Internet

PayPal - pitanja i odgovori

Yode čet 30.4.2020 23:49

Pokušao sam im poslati upit ali ne postoji trenutno opcija da ih kontaktiraš ili ja ne kužim gdje je. Pitat ću u banci da li podržava moja kartica to.

Ako netko još ima kakvih saznanja neka javi.

Lp

Fero pet 1.5.2020 09:48
Yode kaže...

Pokušao sam im poslati upit ali ne postoji trenutno opcija da ih kontaktiraš ili ja ne kužim gdje je. Pitat ću u banci da li podržava moja kartica to.

Ako netko još ima kakvih saznanja neka javi.

Lp

 Evo ti kontakt pokušaj poslati mail i reci im tvoj problem i da li ti mogu omogućiti da tvoja banka radi konverziju i da ti PayPal balance isplaćuju na tvoj devizni raćun valute koja ti je primarna na balancu od PayPala.

Kontakt : https://www.paypal.com/ie/smarthelp/contact-us

Yode sub 2.5.2020 18:50

Hvala za kontakt, javili su mi iz banke da ta kartica ne podržava primanje i da imaju u planu prebaciti sve obrtnike na Visu koja je podržana. Mogu kod njih naručiti karticu za 50kn i 2 tjedna se čeka.

Javim dalje kad to odradim tako da i drugi ne gube vrijeme kao ja.

Lp

Rocki ned 3.5.2020 12:06

Trebam uzeti Iskon internet, znači karticu na kojoj ima 60 GB prometa i svaki se mjesec obnavlja za 49 kn mjesečno. E sada me zanima kako to radi, valjali štogod. Koristila bi ga studentica na EF u Rijeci na mobitelu i kao hotspot. Hvala.

kipo ned 3.5.2020 17:59
Rocki kaže...
Trebam uzeti Iskon internet, znači karticu na kojoj ima 60 GB prometa i svaki se mjesec obnavlja za 49 kn mjesečno. E sada me zanima kako to radi, valjali štogod. Koristila bi ga studentica na EF u Rijeci na mobitelu i kao hotspot. Hvala.

Pitanje je postavljeno u potpuno krivoj temi, ali jel možeš poslati link na više detalja o toj kartici?

EDIT: Pretpostavljam da misliš na ovo: https://www.iskon.hr/Mobile-Wi-Fi 

marinković pon 18.5.2020 12:47

Pozdrav,

Dogovorio kupovinu, platio paypal-om, predmet stigao, međutim ne odgovara opisu iz oglasa. Predmet kupljen od privatne osobe iz njemačke.
Javio sam joj da je predmet u lošem stanju, naravno ona tvrdi da je to ok.

Šta mi je činiti?

Od paypal sam dobio mail da označim da je artikal stigao da bi joj pustili novce.
Ako označim da je stiglo, mogu se pozdraviti s novcem? Jer mislio sam pokušati ispregovarati da mi prodavač prizna dio novca, vrati dio ili kako to već funkcionira, pa ako ima iskustava i savjeta? Radi se o 150 eur vrijednosti.

Fero uto 19.5.2020 11:40
marinković kaže...

Ok, znači prvo mu pustim novac pa onda idem na Partial Refund ili to mogu iz ove perspektive mogu dok je novac još zamrznut?

 

Pretpostavljam da bi svu prepisku trebao raditi preko paypal obrazca?

 Otvori case na PayPal-u opiši im slučaj i vidi što će PayPal odgovoriti, ali osoba može tražiti da vratiš predmet. Postoji i mogućnost dogovora između vas da ti vrati dio novca , ali to je do njega ili da čekaš PayPal da istraži slučaj i vrati novac tebi. 

Fero uto 19.5.2020 17:46
marinković kaže...

Mogu li to sad dok novac nije pušten? Ili prvo moram pustiti novac, pa onda otvarati case?

 

Samo pokreni ako si oštećen kao kupac. Ne moraš ćekati ništa.

 

Ako si kupio proizvod ili uslugu na nekoj web stranici i platio putem PayPala tebi je novac skinut sa računa ali bez obzira imaš pravo na reklamaciju i povrat novca ako je proizvod ili usluga u nepotpunosti ili ne odgovara onome što je prodavać prikazao, ali ti to moraš i dokazati kada pokrećeš case na PayPal-u!

 

Ako si ipak kupio predmet od fizičke osobe van neke trgovine onda će to biti problem, i još ako si imao nekakav privatni dogovor koliko platiti za taj predmet to PayPal nije vidio i to je onda između vas dvojice.

Milka30 ned 31.5.2020 09:24

Pozdrav!

 

Prvi puta sam placao preko Paypala i odmah problemi:

Znaci,jednostavno predmet nisam dobio!

Pokrenuo sam refound postupak,naznacio da nisam dobio predmet,morao napisati opis problema(inace,glupost),slikati narudzbu i to je to.Paypal me je odmah upozorio da zbog korone pošiljke mogu kasniti i da budem strpljiv.Izravno su kontaktirali mailom prodavaca i to je to.

Novac mi nije sjeo,prodavac se ne javlja pod Paypay activity mi stoji . There is an open dispute associated with this transaction.

 Isto tako :

  • Escalate to PayPal:
  • You may escalate this to a claim on or before 16 June 2020 at 05:54:27 GMT-7. If this case isn’t resolved by 16 June 2020 at 05:54:27 GMT-7, it will be closed automatically. You will not be able to re-open this case.
    Šta sada?Koliko ja kuzim Engleski,slucaj ce biti zatvoren javio se prodavac ili ne do 16.7. ja necu niti predmet,niti novac dobiti?

 

Fero ned 31.5.2020 10:20
Milka30 kaže...

Pozdrav!

 

Prvi puta sam placao preko Paypala i odmah problemi:

Znaci,jednostavno predmet nisam dobio!

Pokrenuo sam refound postupak,naznacio da nisam dobio predmet,morao napisati opis problema(inace,glupost),slikati narudzbu i to je to.Paypal me je odmah upozorio da zbog korone pošiljke mogu kasniti i da budem strpljiv.Izravno su kontaktirali mailom prodavaca i to je to.

Novac mi nije sjeo,prodavac se ne javlja pod Paypay activity mi stoji . There is an open dispute associated with this transaction.

 Isto tako :

  • Escalate to PayPal:
  • You may escalate this to a claim on or before 16 June 2020 at 05:54:27 GMT-7. If this case isn’t resolved by 16 June 2020 at 05:54:27 GMT-7, it will be closed automatically. You will not be able to re-open this case.
    Šta sada?Koliko ja kuzim Engleski,slucaj ce biti zatvoren javio se prodavac ili ne do 16.7. ja necu niti predmet,niti novac dobiti?

 

 

Sačekaj da vidiš možda će prodavać odgovoriti i pristati na povrat i vratiti novac prije 16 June, ako to ne bude riješeno tako onda dva, tri dana prije 16. June moraš pokrenuti Claim to escalate case  

- PayPal ima dva nivoa za reklamaciju povrata novca ukoliko nije sve kako treba: 1. Dispute i 2. Claim to escalate case.

Milka30 ned 31.5.2020 10:31

Hvala.

Proble je u tome sto sam ja taj dio trebao puuno prije i sada cak i da ga dobijem,ne znaci mi nista.

Namjerno sam kupovao preko Paypala,jer sam bio uvjeren da to kod njih je jednostavno i da se povrat novca vrlobrzo rjesava.

Ovako sam baš razocaran,jer iskreno,boli me k...c za koronu i probleme prodavaca,uredno su mi naplatili predmet+brodarina i trebali su ispostovati obecani datum isporuke.

RuskeGTT ned 31.5.2020 10:35

meni isto par stvari nije doslo, nakon 2mj cekanja...javio se likovima, uredno vratili pare, cak jedan je i sam predlozio refund...nista preko ebaya, sve se rijesi interno sa prodavacima...i to do sad godinama tako funkcionira, ako sam mozda 1x morao pitati direktno ebay da uskoci u pomoc...

 

dok neke druge stvari (isto iz kine, a i EU) su dosle uredno, cak neke za 10 dana...

Fero ned 31.5.2020 10:41
Milka30 kaže...

Hvala.

Proble je u tome sto sam ja taj dio trebao puuno prije i sada cak i da ga dobijem,ne znaci mi nista.

Namjerno sam kupovao preko Paypala,jer sam bio uvjeren da to kod njih je jednostavno i da se povrat novca vrlobrzo rjesava.

Ovako sam baš razocaran,jer iskreno,boli me k...c za koronu i probleme prodavaca,uredno su mi naplatili predmet+brodarina i trebali su ispostovati obecani datum isporuke.

Prijatelju i prodavač je zaštićen putem PayPala isto kao i kupac, točno stoji kada možeš pokrenuti refund sa gore opisanim redosljedom. Pročitaj na Paypal TOS i Privacy Policy koliko dugo imaš vremena za pokrenuti refound kod PayPala ako nešto nije kako treba.

Tvoj slučaj je otvoren i moraš čekati sada.

CyberDemonVZ ned 31.5.2020 10:44

Na žalost nisu. Izvanredna je situacija.  Sve stranice koje se bave online prodajom ili plaćanjem imaju primijenjene uvjete prodaje i dostave u ova vremena. Bar one gdje sam ja provjerio - eBay, Aliexpress, Banggood, PayPal.. svi imaju napomene vezane uz koronu.

Meni su čak i kasnili paketi ZG-VŽ jedan-dva dana više nego inače.

 

A najgore je da su u svim slučajevima "krive" dostave službe , a ne dućani.

marxone sri 3.6.2020 21:41

Gdje pronaci trenutno opciju "Bill me in the currency listed on the seller's invoice" , nisam koristio godinama paypal pa vidim da je sve novo?

Vidim da mi je nakon naplate uzeo oko 3 funte na transkaciji.

Damir22 sri 3.6.2020 22:00
Milka30 kaže...

Hvala.

Proble je u tome sto sam ja taj dio trebao puuno prije i sada cak i da ga dobijem,ne znaci mi nista.

 

 Eh, nekako "trebam to odmah", i kupovina preko interneta mi ne idu u istu recenicu....

 

Meni su tek prosli tjedan stigli paketi naruceni 02.03, tako da..... osim onog jednog za kojeg sam dobio refund, narucio ponovo i amen, svejedno mi dali doslo sada ili za 3 mjeseca, sve sto mi je hitno ne uzimam preko neta....

 

Do kada je bio predvidjen delivery? 7 mjesec? ili je to nesto sto ebay nudi?

Milka30 čet 4.6.2020 07:45
Damir22 kaže...
Milka30 kaže...

Hvala.

Proble je u tome sto sam ja taj dio trebao puuno prije i sada cak i da ga dobijem,ne znaci mi nista.

 

 Eh, nekako "trebam to odmah", i kupovina preko interneta mi ne idu u istu recenicu....

 

Meni su tek prosli tjedan stigli paketi naruceni 02.03, tako da..... osim onog jednog za kojeg sam dobio refund, narucio ponovo i amen, svejedno mi dali doslo sada ili za 3 mjeseca, sve sto mi je hitno ne uzimam preko neta....

 

Do kada je bio predvidjen delivery? 7 mjesec? ili je to nesto sto ebay nudi?

Wish stranica.Narucio sam preko njih upravo zato sto proizvodi jaku brzo stizu,rekord mi je 12 dana,a maximalno se desilo 23 dana.

Naruceno je 28 travnja,Wish maximalni dan isporuke je bio 27.6-sada su to prepravili na 27.7.

Taj isti predmet sam vec narucivao vise puta (digitalni termostat),doduše uvjek razliciti prodavac(onaj koji je najjeftiniji) i nikada nije bilo problema,uvjek direktno preko kartice,ovo sada je prvi puta preko Paypala.

Za Paypal sam se odlucio zato sto Wish ima glupavu filozofiju da svaki puta pamti karticu,bez obzira na to sto u opcijama nastimas da ti ne pamti karticu,on ce ju svakom novom narudzbom zapamtiti.I ti ako ju zaboravis svaki puta izbrisati,desi ti se-kao meni,da ti lik iz Moskve uhaka u acc i naruci sebi Xiaomi pametnu narukvicu(brzo je skuzen,narudzba otkazana,lova vratita,lozinka promjenita)

 

Nije vise niti stvar u predmetu koji nije stigao,nego je u tome sto prodavac mi ne javlja nista,sto na Wishu nije slucaj-u moja 2-3 slucaja,prodavac mi se odmah javio,ispricao se i lovu odmah vratio(predmeti su bili osteceni),ovaj ne javlja nista.

Damir22 čet 4.6.2020 21:15

Razumijem te, ja do sada imam samo jedno iskustvo, pisao sam na ebay temi, lik me probao izlevatiti da zatvorim dispute, a onda ce tek on ponovo poslati item (kao, ukraden je u posti), ja odgovorio da zatvaram cim mi  posalje legitiman tracking broj, ne ove fake kineske.... sutradan, lova vracena na karticu, ja zatvorio dispute i amen....

 

Nazalost, kako sam i tamo napisao, izgleda da postoje selleri koji sad ovu korona situaciju koriste da bi levatili ljude, ali sto se moze....

Damir22 ned 7.6.2020 14:14

Jedno pitanje, mozda se netko susreo s slicnim...

 

Dakle, placeno paypalom jednom njemackom on-line shopu. Nije ebay i slicni, vec trgovina. Novci uredno skinuti.

 

Item je bio "in stock", primili narudzbu, uzeli lovu, i onda mjenjaju status narudzbe u "processing - the following items are not in stock, but have already been ordered. Delivery follows as soon as possible in working days."

 

Dakle, item(e) nemaju. Vec su ih oni narucili, i cekaju da im stignu. Ok, taj dio mi je jasan.

 

Ono sto mi nije jasno, koliko oni sad mogu razvlaciti ovaj dio price, proslo je vec neko vrijeme, status se ne mjenja, item ne stize, na upit mailom su odgovorili da ocekuju slanje prema meni u roku dan-dva, no to bijase prosli tjedan, od tada nista.

 

Kakva bi sad bila procedura, vjerovatno bih prvo trebao kontaktirati njih, i traziti tocan datum isporuke, traziti povrat novaca ili kako vec? Kad u tu pricu ukljucujem paypal, ima li neki rok, ili jednostavno sad moram cekati, koliko god trajalo?

 

Tnx!

ReverseFlash sub 18.7.2020 12:31

Pozdrav. Imam povezanu mastercard karticu od revolving računa iz Kent banke sa paypalom s kojom kupujem sve preko paypala. Međutim evo desilo se da sam prvi puta nešto prodao i novci od prodaje su umjesto da se povuku na tu karticu ostali na paypal računu. Kad ih probam ručno prebaciti dobivam ovu

poruku na prvoj slici, probao sam i Visu dodati, pa dobijem ovo na drugoj slici. Neznam šta da radim. Može pomoć?

 

zoki07 ned 9.8.2020 16:14

ekipa dali se može na payplay plaćati sa Revolut karticom ima li tko iskustva?

 

htio bih si prebaciti novac na platformu koja prihvaća samo PayPal neznam kako da prebacim novac, dali se automatski prebaci novac ako npr na Revolutu imam iznos koji trebam a spojio sam Revolut sa PayPal-om ili moram prebaciti novac prvo na PayPal pa onda sa platforme povuć novac na PayPal???

 

 

mrgud1 čet 13.8.2020 17:59
personauserCRO kaže...
rocko9 kaže...

Mene bi samo zanimalo ako vec niste spomenuli,zasto meni paypal euro skida kao 8.00 a ne kao 7,65 ili koliko je vec trenutno.U tom slucaju treba nesto na paypal acc promijenit ili?

 

Hvala na odgovoru.

My Account -> Profile -> My Money -> My preapproved payments -> Update -> See Available Funding Sources (or Set Available Funding Sources) -> Conversion Options > Bill me in the currency listed on the seller's invoice ( da banka vrsi konverziju, a ne PayPal) -> Submit

 Pozdrav,

otvorio sam PayPal račun i ne mogu pronaći ovo kako bi  odabrao da konverziju vrši banka a ne PayPal.

I da li za preferiranu metodu plaćanja treba odabrati PayPal balance ili karticu i koje valute odabrati u PayPal Walletu?

Hvala