IT trgovine

Extreme Digital - iskustva

nihu pon 13.2.2023 11:08

Kao sto je CROIMANI lijepo napisao, zaobilazite ih u sirokom luku i ustedite si puno vise muke i patnje nego sto je taj iznos koji pokusavate ustediti. Moja greska sto sam glupavo mislio da mene taj problem nece zadesiti i stoga sam sad u dugom procesu povrata novca. Prvi put u zivotu da se konsultiram sa sluzbom za zastitu potrosaca oko cijele situacije. Ucinite si uslugu i zaboravite da postoje.

zzz pon 13.2.2023 11:30
nihu kaže...
Kao sto je CROIMANI lijepo napisao, zaobilazite ih u sirokom luku i ustedite si puno vise muke i patnje nego sto je taj iznos koji pokusavate ustediti. Moja greska sto sam glupavo mislio da mene taj problem nece zadesiti i stoga sam sad u dugom procesu povrata novca. Prvi put u zivotu da se konsultiram sa sluzbom za zastitu potrosaca oko cijele situacije. Ucinite si uslugu i zaboravite da postoje.

 Može malo opširnije,šta ti se desilo.

MilkyWay pon 17.7.2023 13:22

Ne samo da obiješ račun na mađarskom (pa si ti misli kajsnije što si to kupio), nego neki proizvođači u R ne priznaju reklamaciju u garantnom roku ako je roba kupljena kod njih (u Mađarskoj) u prinicipu bi trebao, rekamirati, vratiti (na svoj trošak), itd. Ne isplati se. I nije baš neka razlika u cijenama..

GoranF uto 19.9.2023 13:30

Tri monitora LG34" smo naručili i platili odmah karticom 29.08.2023. danas je 19.09.2023. Još uvijek nam nisu odgovorili kada će nam biti isporučeni a o povratu novca ne žele ni razgovarati. Ne preporučujemo tu trgovinu za poslovanje.

zzz uto 19.9.2023 13:36
GoranF kaže...
Tri monitora LG34" smo naručili i platili odmah karticom 29.08.2023. danas je 19.09.2023. Još uvijek nam nisu odgovorili kada će nam biti isporučeni a o povratu novca ne žele ni razgovarati. Ne preporučujemo tu trgovinu za poslovanje.

 To ti je velika greška,što si platio odmah,umjesto pozečem.

Mislim da imaš pravo tražiti raskid ugovora,i povrat novca.Ili odi na banku, i reci da su te prevaril,možda banka to može srediri brže.

 

edit

Mene su isto zavlačili,jako povoljnom cijenom,onda mi za 10 dana jave,da tu robu i nemaju.Tako da nikako ne plačati unaprijed.

zzz uto 19.9.2023 13:43
GoranF kaže...

U pravu si, uvijek naručujem po pouzeću baš zbog takvih situacija.

Sada nam je to potrebno za projekt pa mora ići preko računa a evo i rok nam istjeće za 7 dana, ne znam što napraviti.

 Ja bih se prvo banki javio

cro_scouser uto 19.9.2023 13:44
zzz kaže...
GoranF kaže...
Tri monitora LG34" smo naručili i platili odmah karticom 29.08.2023. danas je 19.09.2023. Još uvijek nam nisu odgovorili kada će nam biti isporučeni a o povratu novca ne žele ni razgovarati. Ne preporučujemo tu trgovinu za poslovanje.

 To ti je velika greška,što si platio odmah,umjesto pozečem.

Mislim da imaš pravo tražiti raskid ugovora,i povrat novca.Ili odi na banku, i reci da su te prevaril,možda banka to može srediri brže.

 

edit

Mene su isto zavlačili,jako povoljnom cijenom,onda mi za 10 dana jave,da tu robu i nemaju.Tako da nikako ne plačati unaprijed.

 Slažem se, uvijek pouzeće. Prošlu nedjelju naručio parnu stanicu preko njih, dostava 4-6 dana. Prvi problem bio je što prilikom narudžbe nigdje nisam mogeo upisati ulicu, samo mjesto i poštanski broj.

Treći dan dostavili su mi neki tracking broj, kojem ni oni ni Overseas nisu mogli ući u trag... Nakon trećeg maila u ponedjeljak ujutro stiže ispravan tracking kod. Otišao u Overseas, provjerio paket, sve je izgledalo uredno i tek tada plačam. 

U uvjetima kupnje piše da je rok za žalbu odma kod dostave ili najkasnije u roku 24 sata od dostave?!

 

Nadam se da neće biti problema s peglom, iako na njoj stoji da ima 2 godine worldwide jamstva :)

zzz uto 19.9.2023 13:53
cro_scouser kaže...
zzz kaže...
GoranF kaže...
Tri monitora LG34" smo naručili i platili odmah karticom 29.08.2023. danas je 19.09.2023. Još uvijek nam nisu odgovorili kada će nam biti isporučeni a o povratu novca ne žele ni razgovarati. Ne preporučujemo tu trgovinu za poslovanje.

 To ti je velika greška,što si platio odmah,umjesto pozečem.

Mislim da imaš pravo tražiti raskid ugovora,i povrat novca.Ili odi na banku, i reci da su te prevaril,možda banka to može srediri brže.

 

edit

Mene su isto zavlačili,jako povoljnom cijenom,onda mi za 10 dana jave,da tu robu i nemaju.Tako da nikako ne plačati unaprijed.

 Slažem se, uvijek pouzeće. Prošlu nedjelju naručio parnu stanicu preko njih, dostava 4-6 dana. Prvi problem bio je što prilikom narudžbe nigdje nisam mogeo upisati ulicu, samo mjesto i poštanski broj.

Treći dan dostavili su mi neki tracking broj, kojem ni oni ni Overseas nisu mogli ući u trag... Nakon trećeg maila u ponedjeljak ujutro stiže ispravan tracking kod. Otišao u Overseas, provjerio paket, sve je izgledalo uredno i tek tada plačam. 

U uvjetima kupnje piše da je rok za žalbu odma kod dostave ili najkasnije u roku 24 sata od dostave?!

 

Nadam se da neće biti problema s peglom, iako na njoj stoji da ima 2 godine worldwide jamstva :)

 Nedaj bože da ti se njihova roba pokvari u garantnom roku,ili te budu ignorirali,ili to ide za mađarsku na servis.

Pixel uto 19.9.2023 14:16
zzz kaže...
cro_scouser kaže...
zzz kaže...
GoranF kaže...
Tri monitora LG34" smo naručili i platili odmah karticom 29.08.2023. danas je 19.09.2023. Još uvijek nam nisu odgovorili kada će nam biti isporučeni a o povratu novca ne žele ni razgovarati. Ne preporučujemo tu trgovinu za poslovanje.

 To ti je velika greška,što si platio odmah,umjesto pozečem.

Mislim da imaš pravo tražiti raskid ugovora,i povrat novca.Ili odi na banku, i reci da su te prevaril,možda banka to može srediri brže.

 

edit

Mene su isto zavlačili,jako povoljnom cijenom,onda mi za 10 dana jave,da tu robu i nemaju.Tako da nikako ne plačati unaprijed.

 Slažem se, uvijek pouzeće. Prošlu nedjelju naručio parnu stanicu preko njih, dostava 4-6 dana. Prvi problem bio je što prilikom narudžbe nigdje nisam mogeo upisati ulicu, samo mjesto i poštanski broj.

Treći dan dostavili su mi neki tracking broj, kojem ni oni ni Overseas nisu mogli ući u trag... Nakon trećeg maila u ponedjeljak ujutro stiže ispravan tracking kod. Otišao u Overseas, provjerio paket, sve je izgledalo uredno i tek tada plačam. 

U uvjetima kupnje piše da je rok za žalbu odma kod dostave ili najkasnije u roku 24 sata od dostave?!

 

Nadam se da neće biti problema s peglom, iako na njoj stoji da ima 2 godine worldwide jamstva :)

 Nedaj bože da ti se njihova roba pokvari u garantnom roku,ili te budu ignorirali,ili to ide za mađarsku na servis.

Moja iskustva s njima su pozitivna.
Imao sam dvije reklamacije do sada u jamstvenom roku, poslao mail, priložio račun i opisao kvar, drugi dan stigla kururska služba, preuzela neispravnu robu. Za 2-3 tjedna stiglo popravljeno.
Nikakvog ignororanja niti filozofije nije bilo, odgovorili na mail vrlo brzo. 
Jenom sam stvar kupljenu kod njih reklamirao direkto u HR ovlaštenom servisu kako bih sve išlo brže i nije bilo problema.  Jedino što nije bilo brže jer su naši servisi dosta spori.  Mislim da je čak bilo brže ovo što su oni pokupili i serivsirali u Mađarskoj.  

GoranF uto 19.9.2023 14:19

Pokušaj im nazvati službu za korisnike, već dva dana njihov govorni automat javi da trenutno nije dostupna da se javim na mail a sa maila nitko ne odgovara. Mislio sa da su možda moj broj blokirali pa sam pokušao sa par drugih ali opet isti odgovor da nisu dostupni.

zzz uto 19.9.2023 14:20
Pixel kaže...
zzz kaže...
cro_scouser kaže...
zzz kaže...
GoranF kaže...
Tri monitora LG34" smo naručili i platili odmah karticom 29.08.2023. danas je 19.09.2023. Još uvijek nam nisu odgovorili kada će nam biti isporučeni a o povratu novca ne žele ni razgovarati. Ne preporučujemo tu trgovinu za poslovanje.

 To ti je velika greška,što si platio odmah,umjesto pozečem.

Mislim da imaš pravo tražiti raskid ugovora,i povrat novca.Ili odi na banku, i reci da su te prevaril,možda banka to može srediri brže.

 

edit

Mene su isto zavlačili,jako povoljnom cijenom,onda mi za 10 dana jave,da tu robu i nemaju.Tako da nikako ne plačati unaprijed.

 Slažem se, uvijek pouzeće. Prošlu nedjelju naručio parnu stanicu preko njih, dostava 4-6 dana. Prvi problem bio je što prilikom narudžbe nigdje nisam mogeo upisati ulicu, samo mjesto i poštanski broj.

Treći dan dostavili su mi neki tracking broj, kojem ni oni ni Overseas nisu mogli ući u trag... Nakon trećeg maila u ponedjeljak ujutro stiže ispravan tracking kod. Otišao u Overseas, provjerio paket, sve je izgledalo uredno i tek tada plačam. 

U uvjetima kupnje piše da je rok za žalbu odma kod dostave ili najkasnije u roku 24 sata od dostave?!

 

Nadam se da neće biti problema s peglom, iako na njoj stoji da ima 2 godine worldwide jamstva :)

 Nedaj bože da ti se njihova roba pokvari u garantnom roku,ili te budu ignorirali,ili to ide za mađarsku na servis.

Moja iskustva s njima su pozitivna.
Imao sam dvije reklamacije do sada u jamstvenom roku, poslao mail, priložio račun i opisao kvar, drugi dan stigla kururska služba, preuzela neispravnu robu. Za 2-3 tjedna stiglo popravljeno.
Nikakvog ignororanja niti filozofije nije bilo, odgovorili na mail vrlo brzo. 
Jenom sam stvar kupljenu kod njih reklamirao direkto u HR ovlaštenom servisu kako bih sve išlo brže i nije bilo problema.  Jedino što nije bilo brže jer su naši servisi dosta spori.  Mislim da je čak bilo brže ovo što su oni pokupili i serivsirali u Mađarskoj.  

 To je ipak nestabilna trgovina,ima svakakvih iskustava,,kako ko naleti.

GoranF uto 19.9.2023 14:24
zzz kaže...
Pixel kaže...
zzz kaže...
cro_scouser kaže...
zzz kaže...
GoranF kaže...
Tri monitora LG34" smo naručili i platili odmah karticom 29.08.2023. danas je 19.09.2023. Još uvijek nam nisu odgovorili kada će nam biti isporučeni a o povratu novca ne žele ni razgovarati. Ne preporučujemo tu trgovinu za poslovanje.

 To ti je velika greška,što si platio odmah,umjesto pozečem.

Mislim da imaš pravo tražiti raskid ugovora,i povrat novca.Ili odi na banku, i reci da su te prevaril,možda banka to može srediri brže.

 

edit

Mene su isto zavlačili,jako povoljnom cijenom,onda mi za 10 dana jave,da tu robu i nemaju.Tako da nikako ne plačati unaprijed.

 Slažem se, uvijek pouzeće. Prošlu nedjelju naručio parnu stanicu preko njih, dostava 4-6 dana. Prvi problem bio je što prilikom narudžbe nigdje nisam mogeo upisati ulicu, samo mjesto i poštanski broj.

Treći dan dostavili su mi neki tracking broj, kojem ni oni ni Overseas nisu mogli ući u trag... Nakon trećeg maila u ponedjeljak ujutro stiže ispravan tracking kod. Otišao u Overseas, provjerio paket, sve je izgledalo uredno i tek tada plačam. 

U uvjetima kupnje piše da je rok za žalbu odma kod dostave ili najkasnije u roku 24 sata od dostave?!

 

Nadam se da neće biti problema s peglom, iako na njoj stoji da ima 2 godine worldwide jamstva :)

 Nedaj bože da ti se njihova roba pokvari u garantnom roku,ili te budu ignorirali,ili to ide za mađarsku na servis.

Moja iskustva s njima su pozitivna.
Imao sam dvije reklamacije do sada u jamstvenom roku, poslao mail, priložio račun i opisao kvar, drugi dan stigla kururska služba, preuzela neispravnu robu. Za 2-3 tjedna stiglo popravljeno.
Nikakvog ignororanja niti filozofije nije bilo, odgovorili na mail vrlo brzo. 
Jenom sam stvar kupljenu kod njih reklamirao direkto u HR ovlaštenom servisu kako bih sve išlo brže i nije bilo problema.  Jedino što nije bilo brže jer su naši servisi dosta spori.  Mislim da je čak bilo brže ovo što su oni pokupili i serivsirali u Mađarskoj.  

 To je ipak nestabilna trgovina,ima svakakvih iskustava,,kako ko naleti.

 

Vidjet ćemo što će biti, do sada nisam imao s njima problema jer je sve stizalo u roku pa ih nisam ni kontaktirao ali nakon ovoga ću ih zaboraviti.

zzz pet 29.9.2023 22:57

Dosta su bili proširili ponudu,ali im cjene više nisu povoljne kao nekad,tj.iste cjene kao i u drgim web shopovima,pa se više i nije isplatilo riskirati sa njima.

Ja sam dosta kupovao kod njih,a imao sam sreče,jer mi se ništa nije pokvarilo u garantnom roku.

Zadnju naružbu su otezali,ali su na kraju javili da nemaju,bilo je izuzetno povoljna cjena,ali nema štete,naručio plačanje pouzečem.