IT trgovine

Amazon.de/amazon.com

assassin.st sri 23.11.2022 09:19

Nece mu amazon sigurno ukrast nista, ali moguce da se problem dogodio ako je iznos "na knap".  Preporucio bih ili promjenu nacina placanja ili dodavanja potrebnog iznosa na racun. Tih 50€ ako je rezervirano ce se osloboditi.

MarioArt čet 24.11.2022 15:28
vrinho kaže...

Znači banka ne može ništa, uplata im je tamo sjela i mogu se jebat. Stavio sam cancel order pa da sad vidimo hoće li mi se 50€ pojaviti natrag na računu.

 A sta kazu zasto odbija kartica transakciju? 

vrinho čet 24.11.2022 18:21

Naletio sam u banci na jednog starog službenika kojemu ništa nije bilo jasno. Nema pojma uglavnom, samo je slijegao ramenima.

U međuvremenu sam otkazao narudžbu i javio sam se amazonu jučer navečer na mail i dobio brzo odgovor. Vele da za onu narudžbu nije ništa naplaćeno ali da je nekakva autorizacija napravljena te da ne naplaćuju prije nego pošalju robu. Kamo je onda onih 50€ otišlo? Na kraju je rekla da ta autorizacija, rezervacija će isteći nakon nekoliko dana i da će me obavjestiti o otkazivanju tog rezerviranog novca nakon čega ću ja to nešto s bankom preko nekog ID-a provjeriti/potvrditi.... Ma gluparija žešća. Kupovao sam za 64€, imao na računu 68€ a oni uzeli 50€ odmah za što? Dobio mail za nekoliko dana da neće poslati paket dok im ne uplatim? Što trebam imati 200€ na računu za amazonove nekakve dodatne rezervacije?

Novac još nije sjeo natrag na moj račun, valjda bude to rješeno kroz koji dan ako im je vjerovati ali odsad mislim da više ništa sa amazona ne naručujem. Naručivao sam više puta od njih, pa preko ebaya a najviše kod Kineza (Aliexpress) i nikad nisam nešto tako glupo doživio.

T-bone's uto 6.12.2022 21:33

Što je s jamstvom, ako kupim od nekoga tko je kupio putem amazon.de (tj. eu)?

Kako ga ostvarit, kada je narudžba vezana za profil kupca, ako dobro razumijem ili sam u krivu.

 

Radi se o svjetski poznatom marki/proizvođaču koji prodaje putem amazona (de).

kule sri 7.12.2022 08:41

Pozdrav.

 

Naručio sam preko Amazona.de neku majicu iz Kine 02.11. i poslana je idući dan, a koja je trebala stići 01.12., i čekao sam po njihovom do danas. Pošto nisam dobio paket, preko amazona od prodavača sam zatražio povrat novca i dobio sam ovaj odgovor (slika).

 

Ne razumijem, kako da mogu ući u trag paketu? Ubacio sam ovaj Seller ID na HP-ovim stranicama i ne pronalazi mi paket. Da zovem tamo nekoga na taj broj i da mu dam taj ID ili? 

darkborg pet 16.12.2022 15:25

Prvi put da imam prigovor na amazon.de.
Naručio procesor (ryzen 5600x) i još neke sitnice, platio premium dostavu 30eur i pošalju mi to u običnoj papirnatoj vrećici.
Hvala bogu ništa nije bilo oštećeno ali nisam baš oduševljen.

crorockycro uto 7.2.2023 11:04

Zanima me kako bi funkcionirala garancija i povrat robe ako se naručuje s Amazon.de preko mailboxde.com kao posrednika.

 

Planiram uzeti PS5 s Amazona i ispadne jeftinije uz mailboxde zbog PDVa pa sad gledam isplati li se zafrkavat s time uopće ili da direktno naručim na adresu od Amazona za višu cijenu.

Hexfire uto 7.2.2023 11:39
crorockycro kaže...

Zanima me kako bi funkcionirala garancija i povrat robe ako se naručuje s Amazon.de preko mailboxde.com kao posrednika.

 

Planiram uzeti PS5 s Amazona i ispadne jeftinije uz mailboxde zbog PDVa pa sad gledam isplati li se zafrkavat s time uopće ili da direktno naručim na adresu od Amazona za višu cijenu.

 Po nekoj logici bi trebalo biti svejedno. Jer ako ćeš reklamirati onda ćeš slati iz adrese u RH i na tu adresu će ti pošiljku vratiti. I koliko znam vraćaju novac za slanje k njima.

 

Ali ono, nije sad da je razlika baš ogromna, ako se ne želiš gnjaviti s mailboxom. Ili uzmeš od Gamershopa u RH za još sitno višu cijenu.

 

 

sandokan111 uto 7.2.2023 11:43
crorockycro kaže...

Zanima me kako bi funkcionirala garancija i povrat robe ako se naručuje s Amazon.de preko mailboxde.com kao posrednika.

 

Planiram uzeti PS5 s Amazona i ispadne jeftinije uz mailboxde zbog PDVa pa sad gledam isplati li se zafrkavat s time uopće ili da direktno naručim na adresu od Amazona za višu cijenu.

 Kad god sam reklamirao nisu me nikad pitali gdje je bila dostava, nego ti ili vrate novce od postarine, ili ti daju neki fiksni iznos za dostavu.

gsustek ned 26.3.2023 18:59

Bok, platio perilicu posudja sa Amazon.de trgovac i Litve, pakiranje izvana nije bilo pokazivalo nikakvih istecenja, no kada sam skinuo gornji sloj, nasao sam ostecenje na perilici i prijavio sam ga selleru na sto on nudi kompenzaciju.
Eh sada, ja bih svejedno trazio return i to box undamaged, item damaged.... postarina je kostala 9.99€ za HRV, tko i preko koga i koliku placa postarinu natrag ?

evo nasao..
http://forum.pcekspert.com/showpost.php?p=3645695&postcount=1499


Chronosus čet 30.3.2023 16:31

Naručio bežične sluške s .de prije tjedan dana i nikako da dobijem neki estimate kad će biti dostavljeno. Sad sam kontaktirao podršku i dobio sam zanimljiv odgovor:

 

So there is an ongoing problem with sending hazardous parcels between Germany and Croatia, as Hrvatska Posta will not ship the item. We expect the issue to be solved by May, but as of now, we cannot ship electronic devices to Croatia. We can cancel the item, or we can keep the order and dispatch it once the issues get resolved.

 

 

Jel netko imao sličan problem?

jaZey čet 30.3.2023 18:05

Imao ja prije tjedan dana, ista prica, osam dana cekao da posalju ali nisam dobio tocan odgovor zasto nije poslano, vec kao problemi u skladistu makar je sve "in stock".

Otkazao narudzbu i narucio na mailbox.de, poslano iduci dan od strane amazona.

Hexfire čet 30.3.2023 19:42
Chronosus kaže...

Naručio bežične sluške s .de prije tjedan dana i nikako da dobijem neki estimate kad će biti dostavljeno. Sad sam kontaktirao podršku i dobio sam zanimljiv odgovor:

 

So there is an ongoing problem with sending hazardous parcels between Germany and Croatia, as Hrvatska Posta will not ship the item. We expect the issue to be solved by May, but as of now, we cannot ship electronic devices to Croatia. We can cancel the item, or we can keep the order and dispatch it once the issues get resolved.

 

 

Jel netko imao sličan problem?

 Čudno. Neki dan sam naručio slušalice, ali žičane i sve je prošlo uredno. Možda njih ne vode kao "electronic device"? Možda je problem što tvoje imaju bateriju? Jer htio sam kupiti i powerbank pa niti jedan nije bio dostupan za slanje u RH. Ali ne znam dal je to bilo i prije tako.

Chronosus čet 30.3.2023 19:52
Hexfire kaže...

 Čudno. Neki dan sam naručio slušalice, ali žičane i sve je prošlo uredno. Možda njih ne vode kao "electronic device"? Možda je problem što tvoje imaju bateriju? Jer htio sam kupiti i powerbank pa niti jedan nije bio dostupan za slanje u RH. Ali ne znam dal je to bilo i prije tako.

 Da, kaže da su uređaji s baterijom problematični.

Gokage ned 2.4.2023 19:27
Chronosus kaže...
 Da, kaže da su uređaji s baterijom problematični.

 

Tako je, uređaji sa baterijama su problematični (ne znam od kada je tako).

 

Mailboxde.com također ima takve uređaje na listi zabranjenih pošiljki.

 

"Electronic devices containing lithium, zinc and alkaline batteries. (such as mobile phones or digital cameras) - Deutsche Post banned shipping by air anything containing a lithium or alkaline battery.
 
  Shipment with lithium or alkaline battery up to 5 kg can be sent via UPS (see UPS instructions)."