IT trgovine

Abrakadabra - iskustva

munja2006 čet 2.7.2020 16:40

Užas od trgovine .Natučili smo i platili robu 16.06.2020. u vrijednosti 5500 kn a sada nikoga ne možeš dobiti na telefon i ne odgovaraju na meil podrška@abrakadabra.com.Svaki dan po dva sata su zauzete telefonske linije ,katasfrofa . Rok za isporuku je bio 10 dana a do danas još nememo nikakvu informaciju. Možda netko zna kako drugačije dobiti informaciju ????

Laurell pon 24.8.2020 17:07

Trenutno imam sličnu situaciju... Naručila sam paket od 2000kn i pisalo je da je rok dostave 9 radnih dana. Nakon sta je paket kasnio, slala sam im mailove jer me zanimalo zasto paket kasni i zasto mi ne zele poslati broj za pracenje paketa. Tada su odgovorili da nije do njih već do dostavne službe Overseas. Zvala sam Overseas express i od njih dobila informaciju da nemaju pojma o mom paketu. Nakon šta sam to poslala Abrakadabri rekli su mi da mi mi neće dostaviti Overseas, već Labaš promet. Labaš promet mi se ne javlja, a Abrakadabra mi više ne želi odgovarati na mailove. Prošlo je već 20 radnih dana i ne znam kako da dobim povrat novaca ili paket. Jeste se vi uspjeli dogovoriti s njima povrat novaca? 


antonio80 pon 12.10.2020 22:24

Pozdrav , 

molim Vas informaciju o Vašem slučaju kako je završio. Ne znajući za ove postove i probleme platio sam novi mobitel i sad imam isti problem s abrakadabrom pa molim Vas javite jeste riješili problem i kako

 

unaprijed hvala 

marita sri 16.12.2020 11:31

Abrakadabra.hr treba izbjeći pod svaku cijenu.  Za vrijeme akcijske prodaje  Black Friday,  naručila sam i platila pećnicu, 15 dana kasnije umjesto dostave pećnice dolazi mi obavijest da ju nemaju a u zamjenu nude 30% skuplju (uz nadoplatu).  Internet trgovina mora imati fer odnos prema kupcima a Abrakadbra to nema. Trebala sam uzeti u obzir sve ono što mi je google izbacio kad sam googla „Abrakadabra iskustva“. Velika većina ljudi je nezadovoljna  a ja sam mislila ne žuri mi se čak ako budem dulji period morala čekati nije problem. Otkantali su me samo tako, ne žele mi isporučiti jer kažu nije više dobavljiva a ja sam zbog njih propustila kupiti pećnicu na drugom mjestu, možda 50 kn skuplju.
Reklamirali su se kao najpovoljniji a zapravo su ispali preskupi.

Jill uto 2.2.2021 15:03

Mobitel od prvog dana ima grešku. Ekran često titra i to postaje sve učestalije. Kod pisanja poruka, tipkovnica je počela blokirat, te je nemoguće pisat poruke. Poslana je reklamacija, te svi dodatni potrebi podaci i fotografije koje su od mene tražene. Nakon 15 dana, što je rok za očitovanje, nitko ne odgovara na moj mail. Nakon što sam uspjela dobiti operatera na telefon, ponovno traži da pošaljem podatke koje sam već poslala (prvi dan smo razmijenili više mailova), nakon moje reakcije na zavlačenje mailovima i ne odgovaranje na reklamaciju bezobrazno komentira da nećemo tim tonom razgovarati iako su oni ti koji se nisu očitovali u roku na pritužbu, te se ograđuju od neispravnog proizvoda i upućuju me serviseru! PRODAN JE NEISPRAVAN MOBITEL koji bi oni sada poslali na servis. U reklamaciji sam tražila ili novi ISPRAVAN uređaj ili povrat sredstava. To više ne dolazi u obzir, inzistiram na povratu sredstava. Također, ukoliko se oni ne očituju u roku 15 dana, što je i zakonski propisano, nema veze, ali se mogu ograditi ukoliko se reklamacija ne pošalje u roku 14 dana, što piše na njihovim stranicama!

Na njihovoj stranici ispod proizvoda ostavljam komentar koji nije vidljiv javnosti.. toliko o recenzijama.
Ne znam što bih vam rekla osim bolje ne imat posla s njima. Sve je super ako vam prodaju ispravan proizvod, ali ako ste ove sreće, onda je to borba i gubljenje živaca. PRODALI SU NEISPRAVAN MOBITEL!!!

ministar uto 2.2.2021 15:31
Jill kaže...

Mobitel od prvog dana ima grešku. Ekran često titra i to postaje sve učestalije. Kod pisanja poruka, tipkovnica je počela blokirat, te je nemoguće pisat poruke. Poslana je reklamacija, te svi dodatni potrebi podaci i fotografije koje su od mene tražene. Nakon 15 dana, što je rok za očitovanje, nitko ne odgovara na moj mail. Nakon što sam uspjela dobiti operatera na telefon, ponovno traži da pošaljem podatke koje sam već poslala (prvi dan smo razmijenili više mailova), nakon moje reakcije na zavlačenje mailovima i ne odgovaranje na reklamaciju bezobrazno komentira da nećemo tim tonom razgovarati iako su oni ti koji se nisu očitovali u roku na pritužbu, te se ograđuju od neispravnog proizvoda i upućuju me serviseru! PRODAN JE NEISPRAVAN MOBITEL koji bi oni sada poslali na servis. U reklamaciji sam tražila ili novi ISPRAVAN uređaj ili povrat sredstava. To više ne dolazi u obzir, inzistiram na povratu sredstava. Također, ukoliko se oni ne očituju u roku 15 dana, što je i zakonski propisano, nema veze, ali se mogu ograditi ukoliko se reklamacija ne pošalje u roku 14 dana, što piše na njihovim stranicama!

Na njihovoj stranici ispod proizvoda ostavljam komentar koji nije vidljiv javnosti.. toliko o recenzijama.
Ne znam što bih vam rekla osim bolje ne imat posla s njima. Sve je super ako vam prodaju ispravan proizvod, ali ako ste ove sreće, onda je to borba i gubljenje živaca. PRODALI SU NEISPRAVAN MOBITEL!!!

što kaže inspekcija?

Geba sri 2.2.2022 16:38

Pozdrav.

 

Imam jedan problem, koji trenutno ne znam kako rijesiti.

Kupio sam JBL Xtreme 3 u Abrakadabri u 8 mjesecu prosle godine. Radio je sve super do neki dan, poceo je krcati jedan od zvucnika.

Javio sam se u Abrakadabru, rekli su mi da se javim ovlastenom servisu koji pise na jamstvenom listu. 

Problem je da ja nemam jamstveni list. Uopce. Racun imam jer je poslan na mail. Jamstveni list nije u kutiji niti je doso mailom. Ili ga nisu poslali.

Ponovo sam se javio Abrakadabri da ne mogu naci ovlasteni servis, odgovorili su da ce oni pitati. I javili su, poslali mi koji je ovlasteni servis.

E sad sam se ja javio ovlastenom servisu, posalo im racun i serijski broj uredjaja. Javljaju mi  "da mi treba jamstveni list koji je izdala tvrtka Media Audio, takodjer da su se javili toj spomenutoj tvrtki i da oni nisu prodali uredjaj sa tim serijskim brojom".

Ja ne znam tko je Media Audio, niti sam kupio tamo ista.A dobili su racun da je uredjaj kupljen u Abrakadabri.

Imam sve original pakovanje kako je i doso. Od kutije od trgovine, original kutije od zvucnika, racun, serijski broj. Sve osim toga jamstvenoga lista. Dodatno; Jedini jamstveni list koji imam je original od JBL (warranty card) ali tamo opet ne pise nista na Hrvatskome, niti ista o servisima.

 

Sta mi je sljedece za napraviti? Hvala.

 

 

sandokan111 sri 2.2.2022 17:04
Geba kaže...
Sta mi je sljedece za napraviti? Hvala.

 Ono sto si trebao odmah. Uzeti uredjaj i poslati ga abrakadabri gdje oni traze. Reklamacije se obavljaju preko trgovca gdje se uredjaj kupio, ne preko servisa. Znaci posalji im email da ti daju adresu gdje ces NJIMA slusalice poslati (ne servisu) pa nek oni dalje provode reklamaciju kako je zakonom propisano.

Zylvio sri 18.5.2022 12:11

Pozdrav svima. Naručio sam TV u petak 06.05. i tek u nedjelju sam se sjetio da bih mogao pogledati iskustva sa odabranom trgovinom. Malo me je bio strah u vezi njihovog ne poštivanja roka isporuke iako mi novi TV nije toliko bio hitan, pisalo je da će rok isporuke biti oko 10 radnih dana. Do srijede sam izdržao da im se ne javim, no od četvrtka sam skoro svaki dan im pisao poruke na Facebook Messenger. Nisu mi baš pretjerano brzo odgovarali, ali su odgovarali konkretno. Long story short, TV mi je danas stigao nakon 8 radnih dana i radi bez problema. Kome nije tlaka čekati isporuku preporučio bih ovu trgovinu, pogotovo jer me je navedeni TV ispao 500 kn jeftinije od sljedeće najjeftinije trgovine.