Entry Point pon 30.10.2017 10:40
Ag008 kaže...

Ima netko iskustva (svježa), ide li iz IT ili DE skladišta na carinu, s nekim dodatnim troškovima mobiteli?

 Ja imam iskustva sa honorbuy, što je skoro pa isto (svi su oni preprodavači kineske robe), i nije bilo nikakve carine kad mi je mobitel došao iz italije. DHL ekspres direktno na vrata.

 

Uostalom nema carine na robu koja dolazi iz EU.

Entry Point pon 30.10.2017 10:54
Ag008 kaže...

Samo je mobitel 10$ jeftiniji iz DE nego iz IT skladišta pa me zanima da mi se ne uvali PDV ili DHL troškovi kao npr na Banggoodu

 Ne smije ti zakonom uvaliti PDV. Troškovi prijevoza bi trebali biti vidljivi kod kupovine. EU je bescarinska zona za članice.

Anđeo bez falinge pet 24.11.2017 04:16
The_K kaže...

Prvi put ovako kupujem pa vas molim za iskustva. Jeli ovih 127 dolara zavrsna cijena necu nista vise morat platit? Kakav je slucaj ako mi se mob pokvari kome ga saljem na popravak?

Geekbuying ima odlične partnere u Kini.

Skladišta su im u Španjolskoj i Engleskoj, možda još negdje u EU, nisam provjeravao.

Prije narudžbe provjeri šalju li s EU skladišta ili iz Kine, mada su Kinezi kuleri i napišu u 99% slučajeva da roba košta 20$, na našoj carini se ne otvara i dobiješ bez plaćanja carine i poreza.

 

Ako i dobiješ direktno iz kine proizvod a pokvari se uredno ga šalješ u EU skladište a oni ga dalje vraćaju u Kinu na popravak.

U suštini sva im je roba iz Kine pa sve ide nazad u Kinu.

Ako se pokvari računaj da si tri mjeseca bez tog mobitela.

vrinho sub 20.1.2018 22:43

Tko odobrava komentare na ovoj stranici kod artikala. Prodavač osobno ili? Kupio sam ovu memorijsku i po dosta komentara i opisu, brzina čitanja i pisanja se kreće oko 90/70. Meni ne ide iznad 21/20 s različitim programima a na mobu max 30/29.

Već mjesec dana otkad sam ostavio komentar s rezultatima, očito ne prolazi istina i samo mogu zaključiti da su ovi komentari dolje fake.

koraljka00 uto 27.3.2018 21:07
zokybob kaže...
kako vratiti novce od geekbuyinga... skinuli su mi sa racuna, ali su onda poslali poruku da ne mogu izvrsiti narudzburadi nekog rizika, ali nisu vratili novce....

 Ja također imam velike probleme s njima. Platio sam im za KIII Android TV BOX 109 €, i uredno su ga dostavili sa svog talijanskog skladišta. Kada sam ga uključio, šokirao sam se, na ekranu nema slike samo nekakvo šarenilo! Kontaktirao sam talijansko skladište, ali oni više nemaju ništa sa mnom nego traže da se obratim mailom u Kinu. Naravno, na mailove nisu odgovarali pa sam nazvao Kinu i dodatno potrošio 100 i nešto kuna. Rekli su da će mi odgovoriti mailom, ali nisu odgovarali pa sam ih i opet nazvao. Tražili su da o svom trošku uređaj pošaljem u Kinu, iako sam ga dobio iz Italije. Poslao sam im i platio još 132 kune. Od naše pošte primio sam izvješće da im je proizvod dostavljen, a oni kažu da nisu dobili ništa! Nastavljam dalje svoju borbu koja traje već dva mjeseca, a vama ljudi savjetujem bježite od tog geekbuyinga kao i od njihovog talijanskog skladišta ukoliko ne želite biti pokradeni jer riječ je o najgorim lopovima i prevarantima koji mame i vrebaju svoje žrtve na internetu. Njihove stranice imaju najbolje preporuke i ocjene, zato što za one loše ocjene i iskustva imaju softver koji ih ne objavljuje, a i ove dobre ocjene vjerojatno su sami napisali. 

mbaksa uto 27.3.2018 21:22
vrinho kaže...

Tko odobrava komentare na ovoj stranici kod artikala. Prodavač osobno ili? Kupio sam ovu memorijsku i po dosta komentara i opisu, brzina čitanja i pisanja se kreće oko 90/70. Meni ne ide iznad 21/20 s različitim programima a na mobu max 30/29.

Već mjesec dana otkad sam ostavio komentar s rezultatima, očito ne prolazi istina i samo mogu zaključiti da su ovi komentari dolje fake.

Tek sad vidim ovu tvoju poruku. Uglavnom, većina takvih web-trgovina je moderirana. Pozitivne komentare će se sve objaviti, ali negativne ovisi o trgovini. Neke će trgovine objaviti i dio negativnih komentara, druge neće objavniti ništa s ocjenom nižom od 4 zvjezdice. Tako da je bolje uopće se ne obazirati na komentare i ocjene kod web-trgovina kod kojih uočiš da nema negativne komentare.

 

Što se konkretno memorijske kartice tiče - napisao si da si kupio "ovu" memorijsku karticu - to znači 64-gigabajtnu izvedbu? Nisu kartice svih kapaciteta nužno iste brzine - kartice većeg kapaciteta znaju biti brže. Imaš recimo recenziju 256-gigabajtnog modela ovdje - čitanje 98 MB/s, zapisivanje 87. A ovdje imaš razliku između 16 i 64-gigabajtne verzije - one zapisuju s 20-25 MB/s, 16-gigabajtna čita s 47, a 64-gigabajtna s 92 MB/s.

 

A razlog što tebi čitanje ostaje tako nisko je vjerojatno što koristiš USB 2.0 čitač memorijskih kartica, ili je u najmanju ruku spojen na USB 2.0 port, pa ni ne može postići čitanje puno brže od 30 MB/s.

kbenzema uto 27.3.2018 21:47

Za kolegu gore. Otvori paypal case i preko njih vrati pare.
Imam i ja slučaj s njima ali je sitna cifra. S dva tv boxa su mi stigli neispravni hdmi kabli pa sam ih kontaktirao radi reda, reko možda mogu poslat nove kable. Rekli su da će mi vratit 5$ po kablu ako se slažem. Reko oke, može. To je bilo prije dva mjeseca, nakon toga sam ih još dva puta kontaktirao i nema odgovora. Dođe mi da otvorim case na paypalu samo zato jer su neozbiljni po pitanju rješavanja slučaja sa kupcima.

vrinho sri 28.3.2018 00:00
mbaksa kaže...

Tek sad vidim ovu tvoju poruku. Uglavnom, većina takvih web-trgovina je moderirana. Pozitivne komentare će se sve objaviti, ali negativne ovisi o trgovini. Neke će trgovine objaviti i dio negativnih komentara, druge neće objavniti ništa s ocjenom nižom od 4 zvjezdice. Tako da je bolje uopće se ne obazirati na komentare i ocjene kod web-trgovina kod kojih uočiš da nema negativne komentare.

 

Što se konkretno memorijske kartice tiče - napisao si da si kupio "ovu" memorijsku karticu - to znači 64-gigabajtnu izvedbu? Nisu kartice svih kapaciteta nužno iste brzine - kartice većeg kapaciteta znaju biti brže. Imaš recimo recenziju 256-gigabajtnog modela ovdje - čitanje 98 MB/s, zapisivanje 87. A ovdje imaš razliku između 16 i 64-gigabajtne verzije - one zapisuju s 20-25 MB/s, 16-gigabajtna čita s 47, a 64-gigabajtna s 92 MB/s.

 

A razlog što tebi čitanje ostaje tako nisko je vjerojatno što koristiš USB 2.0 čitač memorijskih kartica, ili je u najmanju ruku spojen na USB 2.0 port, pa ni ne može postići čitanje puno brže od 30 MB/s.

 64 GB verzija je u pitanju. Koristio sam čitač od neke kartice koje sam prije kupio i s kojom je došao i rezultat je isti bilo testiran na usb2.0 i 3.0 portu. Na mobu sam testirao isto s raznim mjeračima i davao je uvijek rezultat nekih 10MB više od onog na kompu što je opet tri puta manje od reklamiranog na stranici.

mbaksa sri 28.3.2018 00:14
vrinho kaže...
64 GB verzija je u pitanju. Koristio sam čitač od neke kartice koje sam prije kupio i s kojom je došao i rezultat je isti bilo testiran na usb2.0 i 3.0 portu.

Vjerojatno ti je čitač USB 2.0. Znači, i čitač mora imati plavi USB 3.0 konektor. USB 2.0 čitač spojen na USB 3.0 port u računalu funkcionirat će kao USB 2.0 čitač, znači maksimalni prijenos je 30-40 MB/s.

 

vrinho kaže...
Na mobu sam testirao isto s raznim mjeračima i davao je uvijek rezultat nekih 10MB više od onog na kompu što je opet tri puta manje od reklamiranog na stranici.

Moglo bi se onda zaključiti da, osim što ti je čitač USB 2.0, da je ujedno i prilično loš. Želiš li bolje performanse na računalu, nabavi si dobar USB 3.0 čitač memorijskih kartica. A naravno, 64-gigabajtna memorijska kartica ti neće postići one brzine koje si vidio u web-trgovini - za to će ti trebati 256-gigabajtna (ili možebitno 128-gigabajtna).

 

vincimus sub 31.3.2018 17:46
MajstorFantach kaže...

Vidim da imaju promo članak online s popustom kuponom za kupnju na Geekbuyingu - https://www.bug.hr/promo/redmi-note-i-redmi-5-plus-na-geekbuyingu-po-povoljnijoj-cijeni-3544

Iako spominju dostavi iz EU, kupon ne vrijedi za to, već samo za CN / HK shipping? Greška or?

 

Isprika... Došlo do greške u komunikaciji s klijentom. Odmah ćemo to ispraviti. Nisu niti u jednoj riječi spomenuli da kupon vrijedi samo za narudžbe iz Kine.

 

EDIT: Upravo smo dobili potvrdu da kuponi zbilja vrijede samo za dostavu iz Kine ili Hong Konga. Međutim, Geekbuying napominje kako pokrivaju sve troškove poreza i carine ako kod oblika dostave odaberete EU Priority Line (dostava s kineskog skladišta) ili HKEU Priority (dostava s hongoškog skladišta). Ono što trebate napraviti je da slijedite link u tekstu.

MajstorFantach čet 5.4.2018 10:32
vincimus kaže...
MajstorFantach kaže...

Vidim da imaju promo članak online s popustom kuponom za kupnju na Geekbuyingu - https://www.bug.hr/promo/redmi-note-i-redmi-5-plus-na-geekbuyingu-po-povoljnijoj-cijeni-3544

Iako spominju dostavi iz EU, kupon ne vrijedi za to, već samo za CN / HK shipping? Greška or?

 

Isprika... Došlo do greške u komunikaciji s klijentom. Odmah ćemo to ispraviti. Nisu niti u jednoj riječi spomenuli da kupon vrijedi samo za narudžbe iz Kine.

 

EDIT: Upravo smo dobili potvrdu da kuponi zbilja vrijede samo za dostavu iz Kine ili Hong Konga. Međutim, Geekbuying napominje kako pokrivaju sve troškove poreza i carine ako kod oblika dostave odaberete EU Priority Line (dostava s kineskog skladišta) ili HKEU Priority (dostava s hongoškog skladišta). Ono što trebate napraviti je da slijedite link u tekstu.

 

Super, hvala!

Naručio sam u međuvremenu s Njemačkog skladišta Mi A1, jer je išao po stvarno dobroj cijeni od 229,99$.

ALI, sada imam drugi problem. Iako piše da je pošiljka poslana još u utorak, ista zapravo još uvijek nije pokupljena od strane Njemačkog GLS-a, tj. tako barem kaže live status po trackingu broju, a i ljudi iz našeg GLS-a su mi rekli da je naljepnica samo isprintana, a da paket stvarno nije još pokupljen. Imate li vi kakvih iskustava? Da li možda jednom tjednom u đuture kupe pakete?

technofreak čet 14.6.2018 10:33

Imam isti problem i pisao sam korisniku privatnu poruku, a ovdje pisem za druge korisnike da se ne nasukaju kao mi. Ja jos uvijek nisam poslao postom i ne zelim dok mi paypall ne odgovori na poruku tj. otvoren mi je "case"

Gorky66 sri 14.11.2018 06:14

Imam malo drugačiji problem, obzirom da mi je ovo druga kupnja sa geekbuyinga. Radi se o tome da sam kupio mob, oni ga poslali i sutra treba biti isporučen ali danas dobijem meil od njih da je mob bez punjača jer ga nema na skladišu i da mi daju neke popuste za slijedeče kupnje. Napisao sam im da ne želim mob bez punjača (brzog) jer se radi o xiaomi mi 8 ... Što sad???? Pomoć molim...

tigerija sri 14.11.2018 10:06

Ja sam u prvom mjesecu kupio Mi A1 za 1600kn kod njih. Sve dobro prošlo osim što je trebalo jako dugo da mi dostava stigne. Mislim da barem mjesec dana. Odabrao sam njemačko skladište.

Uzimao sam od njih još neke stvari.

 

Ja osobno nisam imao problema s njima, ali sam uzimao samo par stvari. Vidim da neki imaju problema s njima.

 

Mene zanima kakva je komunikacija s njima, pa ako mogu neki komentari na to. Jer mi se čini da je to dosta bitna stvar - refund, kad imaš probleme itd. Ako ne moš komunicirat s prodavačem to onda znači da je rizik kupovat - ako je nešto krepalo to je to...