IT trgovine

Elipso PC trgovina + tehnika

irush čet 28.1.2016 17:12

Evo baš sam slučajno naletio na akciju:

http://www.elipso.hr/informatika/misevi/MS-INDUSTRIAL-BOOSTER/?utm_source=nabava.net&utm_medium=cpd&utm_campaign=nabava.net_cjenik

 

Inaće su skupi, ali ovo je dosta povoljno. Nekoliko sam puta tamo kupovao i kad mi nešto ne bi pasalo mogao sam zamijeniti za nešto drugo ili dobiti povrat novaca, iako nisam preko weba uzimao.

Vaša iskustva?

 

Ne prodaju samo PC komponente već i tehniku i imaju dosta izložbenih artikala.

njuskac čet 28.1.2016 19:37
irush kaže...

Evo baš sam slučajno naletio na akciju:

http://www.elipso.hr/informatika/misevi/MS-INDUSTRIAL-BOOSTER/?utm_source=nabava.net&utm_medium=cpd&utm_campaign=nabava.net_cjenik

 

Inaće su skupi, ali ovo je dosta povoljno. Nekoliko sam puta tamo kupovao i kad mi nešto ne bi pasalo mogao sam zamijeniti za nešto drugo ili dobiti povrat novaca, iako nisam preko weba uzimao.

Vaša iskustva?

 

Ne prodaju samo PC komponente već i tehniku i imaju dosta izložbenih artikala.

 Ako sam dobro primijetio kada stavim miš u košaricu moram platit 20 kn poštarine dakle ne mogu osobno preuzet mada živim pokraj dućana, ispada me miš 60kn, kada stavim 5 komada ispadne me 100kn poštarine što je totalna glupost,a i akcija vrijedi samo danas do 12.

irush pet 29.1.2016 21:40
njuskac kaže...
irush kaže...

Evo baš sam slučajno naletio na akciju:

http://www.elipso.hr/informatika/misevi/MS-INDUSTRIAL-BOOSTER/?utm_source=nabava.net&utm_medium=cpd&utm_campaign=nabava.net_cjenik

 

Inaće su skupi, ali ovo je dosta povoljno. Nekoliko sam puta tamo kupovao i kad mi nešto ne bi pasalo mogao sam zamijeniti za nešto drugo ili dobiti povrat novaca, iako nisam preko weba uzimao.

Vaša iskustva?

 

Ne prodaju samo PC komponente već i tehniku i imaju dosta izložbenih artikala.

 Ako sam dobro primijetio kada stavim miš u košaricu moram platit 20 kn poštarine dakle ne mogu osobno preuzet mada živim pokraj dućana, ispada me miš 60kn, kada stavim 5 komada ispadne me 100kn poštarine što je totalna glupost,a i akcija vrijedi samo danas do 12.

 Pa sve ti lijepo piše. Nitko te ne tjera da platiš dostavu, odi u trgovinu i kupi. Odi lijepo i klikni na Gdje kupiti i vidiš da li je dostupno u trgovini u blizini koje si rekao da živiš. Ako nije dostupno onda ti naruče u tu trgovinu i opet ti je dostava besplatna. Jedino kad naručiš dostavu na kućnu adresu onda moraš platiti 19.99 kn. I nije akcija samo do 12.

AngryBird čet 3.3.2016 10:20

Naručio USB stick od 32 gb iz Elipsa, međutim genijalci su se sjetili da omotaju pakovanje proizvoda (slika : http://n3.sdlcdn.com/imgs/b/g/g/Sandisk-OTG-32GB-32-GB-SDL579342665-5-66697.jpg) sa RAČUNOM (A4 papir), i još oblijepili 4 selotejpa okolo da se teže skine. Klošari jedni. 

 

Kada sam otvarao pošiljku, mislio sam da je to običan A4 papir, tko je bio tak lud da ide zamatat pakiranje s računom. Još im dostavljač nema za vratit ostatak (čak ni 100 kn), cijena je bila 109 kn.

 

Jel meni vrijedi sad taj račun za garanciju ako je na par krajeva poderan ? 

Adict čet 3.3.2016 10:29

Radim U elipsu pa eto mozete me pitat sta hocete  . Vrijedi ti poderan racun zasto nebi vrijedio . Prepises negdje br racuna i taj br cuvas ako izgubis racun u elipsu ti mogu isprintati racun ponovo . Sa time da to nije praksa jer bi kupac trebao cuvati racun ali mislim da bi ti trebali izaci u susret . 

Pošto se kod tebe radilo o internet kupovini tu neznam sta se desava sta se tice racuna jer prodavaonica nije vezana za internet prodaju i to vodi drugi tim ljudi .

I to za dostavljača , to je dostavljač intimea ili overseasa a ne elipsa , Elipso ima svoju dostavu iskljucivo za dostavu bijele tehnike i vecih stvari . 

Online kupovina ide preko intimea . 

dastefan čet 3.3.2016 10:35
AngryBird kaže...

Jel meni vrijedi sad taj račun za garanciju ako je na par krajeva poderan ? 

Ak nisi ništa od teksta podrapao, samo si ga skeniraj i isprintaj, ak jesi, sastavi i zaljepi sve skupa tako da se sve vidi koliko je moguće, skeniraj i isprintaj. Vrijediti će.

Što je rekao kolega, najbitniji je broj računa (i datum da lakše nađu). Ionak se svi računi danas izdaju preko računala pa ih nije problem izvuć iz arhive.

 

update:

neznam za elipso al neki dućani naglase da je potrebno sačuvati i onu naljepnicu koja visi sa kutije a na kojoj je napisan uvoznik robe pa je i nju potrebno ponekad priložiti kod reklamacije. Pa ak imaš to na kutiji čuvaj i to skupa sa računom.

AngryBird čet 3.3.2016 10:56
Adict kaže...

Radim U elipsu pa eto mozete me pitat sta hocete  . Vrijedi ti poderan racun zasto nebi vrijedio . Prepises negdje br racuna i taj br cuvas ako izgubis racun u elipsu ti mogu isprintati racun ponovo . Sa time da to nije praksa jer bi kupac trebao cuvati racun ali mislim da bi ti trebali izaci u susret . 

Pošto se kod tebe radilo o internet kupovini tu neznam sta se desava sta se tice racuna jer prodavaonica nije vezana za internet prodaju i to vodi drugi tim ljudi .

I to za dostavljača , to je dostavljač intimea ili overseasa a ne elipsa , Elipso ima svoju dostavu iskljucivo za dostavu bijele tehnike i vecih stvari . 

Online kupovina ide preko intimea . 

 Ok, za dostavljača nije ni važno, al ovo sa računom, malo neprofesionalno. Mogli su ga presavinut 4 puta i priložit zajedno uz pakovanje u pošiljci. Broj računa i datum se vide, ajde ok.

Dumbledore pet 8.7.2016 13:07
Adict kaže...

Radim U elipsu pa eto mozete me pitat sta hocete  .

 Ajd mi onda otkrij zašto se nikada nitko ne javalja na telefon u vašim dućanima (CC Split, Zagreb Savksa i Varaždin)?

 

Ja nisan dokučija...

Adict pet 8.7.2016 14:10
Dumbledore kaže...
Adict kaže...

Radim U elipsu pa eto mozete me pitat sta hocete  .

 Ajd mi onda otkrij zašto se nikada nitko ne javalja na telefon u vašim dućanima (CC Split, Zagreb Savksa i Varaždin)?

 

Ja nisan dokučija...

 :D evo vise neradim u elipsu dao otkaz pred tj dana idem put pod noge u inozemstvo :) ali odgovorit cu ti na pitanje , vjerovatno jer imaju posla i nestignu se javiti jer rade dvojica u smjeni na odjelu pa im je guzva ili jednostavno se nezele javiti ;) 

berzerker pet 23.12.2016 13:58

Prije 5 dana naručio paket u nadi da će doći na vijeme za božić, paketu ni traga ni glasa, na mail ne odgovaraju kao ni na pozive prema broju navedenom na web stranici/ dobivenom mailu. Prvo naručivanje od njih a vjerojatno i zadnje. Narudžbe sa mall.hr-a i sancta domenice prošli tjedan stigle idući dan kako sam naručio a na mail dobio i tracking number, Elipso podbacio

 

Bernard Huky Hux pon 16.7.2018 18:14

Kakvo je sad iskustvo sa online kupovinom?
Koliko se čeka da pošalju artikl?

Ja baš sad naručio Karcher usisavač i platio karticom.

EDIT: Bio i u njihovoj poslovnici u KC. Rečeno mi je da mi ga mogu naručiti iz VŽ i da ako ću imati sreće u roku od 5 dana bude u KC. (relacija oko 30km - 5 dana čekanja LOL)

NeznalicaLS ned 19.4.2020 12:39

Nedavno je bila akcija na Hisense TV. U petak navečer naručio, međutim bila je neka greška kod njih prilikom zaprimanja narudžbe. U ponedjeljak se čuo sa njihovom službom za korisnike, u utorak ponovno sastavili narudžbu te je taj petak (dakle u roku od tri dana) došao TV na kućnu adresu. 

 

Pohvale i preporuka.

fright_lined_room sri 13.5.2020 12:50

Buraz prije 3 dana naručio mobitel kod njih jer su imali neku akciju. Od tada do danas je dobio samo mail u kojem piše da će mu se netko javiti u "što kraćem roku" 

Tako da pretpostavljam da će i on čekati 3-4 tjedna da se udostoje to dostaviti. Apsolutno neprihvatljivo u današnje doba.

Marcek555 sri 20.5.2020 08:44
danijel00 kaže...

Jel se moze vratit proizvod kod njih ako nisi zadovoljan s onim sta si kupio? Ne preko interneta nego u ducanu. Kupio sam monitor tamo i pozalio. Boje su katastrofa

 Mislim da tu ne vrijedi pravilo od 14 dana posto nisi kupio na daljinu, al nista te ne kosta da ih pitas da vratis, ili da zamijenis za drugi uz nadoplatu i sl

danijel00 pet 22.5.2020 22:49
ukay1000 kaže...
A da ih postelas u meniju?

 Probao al nema puno pomoci. Jest nesto bolje nakon stelanja al uz malo guglanja vidim da mnogi imaju problema sa stelanjem slike na tom monitoru. Zajebao sam se jer sam ga na brzinu kupio kad je jedan od najjeftinijih 144hz monitora

sandokan111 sri 15.7.2020 17:47

Uzeo TV. Stigao za 2 dana preko webshopa. Jedino garancija nije bila ispunjena (stigla je al bez podataka), al to cu odnijeti u prodavaonicu da popune. Na mail odgovorili brzo (par sati nakon sto sam poslao).

Jedino sto im tracking ne radi. Dobije se kad se naruci nekakav tracking broj, al eto, i sad kad ga otvorim pise da se ne zna kad ce stici ali da su oni predali dostavnoj sluzbi, a tv vec kod mene :P

Crosale sri 30.11.2022 21:48

Pozdrav, ima netko iskustva oko povrata robe u Elipsu?

 

Kupio sam danas jedan kontroler (200+ kn) i trebao bi napraviti sutra povrat. Ali imam i valjani (nadam se) argument jer za navedeni kontroler na stranicama piše da je dovoljna bluetooth veza 2.1 ili više, a ja i imam adapter 4.0 što znači da bi trebalo šljakat. Na kutiji ne piše na koji bluetooth mogu povezati. Tek sam skužio kad sam povezivao na pc da mi ne pronalazi kontroler, pa sam otvorio upute i tek tamo piše da mora biti 5.0.. A ne mislim sigurno 100 kn još davati za adaper (da stvar bude bolja, Elipso ni nema u prodaji taj adapter, nego samo 4.0). Mislio sam čak prihvatiti zamjenu, međutim ništa mi se od ostalog ponuđenog ne sviđa. Znam da povrat vrijedi za online kupovinu, međutim ima netko iskustva da povrat prolazi s dobrim argumentom?

 

Pakiranje je u orginalnom stanju.

hudibitek sri 30.11.2022 22:00
Crosale kaže...

Pozdrav, ima netko iskustva oko povrata robe u Elipsu?

 

Kupio sam danas jedan kontroler (200+ kn) i trebao bi napraviti sutra povrat. Ali imam i valjani (nadam se) argument jer za navedeni kontroler na stranicama piše da je dovoljna bluetooth veza 2.1 ili više, a ja i imam adapter 4.0 što znači da bi trebalo šljakat. Na kutiji ne piše na koji bluetooth mogu povezati. Tek sam skužio kad sam povezivao na pc da mi ne pronalazi kontroler, pa sam otvorio upute i tek tamo piše da mora biti 5.0.. A ne mislim sigurno 100 kn još davati za adaper (da stvar bude bolja, Elipso ni nema u prodaji taj adapter, nego samo 4.0). Mislio sam čak prihvatiti zamjenu, međutim ništa mi se od ostalog ponuđenog ne sviđa. Znam da povrat vrijedi za online kupovinu, međutim ima netko iskustva da povrat prolazi s dobrim argumentom?

 

Pakiranje je u orginalnom stanju.

 Ja sam jednom drugi dan htio vratiti neki adapter za mem. karticu i to neotvoren, uz račun. Znači oriđiđi sve. Radili su mi probleme. Puko sam ko kokica. Znači htio sam vratiti taj - neotvoren - proizvod i kupiti drugi s praktički istom cijenom. S tim da sam im bio redovna mušterija i ostavio dosta love. Sretno. :)

Cryogenic sri 30.11.2022 22:02
Crosale kaže...

Pozdrav, ima netko iskustva oko povrata robe u Elipsu?

 

Kupio sam danas jedan kontroler (200+ kn) i trebao bi napraviti sutra povrat. Ali imam i valjani (nadam se) argument jer za navedeni kontroler na stranicama piše da je dovoljna bluetooth veza 2.1 ili više, a ja i imam adapter 4.0 što znači da bi trebalo šljakat. Na kutiji ne piše na koji bluetooth mogu povezati. Tek sam skužio kad sam povezivao na pc da mi ne pronalazi kontroler, pa sam otvorio upute i tek tamo piše da mora biti 5.0.. A ne mislim sigurno 100 kn još davati za adaper (da stvar bude bolja, Elipso ni nema u prodaji taj adapter, nego samo 4.0). Mislio sam čak prihvatiti zamjenu, međutim ništa mi se od ostalog ponuđenog ne sviđa. Znam da povrat vrijedi za online kupovinu, međutim ima netko iskustva da povrat prolazi s dobrim argumentom?

 

Pakiranje je u orginalnom stanju.

 Meni vratili 20 000 kn prošle godine za Samsung 75" tv nakon dvije godine korištenja, snjima uvijek pozitivna iskustva, sretno.

EvenSteven84 sri 7.12.2022 18:17

U tjednu uoci Black Fridaya (tocnije 22.11.) sam iz Elipsa narucio televizor i pisalo je da je neobvezujuca procjena dostave 25.11., no stigla je tek danas. Dostava je bila izvrsena preko dostavljacke sluzbe IN TIME i tijekom ova dva tjedna sto sam cekao dostavu, nekoliko puta sam telefonski kontaktirao Elipso i par puta IN TIME, no nisu mi se javili nijednom.

 

Na naknadni upit mailom Elipsu (poslao prosli tjedan) je li sve u redu s dostavom, odgovorili su mi samo da je rok dostave 30 dana i da ne znaju gdje je paket. Razlog zasto sam ih uopce kontaktirao je sto na pracenju dostave nije bilo nikakvog knjiženja gdje se predmet trenutno nalazi i nije bilo nikakve komunikacije kad bi se dostava trebala obaviti (sto mi je dosta bitno s obzirom da cesto moram isplanirati preuzimanje barem jedan dan unaprijed jer radim i nisam doma).

 

Poziv da ce se dostava izvrsiti danas sam dobio tek danas u 13h, a sama dostava se dogodila u 17h, sto me stavilo u malo nezgodnu poziciju, no uspio sam se snaci.

 

Razumijem da je sigurno bila guzva tijekom ova dva tjedna zbog BF, ali ovoliko kasnjenje, nedostatak informacija i odbijanje komunikacije nisam ocekivao.

mesomeone pon 12.12.2022 21:57

Nikome nebih preporucio kupovinu na Elipso webshopu isključivo iz razloga sto nemaju korisnicku podrsku. Gurati rjesavanje prigovora na mail ili cak pismeno putem poste, umjesto telefonski ili putem chata je dno dna. Ima toliko trgovina koje imaju mozda malo vece cijene, ali nema tog novca koji bi platio zivce izgubljene kada su mi 29.11. umjesto Philips OLED televizora isprucili LG led tv. Milijun neodgovorenih poziva i nekoliko poslanih mailova. Danima bez odgovora. Televizor placen karticom. U odgovoru na mail koji mi je stigao u subotu mole da ostavim sve kako sam i primio dok oni provjeravaju sa skladistem i webshopom. Ne trebam spominjati da sam  naglasio da tv nisam primio jer sam, vidjevsi da se radi o LG brendu na kutiji, dostavu odbio. Racun uz tv je bio tocan, dakle racun od Philips televizora. Na jedan od stotinu poziva se javila cura koja je rekla da moju reklamaciju rjesava kolegica koja trenutno nije u uredu, ali ona ce joj reci da mi se hitno javi. Naravno da se nije javila. 

 

Dakle, televizor placen i narucen 18.11. ja jos uvijek nisam dobio, a proslo je skoro mjesec dana. Samo sam htio da mi objasne kako ce problem rijesiti i sve bi bilo ok. Cekao bi koliko god treba, greske se dogode svakome. Ali ovakav odnos prema kupcu je katastrofa. Ovako su samo napravili jos veci problem. Dno dna. Na svaki forum cu ispricati svoje iskustvo. Gdje god uspijem ih izblatit, izblatit cu ih jer ovo je nevidjen bezobrazluk. Rec mušteriji "eto kod nas služba tako radi" je dno dna. Nakon svega.