IT trgovine

HGSHOP - HGspot Web Shop

hahhaajaads ned 17.5.2020 22:13
Jurassic Park kaže...

Pozdrav,

 

danas sam naručio ovo napajanje:

https://www.hgshop.hr/napajanje-seasonic-focus-plus-750-gold-750w-modularno-80-gold/proizvod/225426

 

Ono što me sad brine je to što je kolega Kalamagedon gore napisao da je garancija 60 mjeseci iako na stranici oglašavaju da je 120 mjeseci,te da se vade da je do distributera.

Zanima me da li me mogu muljati s garancijom?

 Zasto jednostavno nisi isao na enigmu g2 ? 650W ti je 750kn a 750w ti je 800kn a doslovno prepakirani taj seasonic koji si stavio, i naravno garancija od 120mj direkt u ducanu.

Jurassic Park ned 17.5.2020 22:28
hahhaajaads kaže...
Jurassic Park kaže...

Pozdrav,

 

danas sam naručio ovo napajanje:

https://www.hgshop.hr/napajanje-seasonic-focus-plus-750-gold-750w-modularno-80-gold/proizvod/225426

 

Ono što me sad brine je to što je kolega Kalamagedon gore napisao da je garancija 60 mjeseci iako na stranici oglašavaju da je 120 mjeseci,te da se vade da je do distributera.

Zanima me da li me mogu muljati s garancijom?

 Zasto jednostavno nisi isao na enigmu g2 ? 650W ti je 750kn a 750w ti je 800kn a doslovno prepakirani taj seasonic koji si stavio, i naravno garancija od 120mj direkt u ducanu.

 Kad sam gledao recenzije Enigme i Seasonica,vidi sam da je Seasonic puno više prodavan i da ima puno više recenzija.Za Enigmu gotovo da i nisam našao recenzije.

Meni je problem što mora ići na rate,a to povećava cijenu,plus u HG spotu je besplatna dostava,ali ako ti savjetuješ da za 100-njak kuna manje uzmem Enigmu,onda ću je i uzeti?

Samo me strah da li je Enigma kvalitetna kao Seasonic,ma da kažeš da je prepakiran.

Jakovp ned 17.5.2020 22:33
Jurassic Park kaže...
hahhaajaads kaže...
Jurassic Park kaže...

Pozdrav,

 

danas sam naručio ovo napajanje:

https://www.hgshop.hr/napajanje-seasonic-focus-plus-750-gold-750w-modularno-80-gold/proizvod/225426

 

Ono što me sad brine je to što je kolega Kalamagedon gore napisao da je garancija 60 mjeseci iako na stranici oglašavaju da je 120 mjeseci,te da se vade da je do distributera.

Zanima me da li me mogu muljati s garancijom?

 Zasto jednostavno nisi isao na enigmu g2 ? 650W ti je 750kn a 750w ti je 800kn a doslovno prepakirani taj seasonic koji si stavio, i naravno garancija od 120mj direkt u ducanu.

 Kad sam gledao recenzije Enigme i Seasonica,vidi sam da je Seasonic puno više prodavan i da ima puno više recenzija.Za Enigmu gotovo da i nisam našao recenzije.

Meni je problem što mora ići na rate,a to povećava cijenu,plus u HG spotu je besplatna dostava,ali ako ti savjetuješ da za 100-njak kuna manje uzmem Enigmu,onda ću je i uzeti?

Samo me strah da li je Enigma kvalitetna kao Seasonic,ma da kažeš da je prepakiran.

 

To je doslovno identično napajanje.

hahhaajaads ned 17.5.2020 22:44
Jurassic Park kaže...
hahhaajaads kaže...
Jurassic Park kaže...

Pozdrav,

 

danas sam naručio ovo napajanje:

https://www.hgshop.hr/napajanje-seasonic-focus-plus-750-gold-750w-modularno-80-gold/proizvod/225426

 

Ono što me sad brine je to što je kolega Kalamagedon gore napisao da je garancija 60 mjeseci iako na stranici oglašavaju da je 120 mjeseci,te da se vade da je do distributera.

Zanima me da li me mogu muljati s garancijom?

 Zasto jednostavno nisi isao na enigmu g2 ? 650W ti je 750kn a 750w ti je 800kn a doslovno prepakirani taj seasonic koji si stavio, i naravno garancija od 120mj direkt u ducanu.

 Kad sam gledao recenzije Enigme i Seasonica,vidi sam da je Seasonic puno više prodavan i da ima puno više recenzija.Za Enigmu gotovo da i nisam našao recenzije.

Meni je problem što mora ići na rate,a to povećava cijenu,plus u HG spotu je besplatna dostava,ali ako ti savjetuješ da za 100-njak kuna manje uzmem Enigmu,onda ću je i uzeti?

Samo me strah da li je Enigma kvalitetna kao Seasonic,ma da kažeš da je prepakiran.

 Ne uzima se zato jer dosta ljudi ne prati kakve se stvari stavljaju opcenito u napajanja, a riotoro je prakticno novi na trzistu i zato oni koji ne znaju misle da je obicno smece a unutra se zapravo nalazi 100/100 seasonic focus plus.

Luka123 pon 18.5.2020 15:22

Koliko znam i dalje možeš vratiti proizvod u roku 15 dana, i razlog vraćanja nemoraš niti reći,
ukoliko pitaju njima reci da želiš vratiti radi krivo navedene garancije i uzmi taj koji su ti kolege preporučile za 50kn više.

Tinmar11 sri 27.5.2020 22:49

Bok ljudi, kupio sam danas u HG spotu u Utrini (dakle nije web narudžba ako to išta znači) Seasonic Core GM-650. Kad sam došao doma vidim da na onom papiriću za garanciju koji je nalijepljen piše ovo "UGRADNJA SAMO OD OVLAŠTENE OSOBE". I sad, šta s tim? Jel ja gubim garanciju ako si ga sam ugradim?

 

I dodatno pitanje - imam li pravo vratiti proizvod u nekome roku, nisam ga nimalo raspakirao, sve je kao iz dućana (ako je točno da ga mora ugraditi ovlaštena osoba)? 

 

Hvala unaprijed!

Jakovp sri 27.5.2020 23:35
Tinmar11 kaže...

Bok ljudi, kupio sam danas u HG spotu u Utrini (dakle nije web narudžba ako to išta znači) Seasonic Core GM-650. Kad sam došao doma vidim da na onom papiriću za garanciju koji je nalijepljen piše ovo "UGRADNJA SAMO OD OVLAŠTENE OSOBE". I sad, šta s tim? Jel ja gubim garanciju ako si ga sam ugradim?

 

I dodatno pitanje - imam li pravo vratiti proizvod u nekome roku, nisam ga nimalo raspakirao, sve je kao iz dućana (ako je točno da ga mora ugraditi ovlaštena osoba)? 

 

Hvala unaprijed!

 To piše na svemu, nema veze s vezom. Samo nastavi i ne brini.

ihush sri 27.5.2020 23:38
Tinmar11 kaže...

Bok ljudi, kupio sam danas u HG spotu u Utrini (dakle nije web narudžba ako to išta znači) Seasonic Core GM-650. Kad sam došao doma vidim da na onom papiriću za garanciju koji je nalijepljen piše ovo "UGRADNJA SAMO OD OVLAŠTENE OSOBE". I sad, šta s tim? Jel ja gubim garanciju ako si ga sam ugradim?

 

I dodatno pitanje - imam li pravo vratiti proizvod u nekome roku, nisam ga nimalo raspakirao, sve je kao iz dućana (ako je točno da ga mora ugraditi ovlaštena osoba)? 

 

Hvala unaprijed!

-pitaj ih, tj traži pisani odgovor (za svaki slučaj, jer očigledno ti je jamstvo važno)..

-s druge strane, ovlašteno je besmislica, tj tko? Kao sam korjen riječi, vlasnik.. ti si sad vlasnik, kupio si, možeš sam sebe ili kog želiš ovlastiti 'svetim moćima'.. (uz ceremonijalni pokret rukom..) i to je to.

-ako kažu ovlašten od proizvođača.. tj ovlašteni-ugovorni servis, distribuer-proizvođač, tad ta roba ne smije u maloprodaju, tj to je tad isključivo oem.

-ako kažu sturčna-osposobljena osoba, to je već nešto prihvatljivije, no to ne piše, a to bi bio npr serviser, dovoljno stručan-osoposobljen kao što su i ovlašteni servisi upravo oni koji su osposobljeni za zakav posao s distibuterom-proizvođačem npr procjena jamstva, popravci itd.

-ako inzistiraju da ugradnjom neovlaštene osobe gubiš jamstvo, tad nek ti daju papirnate upute kako-gdje ugraditi odnosno traži da to oni obave. Ako kažu da je ok, da je to nevažno, opet traži to na papiru, jer ako jednog dana zatreba lakše je dokazivati nego 'rekao je ..' .. i pitaj ih čitaju li što piše na deklaraciji, tko je piše, kako se provodi + to je samo jamstvo, možeš ga baciti u smeće i opet po osnovi materijalnog nedostatka +2 godine tražiti trgovca da otkloni kvar.. tj jamstvo proizvođača daje proizvođač i vrijedi ono što piše, tj ne mora ni posotjati i upravo zato je na nivou EU uveden materijalni nedostatak nateret trgovca. Jamstvo je 'bolje' jer je manje natezanja, na trošak proizvođača + obično duže od 2god.. i upravo zato treba takve besmislice na papiru sasjeći.. jer papir trpi svašta a pravno je često upravo to slovo na papiru ono važno.. pa kako god, traži papirić .. ili ga baci jer je besmislica :)

Marcek555 čet 28.5.2020 22:57
Tinmar11 kaže...

Bok ljudi, kupio sam danas u HG spotu u Utrini (dakle nije web narudžba ako to išta znači) Seasonic Core GM-650. Kad sam došao doma vidim da na onom papiriću za garanciju koji je nalijepljen piše ovo "UGRADNJA SAMO OD OVLAŠTENE OSOBE". I sad, šta s tim? Jel ja gubim garanciju ako si ga sam ugradim?

 

I dodatno pitanje - imam li pravo vratiti proizvod u nekome roku, nisam ga nimalo raspakirao, sve je kao iz dućana (ako je točno da ga mora ugraditi ovlaštena osoba)? 

 

Hvala unaprijed!

 Samo slobodno stavi sam u pc, i ja sam uzeo kod njih seasonica pa ga sam stavio u komp,i kada je nakon par mjeseci riknulo, rjesili garanciju bez ikakvih pitanja da li je ''strucna osoba'' to stavljala u racunalo.

 

Jedino sto sam se nacekao sa servisa da dobijem drugo novo napajanje (posto je na mom utvrdjena tvornicka greska), posto je bila nestasica istih.

gole pon 4.1.2021 09:21

Što se događa s HGspotom? Naručen i odmah plaćen galaxy watch 22.12.2020. i još nisam dobio ništa... u narudžbi piše 1-3 radna dana isporuka a danas već 13 dana... bit će u najboljem slučaju 15 dana.
Jel oni naručuju robu izvan Hrvatske il što!? Što mogu napravit s obzirom da me njihova korisnička služba zavlači... te kao oštećeno pakiranje te greška u sustavu te zaboravili poslati te ne znam što mi već nisu rekli.

BlueMax pon 4.1.2021 09:36
gole kaže...
Što se događa s HGspotom? Naručen i odmah plaćen galaxy watch 22.12.2020. i još nisam dobio ništa... u narudžbi piše 1-3 radna dana isporuka a danas već 13 dana... bit će u najboljem slučaju 15 dana.
Jel oni naručuju robu izvan Hrvatske il što!? Što mogu napravit s obzirom da me njihova korisnička služba zavlači... te kao oštećeno pakiranje te greška u sustavu te zaboravili poslati te ne znam što mi već nisu rekli.

 Pošto s novim HG Spotom imam samo dobra iskustva postoji mogućnost da su te njihove isprike zaista istina. Druga, vjerojatnija, opcija je da je proizvod bio na nekoj turbo akciji i da nisu pravovremeno ažurirali količine na webu pa je tvoja narudžba prošla iako su oni već prodali sve zalihe. U tom slučaju moraju naručivati robu od dobavljača a to (s obzirom da su svugdje bile akcije) bi moglo potrajati. Narudžbu im je nezgodno otkazati jer ako se taj proizvod ponovo pojavi u prodaji ti možeš inzistirati da ti ga prodaju po cijeni po kojoj si ga i platio.

 

Opcije su ti:

 

1. prihvatiti ispriku i pričekati još

2. odustati od narudžbe i tražiti povrat novca

 

ato ti već znaš.

 

Hrgecijo sri 20.1.2021 13:46

Ne nalazim temu za HGSpot kupnju u trgovini, pa ću staviti ovdje. Nedavno sam u trgovini u Zadru kupio Lenovo Thinkbook 15, koji je po računu trebao doći s Windowsima 10 Pro, ali kad sam ga upalio doma, nije bilo Windowsa na njemu. U servisu su mi objasnili da mi treba USB boot disk, da to sam napravim. Isprva mi pri instalaciji nije nalazilo hard drive gdje bih napravio instalaciju, tako da sam otišao u trgovinu gdje su mi oni promijenili postavke u BIOS-u, kako bih dovršio instalaciju. Kad je instalacija napokon bila gotova, nigdje nije bilo koda za autentifikaciju Windowsa. Znači, tek kad sam drugi put došao u trgovinu su priznali grešku, i rekli da je kriv dobavljač, da je laptop trebao doći s Windowsima, a nije. Vratili su mi novac, pa sam u Chipoteke uzeo novi laptop. Užasno iskustvo!

zeryx sri 20.1.2021 16:29

Iskreno nije bas da je uzasno iskustvo. Trebali su biti bolje informirani.

 

Kupio si nesto, nije bilo tako kako je pisalo. Zalio si se. Oni su ti vratili novac. Priznali gresku.

 

Takoder sam tamo nesto kupovao i neka ekipa do mene je htjela BT slusalice za ps4. Ove koje su imali u sustavu nisu bile BT nego s kablom. Ali im se vode pod BT.

Izgleda da im je to cesto.

 

Hrgecijo pet 22.1.2021 23:32

Problem je što kad sam prvi put došao, je trebao reći da mi usb boot uopće nije trebao, da windows treba doći predinstaliran. Što su mi rekli odmah nakon što sam ga kupio u chipoteke.

 

Kupio sam laptop za sestrinu firmu, ona je kupila kod za autentifikaciju za 70 kn. Za koji su me drugi put uvjeravali da će funkcionirati zauvijek. Prijatelj mi je rekao da ti kodovi traju 2-3 mjeseca.

zzz sub 23.1.2021 17:57
ramzocro-HCR kaže...

Koliko je njima zakonski rok da riješe reklamaciju? Prošlo je dobrano više od mj dana odkad je frend reklamirao GPU. Zvao ih je jučer, nije neku konkretnu informaciju dobio, da se još kao "gleda" šta je s time.

 Nema više vremenskog roka,tj, mora se rješiti u razumnom roku,,što god to kome značilo.

Antoniio22 sub 23.1.2021 19:10

Nema što god kome značilo. Mjesec dana sigurno nije neki razumni rok. Tjedan dana, ajde dva ako je gužvetina bi bio neki razumni rok. Naravno, ako se čekaju djelovi, a npr. zatvorene su granice, onda je normalno da je taj rok duži.

ramzocro-HCR sub 23.1.2021 20:48

Neznam, znam u prošlosti nekoj davnoj, da je mjesec dana bio max što bi čovjek očekivat za riješavanja reklamacija. Nikad nisam u hgshopu niš reklamirao(thx god), a kad sam prije u linksu znao reklamirat, dva-tri tjedna.

 

Zato pitam dal postoji neki rok zakonski ili neš. Mene to prca sad jer sam mu posudio svoj gpu, jer on nema integriranu grafu. A moj šrot od i5 6500 na 4k rezi neke stvari radit, bolje se upucat u nogu neg pokušavat.

ministar sub 23.1.2021 21:49
ramzocro-HCR kaže...

Neznam, znam u prošlosti nekoj davnoj, da je mjesec dana bio max što bi čovjek očekivat za riješavanja reklamacija. Nikad nisam u hgshopu niš reklamirao(thx god), a kad sam prije u linksu znao reklamirat, dva-tri tjedna.

 

Zato pitam dal postoji neki rok zakonski ili neš. Mene to prca sad jer sam mu posudio svoj gpu, jer on nema integriranu grafu. A moj šrot od i5 6500 na 4k rezi neke stvari radit, bolje se upucat u nogu neg pokušavat.

lijepo ti je odgovori Spacecraft, ali ti ne slusas.. ne znam zasto onda pitas.. preko mjesec dana bez ikakvog update-a s njihove strane nikako nije razumno.. prijavi i vidjet ces za par dana kako se odmah stvari pokrecu

sandokan111 sub 23.1.2021 23:04
ramzocro-HCR kaže...
Zato pitam dal postoji neki rok zakonski ili neš. Mene to prca sad jer sam mu posudio svoj gpu, jer on nema integriranu grafu. A moj šrot od i5 6500 na 4k rezi neke stvari radit, bolje se upucat u nogu neg pokušavat.

 Zakonski rok je razumni rok. Ako ti mislis da je mjesec dana razumno, onda cekaj mjesec dana. Ja bi cekao nekih tjedan dana nakon kojih bih zvao i pitao sto se dogadja. Ako cujem muk s druge strane saljem inspekciju, ako cujem s druge strane da ce mi se javit povratno, pa se jave sutradan, onda bih saslusao sto pricaju. Ako se opet ne jave, nazvao bih jos jednom i vidio ako ovaj tamo blage veze nema o cemu sam ja zvao prvi puta slao inspekciju.

Vec ti je receno da je mjesec dana davno proslo kad si trebao ukljucit inspekciju, ti sad mozes to poslusat, a eto, mozes i dalje cekat :)

Dardevil kaže...

Ne postoji zakonski rok, najnovija zakonska odredba je "u razumnom roku". Tako da... da potraje i tri mjeseca, ne možeš im ništa. Zakonski.

 Daj se ugasi s glupostima. To smo vec rjesili na forumu X puta. Normalno da im mozes svasta, i normalno da 3 mjeseca nije razumni rok. Neznam odakle izlazite s ovim glupostima vise, svakako ne nesto sto je procitano na ovom forumu.

ramzocro-HCR sub 23.1.2021 23:23
ministar kaže...
ramzocro-HCR kaže...

Neznam, znam u prošlosti nekoj davnoj, da je mjesec dana bio max što bi čovjek očekivat za riješavanja reklamacija. Nikad nisam u hgshopu niš reklamirao(thx god), a kad sam prije u linksu znao reklamirat, dva-tri tjedna.

 

Zato pitam dal postoji neki rok zakonski ili neš. Mene to prca sad jer sam mu posudio svoj gpu, jer on nema integriranu grafu. A moj šrot od i5 6500 na 4k rezi neke stvari radit, bolje se upucat u nogu neg pokušavat.

lijepo ti je odgovori Spacecraft, ali ti ne slusas.. ne znam zasto onda pitas.. preko mjesec dana bez ikakvog update-a s njihove strane nikako nije razumno.. prijavi i vidjet ces za par dana kako se odmah stvari pokrecu

 Ma nije mene citiriao, niti sam dobio obavijest o poruci, pretpostavljao sam da je riječ o prijašnjem post-u nekom. A i smatram da je nekak ekstremno slat inspekciju, nisam došao do tog levela zabrinutosti. Nekak sam razmišljao i o tome da debili nemaju koju grafičku za dati u zamjenu zbog situacije kakva je. Makar da pare vrate, ali zbog vraćanja para sigurno i odugovlače. Neznam. Nebih slao insp. To nekak smatram kao dick move, nisu bili bezobrazni, tj nisu još stvorili dovoljan stres da pošaljemo. Sačekat ćemo još tjedan dana.

Antoniio22 ned 24.1.2021 00:03

Nije dick move, a uostalom MINGO tome i služi. U suprotnom, slobodno neka čeka još koji mjesec.
Njima od te prijave ništa neće biti osim što će korisnik dobiti napokon svoje nazad, nadam se popravljeno ili novo.

sandokan111 ned 24.1.2021 11:42
ramzocro-HCR kaže...

Neznam. Nebih slao insp. To nekak smatram kao dick move, nisu bili bezobrazni, tj nisu još stvorili dovoljan stres da pošaljemo. Sačekat ćemo još tjedan dana.

 Eto, tvoj razumni rok je ocito dovoljno velik da nema zabrinutosti, stoga cekas. Mozes ti jos i mjesec dana, evo ja pretpostavljam da ce ti rijesiti reklamaciju sami od sebe u 2 mjeseca :)

Damir22 ned 24.1.2021 12:36

Ljudski rod mi je sve manje i manje jasan.....


Svi kukamo za nekim pravima, "boljem zivotu" i slicno, ali rijetko tko je spreman ista poduzeti, sam za sebe, sto je najzalosnije....

 

 

Cekam kad ce se netko javiti s temom "krepao mi tv, koji su mi sad najbolji koraci, sto napraviti da to najbrze rijesim", ovako svi pisemo neke "pameti" nakon mjesec-dva koliko se ceka neki magicni servis....

 

 

Sto se mene tice - nova stvar, odnesena kuci, i ne radi uopce ili ne radi kako bi trebalo - zamjena. Ne zanima me servis, ne zanima me dobavljac, ovdje nije ispostovan osnovni uvjet i zakon trgovine - onaj o prodaji ispravne stvari. Tko ce se s kime natezati da to rijesi - not my problem.

 

Reklamacija, i ti cuveni "razumni rokovi" - 7 dana od predaje trgovini, smatram to sasvim dovoljnim da se uredjaj prosljedi dobavljacu ili servisu, a on napravi osnovnu "trijazu" i dijagnostiku - neispravan totalno, ne radi kako treba, nesto trece. Dakle u roku 7 dana ocekujem tu informaciju povratno. S planom sto i kako dalje - zamjena, popravak, povrat novca......

 

Ove sheme "nosi u servis" biti ce brze - to ne kuzim. Trgovina ti je prodala stvar, trgovina odgovara za ispravnost. Kupac sa servisom ili uvoznikom nema nista, to je samo pokusaj trgovca da svoj rizik poslovanja prebaci na ledja kupca, pa se onda ceka neko odobrenje, pa se ceka ovo ili ono - a sve u osnovi totalno nepotrebno, reklamiras tamo gdje si kupio, trgovina to rjesava, a kako rjesava, to se tebe ne tice.

 

 

 

Padobranac82 sub 13.2.2021 05:50

Bio sam u Utrinama jučer i pitao ih imaju li taj i taj laptop za X kuna i dao prodavaču broj artikla na zahtjev. Kaže imamo taj od X kuna i ovaj od Y kuna. Ja reko taj od X kuna mi je dovoljan.

Tražio me avans 500 kn i reko doći ću u ponedjeljak po njega.

I gledam sad na papiru koji mi je dao je puno veća cijena, koju nismo nijednom spomenuli ni ja, a bogami ni on.

Sigurno nije mogao slučajno upisati drukčiju cijenu nekoliko sekundi nakon što mi je potvrdio cijenu laptopa u razgovoru uživo.

Ne znam uopće što bih mislio?