Abrakadabra - iskustva
To je i mene isto mucilo dok sam narucio, nakon sto odaberemo broj rata nista vise ne pise o tome. Ali stima sve :)
Narucio Polo kosulje - nisam siguran, ali sam dojma da nisu original.
Znate li hoce li uskoro bit kakvih popusta na ukupnu kupnju??
Moze slika kosulja? Zasto mislis da nisu orginal?
i sam trazim vec dugo Polo RL majice/kosulje ili hilfiger ali nigdje nesto full jeftino. Zapravo, na sports directu su polo hilfiger majice po 15 gbp, sto je super isplativo, ali ode dosta kuna na postarinu... Ako netko zeli iz ZG podjelit postu, bićo bi super!
ali isto tako me brine autenticnost.. Cak i u p&c u cc1 sam vidio da nije rjec o kvaliteti kakva bi trebala biti za marke cija majica kosta 500+ kn. Jedna je cak i bila poderana. Mislim da je takve stvari najbolje kupovat u orginal shopovima. Na RL stranivi su predobri popusti (fall sale), ali nazalost ne salju nigdje osim US.
Eto ja naručio danas Macbook Pro s webshopa, pa budem javio iskustva.
Nisam stigao ranije javiti, ali došao Macbook u četvrtak.
U srijedu u 23:00 primio mail od Abrakadabre da su shippali item, te minutu kasnije od Tiska da su preuzeli item. Sutradan oko 7:30 je na tracking sustavu pisalo da je paket u dostavi, i oko 9:30 sam primio mail da je paket na paketomatu i da ga mogu podići. Nisam iz Zagreba nego iz Osijeka.
Imam loša iskustva s Abrakadabrom! Prije 19 dana sam platio i naručio motorno ulje, koje mi je tada bilo neophodno, ali do danas ga nisu dostavili na paketomat. Pet dana nakon što sam uplatio potreban iznos informirao sam se kada je isporuka (iz skladišta u Zagrebu, na paketomat u Zagrebu). Tek tada mi je odgovoreno da je roba pripremljena i da će isporuka biti uskoro. I doista drugi dan stiže SMS da je paket na paketomatu i da ga mogu podignuti, što sam i učinio. No tada je uslijedio šok. U paketu nisu bli svi naručeni proizvodi, nedostajalo je motorno ulje, a uz paket je uredno bio račun sa svim naručenim proizvodima. Zovem korisničku službu, svi operateri zauzeti. Naravno, svaki poziv se naplaćuje, nije besplatan. Napokon uspostavim poziv, a operater mi objasni da je moja narudžba isporučena u dva paketa, što mi do tada nitko nije rekao. A gdje je onda drugi paket ako sam primio SMS da je naručeno na paketomatu? Doći će popodne, uslijedio je odgovor. Bilo je to 8. studenoga. Do danas (21. studeni) paket nije dostavljen. U međuvremenu se, nakon prepiske mejlovim i pozivanja korisničke službe, dakle ponovnog trošenja novca na pozive, ispostavlo, tako su barem objasnili, da je paket oštećen prilikom dostave, da je ulje iscurilo i da će poslati novo. No, do danas nisu, iako svaki dan šaljem mejlove i upite, a odgovor dobijem na svaki peti mejl, u smislu "provjerit ćemo, hvala vam na razimijevanju". Jednom sam se opekao i nikada više! Osjećam se i više nego izigran.
Iskacu im adwordsi skoro za svaki proizvod, odnedavno su se pojavili na nabava.net
Cim sam vidio multiplus bodove znao sam o kome se radi :-)
Cijene prozvoda su medju najnizima
Cim sam vidio multiplus bodove znao sam o kome se radi :-)
Cijene prozvoda su medju najnizima
Mozes li elaborirati ovo dvoje? Kakve veze multiplus bodovi imaju, te o kome se radi? Te sto s cijenama proizvoda?
Kad su imali onih 20% sam narucil 3 kutije pelena, mali sintisajzer i neke bubnjeve za malu. Stiglo za par dana na paketomat.
Pred dva tjedna narucio 4 gume, isto su za 4 dana bile kod mene doma, besplatn dostava.
Sad pikiram autosjedalicu, mozda opet budu neke akcije na sve.
Sve u svemu, za sada sam zadovoljan, i cijenom i dostavom i sluzbom za korisnike.
Cim sam vidio multiplus bodove znao sam o kome se radi :-)
Cijene prozvoda su medju najnizima
Mozes li elaborirati ovo dvoje? Kakve veze multiplus bodovi imaju, te o kome se radi? Te sto s cijenama proizvoda?
Izabrao sam random prozivod
npr podjes na slijedeci link
https://www.abrakadabra.com/hr-HR/Katalog-Racunala-i-periferija-Prijenosna-i-tablet-racunala/MacBook-Pro-Dual-Core-i5-2.5GHz/p/5003P0G
MultiPlusCard bodovi 1483
Sto tu nije jasno, lijepo pise koliko je bodova potrebno za razmjeniti prozivod.
MultiPlusCard bodovi pripadaju Konzumu kao i sve sto vidis na tom sajtu.
Kod provjere cijene ovoga prozvoda dolazimo do zakljucka da se radi o najnizim cijenama na HR
https://www.nabava.net/prijenosna-racunala__30/apple-prijenosno-racunalo-macbook-pro-13-intel-core-i5-290-ghz-256gb-hdd-512gb-ssd__5276211
Cim sam vidio multiplus bodove znao sam o kome se radi :-)
Cijene prozvoda su medju najnizima
Mozes li elaborirati ovo dvoje? Kakve veze multiplus bodovi imaju, te o kome se radi? Te sto s cijenama proizvoda?
Izabrao sam random prozivod
npr podjes na slijedeci link
https://www.abrakadabra.com/hr-HR/Katalog-Racunala-i-periferija-Prijenosna-i-tablet-racunala/MacBook-Pro-Dual-Core-i5-2.5GHz/p/5003P0G
MultiPlusCard bodovi 1483
Sto tu nije jasno, lijepo pise koliko je bodova potrebno za razmjeniti prozivod.
MultiPlusCard bodovi pripadaju Konzumu kao i sve sto vidis na tom sajtu.
Kod provjere cijene ovoga prozvoda dolazimo do zakljucka da se radi o najnizim cijenama na HR
https://www.nabava.net/prijenosna-racunala__30/apple-prijenosno-racunalo-macbook-pro-13-intel-core-i5-290-ghz-256gb-hdd-512gb-ssd__5276211
I što bi ti razmjenio?
Cim sam vidio multiplus bodove znao sam o kome se radi :-)
Cijene prozvoda su medju najnizima
Mozes li elaborirati ovo dvoje? Kakve veze multiplus bodovi imaju, te o kome se radi? Te sto s cijenama proizvoda?
Izabrao sam random prozivod
npr podjes na slijedeci link
https://www.abrakadabra.com/hr-HR/Katalog-Racunala-i-periferija-Prijenosna-i-tablet-racunala/MacBook-Pro-Dual-Core-i5-2.5GHz/p/5003P0G
MultiPlusCard bodovi 1483
Sto tu nije jasno, lijepo pise koliko je bodova potrebno za razmjeniti prozivod.
MultiPlusCard bodovi pripadaju Konzumu kao i sve sto vidis na tom sajtu.
Kod provjere cijene ovoga prozvoda dolazimo do zakljucka da se radi o najnizim cijenama na HR
https://www.nabava.net/prijenosna-racunala__30/apple-prijenosno-racunalo-macbook-pro-13-intel-core-i5-290-ghz-256gb-hdd-512gb-ssd__5276211
Da, okej, i šta s tim? Jel to loša stvar?
Tko je napisao da je losa stvar?
U Tisku nema sto nema
Samo mini oprez sa elektronikom od njih. Akcije, cijene i to su im super, naručio pred par mjeseci TV 400-500kn jeftiniji nego drugdje, uz njega i hard, disk stigao u kutiji u kojoj se okretao jedno 500 puta od ZG do RI, prvo paljenje naravno neuspjelo. Kurir mi dostavi, na kutiji ne piše lomljivo, oprez ni ništa, paket negdje u kombiju pored auto guma, dok je došao do njega pobacao je još dva-tri druga paketa u međuvremenu. Stigao u nekoj zgužvanoj folijici.
Odmah su ga zamjenili na reklamaciju, drugi je stigao sa 15cm obloga. Čekao sam dosta na original narudžbu, jedno 3 tjedna minimalno, jer je pisalo da je TV na zalihama, a ispalo da su morali naručiti, pa se čekao dobavljač, pa oni pa ovo pa ono. Na kraju sve ok, ali moglo je i bezbolnije biti.
Usput lagani bump teme jer imaju fine popuste pa tako nešto očekujem i sutra.
Thanks za komentar, taman planiram i ja za black friday uzeti TV, hard disk i novi mobitel, pa budem napisao kad stigne, u kakvom su stanju i slično.
Zaštita osobnih podataka im je na razini. Upravo su dali moju e-mail adresu stotinama drugih kupaca i obrnuto. Mogli su usput dodati i broj kartice.
Dno dna amaterizma.. dobio i ja potvrdu da su poslali posiljku, a u cc (javno vidljiva lista) jos 1000 drugih adresa.
Naravno da se ekipa zaigrala sa reply-to-all pa mi se fino spama inbox cijeli dan.
Takodjer i ja dobio danas isto.
Super, sad imam popis jos 800njak drugih mailova za koje znam da su koristeni kako bi se kupovalo online.. ;)
Ste svjesni da su prekrsili Zakon o zastiti potrosaca? (vidi Clanak 11)
Hahahaha pa ovo nema nigdi. Što je najjače očekujem mail da mi itkažu narudžbu jer nemaju dovoljno artikala na zalihama
Novo odusevljenje abrakadabrom i njihovom dostavom - tisak dostava.
Narucio sam mami (koja zivi sama u kuci) masinu za pranje vesa. Ulaz u kucu je udaljen od ceste desetak metara, sa 8 stepenica kroz vrt. Prilikom narudzbe, korisnicka je rekla da nema problema i da se masina dostavlja do ulaznih vrata.
Dostavljac dosao, istovario masinu na kolnik, uz ulaz u vrt, zakljucio da je preteska da ju odnese do vrata i - otisao. Ja van zagreba na putu. Mama ostaje na hladnoci "cuvati" masinu, dok ja pokusavam telefonski organizirati ljude da unesu masinu u vrt, do kuce. Zabavno.
Aj, da budem posten, dostavljac nije odmah otisao.. ostao je 15 minuta dok je mama trazila susjede okolo da mu pomognu unjeti masinu, onda je zakljucio da mu je isteklo radno vrijeme i onda otisao :|
Hahahaha pa ovo nema nigdi. Što je najjače očekujem mail da mi itkažu narudžbu jer nemaju dovoljno artikala na zalihama
ja sam isto na toj listi ljudi.Čak sam i komentirao :)
Nego stvarno su jadni.
drpetric tvoj člank je linkan gdje nisi zadovoljan iskustvom u Abrakadabri, mogao bi još jedan članak napisati.. Stvarno loše...
Naručeno za Black Friday stiglo jučer, očekivani rok isporuke je bio 5 radnih dana tako da su i uranili, zadovoljan sam. Ono što me brine je pakiranje itema - parfem mi je došao sam u 5x većoj kutiji nego što je potrebno po kojoj se vjerojatno valjao 150puta budući da nije bilo nikakvog papira, stiropora i sl - srećom čak mu niti kutija nije bila oštećena pa ajde imao sam sreće ovaj puta ali što da je unutra bio macbook od 15hiljada kuna? Da samo ima malo udubljenje na kutiji poslao bi ga nazad, nebi se ni trudio otvoriti.. Jel problem obložiti to malo sa stiroporom?
Naručio Xiaomi Redmi 2 kad je bio na akciji za nekih 700-injak kuna, mobitel došao 2. dan, sve radi, nikakvih problema
Bome su dosta jeftini
drpetric tvoj člank je linkan gdje nisi zadovoljan iskustvom u Abrakadabri, mogao bi još jedan članak napisati.. Stvarno loše...
Nisam skužio - gdje je linkan?
drpetric tvoj člank je linkan gdje nisi zadovoljan iskustvom u Abrakadabri, mogao bi još jedan članak napisati.. Stvarno loše...
Nisam skužio - gdje je linkan?
Dakle Abrakadabra je zaznula jer je svojim klijentima poslala mail kako imaju puno narudžbi te da zato sve malo duže traje, pri tome nisu koristili bcc opciju već su svim klijentima poslali na "to" tako da je svaki klijent dobio u uvid na nešto više od 900 mailova. I sada svatko od korisnika može korisititi te mailove u svrhu newsletera i slično jer su to klijenti koji vole kupovati online a to vrijedi.
Tada je krenula lavina nezadovoljstva gdje se korisnici otkrivnih mail adresa dopisuju. I jedan korisnik je linkao tvoj članak gdje pišeš svoje negativno iskustvo o Abrakadabri.
A mail isprike im je isto smiješan pa je to dodatno pogoršalo situaciju, kolega gore je linkao mail isprike
Jesu vam stigli artikli kupljeni na black friday?
Jesu vam stigli artikli kupljeni na black friday?
Jedan da, drugi ne.
Sto se tice pakiranja parfema, kako je kolega gore naveo, to je zbilja lose :)
Inace cesto narucujem parfeme preko alzashopa, i stvarno je milina gledati kako pakiraju - u kartonsku kutiju naguraju mekane ambalaze, obloze vrecicama punjenim zrakom i unutra stisnu parfem, nema mrdanja.. no dobro, ispraksirat ce se abra sa vremenom, ja za sada pauziram daljnje narudzbe.
Nakon ovih curenja mailova, dobio sam newsletter od GNK Mamićeva Prčija, na koji se, naravno, nikad nisam prijavio.
Puno ti hvala na feedbacku. Bio sam malo skeptičan jer kad dođem na završni korak checkouta gdje imaš pregled cijele narudžbe, nigdje ne vidim spomen rata (iako sam izabrao na X rata), pa sam se uplašio da mi ne dođe račun na full iznos odjednom.