IT trgovine

Amazon.de/amazon.com

sandokan111 sub 30.10.2021 15:58

Zato jer u biti oni to imaju na stanju, ali iz nekog razloga, posto ne salju u HR radje napisu "nema na stanju" nego "ne saljemo". Ovo lako provjerite, ako imate mailboxde adresu upisanu u amazon, promjenite adresu na taj isti proizvod i odjednom ce postat dostupan. Tako da proizvoda ima, nije da ga nema, samo jednostavno ne salju u HR i onda tako napisu.

passmaslom sri 3.11.2021 14:55

Preko amazon.de kupio sam futrolu za tablet.

 

Ukupni račun (futrola + PDV 25% za RH + poštarina) je bio 14,11 €.

 

Paket je poslan iz Kine.

Prilikom dolaska u RH, paket završava na carini.

 

Jučer mi poštom stiže obavijest da im dostavim račun što sam sinoć i napravio. Skinuo sam invoce s amazon.de stranice i poslao taj PDF na e-mail iz obavijesti i još sam u napomenu u e-mailu napisao kako je Amazon.de već obračunao naš PDV na pošiljku.

 

Maloprije me zove žena na posao kako je došao dostavljač Hrvatske pošte s paketom i kaže kako za preuzimanje paketa moram platiti 309 kn (troškovi carine 254 kn i poštarina 65 kn).

Naravno, rekao sam kako ne želim toliko platiti za paket koji me s dostavom košta 106 kn i dostavljač je rekao kako će paket vratiti u poštu i da imam 5 radnih dana da ga preuzmem.

 

Na koju foru su u carini i pošti došli do iznosa od 309 kn? Sigurno su na svoju ruku umjesto 14,11 € puknuli vrijednost od cca 100$ ili 100€ i na to računali PDV i namete, a moj e-mail s računom nisu niti pogledali.

 

Zovem Poštanski ured carinjenja na 01 4981 622 i 01 4981 625 i iako još nije 15h do kada službeno rade, nitko se ne javlja na pozive iako ne dobivam znak zauzeća linije - samo zvoni dok ne odzvoni i tako barem 20-ak puta ...

 

Ima li netko slično iskustvo poput mog i koja je procedura? Imam li uopće pravu žalbe i šansu da na osnovu dostavljenog računa naprave ispravan obračun? Koga kontaktirati ako se ne javljaju na telefone koje su napisali u dostavljenoj obavijesti?

 

60nine sri 10.11.2021 11:27
passmaslom kaže...

Preko amazon.de kupio sam futrolu za tablet.

 

Ukupni račun (futrola + PDV 25% za RH + poštarina) je bio 14,11 €.

 

Paket je poslan iz Kine.

pitanje svima - kak se uopće zna da će paket naručen na Amazon.de biti poslan iz Kine, a ne iz EU?

 

ja sam recimo neki dan kupio nešto na Amazon.de i piše da je seller Amazon EU S.a.r.l. - kak znat otkud u biti ide paket?

sandokan111 sri 10.11.2021 15:24
60nine kaže...

pitanje svima - kak se uopće zna da će paket naručen na Amazon.de biti poslan iz Kine, a ne iz EU?

ja sam recimo neki dan kupio nešto na Amazon.de i piše da je seller Amazon EU S.a.r.l. - kak znat otkud u biti ide paket?

 Ako je to prodavatelj onda je amazon seller, nema straha. Ali ces vidjet cesto i druge selere (imas tamo aditional options il tak nesto) i onda imas druge selere al je (ako postoji) amazon uvijek najpovoljniji, barem za nas. Za druge proizvode ne postoji amazon EU sarl. A i ako ti promakne, kad ides na zadnju stranicu prije placanja gdje je shipping is ve ostalo, tocno ti pise tko je seller tko nije, i recimo ako imas amazona, onda su ti svi njegovi spojeni pod jedno, a svi odvojeni proizvodi od toga su ti posebni selleri.

60nine sri 10.11.2021 17:09
sandokan111 kaže...

 Ako je to prodavatelj onda je amazon seller, nema straha. Ali ces vidjet cesto i druge selere (imas tamo aditional options il tak nesto) i onda imas druge selere al je (ako postoji) amazon uvijek najpovoljniji, barem za nas. Za druge proizvode ne postoji amazon EU sarl. A i ako ti promakne, kad ides na zadnju stranicu prije placanja gdje je shipping is ve ostalo, tocno ti pise tko je seller tko nije, i recimo ako imas amazona, onda su ti svi njegovi spojeni pod jedno, a svi odvojeni proizvodi od toga su ti posebni selleri.

 

thnx na iscrpnom odgovoru... da, znam da postoje drugi selleri kao i na Ebay-u, ali kad sam pročitao ovo gore iskustvo - malo me zbunilo pošto nisam dugo naručivao ništa sa Amazona općenito, a ne bi htio da me "iznenade" pošto je ipak riječ o artiklu koji je plaćen preko 150€ (vat je uračunat bio pri kupovini)

Stryder sri 10.11.2021 17:20

Dobar indikator tko je seller je i rok isporuke. Ukoliko je par tjedana+ onda je kina 1/1, no kao sto je kolega rekao ukoliko pise da je seller Amazon onda nema frke (i dostava je puno brza pa cak i u HR)

njofra13 sub 13.11.2021 12:39

Pozdrav,

 

Vraćam smartwatch kupljen na njemačkom Amazon-u i uglavnom kad se prođe procedura za povrat za slanje paketa nudi opciju od 0,00€ ako se koristi DHL i kada se klikne link nađi najbližu DHL poslovnicu baca popis HP lokacija pa me zanima da li Amazon ima kakav ugovor s Hrvatskom poštom za slanje nazad ili moram naći baš DHL ured u Zagrebu?

 

EDIT: Mozak proradio i sjetio se da je HP sklopio ugovor s Amazon-om ..

AmonZero ned 21.11.2021 11:55

Ja sam jednom prilikom htio jedan proizvod vracat amazonu. Cuo se sa supportom da bi oni skuzili da nisam iz DE nego HR. Rekli da posaljem postom (onda jos nije bilo naznaka da se Posta potpisat sa amazonom i neznam dal ti je to uopce aktivno sad) ja im reko da su full nepouzdani i da ne zelim riskirat sa njima i njihovim nacinom dostave. Onda su mi rekli da mogu sa DHL poslat (ima DHL ured u ZG, na Svetoj Klari) i rekli su da ce mi refundirat sve troskove dostave samo da im racun posaljem.

Odustao sam na kraju od reklamacije jer sam nasao neki drugi nacin kako rijesit problem koji sam imao.

 

Ak ti je zivo ovo sa Postom-Amazon ti bi ak se dobro sjecam samo od njih (amazona) trebao dobit neki papir kojeg isprintas i zaljepis na paket i odneses u postu i to je to (tak to radi u DE) i onda dostavljac to sve hendla sa amazonom.

Ak ne radi to ja bi ti preporucio da ides putem DHL-a.

Helix234 sub 27.11.2021 09:10

Pozdrav, 

Narucio sam laptop preko amazon.es i oni skinuli novac s racuna i pise da ce me obavijestit kada krene paket, ali kad udem na taj laptop pise out of stock, sto napraviti cekati ili traziti refund?

 

darkborg sub 27.11.2021 11:18
Helix234 kaže...

Pozdrav, 

Narucio sam laptop preko amazon.es i oni skinuli novac s racuna i pise da ce me obavijestit kada krene paket, ali kad udem na taj laptop pise out of stock, sto napraviti cekati ili traziti refund?

 

Koliko se ja sjećam uz svaki artikl  ti piše očekivano vrijeme isporuke. Šta ti je pisalo za taj laptop i koliko je vremena prošlo od narudžbe?

 

60nine sub 27.11.2021 13:43
Helix234 kaže...
Kontaktira san ih rekli su da dobavljac treba nabavit robu ali citao sam po komentarima da amazon skine novce kad posalju narudzbu pa me to malo muci

 

nedavno sam naručivao zvučnike sa Amazon.de - lova je bila rezervirana na kartici, paket nije bio poslan, nakon tjedan dana - lova se vratila na karticu (iako je paket i dalje bio u statusu "waiting for dispatch") ... kontaktirao ih na chat-u da vidim kaj je s time - rekli su da je nešto bilo zapelo na nekom njemačkom skladištu i da će sve biti ok... za par dana paket dolazi do mene, lova skinuta s kartice - sve prošlo ok... 

 

da, Amazon ti skida lovu tek kad pošalju paket - do tad sredstva na kartici mogu biti eventualno rezervirana...

Eyekool sub 18.12.2021 16:06

Pokušavam kupiti F1 2021 Steam kod na amazon.de jer je tamo trenutno na popustu, ali ne mogu platiti zbog regije, iako mi je adresa za dostavu u DE.
Probao sam i na amazon.co.uk, ista stvar, zna li netko kako kupiti Steam kod na amazonu?

x18x05x sub 18.12.2021 16:13
Eyekool kaže...
Pokušavam kupiti F1 2021 Steam kod na amazon.de jer je tamo trenutno na popustu, ali ne mogu platiti zbog regije, iako mi je adresa za dostavu u DE.
Probao sam i na amazon.co.uk, ista stvar, zna li netko kako kupiti Steam kod na amazonu?

 Samo za DE. Nemoj ni pokušavati jer nebu prošlo.