
Njuskalo prevara


Pozdrav,
evo još jednog specijalca, preko maila šalje link za unos podataka, broja vašeg tokena i lozinke, komunikacija se vršila preko ovog broja: 0989970545, pod imenom Maja Petrović, šalje link kao za Payprotect na mail, link za unos podataka izgleda ovako:
https://njuskalo.pay-protect.fun/get/1740657708388/bank?
Nemojte nasjedati.

Najgore informirani potrošači u EU po pitanju online trgovine su Hrvati pa je potpuno jasno da će i najviše prevaranta biti.
Jednom od neke poznate firme dobijem očigledni psihing, a kada sam nazvao njihov pravi broj pravili su se mutavi kao da se izgleda dogodila greška pa time postaje očito da i neki od njih pokušavaju loviti u mutnom.
To da su oni koji vode Njuškalo krajnje mutni je upravo slučaj kada sam prijavio fake USB stickove odgovorili su da se moja prijava odbacuje i da oni time ne krše uvjete poslovanja, a da ih idem tužiti kao što sam namjeravao i krupnije ribe prolaze kroz rijetku mrežu našeg zakkona.
Već su te pročitali tako da link pokazje internal error.

Što se tiče ispravne matične ploče i da je krkan sredio kod montaže.
Može, jedino da on počne prijetiti njemu. Takve stvari su baš rijetke i naravno da je problem.
Kako se sav tresem povjerio sam tipu kojeg poznajem i koji se bavi informatikom da mi stavi novu pastu na procesor, a on ga je izvadio dok nisam gledao i sjebao nožice, rekao da je kriv i da će sve platiti, a kasnije se ne javlja na telefon dok ja ne mogu sam vani.
Što se tiče Njuškala krivi su i oni jer kao posrednici moraju napraviti barem osnonu zaštitu, spriječiti otvaranje brdo računa... ali to košta, a njima nikad dosta novca.
I moje iskustvo da na prijavu da neki prodaju stvar za koju i dijete vidi da su fake (USB od 2 TB za 20 -30 €) odgovor da oni ne krše njihova pravila i da onda oni jesu posrednici u prevari. Naravno da nisam kupovao nego vidio da je to jeftina kineska kopija i da su svi prodavači iz jednog dijela Zagreba ili jedan podijelio posao s drugim da izgleda uvjerljivije s tim da su posebno interesantni s a svojim kriptičnim nasumičnim imenima i s Pay protect i naplati čuvanja identiteta kupca koja služi samo da proizvod izgleda jeftinije.

Odavno sam napisao da Njuškalo treba zabraniti zakonom i Ustavom!

Ako kojim slučajem i kupiš taj usb stick i pokaže se da je "fake", priložiš video kao dokaz i ako je dokaz uvjerljiv, vraćaju ti novce. Nisam siguran, da li u nekom slučaju i ne moraš vratiti naručeno, a ako i vraćaš, poštarinu snosi prodavatelj

Odavno sam napisao da Njuškalo treba zabraniti zakonom i Ustavom!
Djelomično se slažem
Nije problem Njuškalo, nego nakaradni zakoni, pravila. Ako neki zakon i valja, nitko ga ne poštuje, pa ni Njuškalo. Mi kao kupci smo totalno nezaštićeni, bagra može raditi što hoće.
Možete reći nešto o zaštiti osobnih podataka,demokraciji, sve to stoji, no ja bih kao i banke, pa i Revolut, tražio scan osobne iskaznice od svakog prijavljenog prodavača.
Smanjile bi se prevare za 80%.
Eto, ako budu tražili, ja ću im osobno dati sve podatke s osobne, ili vozačke , ili putovnice.
Nekakav red se mora uvesti.

i to bi bilo idealno.
ali sta vrijedi kad ce onda prevaranti doci do osobne drugih ljudi na drugi nacin i lazno se predstavi kao marko markovic jer je njemu ukrao osobnu...
i aj sad ti znaj jel to stvarno marko il mu je netko ukrao osobnu.


Sto bi trebalo značiti kada netko tko se bavi preprodajom mobitela na njuskalu napiše , nov isproban i tako za 5,6 oglasa . Vidim da je dugogodisnji član na njuskalu od 2014...

Oglas ne moze nuditi istu zastitu kao trgovina jer nema poreza. I dalje funkcionira kao trampa, koja je obicno novac za proizvod.
Eventualno Njuskalo moze implementirati odredjene usluge u kojem bi bio posrednik (recimo nesto kao PayPal), ali to opet kosta.
Ono sto meni fali na Njuskalu, i ne znam zasto to nemaju jos, su ocjene prodavaca.

pa ima ocjene prodavaca, ali to ljudi rijetko stavljaju nakon kupnje
evo primjer kolega s drugog foruma

Ocjenjnivati se može jedino u slučaju ako prodavač koristi payprotect.

mozda su lijeni, a mozda se oslanjaju na to da ce njihovi korisnike voditi one slavne:
"If it sounds too good to be true, then it probably is"
"if in doubt, don't buy"...
ja bih dodao
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably isn't ducking santa claus
trecim rijecima, ne mogu oni varati koliko ih ja mogu ignorirati.....

Nikad ništa tamo prodao, u stvari samo sam jednom davno izložio HI-FI Technics stereo receiver, kasnije ga poklonio. I jednom kupio neispravni pisač za 100 kuna jer mi je trebao jedan njegov ispravni dio. I to je bilo davno...
Kasnije sam zaboravio da Njuškalo i postoji, ali me na njega povremeno sjete zla koja se tamo događaju...

Ako prodavac ima payprotect ukljucen, i ne kliknem na linkove van njuskala...postoji li opcija da me opet prevari? Mobitel dosta jeftinij, slika genericka. Znam ime lika, posto mi je poruku vratio u kojoj mu pise ime i prezime ...e sad...puno red flagovs ali ima pay protect.

Red flagovi su ti : - Novi profil (napravljen nedavno jer brišu fejk profile nakon prijava)
- Nema broja moba ili samo watsup (Ili se ne javlja na telefon ako ga ima)
- Ako je cijena to good to be true
- Za payprotect isto imaju neku šemu za prevaru tako da nebi vjerovao u to

Kupovao sam i prodavao putem PayProtecta i sve je funkcioniralo odlično. Nema nikakvih vanjskih linkova – sve se odvija unutar aplikacije ili web stranice Njuškala. Sustav je osmišljen tako da prodavač dobije novac tek kada kupac potvrdi da je sve u redu s narudžbom.
Za mene je prvi znak upozorenja nepostojanje telefonskog broja. Uvijek volim nazvati prodavača prije donošenja konačne odluke jer mi to omogućuje dodatnu provjeru i osjećaj sigurnosti. Također, uvijek pitam za mogućnost osobne primopredaje. Ako prodavač odbije primopredaju, to mi često ukazuje na potencijalnu prijevaru.

Lik odgovara preko maila, mislim da bi i br dao, rekao mozemo se i naci, ali nije mi bas blizu. Mob jeftiniji 150 do 200 eura. Klasika, uzet na produzenje pretplate i paketa za obitelj. Inace kupujem dosta preko pik.a i njuskala, sve mi zvoni na red flag ali opet...odakle taj pay protect...profil je iz 2016

Payprotect funkcionira na način da daš ponudu, on prihvati, ti platiš njuškalu i onda oni plate njemu kad ti potvrdiš da je sve ok.

Znam to, ali opet mi mirise na prevaru

Payprotect funkcionira na način da daš ponudu, on prihvati, ti platiš njuškalu i onda oni plate njemu kad ti potvrdiš da je sve ok.
Kako kupac provjerava je li sve u redu ?
Kupim grafičku.
Trebao bih ju onda ispobati u računalu da bih potrdio da je sve ok.
Ta zaštita je podložna mnogim manipulacijama, čak ako se može izvaditi kartica iz kutije, a ti imaš istu takvu pokvarenu, jednostavno ubaciš svoju neispravnu nazad u kutiju vratiš kuriru i odbiješ plaćanje.
To je samo jedan primjer.
Njuškalo se odreklo svih odgovornosti za ispravnost robe.

To s vracanjem kartice ne ide u prilog prodavacu, ali kupcu, barem ono sto pise na papiru, ide na ruku. Daju rok od 48h za provjeru.

E, to nisam znao.
To je još gore za prodavača.

Za mene je prvi znak upozorenja nepostojanje telefonskog broja. Uvijek volim nazvati prodavača prije donošenja konačne odluke jer mi to omogućuje dodatnu provjeru i osjećaj sigurnosti. Također, uvijek pitam za mogućnost osobne primopredaje. Ako prodavač odbije primopredaju, to mi često ukazuje na potencijalnu prijevaru.
Ne dam broj moba više nikad u oglas. Prije 10 godina sam prodavao malo bolji bicikl i nazvao me pacijent koji mi je pola sata cendrao kako nema svu lovu, jel može dat pola sad, pa pola kad skupi... na kraju sam mu malo grubo rekao da imam bolju ideju: skupi sve novce pa se javi opet, ako bajs ne bude u međuvremenu prodan, i prekinuo mu poziv.
Naravno da me zvao još 8 puta otada. Srećom se u međuvremenu javio momak koji je došao, provozao bicikl, platio sve i otišao svojim putem bez puno filozofije.

Vidim po redditu da se svi tuze, ali svi prodavaci...a meni se kupuje mob...a sve mi smrdi 🙄🙄🙄😁😁😁

a onda nemoj, nitko ti ne moze dati garanciju da ce sve biti ok, niti tvrditi da nece

Vidi moj primjer na slici...Nazoveš na video poziv, dogovoriš se, o tebi pokaže osobnu, ti njemu..i trebalo bi biti ok.
Čim sam to spomenuo, ovaj je odbio, dakle odmah red flag.. Ovaj je bio iz "Županje"
Imao sam i još jednog takovg sličnog...iz "Osijeka"...isto se više nije javljao, čim spomenuo video poziv, ali je i odmah promjenio profilnu sliku na WhatsApp... Potpuno druga osoba..generički nešto sa neta...dakle red flag...

Ja sam ti siguran, ako hoćeš kupiti Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512, kupljen krajem 9 mj 2024. račun garancija, kupljen za keš u našoj trgovini (pet preklopnih novih maskica i originalni punjač 45 W)
Jučer instalirao ONE UI 7 i android 15
Može zamjena za Honor 7 Lite, uglavnom za mob s garancijom, neogreban, do 300€.

Čim sam to spomenuo, ovaj je odbio, dakle odmah red flag.. Ovaj je bio iz "Županje"
Imao sam i još jednog takovg sličnog...iz "Osijeka"...isto se više nije javljao, čim spomenuo video poziv, ali je i odmah promjenio profilnu sliku na WhatsApp... Potpuno druga osoba..generički nešto sa neta...dakle red flag...
Mene su lovila tri kupca iz Istre na Njuškalu. Hoće isključivo whats app , i preko Pay Protecta.
Ja kažem, neću preko PProtecta, hoću samo razgovor uživo ili preko Vibera, a oni neće.. ne kontam
Napiši mu da možeš auto poslati DPD-om pouzećem
I da sam iz Županje, što ustvari i jesam