
T-Com internet dan opcija pitanje


I ja sam jučer imao isti problem...
Išao sam u t-centar i nisu mi znali pomoći: deaktivirali su opciju i rekli da probam kupit bon i ponovo aktivirat opciju...
To sam napravio, ali i dalje mi je skidalo novce s računa.
Prije 30min sam dobio poruku:
Postovani, ispricavamo se zbog poteskoca uslijed kojih niste mogli koristiti aktiviranu Internet dan opciju s ukljucenim podatkovnim prometom. Naknada za opciju te naplaceni iznos za surfanje ce u najkracem mogucem roku biti vraceni na Vas racun, o cemu cete biti obavjesteni SMS-om. Ukoliko i dalje zelite aktivirati opciju, molimo Vas da ponovite postupak aktivacije. Vas HT

I ja sam jučer imao isti problem...
Išao sam u t-centar i nisu mi znali pomoći: deaktivirali su opciju i rekli da probam kupit bon i ponovo aktivirat opciju...
To sam napravio, ali i dalje mi je skidalo novce s računa.
Prije 30min sam dobio poruku:
Postovani, ispricavamo se zbog poteskoca uslijed kojih niste mogli koristiti aktiviranu Internet dan opciju s ukljucenim podatkovnim prometom. Naknada za opciju te naplaceni iznos za surfanje ce u najkracem mogucem roku biti vraceni na Vas racun, o cemu cete biti obavjesteni SMS-om. Ukoliko i dalje zelite aktivirati opciju, molimo Vas da ponovite postupak aktivacije. Vas HT

Evo da napišem vratili su mi sve novce na račun ali izgleda opet imaju nekih problema jučer sam opet aktivirao opciju internet dan i nakon toga mi je došla poruka:
Niste u mogucnosti koristiti ovu uslugu. Za vise informacija kontaktirajte sluzbu za korisnike.
probao sam se povezati na internet i shvatio sam da mi ne skida novce s računa pa sam napravio download 6-7 filmova
i danas mi dođe poruka:
Postovani, ispricavamo se radi poteskoca uslijed kojih niste mogli koristiti aktivirane opcije s ukljucenim podatkovnim prometom. Kao znak isprike, omogucavamo Vam 24 sata neogranicenog surfanja bez naknade uz opciju Internet Dan. Odaberite koji dan zelite surfati i jednostavno aktivirajte opciju slanjem SMS poruke INTERNET DAN na 13636 do 28.2.2015. Vas HT.
i tako dobijem jednu besplatnu opciju neznam što se događa kod t-coma izgleda neki problemi za tehnikom
Jučer oko 19 sati aktiviram opciju internet dan dođe mi poruka da je aktivirana zapravo dvije poruke prvo sam dobio poruku
Vas zahtjev za aktivacijom opcije Internet Dan je zaprimljen. Obavijestit cemo Vas SMS-om kada aktivacija bude
i onda još jednu u kojoj je pisalo opcija internet dan vam je aktivna i traje do 23.01. 19.05
Nakon toga sam išao surfati i za pola sata mi u browseru izbacuje poruku
Poštovani,
Usluga prijenosa podataka nije dostupna zbog nedovoljnog iznosa na vašem računu. Da bi nastavili koristiti uslugu prijenosa podataka, prekinite vezu i molimo nadoplatite svoj račun. Nakon toga možete odmah nastaviti s korištenjem usluge.
Vaš Hrvatski Telekom
kad ja pogledam stanje računa kad ono 0 kn a nakon što sam aktiviro opciju imao sam 120 i nešto kuna nije mi jasno kako se to moglo dogoditi
poslje sam usb modem isključio i ponovo uključio opcija je i dalje bila aktivna samo što nisam imao kuna na računu
što da napravim poslao sam mail službi za korisnike još čekam odgovor