IT trgovine

Big Bang (ex Sancta Domenica) - Iskustva

mrsmith pet 25.4.2025 08:44
Boris grozni kaže...
robogo kaže...
Zanima me ima li smisla ovu shemu "dostupno na skladištu" pa ipak "čekamo dobavljača" prijaviti kao zavaravajuću prodaju.

 Na koju foru mislis da je moguce trenutno stanje u realnom vremenu updejtati na nekom web shopu? aj razmisli malo

?? itekako je moguće, i to vrlo jednostavno

Dag pet 25.4.2025 09:18
Boris grozni kaže...
robogo kaže...
Zanima me ima li smisla ovu shemu "dostupno na skladištu" pa ipak "čekamo dobavljača" prijaviti kao zavaravajuću prodaju.

 Na koju foru mislis da je moguce trenutno stanje u realnom vremenu updejtati na nekom web shopu? aj razmisli malo

 

na neku foru npr. harvey norman, pevex, bauhaus... mogu

robogo pet 25.4.2025 09:47

Ne vjerujem da se išta update-a. Stave stanje "2-3 kom na skladištu" iako znaju da proizvod nemaju, kako bi kupca navukli na kupovinu (jer eto još ovi imaju još 2-3 dok kod drugih nema). Kupac naruči proizvod, očekujući dostavu u nekom normalnom roku, kojeg neće biti, jer proizvod treba naručiti od dobavljača. A na upit "pa kako, pisalo 2-3" sigurno dođe odgovor "rasprodalo se dok vaša narudžba nije zabilježena".

Prošao sam tako s Protisom pa sam disk umjesto 3 dana čekao 12 dana. Ne kažem da je praksa takva kakvom sam ju opisao, ali možda nije ni daleko od toga, tko zna.

cole81A pet 25.4.2025 13:10

Evo mogu reći i pozitvno iskustvo sa BIGBANGa , uplatio TV prije 7 dana , i to od 70" tako da je nestandardna dostava, ujutro me nazvao dostavljač i rekao da dolazi sa sat vremena te uredno dostavio uređaj. Obzirom da je između bio Uskrs ovo je stvarno OK. Nakon niza negativnih komentara mislio sa da ću čekati 2 mjeseca :)

millennial pet 25.4.2025 17:06

kupio starcima TV nedavno, cijena najbolja u cijeloj državi. kako mi je trgovina 50m od kuće odabrao preuzimanje u trgovini. za 2 dana stigla poruka da je TV spreman za preuzimanje. u trgovini ga odmah testirali. sve prošlo bez problema i za svaku pohvalu.

BOGDO ned 27.4.2025 06:45

Daj ti meni molim te reci, što točno oni imaju otvarati taj tv u poslovnici? Koji je povod toga? Boje se povrata? Ne kužim... iskreno, nebi dozvolio da mi neko otvara bilo kaj i kasnije ostavlja svoje masne prste po ekranu...

vrinho ned 27.4.2025 11:37

I Emmezetta. Otvarali pred menom, bili vrlo oprezni. Mislim da je to ok prvenstveno da ne dođeš doma pa se neugodno iznenadiš kad ti tv neće upaliti i onda se zajebavaš s vraćanjem. Oni druge strane i sebe osiguraju.

Novice ned 27.4.2025 14:57
BOGDO kaže...

Daj ti meni molim te reci, što točno oni imaju otvarati taj tv u poslovnici? Koji je povod toga? Boje se povrata? Ne kužim... iskreno, nebi dozvolio da mi neko otvara bilo kaj i kasnije ostavlja svoje masne prste po ekranu...

To je da se ne desi da kupac ne dobije oštećeni ili pokvareni tv i da ga ne mora nositi nazad, a i da, kupcima prilikom instalacije doma se ne ošteti pa da tvrde dobili smo takav.

Win win.

Novice čet 1.5.2025 14:55
Command Prompt kaže...

Zato se TV ne kupuje u Big Sranju koji pravi probleme kod reklamacije...nego u Bazzaru koji bez pitanja pošalje novi TV.

Ovo je super, nisam znao da postoji takva trgovina, koja šalje novi tv automatski odnosno bez provjere.

SharkZ pet 2.5.2025 08:29

Svaka trgovina prosljedjuje narudzbe dobavljacima, tako da ne znam sta je pisac htio reci.

Ono u cemu se bazzar razlikuje je to sto je slican amazonu, odnosno, bazzar je platforma preko koje druge trgovine prodaju.

Jasno pise pored svakog predmeta tko je seller, to moze biti bas bazzar, a moze i netko deseti.

Ali sad vec spamamo i to sve nema veze s ovom temom.

Novice pet 2.5.2025 20:32
SharkZ kaže...

Svaka trgovina prosljedjuje narudzbe dobavljacima, tako da ne znam sta je pisac htio reci.

Ono u cemu se bazzar razlikuje je to sto je slican amazonu, odnosno, bazzar je platforma preko koje druge trgovine prodaju.

Jasno pise pored svakog predmeta tko je seller, to moze biti bas bazzar, a moze i netko deseti.

Ali sad vec spamamo i to sve nema veze s ovom temom.

Znači oni kao i amazon imaju svoju službenu trgovinu kao seller ili su samo posrednik? S obzirom da amazon ima oboje.

STINGer pon 12.5.2025 22:26

Evo i moje price zvane "al sam glup u pm"

27.04. rikne stari tv, narucim C4 od 55. U SM je bio jeftiniji 70 eura, ali kod ovih je isao "poklon" soundbar pa se odlucih na ovu opciju iako sam odavno cuo da su otisli u neku stvar i da nemaju veze sa onom prijasnjom brzom uslugom.

Greska prva, vidio sam pored tv-a da pise "isporuka za 10 dana", koliko vidim po ranijim komentarima, mislio sam da se odnosi na isporuku meni, ne njima od dobavljaca 🤣

Ok, cekam, nema druge. Zayeb je sto je dok su cekali da stigne nova posiljka, nestalo soundbarova za "poklon". Zovem prosli cetvrtak, jer je tu taman taj 10i radni dan, kaze lik da im malo kasni, cim stigne, poslati ce.
U subotu ujutro bacim pogled na svoj account, vidim da se ono uz narudzbu "reserved" promjenilo u "dokument snimljen" sto mi pise i ispod svih ostalih narudzbi, sto valjda znaci da je stiglo i da se treba poslati

Zovem, pitam, kaze zenska, da, to je jucer doslo i poslati ce se u ponedjeljak. Mislim u sebi, ako je doslo jucer valjda se moglo i poslati jucer, al ok, nema veze, ponedjeljak it is.

Dosao ponedjeljak, ne primam nikakav mail, sumnjivo mi jer mail se generalno dobija ili od prodavaca ili od dostavljaca cim se napravi zahtjev za prikup.
Rekoh, pricekat cu do 17h

Proslo 17h, zovem, pitam, ponavlja ono sto i ona od subote... Pitam, zar ne trebam dobiti mail kad vi to posaljete? Ne.
Wtf, kako ne, mozgam, pitam da li dobijam tracking? Ne. Kako ne? Pitam koji je distributer, kaze neki nikadcuo Milnesto, valjda Milsped. Pitam, pa kako znam kad cu dobit? Veli, doci ce vam valjda ovaj tjedan, zvat ce vas oni 🤣

Vidjeh da tu nema smisla nista pitati vise, zahvalim se

Citam sad "uvijete kupnje" pdf koji se dobije pri narudzbi, pise i da se dobije mail kada posalju i da se dobije od dostavljaca obavijest za pracenje

E sad, kakvi ljudi im rade u korsnickoj kad mogu davati takav info? 🤣

I kako da ja znam ne samo di je i kad bi posiljka mogla doci pa da se malo organiziram, vec kako da uopce znam da li je poslano? Ono, sumnjam da ima koristi zvati ove iz korisnicke. Ako je narudzba na webu zatvorena, zasto nisam dobio mail da je poslano. Ako nije poslano, zasto je zatvorena narudzba? Ako je poslano, zasto nije prikupljeno odn zasto nema obavijesti od dostavljaca?

Mislim, narucim nesto iz Kine sa Aliexpressaa vrijedno par eura pa dobijem obavijest kad krene, kad dodje tu i kad mi intereuropa krene u dostavu.

Ne znam kad ce ovo doci i da li ce uopce doci, ali znam jednu stvar, vise NIKAD kod ovih, iako sam im dok su bili Sancta ostavio gomilu para i uvijek ih preporucivao.

Novice pon 12.5.2025 23:48
STINGer kaže...
Evo i moje price zvane "al sam glup u pm"

27.04. rikne stari tv, narucim C4 od 55. U SM je bio jeftiniji 70 eura, ali kod ovih je isao "poklon" soundbar pa se odlucih na ovu opciju iako sam odavno cuo da su otisli u neku stvar i da nemaju veze sa onom prijasnjom brzom uslugom.

Greska prva, vidio sam pored tv-a da pise "isporuka za 10 dana", koliko vidim po ranijim komentarima, mislio sam da se odnosi na isporuku meni, ne njima od dobavljaca 🤣

Ok, cekam, nema druge. Zayeb je sto je dok su cekali da stigne nova posiljka, nestalo soundbarova za "poklon". Zovem prosli cetvrtak, jer je tu taman taj 10i radni dan, kaze lik da im malo kasni, cim stigne, poslati ce.
U subotu ujutro bacim pogled na svoj account, vidim da se ono uz narudzbu "reserved" promjenilo u "dokument snimljen" sto mi pise i ispod svih ostalih narudzbi, sto valjda znaci da je stiglo i da se treba poslati

Zovem, pitam, kaze zenska, da, to je jucer doslo i poslati ce se u ponedjeljak. Mislim u sebi, ako je doslo jucer valjda se moglo i poslati jucer, al ok, nema veze, ponedjeljak it is.

Dosao ponedjeljak, ne primam nikakav mail, sumnjivo mi jer mail se generalno dobija ili od prodavaca ili od dostavljaca cim se napravi zahtjev za prikup.
Rekoh, pricekat cu do 17h

Proslo 17h, zovem, pitam, ponavlja ono sto i ona od subote... Pitam, zar ne trebam dobiti mail kad vi to posaljete? Ne.
Wtf, kako ne, mozgam, pitam da li dobijam tracking? Ne. Kako ne? Pitam koji je distributer, kaze neki nikadcuo Milnesto, valjda Milsped. Pitam, pa kako znam kad cu dobit? Veli, doci ce vam valjda ovaj tjedan, zvat ce vas oni 🤣

Vidjeh da tu nema smisla nista pitati vise, zahvalim se

Citam sad "uvijete kupnje" pdf koji se dobije pri narudzbi, pise i da se dobije mail kada posalju i da se dobije od dostavljaca obavijest za pracenje

E sad, kakvi ljudi im rade u korsnickoj kad mogu davati takav info? 🤣

I kako da ja znam ne samo di je i kad bi posiljka mogla doci pa da se malo organiziram, vec kako da uopce znam da li je poslano? Ono, sumnjam da ima koristi zvati ove iz korisnicke. Ako je narudzba na webu zatvorena, zasto nisam dobio mail da je poslano. Ako nije poslano, zasto je zatvorena narudzba? Ako je poslano, zasto nije prikupljeno odn zasto nema obavijesti od dostavljaca?

Mislim, narucim nesto iz Kine sa Aliexpressaa vrijedno par eura pa dobijem obavijest kad krene, kad dodje tu i kad mi intereuropa krene u dostavu.

Ne znam kad ce ovo doci i da li ce uopce doci, ali znam jednu stvar, vise NIKAD kod ovih, iako sam im dok su bili Sancta ostavio gomilu para i uvijek ih preporucivao.

Dostavne službe očito ne rade vikendom. Zatvorena narudžba pretpostavljam da znači da je pripremljeno za dostavnu službu ali još dostavna služba nije preuzela (kad se radi prijevoznica).

ihush uto 13.5.2025 06:39
STINGer kaže...
..

Ne znam kad ce ovo doci i da li ce uopce doci, ali znam jednu stvar, vise NIKAD kod ovih, ...

- beskorisno, jer nije problem u trgovini nego distribucija-dostava, domaće ne globalne kao aliex. .. domaće kasne barem +1 dan, često i više s počenim unosom zaprimanja kako bi si osigurali dan lufta, a sve zbog nestašice djelatnika + mjesec unazad zbog dva produljena vikenda koji se spajaju u mini godišnje (prati promet autocestom i jasno ti je kad ..).

- kao što je i sam smisao trackinga postao besmislen, tj to da možeš dan unaprijed planirati preuzimanje-dostavu, no kašnjenjem-odgodom samog zaprimanja i to je problem jer poruka stiže taj dan ujutro, pa samo iskustveno nagađaš da će to biti iduće jutro ali ne mora iz raznoraznih razloga kao mini-godišnji ili subota kao polu-radni dan.. osim božično-novogodišnjih gužvi, pogodio si vjerojatno najgori period-tjedan za narudžbu i time poduplao-triplao prosječno vrijeme dostave.

 

-istina, ima i krivice trgovine, jer oni su partner, oni ugovaraju, oni mogu pritisnuti, vratiti smisao trackingu.. kupac ne može jer u ovakvim primjerima ne bira dostavnu službu i može samo njurgati za kašnjenje kad je već (pre)kasno, .. to može i mora trgovac, a za to bi trebalo kao kupac pritisnuti trgovine žalbama-prijavama.. no opet, smisao.. tj jedini smisao bi bio da se vrati smisao trackinga pri čemu ja čak ne tražim bržu dostavu, dan manje, nego da tracking ima smisla, svrha... da se zna kad roba putuje i kad će stići, ne da stiže postmortem odnosno u takvoj riječi post ima skoro točno značenje :) .. (ne iz riječi pošta).

 

-nema ljudi, ne mogu filipinci, .. do prije godinu nije bilo takvog problema, no dostavne službe su sad dovoljno jake, tj sami radnici-vozači, pa se tako i ponašaju.. očeš-nećeš... dok neko riješenje kao pritužbe ne pomažu, jer .. nema ni inspektorata koji bi ih recimo maltretirao, nema ljudi.. uzaludno je tad imati nešto 'papirnato' pa i tracking-soft i sustav koji je ekšli ok i ima smisao-svrhu, svugdje-globalno osim kod nas koji smo uvjek neki izuzetak :)

STINGer uto 13.5.2025 07:29

Nemam pojma sto vise da mislim. Ono, cista logika nalaze da ako je narudzba zatvorena u petak popodne, nakon sto im je konacno stigao soundbar, jasno da u subotu nije moglo biti poslano, ali da jucer cijeli dan nije poslano mi je totalni upitnik.
Jos veci upitnik mi je korisnicka koja kaze da NE dobijem mail obavijesti o slanju i da NE dobijem obavijest od dostavljaca 🤣

hudibitek uto 13.5.2025 09:08
STINGer kaže...
Nemam pojma sto vise da mislim. Ono, cista logika nalaze da ako je narudzba zatvorena u petak popodne, nakon sto im je konacno stigao soundbar, jasno da u subotu nije moglo biti poslano, ali da jucer cijeli dan nije poslano mi je totalni upitnik.
Jos veci upitnik mi je korisnicka koja kaze da NE dobijem mail obavijesti o slanju i da NE dobijem obavijest od dostavljaca 🤣

 Uzmi da ti od datuma naručivanja treba barem 3 tjedna do dostave. Neće biti nikakvih mailova, promjena statusa na onom linku ili slično. Samo će te jedan dan nazvati dostavljač i reći da su za 5 minuta kod tebe. Tak to ide kod njih.

Btw, mene je prvo zvao dostavljač i rekao da su greškom dostavili paket u Arenu (netko treći) i jel bi ja to mogao sam pokupiti  Kad sam rekao da se radi od 55" tv-u rekao je da će mi oni to pokupiti i dovesti. Cirkus.

UncleJimbo uto 13.5.2025 09:25
hudibitek kaže...
 Neće biti nikakvih mailova, promjena statusa na onom linku ili slično. Samo će te jedan dan nazvati dostavljač i reći da su za 5 minuta kod tebe. Tak to ide kod njih.

 

 

Iskreno nisam siguran kome bi tako nešto u današnje vrijeme bilo prihvatljivo, mišljenja sam da bi trgovina koja je uzela novac trebala biti profesionalna od početka do kraja odnosa a to znači kupca na vrijeme obavijestiti o isporuci posebice kada se radi o kabastim teretima. 

 

 

Smatram da trgovine koje imaju takav način rada naprosto trebaju biti kaženjene od strane kupaca u vidu ne ponavljanja kupnje kod istih i širenju informacija o načinu njihova rada kao što i mi to radimo na ovom forumu.

 

SimeKZ uto 13.5.2025 09:30
STINGer kaže...
Nemam pojma sto vise da mislim. Ono, cista logika nalaze da ako je narudzba zatvorena u petak popodne, nakon sto im je konacno stigao soundbar, jasno da u subotu nije moglo biti poslano, ali da jucer cijeli dan nije poslano mi je totalni upitnik.
Jos veci upitnik mi je korisnicka koja kaze da NE dobijem mail obavijesti o slanju i da NE dobijem obavijest od dostavljaca 🤣

Oni mozda jesu napravili narudzbu i cak su otvorili pripremu dostave prema dostavljacu. Ali robe nema, to je ono kaj sam ja dozivio kad sam narucio svoj soundbar. Ravno mjesec i nekaj sitno sam cekao. Dok nisam popizdio i svaki dan ih bombardirao mailovima i pozivima. 

 

Na kraju su nekaj nakenjali da je soundbar bio poslan, ali na krivu adresu... Naravno, na dan kad je soundbar dosao ni email ni poziva. Da mi prijatelj ne radi u GLSu, vjerovatno bi cekao jos dan.

STINGer uto 13.5.2025 11:34

Evo, zvao opet, kaze cura da je to poslano i da je dostavna preuzela.

Pitam zasto nisam dobio obavijest, kaze da mi je poslan mail. Velim da nije, da pogledam junk mail, velim nema, neka mi posalje ponovo, i naravno, za minut je stigao mail s racunom od 9.5. dostava Milsped.

Pitam za tracking, veli da oni nemaju tracking 🤦🏻‍♂️, kao, isporuka treba bit 2-5 dana pa da ce me zvati 🤦🏻‍♂️

Nista, cekam....

ihush uto 13.5.2025 19:00

-suprotan primjer, sinoć kasno sam naručio printer tinte.. računajući da možda stigne krajem tjedna, tek planiram kupiti printer .. isporučeno danas, jutro prije podne.., jedino je brže za dostavu pizze :))

MasterG uto 13.5.2025 19:23

evo meni danas došao C4 i soundbar...naručen 17.04!

znao sam da ću čekati, ali ni mu ni be.

da nisam zvao pojma nebih znao da li će doći ili ne.

a da ne pričam o tome da kao moj broj nije bio dobar odnosno njihov server nije prepoznavao moj broj...pa nisu ni "pustili" dostavui.

pa reko kaj me niste onda kontaktirali i BTW zovete me upravo na taj broj???

 

uglavnom, jest da sam prošao jeftinije i TV  je super...ali brate mili

STINGer jučer 00:25

Izgleda da je sve sto ide na gabaritnu dostavu, narocito ako se zalomi da toga nema na skladistu, osudjeno na slom zivaca.
Da taj Milsped, u 2025 nema tracking, ono jbte, nisu valjda toliko jeftiniji od nekih drugih da su bas njih morali izabrati 🤦🏻‍♂️