keki uto 16.2.2021 14:20
Čitatelj kaže...

Cuj, da ja radim u HT-u, i da si moram naruciti mobitel, rekao bi da je to neozbiljna firma.

Osim naravno, ak si samo sljaker, onda kak te dopadne Nokia 3310, budes sretan,

sljakeru/terencu ne treba vise od toga.

 

Moja sestricna je radila 6 godina u Fordu, odjel za ljudske resurse, i nije morala kupovati automobil u Hondi,

nego joj je Ford dao vozilo na neograniceno koristenje - jedini nedostatak je sto je svakih 6 mjeseci morala

uzeti drugo vozilo, al opet je imala besplatni automobil, servis i odrzavanje.

 

Tako i kod tebe u HT-u, mogli su ti fino dati 5G mobitel, a ne da moras narucivati izvana.

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=10103&idPhone2=10596

https://www.hrvatskitelekom.hr/samsung-galaxy-s21

 

Fino ti mogu dati S21+ 5G Ultra i miran si, a ne radis losu reklamu za HT, gdje "suradnici" moraju kupovati iz Kine mobitele.

Evo opet lupaš gluposti.

 

1.Gdje sam ja u bilo kojem postu ovdje napisao da moram naruciti mobitel?

2.Gdje sam napisao da meni HT neda mobitel?

3.Jesi razmisljao mozda želim li ja Samsung opće koristiti?

 

Sad ću napisati ovdje sve sta te zanima pa da prestanemo spamati ovu temu sa stvarima koje nemaju veze sa alzashopom.

Radim u HT-u dugi niz godina i svaki radnik HT-a pa tako i ja ima pravo na mobitel po izboru svakih 2 godine uz to normalno imas i besplatnu tarifu.

 

Stvar je u tome da sam ja na LG-u nekih desetak godina i jednostavno me samsung ne zanima,te je moje legitimno pravo da kupim uređaj di god želim u svijetu.

 

Ovo nema veze sa HT-om nego sa samim proizvođaćem u ovo slućaju to je LG. Navedenog uređaja jednostavno nema u prodaji u HR i naručio sam ga iz alza shopa i to je moje legitimno pravo.

Ako te baš zanima uzeo sam preko HT-a Xiaomi MI 10T no uređaj mi jednostavno ne odgovara.

keki uto 23.2.2021 16:30

Evo nakon dva tjedna borbe i dopisivanja sa njima situacija je slijedeća.

 

Support im je koma toliko prepiski bezveze stalno nešto šalju dalje na provjeru pa ne odgovaraju povratno, jer zapravio ni ne provjeravaju ništa.

Međusbno uopće ne komuniciraju to sam primjetio iz nekoliko slućajeva. Iste slike treba nekoliko puta slati pa opet pitaju šta se dešava sa uređajem i tako u krug. Stvarno suport im je očajan.

Telefonski bolje da ne prićam nitko ništa ne zna a prepostavka je da se javlja ista osoba koja i odgovara na mail barem imaju isto ime.

 

Na kraju kad sam vidio da daljnja prepiska nema smisla nazvao sam ih  tražio nekog voditelja i objasnio mu situaciju kulturno je obćeao da će mi se javiti mailom tako je i bilo.

 

Unutar nekoliko minuta pronašli su moj mail koji je star 2 dana i odgovorili da se ispričavaju i da uređaj mogu vratiti poslikao sam im i jubilarno deveti puta mobitel kako su tražili upaljen i ugašen.

 

Uglavnom sami su organizirali prikupljanje uređaja sutra (24.2) i naveli kako će vratiti 100% iznos novaca. Svaka čast voditelju na pomoći.

 

Javim detalje. Nadam se da neće biti problema sa povratom novaca.

 

Greška na uređaju je do softwarea tako barem javlja ovlašteni servis u Zagrebu (Agram servis) koji se poziva na odgovor iz LG-a. Mogao sam jedino čekati neki kasniji update koji bi riješio problem ili staviti software od LG VELVET 5G modela koji je praktićki isti 99.9% no nisam se htio igrati sa time.

 

 

picajzla0707 uto 23.2.2021 19:10

Je, support im je smušen totalno, ali s lovom ne bi trebalo biti problema. Meni su na garanciji nakon što je monitor krepao za godinu i pol vratili puni iznos, čak i troškove dostave koje sam platio kad sam prvi put naručio monitor.
Isto tako su mi vratili svu lovu i troškove dostave kad sam im vrati napajanje nakon tjedan dana korištenja, jer sam bio nezadovoljan bukom. Doduše odmah sam kod njih kupio drugo dosta skuplje, pa su imali računicu

keki uto 23.2.2021 20:45
picajzla0707 kaže...
Je, support im je smušen totalno, ali s lovom ne bi trebalo biti problema. Meni su na garanciji nakon što je monitor krepao za godinu i pol vratili puni iznos, čak i troškove dostave koje sam platio kad sam prvi put naručio monitor.
Isto tako su mi vratili svu lovu i troškove dostave kad sam im vrati napajanje nakon tjedan dana korištenja, jer sam bio nezadovoljan bukom. Doduše odmah sam kod njih kupio drugo dosta skuplje, pa su imali računicu

 A koliko si dugo čekao povrat love?

picajzla0707 sri 24.2.2021 00:52

Čim sam predao napajanje dostavnoj službi, a za monitor sam morao čekat potvrdu iz servisa. S tim da im servis nikako nije odgovarao što je s monitorom, pa su mi odgovorili da će mi svakako isplatiti nakon najduže mjesec dana, bez obzira na servis. Tako je i bilo, nakon točno mjesec dana vratili su mi lovu i javili da servis još nije završio, poslije nemam pojma što je servis utvrdio po pitanju kvara

Unimatrix 007 ned 19.9.2021 18:55

Ekipa, mjenjao sam u Alzi miša, garancija je trajala još godinu dana i sad sam dobio novog, međutim, na taj novi ne ide nova garancija. Mislio sam da je to uobičajena praksa, da li sam ja tu nešto profulao ili me zakidaju za punu garanciju na novom uređaju?

 

LP

pegula sri 24.11.2021 11:22

Imam jedan problemčić sa Alzom.
Na alza.cz i alza.sk sam povoljno našao proizvod koji me zanima.
Problem je što ne šalju u inozemstvo.
Ako se želi međunarodni shipping šalju te na stranice alzashop.com, gdje je cijena slanja za hr 9 Eura.
Ali na tim stranicama nema tog proizvoda, samo na .cz i .sk
Postoji li način da se riješi ovaj problem?
Konkretno, radi se o Moon svjetlima za bicikl, popu - https://www.alza.cz/EN/sport/moon-vortex-d6453542.htm

Sagare22 sri 8.6.2022 15:38

Čini mi se da kad prebaciš zemlju dostave shop normalno da nastaviti kupnju, a kad je odabrana HR onda je "Permanently suspended sale" poruka gore na stranici i iz košarice ne da dalje na naplatu. Može potvrditi netko?