IT trgovine

Big Bang (ex Sancta Domenica) - Iskustva

hudibitek sri 23.4.2025 18:50
Boris grozni kaže...
hudibitek kaže...

Ovo je stvarno sprdnja samo takva:

"Poštovani,

hvala Vam na upitu.
Artikl koji ste naručili (op. a. prije tjedan dana) TV 55" LG OLED 55C4 ima rok isporuke do 10 radnih dana od dobavljača, na naše skladište. Nakon dolaska artikla na stanje, narudžba se obrađuje i predaje dostavnoj službi te ćete biti o istomu obaviješteni.
Srdačan pozdrav,
Big Bang"

 

Znači na web stranici piše: "Isporuka u roku do 10 radnih dana". Al ne vama - njima. Hahahhaa. Ak taj TV ne dođe u roku 5 dana neće oni moje pare više nikad vidjeti. 

 A cuj to ti je danas pod normalno i vecina trgovina tako radi, pa tko bi sve to imao na stanju, malo i ti pretjerujes! Evo ja sam narucio monitor i rekli su 10-tak dana! Jedan sam cekao preko mjesec jer sam narucio pred bozicne praznike kad se roba vise ne narucuje zbog invertura i sl pa sam otkazao, nisu mi nista rekli! Treba biti realan!

 Tebi "Isporuka u roku do 10 radnih dana" ništa ne znači? Ak netko treba biti realan to su oni. Pa nek napišu isporuka u roku do 30 dana i sve 5. Muljaju i ti ih još opravdavaš.... Ne treba mi TV i tak mi je svejedno, al rade magarce od kupaca.

siljo90 sri 23.4.2025 19:10

Ne mogu vjerovat da je opravdanje "cekaj, sta ti je to 10 dana".

Pa brze mi dode paket iz Kine nego TV iz Zagreba koji je 70ak km udaljen. Sve sto trebaju napraviti je napisati da se roba narucuje od dobavljaca i ceka X dana a ne tek poslije placanja javiti da ce isporuka biti tko zna kad. To je supacki i ne postoji opravdanje za to.

Budi i ti realan.

hahhaajaads sri 23.4.2025 19:31
Boris grozni kaže...
Opet su me zavaljali i u drugoj poslovnici, tv narucen online, pokupljen u poslovnici. Govorim prodavacu da zelim "web ugovor" da mogu tv vratiti ako nesto ne stima u 14 dana. Veli on nema pojma o tome da on to nemoze napraviti pa tko je tu lud? Pokazem mu ovo i još mu velim da su mi u drugoj poslovnici rekli da prilikom preuzimanja velim koji racun da zelim. Nek se napuse kurca

Pa ako si ga narucio online onda si siguran, 14 dana zakonski mozes vratit TV bez ikakvog razloga i sa punim povratom novca (ako ga budes vracao, posnimi svaki dio TVa da nebi oni nesta slucajno ostetili i krivili tebe).

Inace, zadnji put sam od njih uzeo skrinju i to skupu i nikad vise, 2mj. borbe da ju uopce dostave a kao "na stanju".

Boris grozni sri 23.4.2025 19:41
hahhaajaads kaže...
Boris grozni kaže...
Opet su me zavaljali i u drugoj poslovnici, tv narucen online, pokupljen u poslovnici. Govorim prodavacu da zelim "web ugovor" da mogu tv vratiti ako nesto ne stima u 14 dana. Veli on nema pojma o tome da on to nemoze napraviti pa tko je tu lud? Pokazem mu ovo i još mu velim da su mi u drugoj poslovnici rekli da prilikom preuzimanja velim koji racun da zelim. Nek se napuse kurca

Pa ako si ga narucio online onda si siguran, 14 dana zakonski mozes vratit TV bez ikakvog razloga i sa punim povratom novca (ako ga budes vracao, posnimi svaki dio TVa da nebi oni nesta slucajno ostetili i krivili tebe).

Inace, zadnji put sam od njih uzeo skrinju i to skupu i nikad vise, 2mj. borbe da ju uopce dostave a kao "na stanju".

 Pa nemozes, kod njih to ne vrijedi samo ako kupis online i tako platis!

Novice sri 23.4.2025 19:45
Boris grozni kaže...
hahhaajaads kaže...
Boris grozni kaže...
Opet su me zavaljali i u drugoj poslovnici, tv narucen online, pokupljen u poslovnici. Govorim prodavacu da zelim "web ugovor" da mogu tv vratiti ako nesto ne stima u 14 dana. Veli on nema pojma o tome da on to nemoze napraviti pa tko je tu lud? Pokazem mu ovo i još mu velim da su mi u drugoj poslovnici rekli da prilikom preuzimanja velim koji racun da zelim. Nek se napuse kurca

Pa ako si ga narucio online onda si siguran, 14 dana zakonski mozes vratit TV bez ikakvog razloga i sa punim povratom novca (ako ga budes vracao, posnimi svaki dio TVa da nebi oni nesta slucajno ostetili i krivili tebe).

Inace, zadnji put sam od njih uzeo skrinju i to skupu i nikad vise, 2mj. borbe da ju uopce dostave a kao "na stanju".

 Pa nemozes, kod njih to ne vrijedi samo ako kupis online i tako platis!

Ne samo kod njih, bilo gdje u Hr.

Novice sri 23.4.2025 20:14
Boris grozni kaže...

To nije istina, u hrpu trgovina mozes naruciti prek weba i platiti i preuzeti u trgovini i priznaju ti pravo povrata od 14 dana!

Svugdje možeš platiti preko weba preuzeti u poslovnici i imaš pravo na 14 dana povrata, to nema veze sa pojedinačnom trgovinom nego zakonom.

Novice sri 23.4.2025 20:19
Boris grozni kaže...

Aj procitaj ponovno

A ok, ti misliš ako je preuzimanje i plaćanje u poslovnici pa da ti daju mogućnost povrata 14 radnih dana. To je onda stvar dobre volje ali mislim da to nije pravilo kod bilo koje trgovine ili?

Boris grozni sri 23.4.2025 20:22
Novice kaže...
Boris grozni kaže...

Aj procitaj ponovno

A ok, ti misliš ako je preuzimanje i plaćanje u poslovnici pa da ti daju mogućnost povrata 14 radnih dana. To je onda stvar dobre volje ali mislim da to nije pravilo kod bilo koje trgovine ili?

  ionako si preko weba narucio nesto sto nisi vidio, dali je sam čin placanja uopce bitan u ovoj prici da ti netko radi toga ne priznaje pravo povrata, mislim da bi ovo trebalo uvesti pod normalno bez obzira ako si robu preuzeo u trgovini, ali eto tko sam ja da pisem ili tumacim zakone, mislim da je to samo nedoreceno pa si odredeni trgovci uzimaju pod gotovo

Novice sri 23.4.2025 20:24
Boris grozni kaže...
Novice kaže...
Boris grozni kaže...

Aj procitaj ponovno

A ok, ti misliš ako je preuzimanje i plaćanje u poslovnici pa da ti daju mogućnost povrata 14 radnih dana. To je onda stvar dobre volje ali mislim da to nije pravilo kod bilo koje trgovine ili?

 Mislim da to nema veze s dobrom voljom, ionako si preko weba narucio nesto sto nisi vidio, dali je sam čin placanja uopce bitan u ovoj prici da ti netko radi toga ne priznaje pravo povrata, mislim da bi ovo trebalo uvesti pod normalno bez obzira ako si robu preuzeo u trgovini, ali eto tko sam ja da pisem zakone

Je je. dobrom voljom je pojedinih trgovina, 14 dana imaš pravo ako si sklopio ugovor na daljinu a sklapanjem ugovora se smatra kupovina odnosno račun.

hahhaajaads sri 23.4.2025 20:40

GrokAI izvukao iz zakona...

 

1.  "Neki trgovci tvrde da narudžba s preuzimanjem i plaćanjem u trgovini nije klasična kupnja na daljinu, već "rezervacija" ili kupnja u poslovnici, čime pokušavaju isključiti pravo na povrat u roku od 14 dana. Ovo tumačenje nije uvijek u skladu s praksom zaštite potrošača u EU."

 

2. "Prema stajalištu Europske unije i hrvatskih tijela za zaštitu potrošača, ako je narudžba obavljena putem interneta, ugovor se smatra sklopljenim na daljinu, bez obzira na način plaćanja ili preuzimanja. Stoga biste trebali imati pravo na povrat u roku od 14 dana, osim ako trgovac nije jasno naveo specifične uvjete koji ograničavaju ovo pravo (npr. ako je proizvod izuzet iz prava na povrat)."

 

 

Znaci bez obzira sto si ti odlucio platiti u trgovini, napravio si narudzbu preko interneta sa kojom imas pravo na takozvani raskid ugovora i vratit proizvod u roku od 14 dana.

Novice sri 23.4.2025 20:45
hahhaajaads kaže...

GrokAI izvukao iz zakona...

 

1.  "Neki trgovci tvrde da narudžba s preuzimanjem i plaćanjem u trgovini nije klasična kupnja na daljinu, već "rezervacija" ili kupnja u poslovnici, čime pokušavaju isključiti pravo na povrat u roku od 14 dana. Ovo tumačenje nije uvijek u skladu s praksom zaštite potrošača u EU."

 

2. "Prema stajalištu Europske unije i hrvatskih tijela za zaštitu potrošača, ako je narudžba obavljena putem interneta, ugovor se smatra sklopljenim na daljinu, bez obzira na način plaćanja ili preuzimanja. Stoga biste trebali imati pravo na povrat u roku od 14 dana, osim ako trgovac nije jasno naveo specifične uvjete koji ograničavaju ovo pravo (npr. ako je proizvod izuzet iz prava na povrat)."

 

 

Znaci bez obzira sto si ti odlucio platiti u trgovini, napravio si narudzbu preko interneta sa kojom imas pravo na takozvani raskid ugovora i vratit proizvod u roku od 14 dana.

Znači ugovor je sklopljen na daljinu ako se samo izvrši narudžba odnosno rezervacija? I ja imam pravo preuzeti proizvod jer je ugovor sklopljen? Ili su to dva različita ugovora, rezervcija i kupnja?

Boris grozni sri 23.4.2025 20:48
Novice kaže...
hahhaajaads kaže...

GrokAI izvukao iz zakona...

 

1.  "Neki trgovci tvrde da narudžba s preuzimanjem i plaćanjem u trgovini nije klasična kupnja na daljinu, već "rezervacija" ili kupnja u poslovnici, čime pokušavaju isključiti pravo na povrat u roku od 14 dana. Ovo tumačenje nije uvijek u skladu s praksom zaštite potrošača u EU."

 

2. "Prema stajalištu Europske unije i hrvatskih tijela za zaštitu potrošača, ako je narudžba obavljena putem interneta, ugovor se smatra sklopljenim na daljinu, bez obzira na način plaćanja ili preuzimanja. Stoga biste trebali imati pravo na povrat u roku od 14 dana, osim ako trgovac nije jasno naveo specifične uvjete koji ograničavaju ovo pravo (npr. ako je proizvod izuzet iz prava na povrat)."

 

 

Znaci bez obzira sto si ti odlucio platiti u trgovini, napravio si narudzbu preko interneta sa kojom imas pravo na takozvani raskid ugovora i vratit proizvod u roku od 14 dana.

Znači ugovor je sklopljen na daljinu ako se samo izvrši narudžba odnosno rezervacija? I ja imam pravo preuzeti proizvod jer je ugovor sklopljen? Ili su to dva različita ugovora, rezervcija i kupnja?

 Oni to tretiraju kao razlicito i nemas pravo na povrat, samo ako je placeno onlineOni nemaju narudbu vec to tretiraju kao rezervaciju, no kao sto sam gore stavio sliku na njihovo obrazlozenje rade totalno od onoga sto piše u opisu poslovanja!

Novice sri 23.4.2025 20:51
Boris grozni kaže...
Novice kaže...
hahhaajaads kaže...

GrokAI izvukao iz zakona...

 

1.  "Neki trgovci tvrde da narudžba s preuzimanjem i plaćanjem u trgovini nije klasična kupnja na daljinu, već "rezervacija" ili kupnja u poslovnici, čime pokušavaju isključiti pravo na povrat u roku od 14 dana. Ovo tumačenje nije uvijek u skladu s praksom zaštite potrošača u EU."

 

2. "Prema stajalištu Europske unije i hrvatskih tijela za zaštitu potrošača, ako je narudžba obavljena putem interneta, ugovor se smatra sklopljenim na daljinu, bez obzira na način plaćanja ili preuzimanja. Stoga biste trebali imati pravo na povrat u roku od 14 dana, osim ako trgovac nije jasno naveo specifične uvjete koji ograničavaju ovo pravo (npr. ako je proizvod izuzet iz prava na povrat)."

 

 

Znaci bez obzira sto si ti odlucio platiti u trgovini, napravio si narudzbu preko interneta sa kojom imas pravo na takozvani raskid ugovora i vratit proizvod u roku od 14 dana.

Znači ugovor je sklopljen na daljinu ako se samo izvrši narudžba odnosno rezervacija? I ja imam pravo preuzeti proizvod jer je ugovor sklopljen? Ili su to dva različita ugovora, rezervcija i kupnja?

 Oni to tretiraju kao razlicito i nemas pravo na povrat, samo ako je placeno onlineOni nemaju narudbu vec to tretiraju kao rezervaciju, no kao sto sam gore stavio sliku na njihovo obrazlozenje rade totalno od onoga sto piše u opisu poslovanja!

Ajmo reći da je to istoznačnica, mogu li ja po ugovoru rezervacije/narudžbe preuzeti robu za koju nije izdan račun? Ili se to tretira kao dva ugovora, ako se tretira kao dva različita ugovora, na koji se odnosi pravo na raskid tj povrat od 14 dana? Na oba dva ili?

hahhaajaads sri 23.4.2025 20:57
Novice kaže...
hahhaajaads kaže...

GrokAI izvukao iz zakona...

 

1.  "Neki trgovci tvrde da narudžba s preuzimanjem i plaćanjem u trgovini nije klasična kupnja na daljinu, već "rezervacija" ili kupnja u poslovnici, čime pokušavaju isključiti pravo na povrat u roku od 14 dana. Ovo tumačenje nije uvijek u skladu s praksom zaštite potrošača u EU."

 

2. "Prema stajalištu Europske unije i hrvatskih tijela za zaštitu potrošača, ako je narudžba obavljena putem interneta, ugovor se smatra sklopljenim na daljinu, bez obzira na način plaćanja ili preuzimanja. Stoga biste trebali imati pravo na povrat u roku od 14 dana, osim ako trgovac nije jasno naveo specifične uvjete koji ograničavaju ovo pravo (npr. ako je proizvod izuzet iz prava na povrat)."

 

 

Znaci bez obzira sto si ti odlucio platiti u trgovini, napravio si narudzbu preko interneta sa kojom imas pravo na takozvani raskid ugovora i vratit proizvod u roku od 14 dana.

Znači ugovor je sklopljen na daljinu ako se samo izvrši narudžba odnosno rezervacija? I ja imam pravo preuzeti proizvod jer je ugovor sklopljen? Ili su to dva različita ugovora, rezervcija i kupnja?

"Ako ste rezervirali proizvod preko interneta, ugovor se smatra sklopljenim na daljinu, što znači da imate pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Rok od 14 dana počinje teći od dana kada ste preuzeli proizvod (odnosno od trenutka kada vam je roba predana u poslovnici)."

 

Jos jedna bitna stvar je da su se pravili glupi kad je on pitao za moguci povrat od 14 dana u slucaju... kad se to desi onda ide ovako...

 

 

"Ako trgovac nije pravilno obavijestio potrošača o pravu na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana, prema članku 77. Zakona o zaštiti potrošača, rok za ostvarivanje tog prava produljuje se. Konkretno:

  • Pravo na raskid ugovora traje 12 mjeseci od isteka početnog roka od 14 dana (ukupno 12 mjeseci i 14 dana od dana primitka robe) ako trgovac potpuno propusti obavijestiti potrošača o ovom pravu ili pruži netočne informacije.
  • Ako trgovac naknadno pruži ispravnu obavijest, rok od 14 dana počinje teći od trenutka kada potrošač primi tu obavijest."

 

 

Samo nisam shvatio, Boris grozni jel si dobio na mail ili na svom profilu racun ili bar nekakav dokaz da si narucio preko interneta ? Pretpostavljam da jesi... Ako imas dokaz o narudzbi preko neta onda imas i pravo na raskid ugovora od 14 dana, ili ako se prave mutavi, 12 mjeseci i 14 dana.

 

Btw, pitajte sve GrokAI i spomenite EU/HR zakone, sve izvadi van ako tocno napisete sta je problem...

 

Boris grozni sri 23.4.2025 21:03
hahhaajaads kaže...
Novice kaže...
hahhaajaads kaže...

GrokAI izvukao iz zakona...

 

1.  "Neki trgovci tvrde da narudžba s preuzimanjem i plaćanjem u trgovini nije klasična kupnja na daljinu, već "rezervacija" ili kupnja u poslovnici, čime pokušavaju isključiti pravo na povrat u roku od 14 dana. Ovo tumačenje nije uvijek u skladu s praksom zaštite potrošača u EU."

 

2. "Prema stajalištu Europske unije i hrvatskih tijela za zaštitu potrošača, ako je narudžba obavljena putem interneta, ugovor se smatra sklopljenim na daljinu, bez obzira na način plaćanja ili preuzimanja. Stoga biste trebali imati pravo na povrat u roku od 14 dana, osim ako trgovac nije jasno naveo specifične uvjete koji ograničavaju ovo pravo (npr. ako je proizvod izuzet iz prava na povrat)."

 

 

Znaci bez obzira sto si ti odlucio platiti u trgovini, napravio si narudzbu preko interneta sa kojom imas pravo na takozvani raskid ugovora i vratit proizvod u roku od 14 dana.

Znači ugovor je sklopljen na daljinu ako se samo izvrši narudžba odnosno rezervacija? I ja imam pravo preuzeti proizvod jer je ugovor sklopljen? Ili su to dva različita ugovora, rezervcija i kupnja?

"Ako ste rezervirali proizvod preko interneta, ugovor se smatra sklopljenim na daljinu, što znači da imate pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Rok od 14 dana počinje teći od dana kada ste preuzeli proizvod (odnosno od trenutka kada vam je roba predana u poslovnici)."

 

Jos jedna bitna stvar je da su se pravili glupi kad je on pitao za moguci povrat od 14 dana u slucaju... kad se to desi onda ide ovako...

 

 

"Ako trgovac nije pravilno obavijestio potrošača o pravu na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana, prema članku 77. Zakona o zaštiti potrošača, rok za ostvarivanje tog prava produljuje se. Konkretno:

  • Pravo na raskid ugovora traje 12 mjeseci od isteka početnog roka od 14 dana (ukupno 12 mjeseci i 14 dana od dana primitka robe) ako trgovac potpuno propusti obavijestiti potrošača o ovom pravu ili pruži netočne informacije.
  • Ako trgovac naknadno pruži ispravnu obavijest, rok od 14 dana počinje teći od trenutka kada potrošač primi tu obavijest."

 

 

Samo nisam shvatio, Boris grozni jel si dobio na mail ili na svom profilu racun ili bar nekakav dokaz da si narucio preko interneta ? Pretpostavljam da jesi... Ako imas dokaz o narudzbi preko neta onda imas i pravo na raskid ugovora od 14 dana, ili ako se prave mutavi, 12 mjeseci i 14 dana.

 

Btw, pitajte sve GrokAI i spomenite EU/HR zakone, sve izvadi van ako tocno napisete sta je problem...

 

 Nije tocno tj nepotpuno!
Evo ovako oni tumace narudbu koja nije placena online, dakle kao neka rezervacija 
1. Odluku o sklapanju ugovora donosi se u poslovnici!
2. I nakon posjeta u poslovnici proizvod mozete odluciti "naruciti putem web shopa"(što god ovo znacilo).
Tako i ja narucio tj rezervirao, dosao po tv rekao da zelim da mi se kupoprodajni ugovor tretira kao web narudba, veli lik to je nemoguce da on nemoze napraviti racun kao web narudbu i da odjebem skupa s tv-om!

hahhaajaads sri 23.4.2025 21:17

Da, sad sam malo bolje procitao i ovo mi lici kao zesca muljaza...

 

Rezerviraj proizvod, pa dodji u trgovinu na sklapanje ugovora, pa opet odi u webshop naruci taj isti proizvod ?? Pa po tome bolje onda da si tipa platio odma (ili pouzecem) i onda bi ugovor "potpisao" preko interneta, tj. dobio bi racun na profil/email. A ovo sta si rekao u trgovini da ti se narudzba tretira kao web narudzba je isto ono, zakon ne odobrava to i po zakonu ti si zapravo sklopio ugovor u trgovini, iako si rezervirao preko interneta...

 

Jel uopce bio dostupan u skladistu taj TV sto si narucio, tj. rezervirao ?

Novice sri 23.4.2025 21:43

Da, ako plaćaš u poslovnici oni daju normalni maloprodajni račun iz dućana, webshop račun ide ako je kupnja napravljena preko weba. Ima smisla jer je cijela poanta povrata od 14 dana kupovina na neviđeno a ako napraviš kupnju u dućanu onda nije na neviđeno. To bi trebala biti ta logika.

ihush čet 24.4.2025 10:52

-nije stvar 'kako netko nešto tumači' ili naziv-sinonim-sličnost.. nego činjenično-konkretno.

-ili je roba kupljena ili nije.

-ako je kupljena izdat je račun. .. način i mjesto-vrijeme plaćanja nemaju s tim veze, može kartično-online, može pouzećem-preuzimanjem.. stvar dogovora koji ne mijenja ništa u činjenici da je kupoprodajni ugovor sklopljen. Račun je kupoprodajni ugovor. (pojednostavljena forma).

-ako je to bilo što drugo, ne račun, tad nije kupoprodaja, tad ugovor nije zaključen, tad se to naziva npr rezervacija, predugovor ... itd. bilo kako osim računa, koji je jednostavan kupoprodajni ugovor.

-ili je kupljeno, račun, ili nije, .. posjedovanje računa je dokaz, kao i bilo kojeg takvog komada papira koji upravo zato postoji da bi bio papirnati-pravni dokaz tj dokument.

 

zakon, eu, .. npr to je unutar zakona o zaštiti potrošača, potrošač je konkretna pravna kategorija, osoba, fizička osoba, ne pravna, ne firma .. njih ovaj zakon ne štiti, tj potošač, mali-kranji kupac, isključivo u maloprodaji, ne veleprodaja, ne firma, samo tad se zakon primjenjuje .. i to ako se potrošač-kupac-stranka na njega i pozove, tj imati neko pravo ne znači automatizmom ostvariti ga.. mora se tražiti, 'boriti'.. ne svađati, ne odustati nego konkretnim pravnim protokolima koij uključuju npr prigovor itd.

 

-ako je roba kupljena, plaćena na daljinu, online.. tad račun postoji, jer ne može biti obavljena transakcija-naplata bez računa.

-ako nije obavljeno plaćanje, tad ovisi što se navodi, što konkretno piše na tom komadu papira ili stranici, tj nije isto ako piše rezervacija ili bilo što drugo osim kupoprodaja-račun, način i datum plaćanja su nešto drugo, nisu uvjet, mada do trenutka plaćanja ugovor nije ispunjen jednako kao što do datuma dostave nije isporučen, no to su samo terminski-rokovi, npr plaćanje u roku 8 dana od izdavanja računa dok trgovina može imati i bilo koji drugi način plaćanja, kredit-odgoda.. npr nekad popularno 'piši na tekicu' za birc-trgovine.. to danas rade banke-kartično, ne trgovac, ali može tj on je taj koji određuje uvjete koje može dati pa i to želi li uopće prodavati na daljinu i time prezuteti takve obveze uz benefite kao veći promet. Jendako tako trgovac može dati neko svoje jamstvo, svaki ugovorni odnos može imati tisuće dodatnih uvjeta, fusnota, pravila.. zakon određuje okvir.

 

-račun je ugovor, jednostavan, bez npr naziva-imena kupca što bi inače bilo u svakom ugovornom odnosu dvaju strana-stranaka.. kao i potpis kojeg tad ima dok na računu nema.. tj čak su i za diners-kartice izbačeni potpisi na posu jer su besmislica.. čvrčka koja se u tom trenutku ne provjerava nit je to moguće..

 

-da bi kupac mogao platiti robu (ili uslugu) trgovac mora izdati račun. .. sve ostalo što nije račun, naprosto nije račun.. na računu piše 'račun', ako piše ponuda, rezervacija.. tad to nije račun. 

zelenapaprika čet 24.4.2025 11:55

Zaboravili ste priču s Playstationom 5 i narudžbama koje su se dugo čekale, samo da PS5 uopće dođe u trgovinu jer ga nije bilo zbog potražnje, datumima kada bi trebao stići i kada je stvarno stigao u trgovinu, pa su nakon toga obaviještavali ljude da je stigao i sve ostalo. Tako sam ja kupio PS5 kao poklon u familiji. I, ako dobro pamtim, sve sam platio unaprijed, dobio jedan račun koji sam donio na preuzimanje PS5, pa sam onda dobio konačni račun. Sve to ili vrlo slično piše na ovom forumu u hrpi poruka o ex SD i PS5 (u SD i mimo nje).

 

TV: preferiram kupiti u samoj trgovini, i po mogućnosti, da ga se izvadi iz kutije, pregleda, uključi. Tako su obje strane mirne u trenutku kupovanja. U slučaju kvara, tu je servis.

Dag čet 24.4.2025 15:38
Boris grozni kaže...
hudibitek kaže...

Ovo je stvarno sprdnja samo takva:

"Poštovani,

hvala Vam na upitu.
Artikl koji ste naručili (op. a. prije tjedan dana) TV 55" LG OLED 55C4 ima rok isporuke do 10 radnih dana od dobavljača, na naše skladište. Nakon dolaska artikla na stanje, narudžba se obrađuje i predaje dostavnoj službi te ćete biti o istomu obaviješteni.
Srdačan pozdrav,
Big Bang"

 

Znači na web stranici piše: "Isporuka u roku do 10 radnih dana". Al ne vama - njima. Hahahhaa. Ak taj TV ne dođe u roku 5 dana neće oni moje pare više nikad vidjeti. 

 A cuj to ti je danas pod normalno i vecina trgovina tako radi, pa tko bi sve to imao na stanju, malo i ti pretjerujes! Evo ja sam narucio monitor i rekli su 10-tak dana! Jedan sam cekao preko mjesec jer sam narucio pred bozicne praznike kad se roba vise ne narucuje zbog invertura i sl pa sam otkazao, nisu mi nista rekli! Treba biti realan!

 

 

Definitivno nije normalno, normalno je da nemaju na lageru ali onda mora jasno biti naglašen rok isporuke do kupca a ne do njih, a isporuka im je takva da redovito stvari s npr. AliExpressa dolaze brže nego od njih što nikako nije normalno.

Nije stvar u roku isporuke nego o laganju o istom, znači ako uz proizvod stoji zelena točkica i piše "Isporuka u roku do XX radnih dana" onda to znači da proizvod za XX dana dolazi do mene a ne do njih.

Da ne pričam o tome koliko treba za dobiti korisničku službu i koliko su neljubazni, bezobrazni i neuslužni, a bome i nekorisni.

Užas šta je nastalo od tog dućana.

Armor čet 24.4.2025 16:54

Nakon malog ugodnog čavrljanja sa SZK-om nakon kaj su mi javili da je C4 "65 na lageru i nakon kaj su rekli dostava 2-5 dana - ja njima, ma možete vi to i brže, upravo došla poruka "imamo dobre vijesti! Tvoja narudžba je na putu!" za C4.

To valjda znači da bu sutra doslo...

Ali kurirska služba "Milšped" - ima ko iskustva (dobra/loša)?

Boris grozni čet 24.4.2025 21:35
robogo kaže...
Zanima me ima li smisla ovu shemu "dostupno na skladištu" pa ipak "čekamo dobavljača" prijaviti kao zavaravajuću prodaju.

 Na koju foru mislis da je moguce trenutno stanje u realnom vremenu updejtati na nekom web shopu? aj razmisli malo

SimeKZ pet 25.4.2025 06:43
Armor kaže...
Nakon malog ugodnog čavrljanja sa SZK-om nakon kaj su mi javili da je C4 "65 na lageru i nakon kaj su rekli dostava 2-5 dana - ja njima, ma možete vi to i brže, upravo došla poruka "imamo dobre vijesti! Tvoja narudžba je na putu!" za C4.

To valjda znači da bu sutra doslo...

Ali kurirska služba "Milšped" - ima ko iskustva (dobra/loša)?

 Ovo poruka ne znaci nista kod njih.