
Amazon.de/amazon.com


Naručio mob 25.11. i jučer poslali "new estimate delivery 20.january - 10. march". Malo bolje od ovih kindla gore
Koje su šanse da dođe ranije ili da otkazujem, u međuvremenu mi može uletjeti neka druga akcija...
Otkaži i naruči preko mailboxa. Prek mailboxa uredno brže stigne kad tak krenu zezat s dostavom. Kolko sam skužio problem u dostavi bude s artiklima koji imaju bateriju u sebi, za njih produljuju dostavu najčešće

Ovo i meni pise za delivery da nije moguc a paket vec kod mene.
Javio sam im se na support, rekli da ide automatski refund, ja sretan jer se radi o 899 eura. Dost dobar black friday.

Auč..

Mob je naručen preko firme, tražio frenda da ih kontaktira pa rekli da će prebaciti upit poslovnom odjelu i javiti se povratno pa ću vidjet šta dalje. Jedan od razloga zašto sam preko njega naručio (osim niže cijene) je da sam očekivao da neće biti problema s brzinom i odugovlačenjem dostave jer je business account ali očito nema veze

Pozdrav, trebam vratiti neke artike na amazon.de i od ukupne cijene povrata vec su mi skinuli 9€ postarine( DHL) i sada se pitam dali ce i HR posta isto uzeti sebi svoj dio tj naplatiti mi postarinu, prepostavljam da da. Jednom kad sam vracao u Italiju samo sam u Hr posti platio postarinu, i dobio od amazona.it nazad koliko se sjecam puni iznos artikla.

Pozdrav, trebam vratiti neke artike na amazon.de i od ukupne cijene povrata vec su mi skinuli 9€ postarine( DHL) i sada se pitam dali ce i HR posta isto uzeti sebi svoj dio tj naplatiti mi postarinu, prepostavljam da da. Jednom kad sam vracao u Italiju samo sam u Hr posti platio postarinu, i dobio od amazona.it nazad koliko se sjecam puni iznos artikla.
Ne bi trebao imati nikakvih troskova, kreiras/ isprintas si return label i odneses u Hrvatsku Postu i nemas nikakve troskove... Dobis nazad cijeli iznos. Prvi put cujem za ovako nesto. Ako se radi o trecoj strani (ducan koji prodaje preko Amazona ali nije Amazon), javi se Amazon supportu i vjerojatno ce ti refundirati sve troskove.

Pozdrav, trebam vratiti neke artike na amazon.de i od ukupne cijene povrata vec su mi skinuli 9€ postarine( DHL) i sada se pitam dali ce i HR posta isto uzeti sebi svoj dio tj naplatiti mi postarinu, prepostavljam da da. Jednom kad sam vracao u Italiju samo sam u Hr posti platio postarinu, i dobio od amazona.it nazad koliko se sjecam puni iznos artikla.
Ne bi trebao imati nikakvih troskova, kreiras/ isprintas si return label i odneses u Hrvatsku Postu i nemas nikakve troskove... Dobis nazad cijeli iznos. Prvi put cujem za ovako nesto. Ako se radi o trecoj strani (ducan koji prodaje preko Amazona ali nije Amazon), javi se Amazon supportu i vjerojatno ce ti refundirati sve troskove.
Kupio sam sa Extremerate shopa koj prodaje na amazon.de. Kad sam.napravio povrat odmah mi je DHL " skinuo" postarinu, za povrat je bilo 68€ - 9€ DHL, Tot 59€.
Hmm, HR posta je uredno naplatila postarinu za povrat, bilo je to prije 3-4 godine. Nisam znao da se nista ne placa kad vracas. Hvala za info. Sad je Brat platio 3€, bit ce da si je uzela za kavu.

Pozdrav, trebam vratiti neke artike na amazon.de i od ukupne cijene povrata vec su mi skinuli 9€ postarine( DHL) i sada se pitam dali ce i HR posta isto uzeti sebi svoj dio tj naplatiti mi postarinu, prepostavljam da da. Jednom kad sam vracao u Italiju samo sam u Hr posti platio postarinu, i dobio od amazona.it nazad koliko se sjecam puni iznos artikla.
Ne bi trebao imati nikakvih troskova, kreiras/ isprintas si return label i odneses u Hrvatsku Postu i nemas nikakve troskove... Dobis nazad cijeli iznos. Prvi put cujem za ovako nesto. Ako se radi o trecoj strani (ducan koji prodaje preko Amazona ali nije Amazon), javi se Amazon supportu i vjerojatno ce ti refundirati sve troskove.
Kupio sam sa Extremerate shopa koj prodaje na amazon.de. Kad sam.napravio povrat odmah mi je DHL " skinuo" postarinu, za povrat je bilo 68€ - 9€ DHL, Tot 59€.
Hmm, HR posta je uredno naplatila postarinu za povrat, bilo je to prije 3-4 godine. Nisam znao da se nista ne placa kad vracas. Hvala za info. Sad je Brat platio 3€, bit ce da si je uzela za kavu.
Nista se ne placa iskljucivo ako koristis amazonov prepaid label, mozes si to sam izraditi na amazon.de i onda to zaljepis na paket i das tamo teti da skenira. Ako samo regularno saljes, onda platis, al i u tom slucaju se mozes javiti Amazon supportu (s dokazom slanja/ racunom) da te reimbursaju :)

Pozdrav, trebam vratiti neke artike na amazon.de i od ukupne cijene povrata vec su mi skinuli 9€ postarine( DHL) i sada se pitam dali ce i HR posta isto uzeti sebi svoj dio tj naplatiti mi postarinu, prepostavljam da da. Jednom kad sam vracao u Italiju samo sam u Hr posti platio postarinu, i dobio od amazona.it nazad koliko se sjecam puni iznos artikla.
Ne bi trebao imati nikakvih troskova, kreiras/ isprintas si return label i odneses u Hrvatsku Postu i nemas nikakve troskove... Dobis nazad cijeli iznos. Prvi put cujem za ovako nesto. Ako se radi o trecoj strani (ducan koji prodaje preko Amazona ali nije Amazon), javi se Amazon supportu i vjerojatno ce ti refundirati sve troskove.
Kupio sam sa Extremerate shopa koj prodaje na amazon.de. Kad sam.napravio povrat odmah mi je DHL " skinuo" postarinu, za povrat je bilo 68€ - 9€ DHL, Tot 59€.
Hmm, HR posta je uredno naplatila postarinu za povrat, bilo je to prije 3-4 godine. Nisam znao da se nista ne placa kad vracas. Hvala za info. Sad je Brat platio 3€, bit ce da si je uzela za kavu.
Nista se ne placa iskljucivo ako koristis amazonov prepaid label, mozes si to sam izraditi na amazon.de i onda to zaljepis na paket i das tamo teti da skenira. Ako samo regularno saljes, onda platis, al i u tom slucaju se mozes javiti Amazon supportu (s dokazom slanja/ racunom) da te reimbursaju :)
Isprintano je, i zaljepljeno vani na kutiji, drugi bar kod papir je stavljen u kutiju. Svejedno je HR posta naplatilla, valjda za kavu. Nema veze, neznanje se placa. Hvala za pomoc. Ubuduce znam da nista ne placam.

Pozdrav
Je li imao možda netko problem sa lockanim accountom?
"We have detected unusual activity on your account and have locked it temporarily. Please contact customer service for further assistance."
Našao sam nekoliko emailova po netu, ali nemam nikakvih odgovora.

Vjerovatno pishing, samo ne klikaj linkove u mailu. Provjeri tko je posaljitelj. Ako treba ukucaj ručno u browser amazon i logiraj se pa provjeri

Mogu li ikako zamijdniti .com za .de kupon? Dobio sam od firme US kupon s kojim ne migu nista pametno uzet a da ne platim puno postarine

Mogu li ikako zamijdniti .com za .de kupon? Dobio sam od firme US kupon s kojim ne migu nista pametno uzet a da ne platim puno postarine
live podrsku pitaj

Hocu. Ne mogu editirati poruku, ali gift card je u pitanju
Edit:
Support kaže:
An Amazon gift card can only be redeemed on the website on which it was issued
Bi li se netko htio mijenjati?

Pozdrav,
trebam preuzeti paket u Overseas poslovnici a javili su mi dan prije da je paket ostecen, sad neznam kako ispravno postupiti a da ne izgubim pravo na povrat. Kupljeno sa Amazon.de. eXtremeRate Face Clicky Kit for Dualsense ps5. (25€ tot).
Edit: nista sve OK, paket je bio ostecen izvana tj bila je rupa na kartonskoj koverti, tako da ju je netko dodatno zaljepio selotepom. Unutra je sve Ok. Pozz.

Da li imate problema s plačanjem na Amazon.de? Jučer navečer napravio naruđbu i ne mogu platiti preko VISA prepaid kartice (HPB). Stalno piše poruka da je neki problem s mojom karticom. Išao sam i u HPB i tamo je sve u redu. Koristim ju godinama i do sada nikad nije bilo problema. Na eBay sam bez problema platio naruđbu.
P.S. u poslovnici HPB su mi rekli da ih je još bilo koji nisu mogli izvršiti plačanje.

Meni se dvaput dogodilo da mi uzme pare s računa za narudžbu a na stranici se vodilo da čekaju uplatu. Na kraju morao ići u banku da mi storniraju i vrate novce na račun. Niti njima nije jasno što se dogodilo, nikakve blokade kartice ni ničega, posvuda s istom karticom plaćam bez problema. Nakon toga sam odustao od Amazona.

Svaki mjesec nešto naručim pogotovo od kad je free shipping iznad 50 eur i nisam do sada već godinama imao niti jedan problem.

Da li imate problema s plačanjem na Amazon.de? Jučer navečer napravio naruđbu i ne mogu platiti preko VISA prepaid kartice (HPB). Stalno piše poruka da je neki problem s mojom karticom. Išao sam i u HPB i tamo je sve u redu. Koristim ju godinama i do sada nikad nije bilo problema. Na eBay sam bez problema platio naruđbu.
P.S. u poslovnici HPB su mi rekli da ih je još bilo koji nisu mogli izvršiti plačanje.
Pita li te možda Revise payment ili nešto drugo?

Da. Stalno mi piše Revise payment. I izbrisal karticu i ponovo ju registriral ali opet isto. Stalno mi piše da promijenim način plačanja ali ne želim spojiti svoj glavni tekući račun s plačanjem putem web shopova i zato koristim tu prepaid VISA od HNB. Do sada nikad problema, godinama.

Da. Stalno mi piše Revise payment. I izbrisal karticu i ponovo ju registriral ali opet isto. Stalno mi piše da promijenim način plačanja ali ne želim spojiti svoj glavni tekući račun s plačanjem putem web shopova i zato koristim tu prepaid VISA od HNB. Do sada nikad problema, godinama.
Ja imam prepad od HPB i isti sam problem imao prije dva dana da mi transakcija nije prolazila.
Na kraju sam platio sa Keks pay karticom i normalno je prošlo.

Već sam mislio uzeti i Mastercard prepaid u OTP banci pa valjda će jedna od tih dviju uvijek negdje proći a malo sam proučavao i tu keks pay ali opet s ovom VISA prepaid iz HNB nikad problema pa nisam imao potrebe uzimati druge opcije.

Najbolje i najjednostavnije ti je napraviti Revolut. Besplatan je i još k tome nudi opciju kreiranja jednokratnih kartica što je korisno kod kupovanja online (barem ja tako radim).

Stigao mi odgovor od Amazona na upit zašto neke kartice ne prolaze (google prijevod). Sad mogu samo čekati dok riješe problem.
Lijep dobar dan,
Stvarno mi je žao što vaš način plaćanja nije prihvaćen. Mogu se staviti u tvoju poziciju. Stoga ću vam rado pomoći i objasniti vam o čemu se točno radi.
Molim te ne brini! Rado ću vam pomoći u ovom slučaju.
Vaše zadovoljstvo nam je jako važno.
Provjerio sam vaš račun i ustanovio da je sve u redu s vašim bankovnim računom.
Ovo odbijanje je na našoj strani. Zbog pogreške u sustavu imamo privremeno ograničenje obrade izravnog terećenja kao načina plaćanja, a ova se pogreška događa mnogim kupcima i nama je poznata.
Naporno radimo na rješavanju ovog problema što je prije moguće kako bi naš sustav automatski odobrio plaćanje kao i prije.
Do tada plaćanje izravnim zaduženjem treba ručno odobriti naš odjel za plaćanja.
Molimo da nam date samo 2-3 dana nakon čega svoje artikle možete naručiti izravnim zaduženjem.
Molim vas, ne brinite o tome!
Rado ću osobno preuzeti vaš slučaj tako što ću ga proslijediti našem odjelu plaćanja na odobrenje plaćanja.
Proslijedio sam vaš slučaj s najvećim prioritetom radi ubrzanja obrade.
Hvala vam na razumijevanju!
Ako i dalje imate pitanja, nemojte se ustručavati ponovno me kontaktirati, uvijek ću rado pomoći!
Puno vam zahvaljujem na razumijevanju i strpljenju i želim vam ugodan dan. Ostanite zdravi!
Cijenimo vaše povratne informacije i molimo vas da ocijenite svoje današnje iskustvo s našom korisničkom službom.
Jesam li uspio riješiti tvoj problem?
da ne
Ako imate dodatnih pitanja ili nedoumica, rado ćemo vam pomoći ovdje: http://www.amazon.de/kontakt
Naš cilj: biti tvrtka koja je najprijateljskija prema kupcima na svijetu. Vaše povratne informacije nam pomažu.
Srdačan pozdrav
Naresh Sharma
Amazon.de
Naručio mob 25.11. i jučer poslali "new estimate delivery 20.january - 10. march". Malo bolje od ovih kindla gore
Koje su šanse da dođe ranije ili da otkazujem, u međuvremenu mi može uletjeti neka druga akcija...