nakon sto me tjedan dana nisu nazvali ja njih nazovem i oni se sjete da im je stigao paket i nađu slušalice. Dođem kući i idem ih raspakirat kad ono otvorim slusalice i sve su pune voska iz usiju a kutijica izlizana kao da ju je neko bar godinu dana ako ne i vise nosio u džepu. Onda sam vidio da je originalan seal vec bio otvoren. A ovo nije ni prvi put da sam imao ovakva iskustva sa njima.

 Baš sam nedavno naručivao tipkovnicu sa njihovog weba i pročitao ovaj tvoj post. Nije mi vrag dao mira te kada je stigao paket sam uzeo kameru i krenuo snimati otpakiravanje tipkovnice. Naravno kada sam maknuo folije kutija je bila izubijana te tvornička naljepnica prerezana. Na stopicama od tipkovnice je bilo prašine. Sva sreća sam sve snimio od početka te imam dokazni materijal da je takvo došlo. Posalo sam im sada mail da si dođu po tu rabljenu tipkovnicu i dostave mi novu sa tvorničkom naljepnicom netaknutom. Baš me zanima što će mi odgovoriti na mail. Moraju napomenuti u opisu proizvoda da je proizvod otpakiran, korišten itd a ne ovako prodavati pod novo kroišteni proizvod. 

 

Prodaja artikala sa nedostatkom

Artikli s otvorenom ambalažom mogu imati manje nedostatke (otvorena ambalaža, oštećena ambalaža, oštećen artikl, korišten artikl, servisirani artikl) i mogu se vratiti u prodaju. Vrsta nedostatka na artiklu ili ambalaži, odnosno stanje artikla navedeno je unutar opisa svakog artikla.

Texpi pet 17.12.2021 15:55

Tipkovnice većinom moraju na graviranje, tako da će ti teško dati neku koja je tvornički zapakirana, kad ju moraju otvoriti da ju graviraju. Ovo što je vidljivo korištena je drugi par rukava i to bi trebali dati drugu.

Ivanjino96 pet 17.12.2021 16:06
Texpi kaže...

Tipkovnice većinom moraju na graviranje, tako da će ti teško dati neku koja je tvornički zapakirana, kad ju moraju otvoriti da ju graviraju. Ovo što je vidljivo korištena je drugi par rukava i to bi trebali dati drugu.

 Hoćeš reći da naši uvoznici moraju dati tipkovnice na graviranje da ne odradi to tvornica?

Texpi pet 17.12.2021 16:14

Tako je, sve logitech, corsair i slične skuplje tipkovnice idu na graviranje. Eventualno koje ne idu na graviranje su jeftinije "private label" tipkovnice a la canyon, white shark, ms,... Otiđi u bilo koju trgovinu i uzmi par logitech tipkovnica, i vidjeti ćeš da su sve otvorene. Provjereno osobno.

Ivanjino96 pet 17.12.2021 16:23
Texpi kaže...

Tako je, sve logitech, corsair i slične skuplje tipkovnice idu na graviranje. Eventualno koje ne idu na graviranje su jeftinije "private label" tipkovnice a la canyon, white shark, ms,... Otiđi u bilo koju trgovinu i uzmi par logitech tipkovnica, i vidjeti ćeš da su sve otvorene. Provjereno osobno.

 Evo odg na moj mail

Igy91 pet 24.12.2021 19:59

Opisati ću i svoje iskustvo.

 

U fizičkoj poslovnici kupio miš, logitech mx anywhere 2s. Došao doma, otvorio i pronašao tragove korištenja (žuto na tipkama sa strane, izlizane noge). Naravno s istim došao nazad i zamijenio za drugi novi (gubitak vremena od 2h).

 

Pakiranje rabljenih proizvoda je praksa koju sam doživio od strane Linksa i HG spota za sada (vjerujem da se isto može desiti i kod ostalih) i vjerujem da ću se susresti s još takvih proizvoda. Jednostavno treba pregledati proizvod, osobno ću ih idući put prijaviti na mingo.hr, pa nek ih bar maltretiraju s papirologijom.

marxone pon 24.1.2022 21:46

Neki dan dođem kupit Mi band 5 u HG Spot u N. Zagrebu za poklon i kući ostavim da se zapakira.

Danas reko odo za rođendan majci uzet isto jedan. Dođem kući dam da otpakira kad ono zaštita ona gore prerezana. Crno je full pa se ne vidi dok ne kreneš otvarat bas.

Reko idem provjeriti i prvi kakav je i ista stvar. Isto prerezana zaštita. 🤣😂 Sva sreća nije zapakirano pa otišlo dalje, sramota. Ugl unutra se naravno vidi u jednom nema folije uopće zaštitne za mi band. A punjač se po zaštitom ljepilu vidi da je već otvaran.

 

Zanimljivo prvi dan mi je dao iz izloga sa zaljepljenom cijenom, reko aj zadnji je. Danas dođem po novi, iz skladišta komotno donosi.

 

Toliko o HG Spotu.

Sutra nosim nazad sve I tražim original zapakirane.