
PayPal, koje dokaze treba prložiti


Kupio sam u online trgovini u Hrvatskoj i platio PayPal-om, međutim nije stiglo ono što sam naručio, nego nešto drugo. Međutim kad trebam vratit pošiljku, adresa za povrat je druga država, u mom slučaju Slovenija. Problem povrata u Sloveniju je visoka poštarina. Kako to predočiti PayPal-u i kako naplatiti i poštarinu za povrat, odnosno kako ću dokazati da je greška nastala kod prodavatelja, jer oni u redovnom mailu ne priznaju grešku?
To ti nece proci na zalost.
Ne razumijem, narucio si jednu stvari, dobio si drugu, i trgovina tvrdi da su ti poslali pravu stvar?
Postoji li racun? Broj artikla ili slicno? Koliko dugo vremena je proslo izmedju kupovine i tvog upita za povrat stvari?
Malo mi je mutno, ako je trgovina registrovana u HR, ne moze zahtjevati da se paketi vracaju u drugu drzavu.
Ako narucim sa computeruniverse.de, firma koja je registrovana u DE, normalno da cu vracati stvari tamo.
Ako narucim stvar iz Svedske firme, moraju imati adresu u SWE.
Postoji li neka zadruga ili organizacija za zastitu potrosaca, sad ima tona pravila za zastitu potrosaca u EU.

Nije prošlo ni deset dana, ali najveći je problem što moram vraćati u drugu državu, kako da to predočim PayPal-u. Imam račun, ali se radi o autodijelovima, ja sam naručio kočionu čeljust, a oni su poslali "pakne" , za kočnice sa dobošem, to nema veze jedno s drugim. Kod prijema pošiljke ništa nisam potpisao, samo mi je dostavljač predao pošiljku. Ako ja vratim pošljku, kako će PayPal, znati da sam ja vratio pošiljku i da treba vratiti novce, jer nije ista adresa prodavatelja i onog kome se roba vraća.

Nije prošlo ni deset dana, ali najveći je problem što moram vraćati u drugu državu, kako da to predočim PayPal-u. Imam račun, ali se radi o autodijelovima, ja sam naručio kočionu čeljust, a oni su poslali "pakne" , za kočnice sa dobošem, to nema veze jedno s drugim. Kod prijema pošiljke ništa nisam potpisao, samo mi je dostavljač predao pošiljku. Ako ja vratim pošljku, kako će PayPal, znati da sam ja vratio pošiljku i da treba vratiti novce, jer nije ista adresa prodavatelja i onog kome se roba vraća.
Ako nisi potpisao prijem pošiljke, žali se da ti nije stiglo i traži povrat love. jer u principu oni nemaju dokaz da je tebi dostavljeno.
Po meni jedini izlaz, s obzirom što si napisao.
Jer ako su uspjeli ovako zaj.. onda neka snose posljedice.

Nije prošlo ni deset dana, ali najveći je problem što moram vraćati u drugu državu, kako da to predočim PayPal-u. Imam račun, ali se radi o autodijelovima, ja sam naručio kočionu čeljust, a oni su poslali "pakne" , za kočnice sa dobošem, to nema veze jedno s drugim. Kod prijema pošiljke ništa nisam potpisao, samo mi je dostavljač predao pošiljku. Ako ja vratim pošljku, kako će PayPal, znati da sam ja vratio pošiljku i da treba vratiti novce, jer nije ista adresa prodavatelja i onog kome se roba vraća.
Trazi prvo onu blanketu od trgovine za povrat u roku od 14 dana, ako nece da priznaju da su pogrijesili. Tako da imas to ispunjeno i predano, i da ti posalju potvrdu.
http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/returning-unwanted-goods/index_en.htm
Onda otvori dispute na PayPalu, gdje ce PP biti mediator izmedju tebe i trgovine. Ako se sami ne uspijete dogovoriti, onda eskaliras, i onda ce oni odluciti ste ce se desiti.
Predlozi jednostavno da ti posalju tacan dio o svom trosku, da ti vrate nazad lovu koju si dao za postarinu pogresnog dijela, i da ces vratiti nazad taj pogresan dio o svom trosku. Mozda neces biti na nuli, ali bi trebao biti blizu...
Jos uvijek ti preporucujem da provjeris sa zastitom potrosaca u HR, da li firma registrovana u HR, moze traziti da se dostavljene stvari vracaju u drugu drzavu, i ako je tako, ko treba da snosi troskove posiljke.
@kostolomac
Postoji dokaz da je posiljka primljena, zalio se trgovini da je dobio pogresan dio :)

Nije prošlo ni deset dana, ali najveći je problem što moram vraćati u drugu državu, kako da to predočim PayPal-u. Imam račun, ali se radi o autodijelovima, ja sam naručio kočionu čeljust, a oni su poslali "pakne" , za kočnice sa dobošem, to nema veze jedno s drugim. Kod prijema pošiljke ništa nisam potpisao, samo mi je dostavljač predao pošiljku. Ako ja vratim pošljku, kako će PayPal, znati da sam ja vratio pošiljku i da treba vratiti novce, jer nije ista adresa prodavatelja i onog kome se roba vraća.
Trazi prvo onu blanketu od trgovine za povrat u roku od 14 dana, ako nece da priznaju da su pogrijesili. Tako da imas to ispunjeno i predano, i da ti posalju potvrdu.
http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/returning-unwanted-goods/index_en.htm
Onda otvori dispute na PayPalu, gdje ce PP biti mediator izmedju tebe i trgovine. Ako se sami ne uspijete dogovoriti, onda eskaliras, i onda ce oni odluciti ste ce se desiti.
Predlozi jednostavno da ti posalju tacan dio o svom trosku, da ti vrate nazad lovu koju si dao za postarinu pogresnog dijela, i da ces vratiti nazad taj pogresan dio o svom trosku. Mozda neces biti na nuli, ali bi trebao biti blizu...
Jos uvijek ti preporucujem da provjeris sa zastitom potrosaca u HR, da li firma registrovana u HR, moze traziti da se dostavljene stvari vracaju u drugu drzavu, i ako je tako, ko treba da snosi troskove posiljke.
@kostolomac
Postoji dokaz da je posiljka primljena, zalio se trgovini da je dobio pogresan dio :)
E nisam čitao sve očito, zahebo se. Jer logikom je trebao odmah ići da će morat to poslat natrag, a svi znamo kako to skupo može ispast.

Sve bi bilo u redu, da pošiljku ne moram vraćati u Sloveniju, ako šaljem najobičijom poštom, dođe me 100kn, dok naručeno stoji 190kn. Društvo za zaštitu potrošača mije preporučilo http://ecc-croatia.hr/kontakt/ , pošto se radi o prekograničnom sporu. Samo me još interesira, da li je moguće, da se proizvod kupljen u online trgovini https://www.silux.hr/ u slučaju reklamacije treba vratiti u centralno skladište koje je u Sloveniji.

E nisam čitao sve očito, zahebo se. Jer logikom je trebao odmah ići da će morat to poslat natrag, a svi znamo kako to skupo može ispast.
Nisam bio upoznat, da se pošiljke vraćaju u Sloveniju, za Hrvatsku bi mi bilo prihvatljivo 26kn, kao preporučena pošiljka. Neshvatljivo mi je ovo, kupljeno na .hr, da se mora vratiti u Sloveniju.

E nisam čitao sve očito, zahebo se. Jer logikom je trebao odmah ići da će morat to poslat natrag, a svi znamo kako to skupo može ispast.
Nisam bio upoznat, da se pošiljke vraćaju u Sloveniju, za Hrvatsku bi mi bilo prihvatljivo 26kn, kao preporučena pošiljka. Neshvatljivo mi je ovo, kupljeno na .hr, da se mora vratiti u Sloveniju.
e to su idioti, em ti krivo pošalju i još da vraćaš u Slo. Teško je tu sad biti ''pametan'' a da ne ne ispadne neko dugoročno navlačenje s njima. Pošto su oni zaj, trebali bi preuzet trošak slanja.

Nema drugog izbora.
Na sajtu jasno pise gdje im je adresa, u Ajdovscini...
Tako da se ne mozes zaliti na to, nisu krili tu informaciju.
Mislim da je najbolje da napravis dispute na paypalu, i da se dogovorite oko postarine kao sto sam vec napisao.

Nazvali me telefonski da se dogovorimo, lik ne zna hrvatski jezik, pa ni u mjeri razumijevanja. Nešto smo se dogovorili, kao da vratim u Ajdovščinu, pa će mi oni vratit novce, a poštarinu koju ja platim, će navodno refundirati kroz neku sljedeću narudžbu. Sve u svemu ne preporučam naručivati sa ove trgovine.

Nisam bio upoznat, da se pošiljke vraćaju u Sloveniju, za Hrvatsku bi mi bilo prihvatljivo 26kn, kao preporučena pošiljka. Neshvatljivo mi je ovo, kupljeno na .hr, da se mora vratiti u Sloveniju.
To što je .hr web ne znači apsolutno ništa. Možeš ti otvoriti stranicu na bilo kojoj domeni (ako je dostupna).
Njihova adresa je jasno navedena i nalazi se u Sloveniji. https://www.silux.hr/kontakt
S obzirom da si kupio od slovenske firme i iz slovenije, logično je da tamo i vraćaš.
Piše li ti na računu adresa firme od koje si kupio? Na tu adresu i vraćaš.
Kupio sam u online trgovini u Hrvatskoj i platio PayPal-om, međutim nije stiglo ono što sam naručio, nego nešto drugo. Međutim kad trebam vratit pošiljku, adresa za povrat je druga država, u mom slučaju Slovenija. Problem povrata u Sloveniju je visoka poštarina. Kako to predočiti PayPal-u i kako naplatiti i poštarinu za povrat, odnosno kako ću dokazati da je greška nastala kod prodavatelja, jer oni u redovnom mailu ne priznaju grešku?