diskDEfragmenter sub 27.8.2011 15:19

Jučer sam se registrirao na Moj T-Com da imam uvid u troškove i usluge za telefon, Internet i MAXtv. Aktivirao sam i online pregled računa i sve je funkcioniralo.



Registrirao sam se i na NetID i spojio ga sa svojim MAXtv računom (zbog MAXtv widgeta i pregleda e-maila).

Međutim, danas kad sam se ulogirao na Moj T-Com pomoću Moj T-Com korisničkog imena i lozinke, ne mogu vidjeti niti prethodne račune, niti ispis poziva, ni MAXadsl ispis spajanja.

Nemam ni prikaz usluga na desnoj strani, dok su iste vidljive pod linkom Usluge. Moram li ovo sve raditi ponovno ili je ovo privremeni problem sa serverima?



Imam još jedno pitanje: prijavljuje li se na MAXtv portal pomoću Moj T-Com ili NetID korisničkih podataka? Ja se na oba načina mogu prijaviti, ali kad sam se prijavio sa NetID podacima (prije povezivanja NetID-a s MAXtv-om), pod Moja snimalica sam vidio 3 emisije koje će se snimiti a da ih uopće nisam odabrao. To se sada više ne događa.



Još jedna mala napomena: inače koristim Firefox, ali jedino preko Internet Explorera sam uspio povezati NetID s MAXtv računom. Kao da Firefox postoji samo dva dana pa nisu stigli napraviti da stranice rade pod Firefox-om.

??? {#}

Pogledajte slike...

 

P.S. Pokušao sam poslati mail T-Comu, ali uvijek dobijem Delivery failure.

Thombstone sub 27.8.2011 21:30

Nisi jedini! Ja isto imam taj problem, iako sam dotičnu gospodu obavijestio i zvao par puta zbog navedenog problema, isti nije riješen od strane operatera tehničke službe, i nakon bezbroj pokušaja resetiranja računa, generiranja računa direktno na serveru, koje je tehničar pokušao riješiti, ništa nije uspjelo, rečeno mi je da će se problem riješiti kroz kojih para dana itd. itd. , prošlo je već dobrih godinu i 4 mj.!!! T-Mobile, živjeti zajedno, moš´ mislit

diskDEfragmenter sub 27.8.2011 21:47
Thombstone kaže...

Nisi jedini! Ja isto imam taj problem, iako sam dotičnu gospodu obavijestio i zvao par puta zbog navedenog problema, isti nije riješen od strane operatera tehničke službe, i nakon bezbroj pokušaja resetiranja računa, generiranja računa direktno na serveru, koje je tehničar pokušao riješiti, ništa nije uspjelo, rečeno mi je da će se problem riješiti kroz kojih para dana itd. itd. , prošlo je već dobrih godinu i 4 mj.!!! T-Mobile, živjeti zajedno, moš´ mislit

Nevjerojatno! Evo ja sam se sad pokušao logirati na Moj T-Com i sad opet sve vidim i sve radi! Pitanje do kad će! Dakle ipak je problem u njima. Užasno nepouzdane stranice!

Još samo da mi se snimi ono što nikad nisam odabrao...{#}

 

A eto, s obzirom na stanje, možemo biti sretni što barem sama usluga funkcionira (telefon, adsl, MAXtv). Ali evo, čim hoćeš nešto više (npr. kontrolirati i imati uvid u sve), ne može.