IT trgovine

Abrakadabra - iskustva

Caesar et Brutus uto 26.7.2016 09:10

Poštovanje,

kao što sam naslov kaže, otvaram temu u kojoj ćemo moći podijeliti iskustva s ovim webshopom. 

Osobno sam imao dva iskustva s njima i moram priznati da mi se čine okej. U prvom slučaju sam se dosta načekao za disk (čak par tjedana, a i trebalo im je možda mrvicu duže da odgovore, pretpostavljam da razlog valja tražiti u velikom broju dobivenih im upita), a u drugom su mi gume odmah stigle (za koji dan od narudžbe). Sve je prošlo po PS-u i stvarno sam zadovoljan, s obzirom na to da relativno često imaju fine akcije i popuste te ponude.

Prince-Artas uto 26.7.2016 09:13

Kupio 2 stvari za sada:

1. Case za 2.5'' HDD, došao vrlo brzo

2. Utezi - kad je bila ona akcija 20%, čekao sam ih više od 10 dana, vjerojatno su ih zatrpale narudžbe, ali nema veze dobio sam malo bogatije pakiranje nego što sam platio (s ekstra stvarčicama), greškom ili ne neznam i nije me briga

Veliki plus im je besplatna dostava na kiosk za ove manje i lakše stvari.

Hexfire uto 26.7.2016 09:35

Meni je ova dostava na kioske jak selling point. Izgleda mi ko manje komplicirano nego čekanje Overseesa ili čega već. Ali par stvari sam zasad gledao i cijene baš i nisu bog zna kako povoljne. Valjda kako naletiš.

Scorp21 uto 26.7.2016 13:19

Ja sam uezo frižider i mikrovalnu kada je bila akcija 20% i sve je uredno stiglo za 3 dana. Dobio sam obavijest na mobitel oko koliko sati će stići i stvarno su prilično točni. Redovne cijene im nisu neke ali se na popustu da naći pravo povoljnih stvari.

Remzi pet 5.8.2016 17:56

Da podijelim iskustvo s navedenom trgovinom kod koje vrlo vjerovatno neću više kupovati. Kad je bila ona akcija s kodom 20% na sve uzeo sam tipkovnicu, običnu usb, xiaomi redmi 2 16gb verzija, hdmi kabel i stick. Sve je došlo, ali na mobitelu nije radila jedna kapacirivna tipka. Odmah sam ih zvao i objasnio koji je problem, operater mi je rekao da mi moraju poslati reklamacijski zapisnik koji trebam ispuniti pa onda možemo rješiti dalje i da će ga poslati na mail. Prvi dan nisu poslali, zovem drugi dan nek pošalje na drugi mail. Opet ništa. 4 dana im trebalo da pošalju obični pdf file koji se ispuni u 1 minuti. Nakon toga 2 dana poslije došli i pokupili mobitel. Nakon 2 tjedna ih zovem da pitam što je s mobom da bi mi operater odgovorio da su tek 1. poslali mobitel na servis. Tako da im je korisnička podrška preloša kao i rješavanje reklamaciju, mogli su mi dati novi mob i nikom ništa. Sve me više podsjećaju na ED nažalost.

bill_jobs sub 6.8.2016 13:28
Remzi kaže...

 mogli su mi dati novi mob i nikom ništa. Sve me više podsjećaju na ED nažalost.

 Sam si si kriv, imaš rok od 14 dana da im vratiš taj telefon, a oni tebi novce, na to si se trebao pozvati.

Kakve reklamacije i zapisnici...

dturko sub 6.8.2016 20:41

Ja sam isto uzeo dvije narudžbe i definitivno više ne kupujem tamo. Trebaju im dva radna dana da pošalju narudžbu, i onda još dva dana da mi to dođe doma. Naručim u ponedjeljak, dobijem u petak. Zaboga, pa s britanskog Amazona mi je roba dolazila nakon 2 dana max.

 

Isto tako, čini mi se kao da ne paze dok pakiraju stvari. Prvi put sam naručio neke prizvode za održavanje auta, jedna od kojih je bio sprej za gume. Kad sam dobio robu, sprej je bio sav izlupan, ali radio je kako treba pa rekoh ajde koga briga.

Drugi put sam naručio korektor u sticku za frendicu, i to od Loreala, znači skupo sranje. Naravno, opet čekam 4 dana za dostavu. Otvorim paket i vidim da fali polovica korektora. Doslovno se vidjelo da je otkinut. Pretpostavljam da se neka njihova radnica odlučila počastit na moj račun i otkinula dio dok je pakirala. Ne znam, nije me ni briga jer tamo više ne kupujem.

bill_jobs sub 6.8.2016 20:54
dturko kaže...

Ja sam isto uzeo dvije narudžbe i definitivno više ne kupujem tamo. Trebaju im dva radna dana da pošalju narudžbu, i onda još dva dana da mi to dođe doma. Naručim u ponedjeljak, dobijem u petak. Zaboga, pa s britanskog Amazona mi je roba dolazila nakon 2 dana max.

 Ajde ne pretjeruj i volio bi da postaviš screenshot s amazona, kad je naručeno i kad ti je stiglo.

Ja stalno kupujem kako s njemačkog tako i britanskog amazona, roba u pravilu stiže nakon 7-10 dana.

 

I u čemu je problem pričekati 4-5 dana da ti stigne to abrakadabre? Ako ti nešto treba hitno onda odeš u fizičku trgovinu.

Ne ulazim u ovo za pakiranje, ali kukati zato što si nešto naručio u ponedjeljak, a stiglo u petak je ono, komično.

dturko ned 7.8.2016 18:17

Ne znam zašto bi to bilo komično. Najbliži grad sa nekom poštenom trgovinom mi je 50 km udaljen. Govorili su da će Abrakadabra promijenit on-line kupovinu u Hrvatskoj, no po meni se čini da su zapravo najgori. Koliko vidim, ljudi nisu baš ni zadovoljni customer supportom.

 

Evo screenshotovi. Naručeno u ponedjeljak kasno navečer. Tipkovnica je nažalost došla neispravna pa sam je morao vratiti i sve je bilo riješeno u roku par dana. Čak su mi pokrili troškove dostave. Znam da je Abrakadabra mala beba za Amazon i da ih niti ne treba uspoređivati, ali ako ovako nastave, ništa neće postići.

sandokan111 pon 8.8.2016 17:34
dturko kaže...
Evo screenshotovi. Naručeno u ponedjeljak kasno navečer. Tipkovnica je nažalost došla neispravna pa sam je morao vratiti i sve je bilo riješeno u roku par dana. Čak su mi pokrili troškove dostave. Znam da je Abrakadabra mala beba za Amazon i da ih niti ne treba uspoređivati, ali ako ovako nastave, ništa neće postići.

 Uzalud ti trud sviraci. Bill je tu da trola i "trazi" non stop neke dokaze koje ce nakon toga po nekom novom glupom razlogu odbacit. To je inace posao trola, sto vise trosit tudje vrijeme. Meni najbrze sto je amazon donio je 3 dana. 2 dana uopce nije cudno posto imaju skladista svuda po EU i ako se recimo nalazi u italiji uopce mi nije cudno ovako nesto.

nani_cropes čet 11.8.2016 13:14

Pa ovo je nevjerojatno... Sramota žešća...

 

Ajd potrefio sam točno praznik i produženi vikend jer sam naručio 3.8. oko 23h navečer, ali su oni odmah sljedeći dan znači prije 16h predali paket Tisku? I šta sad više to nije niti do abrakadabre, nema smisla da njih zovem valjda.. A ne vidim nigdje broj na koji mogu zvati Tisak...

 

Imate kakav savjet? Pa najrađe bi im reko nek si zadrže paket, izgubio sam već volju za naručenim..

jocommb čet 11.8.2016 13:27

Ja nekontam cemu kukanjr za dan dva a gleda se da se prode sto jeftinije.... pa svi vi sta kukate sta imali trgovine i mogli ste fino otic i uzet il narucit negdje gdje bi prije doslo... ja sam uzeo laptop i 8 guma za auto ljetne i zimske i proso sam 5000 kuna jeftinije jer su sve stvari vec bile na akciji 20 posto plus jos onih 20 na sve sta je bilo...i da sam i mjesec dana ceko nebi se bunio za tolko ustede....

nani_cropes čet 11.8.2016 13:49

Ne bi ni ja kontao da sam naručio dva kompleta guma i laptop pa da tome i treba nac mjesta u kombiju i upakirat i sta sve ne i kupio na velikom popustu pa zato pri tome uštedio 5 soma... Razmišljao bi kao i ti... A ovako da jednu jedinu malu kutijicu gledam kako tjedan dana stoji na jednom te istom mjestu i nema nikakvog pomaka sigurno nije normalno...

nani_cropes čet 11.8.2016 14:08

Ma meni se čini ko da su negdje zaboravili na njega, al budemo vidli...

 

Uglavnom, zanimalo me jel prema ovome paket kod dostavljača Tiska ili mislite da je još kod abrakadabre, da mogu nekoga nazvati i provjeriti.

Imaš ti dedaa ss kak je tvoj paket putovao? Kolko statusa promijeni dok dođe do kioska?

dedaa čet 11.8.2016 14:15
nani_cropes kaže...

Ma meni se čini ko da su negdje zaboravili na njega, al budemo vidli...

 

Uglavnom, zanimalo me jel prema ovome paket kod dostavljača Tiska ili mislite da je još kod abrakadabre, da mogu nekoga nazvati i provjeriti.

Imaš ti dedaa ss kak je tvoj paket putovao? Kolko statusa promijeni dok dođe do kioska?

 Evo:

 

 

skoosha sub 1.10.2016 11:36

Naručio usisavač, nisam ga odmah mogao raspakirati, jer sam imao neki poslovni put. Kad sam napokon uspio, pogledam energetsku naljepnicu, kad ono totalno drugačije od onog što piše na njihovoj stranici (a i stranici proizvođača). Ne bilo mi lijeno, poslao mail proizvođaču i abrakadabri u srijedu (28.09.), da mogu ustanoviti zašto je došlo do razlike u specifikacijama i tko je za to kriv.

 

Toliko su učinkoviti da se nijedni nisu udostojili odgovoriti do danas. Maloprije zovem (subota 1.10, 11h) i jedne i druge - Abrakadabra se javlja sekretarica zbog poziva izvan radnog vremena, a proizvođača sam dobio. Htjeli su me preusmjeriti na trgovinu, no nakon objašnjavanja što trebam, moram sačekati ponedjeljak, kad radi lik koji je zadužen za to.

 

Očigledno nemam sreće u rješavanju problema subotom.

 

U ponedjeljak update-am temu s (nadam se pozitivnim) ishodom.

kokum20 sri 9.11.2016 19:39

Jel kupovao tko na rate preko weba? Jako sam skeptičan kad mi je kreditna kartica u pitanju (Amex).

 

Mislim si uzeti Macbook Pro, 16k kuna je ali ako naručim dostavu na paketomat dođe mi 10% manje (cca 1,6k uštede), pa me izađe 14,4k kuna, što mi se čini super!

mario1990 sri 9.11.2016 20:05
kokum20 kaže...

Jel kupovao tko na rate preko weba? Jako sam skeptičan kad mi je kreditna kartica u pitanju (Amex).

 

Mislim si uzeti Macbook Pro, 16k kuna je ali ako naručim dostavu na paketomat dođe mi 10% manje (cca 1,6k uštede), pa me izađe 14,4k kuna, što mi se čini super!

 Ja sam kupio prije cca 4 mjeseca, huawei p8 lite smartphone od njih, platio mastercardom na 12 rata, uredno sve prošlo. Uredno svaki mjesec uzimaju ratu.. nema problema nikakvih, mobitel došao za cca 5 dana.