zelenapaprika sri 13.7.2022 15:07
Cronik kaže...

 

Razlog zasto sam ja vama podijelio to da sam dobio takav sms je taj sto sam ja taj sms dobio nakon 6 dana od raskida ugovora kojeg nisam trazio niti potpisao da meni u tom smsu pise da su oni meni pokusali provesti uslugu ali nisu uspjeli jer ih je moj operater odbio.

 

Koliko puta se dogodilo da čovjek zove na svoju inicijativu, namjerno, operatera i traži nešto. I nakon x dana shvati da se ništa nije dogodilo. Pa zove opet, pa mu kažu, mi u sustavu ne vidimo da ste vi išta tražili, ponovit ćemo zahtjev. Pa onda opet ništa od toga par dana. Pa zoveš treći put, pa vele, da u sustavu ste, evo poslat ćemo požurnicu... I tako dalje. Smatrajte se sretnim ako se nešto dobro prođe i bez problema s jednim pozivom, e-mailom ili klikom u Web ili mobilnoj aplikaciji. Za sve ostalo se psihički pripremite da će trajati. I to je gotovo uvijek tako. Tko misli drugačije, neka pročita na ovom i drugim forumima te na profilima operatera na Facebooku tuđa loša iskustva s uključivanjem i isključivanjem usluga. Ako laže koza (tj. ja), ne laže rog (svi ti ljudi koji su imali problema).

 

A sada opet nemojte pročitati ovo što sam napisao, i nadajte se naivno nečem boljem i bržem.

 

 

zelenapaprika sri 13.7.2022 15:12
ihush kaže...
zelenapaprika kaže...
ihush kaže...

 -da, problem je sustav, običan djelatnik ('šalteruša') nema viši level pristupa, npr ne može stornirati upis, to može samo admin-šef, tj nije predviđeno..

 Predviđeno je, ako se pobuniš u poslovnici i ako si u pravu. Ako ne pristanu, onda pišeš prigovor, pa ideš dalje na drugi stupanj, pa HAKOM, pa odvjetnik. Ako si u pravu.

 -ne, nije predviđeno, tj vidiš nastavak priče, poruke SMS koje pristižu kao i sam formalni ugovor-raskid koji je korisnik ispunio u poslovnici, ne postoji, nema protokola, nema čak ni odgovarajućeg formulara dok poruka ide generički. .. ili što ti vidiš kao predviđen protokol?

 Predviđeno je i moguće je. Samo ti opet teoretiziraš. Korisnik ne mora znati ništa o internim procedurama operatera. Operater je dužan upoznati budućeg korisnika s općim uvjetima poslovanja (stoje reda radi na šalterima - kada je netko zadnji put dobio printanu kopiju istih?) i uvjetima korištenja pojedine usluge (to rade do određene mjere - tko ne pita suvišna pitanja, ne sazna ono što je napisano malim slovima).


EDIT: SMS ti je dio protokola, što ti je eksplicitni dokaz da protokol postoji.

zelenapaprika sri 13.7.2022 15:14
danko99 kaže...

Bilo je to prije par godina,istekal mi je ugovor za max tv i frajeri su mi sami produžili ugovor na još godinu dana.bez pitanja,potpisa..

Svašta se doživiš sa njima.

Ja sam trudim ljudima ukazati na to, ali ne ide.

bunker sri 13.7.2022 15:23


I ja sam ( davno) otkazao onu obiteljsku tarifu u tcomu, uslugu su ugasili prema mom zahtjevu ali je njihov "sistem" još par mjeseci generirao i slao mi doma račune. Svi sa lojima sam tada pričao oko toga su mi savjetovali da platim i posle tražim natrag jer bi neplaćanje moglo rezultirati ovrhom koju također taj "sustav" automatizmom inicira ako nema info da je račun plaćen...

A jbg, svašta se dešava, milion usluga, milion firmi, i naravno da negdje iskrsne problem... Kromanjonac nije imao tih problema, on je samo morao paziti da nepostane nečija večera 😃

zelenapaprika sri 13.7.2022 15:44
bunker kaže...

I ja sam ( davno) otkazao onu obiteljsku tarifu u tcomu, uslugu su ugasili prema mom zahtjevu ali je njihov "sistem" još par mjeseci generirao i slao mi doma račune. Svi sa lojima sam tada pričao oko toga su mi savjetovali da platim i posle tražim natrag jer bi neplaćanje moglo rezultirati ovrhom koju također taj "sustav" automatizmom inicira ako nema info da je račun plaćen...

A jbg, svašta se dešava, milion usluga, milion firmi, i naravno da negdje iskrsne problem... Kromanjonac nije imao tih problema, on je samo morao paziti da nepostane nečija večera 😃

 Problem raste jer se sve više usluga i proizvoda može ugovoriti ili kupiti putem interneta i tu postoji problem vjerodostojnosti podataka i pristanka na uslugu. Ako je lijek otići u poslovnicu i sve napraviti na papiru, neki ljudi to ne mogu napraviti lako i jeftino jer su im poslovnice predaleko ili to rade razne firme partneri (na nekim otocima).

 

A operateri još uvijek nisu popravili rupu u vlastitom human-2- human sustavu:

 

"Osumnjičeni su na prevaru koristili i mobilne usluge, pokazalo je istraživanje. Oboje ih terete da su u po pet slučajeva lažnim predstavljanjem doveli u zabludu djelatnike tvrtke s kojima su na osnovu krivotvorenih isprava zaključili ugovor za korištenje mobilnih usluga."

https://www.vecernji.hr/vijesti/uhicen-talijanski-prevarantski-par-s-laznim-ispravama-besplatno-odsjedali-po-hotelima-u-hrvatskoj-1601492

ihush sri 13.7.2022 16:17
zelenapaprika kaže...
,,


EDIT: SMS ti je dio protokola, što ti je eksplicitni dokaz da protokol postoji.

 upravo suprotno, da ne postoji odgovarajući, protokol-formular, način.. da postoji tad bi bio konkretan-jasan-pravocrtan, kao i primjer bunkera, tad naprosto ne bi postojao, kao što calculator ne može griješiti s 2+2 ili bilo kojom znamenkom, radi ili ne radi (kvar).. kvar je pandan onog što radi, pogrešno, neispravno a protokol koji je takav nije protokol, nije adekvatan ili nije protokol za tu namjenu, jednako kao da triažu-protokol za utopljenika primjeniš na osobi koju boli bubreg, protupožarni aparat na auto alarmu za krađu itd. .. to nisu odgovarajući protokoli za tu svrhu, time su pogrešni, neovisno što su u onome za što postoje točni.

 

-ugovor se može sklopiti, to je protokol, dođeš-ugovoriš, potpišeš.. kao i raskid, i tad protokol predviđa formular koji ima upravo taj naziv, stavke.. za postojećeg korisnika-uslugu i što se raskida. Ne može postojati raskid za ne postojeće, no koriste ga jer nemaju adekvatan-pravi a to je pogrešno, tj ne postoji odgovarajući protokol za recimo grešku, za ovaj primjer-slučaj u temi.

 

-no u odnosu na priču o evotvu ovo je još dobro :) .. za evotv je katastrofa upravo zbog loše inicijalne ideje, propusta, apps-baza i index na koji se sve binda.. za programere umjesto 1-to-mnogo, 1-1 relacija.. nema dodavanja, nije predviđeno itd mada teoretski postoji mogućnost da bilo koji (kompatibilan) uređaj dodamo u bazu, nemaju podatke osim za ono što su prodali tj id-sn-key uređaja itd itd.

.. rezultat, kao da je netko spojio šleper+prikolicu ali naopako, pa je malo problem vožnja-upravljanje, tj može samo dok ide ravno, ostalo teško.. 'sitnica' propust, početnički jer poštari nemaju iskustva kao kabeske tv-iptv itd. koji su s tim započeli a tcom prezueo prije koju godinu i nastavlja dalje jer nije lako na živo napraviti pormjenu..

ivo454 sri 13.7.2022 16:17

Sve ponude tražite da vam pošalju na mail, cijenu, trajanje ugovora, pogodnosti, sadržaje paketa i slično, tako da imate pismeni trag. Nije baš uvijek potrebno ići u poslovnicu, jer ni oni često puta ne znaju u čemu je problem.

zelenapaprika sri 13.7.2022 16:56
ihush kaže...
zelenapaprika kaže...
,,


EDIT: SMS ti je dio protokola, što ti je eksplicitni dokaz da protokol postoji.

 upravo suprotno, da ne postoji odgovarajući, protokol-formular, način..

Čuj, možda se nađe netko tko će nastaviti s tobom ovu prepisku. Ja nemam volje. :-) Tebi nitko i ništa ne može dokazati činjenice koje se svakodnevno zbivaju stvarnim ljudima u domeni usluga poput ovih u temi, sve dok ti sam ne osjetiš takve probleme na svojoj koži.

 

zelenapaprika sri 13.7.2022 16:58
ivo454 kaže...

Sve ponude tražite da vam pošalju na mail, cijenu, trajanje ugovora, pogodnosti, sadržaje paketa i slično, tako da imate pismeni trag. Nije baš uvijek potrebno ići u poslovnicu, jer ni oni često puta ne znaju u čemu je problem.

 U poslovnici nerijetko ne znaju za sve ponude. Par puta sam im morao strpljivo pojašnjavati neku promotivnu ponudu koju sam htio ugovoriti, otvarati Web stranice na svojem mobitelu i onda bi tu ponudu našli u svojem sustavu. Previše je toga da bi svi sve znali napamet. I zato je dobar savjet da se sve traži barem na mail tj. svakako u pisanom obliku.

ihush sri 13.7.2022 19:50
zelenapaprika kaže...
ihush kaže...
zelenapaprika kaže...
,,


EDIT: SMS ti je dio protokola, što ti je eksplicitni dokaz da protokol postoji.

 upravo suprotno, da ne postoji odgovarajući, protokol-formular, način..

Čuj, možda se nađe netko tko će nastaviti s tobom ovu prepisku. Ja nemam volje. :-) T--

 -eto, naišao je netko.. :)

-ako nemaš volje to nije post-tema, nego kažeš da imaju protokol koji to pokriva, ja kažem da nemaju.. jer naprosto nemaju, papir koji je korisnik potpisao-dobio ima koji naslov? to tad nije odgovarajući protokol, formular, sasvim pogrešno, suprotno činjenicama. To može biti jedino nešto s nazivom potvrda, ne raskid, jer je predivijet raskida da posotji ugovor koji se raskida. Kad-ako naprave sustav koji to ima, tad će imati protokol za takav primjer, do tad nemaju.

-neovisno o tome imaš li volje ili ne.. ne vidim kakve to veze ima s činjeničnom-pravnom logikom.. :)

zelenapaprika sri 13.7.2022 19:59
ihush kaže...
zelenapaprika kaže...
ihush kaže...
zelenapaprika kaže...
,,


EDIT: SMS ti je dio protokola, što ti je eksplicitni dokaz da protokol postoji.

 upravo suprotno, da ne postoji odgovarajući, protokol-formular, način..

Čuj, možda se nađe netko tko će nastaviti s tobom ovu prepisku. Ja nemam volje. :-) T--

 -eto, naišao je netko.. :)

-ako nemaš volje to nije post-tema, nego kažeš da imaju protokol koji to pokriva, ja kažem da nemaju.. jer naprosto nemaju, papir koji je korisnik potpisao-dobio ima koji naslov? to tad nije odgovarajući protokol, formular, sasvim pogrešno, suprotno činjenicama. To može biti jedino nešto s nazivom potvrda, ne raskid, jer je predivijet raskida da posotji ugovor koji se raskida. Kad-ako naprave sustav koji to ima, tad će imati protokol za takav primjer, do tad nemaju.

-neovisno o tome imaš li volje ili ne.. ne vidim kakve to veze ima s činjeničnom-pravnom logikom.. :)

 Vidim da se ne daš, pa te opet dodajem na ignore. :-)

ihush sri 13.7.2022 20:09
zelenapaprika kaže...
ihush kaže...
zelenapaprika kaže...
ihush kaže...
zelenapaprika kaže...
,,


EDIT: SMS ti je dio protokola, što ti je eksplicitni dokaz da protokol postoji.

 upravo suprotno, da ne postoji odgovarajući, protokol-formular, način..

Čuj, možda se nađe netko tko će nastaviti s tobom ovu prepisku. Ja nemam volje. :-) T--

 -eto, naišao je netko.. :)

-ako nemaš volje to nije post-tema, nego kažeš da imaju protokol koji to pokriva, ja kažem da nemaju.. jer naprosto nemaju, papir koji je korisnik potpisao-dobio ima koji naslov? to tad nije odgovarajući protokol, formular, sasvim pogrešno, suprotno činjenicama. To može biti jedino nešto s nazivom potvrda, ne raskid, jer je predivijet raskida da posotji ugovor koji se raskida. Kad-ako naprave sustav koji to ima, tad će imati protokol za takav primjer, do tad nemaju.

-neovisno o tome imaš li volje ili ne.. ne vidim kakve to veze ima s činjeničnom-pravnom logikom.. :)

 Vidim da se ne daš, pa te opet dodajem na ignore. :-)

 -super.. kažu pametniji popušta, no ipak vidim .. ne popuštaš :) .. 

keki pon 7.4.2025 04:13
Cronik kaže...

Otišao sam jucer u njihovu poslovnicu i raskinuo ugovor na kojeg sam ja navodno pristao. Rekla je radnica da mi ne bi trebao doci nikakav racun jer sam u zakonskom roku raskinuo ugovor a to sto je lik napravio ugovor bez moje dozvole to je rekla da moram pisati prigovor i da ce onda oni provjeriti i sankcionirati ako se uspostavi da sam ja u pravu. Smijesno mi je sto ja nisam dobio nikakav ugovor niti na email niti na adresu vec sam za to saznao preko sms-a. Zanimljivo mi je to kako ni ne trebas imati ugovor da bi imao kod njih uslugu.

 Pa mislim da kod 95% operatera u Hrvatskoj možeš aktivirati uslugu bez ugovorne obaveze.

Ne znam od kud Vam informacija da možeš imati uslugu samo ako imaš ugovornu obavezu nemojte trkeljati gluposti.

keki pon 7.4.2025 04:22
danko99 kaže...

Bilo je to prije par godina,istekal mi je ugovor za max tv i frajeri su mi sami produžili ugovor na još godinu dana.bez pitanja,potpisa..

Svašta se doživiš sa njima.

 Ako je to istina to je protiv zakona i sve to možeš riješiti za par dana uz pisanje prigovora.

zelenapaprika pon 7.4.2025 12:45
keki kaže...
Cronik kaže...

Otišao sam jucer u njihovu poslovnicu i raskinuo ugovor na kojeg sam ja navodno pristao. Rekla je radnica da mi ne bi trebao doci nikakav racun jer sam u zakonskom roku raskinuo ugovor a to sto je lik napravio ugovor bez moje dozvole to je rekla da moram pisati prigovor i da ce onda oni provjeriti i sankcionirati ako se uspostavi da sam ja u pravu. Smijesno mi je sto ja nisam dobio nikakav ugovor niti na email niti na adresu vec sam za to saznao preko sms-a. Zanimljivo mi je to kako ni ne trebas imati ugovor da bi imao kod njih uslugu.

 Pa mislim da kod 95% operatera u Hrvatskoj možeš aktivirati uslugu bez ugovorne obaveze.

Ne znam od kud Vam informacija da možeš imati uslugu samo ako imaš ugovornu obavezu nemojte trkeljati gluposti.

 Mnogi operateri nude ugovore bez ugovorne obaveze, samo da privuku ljude.

 

Ovo zadnje što si napisao: ljudi nemaju pojma što je to ugovor, a što ugovorna obaveza. Doslovno nemaju. A ja više nemam volje ni vremena pojašnjavati uživo. Pa neka potpisuju što već potpisuju.

 

Za Cronika: da, pojedinci u pozivnim centrima operatera divljaju i rade što ih je volja na svoju ruku. I mojoj familiji je stigao SMS da im ističe ugovorna obaveza premda istu nisu doslovno nikada imali na fiksnoj liniji. To je napravila jedna studentica 2 godine ranije u jednom razgovoru putem telefona. Nitko joj niti u jednom trenutku nije rekao da ikako modificira ugovor. To je uz prigovor trebalo tužiti tako da ta osoba malo odleži iza brave. To je jedina škola.

jozef pon 7.4.2025 13:03
 zelenapaprika kaže...

 Mnogi operateri nude ugovore bez ugovorne obaveze, samo da privuku ljude.

 

Ovo zadnje što si napisao: ljudi nemaju pojma što je to ugovor, a što ugovorna obaveza. Doslovno nemaju. A ja više nemam volje ni vremena pojašnjavati uživo. Pa neka potpisuju što već potpisuju.

 

Za Cronika: da, pojedinci u pozivnim centrima operatera divljaju i rade što ih je volja na svoju ruku. I mojoj familiji je stigao SMS da im ističe ugovorna obaveza premda istu nisu doslovno nikada imali na fiksnoj liniji. To je napravila jedna studentica 2 godine ranije u jednom razgovoru putem telefona. Nitko joj niti u jednom trenutku nije rekao da ikako modificira ugovor. To je uz prigovor trebalo tužiti tako da ta osoba malo odleži iza brave. To je jedina škola.

"Studentica" je najslabija karika u lancu koja mora bit poslušna da bi preživjela, jede govna i radi što joj kažu. Problem čak nisu niti sami operateri sa svojom politikom već manager telesalesa, a to su u 99% slučajeva psihopati, osobe koje stvaraju pritisak kako bi postigli neku brojku tj rezultat koji im nije nametnut "odozgo" već im daje veći bonus, pri tome ih nije briga za posljedice (jer im se u pravilu ništa loše ne dogodi). To su ljudi koji bi morali iza brave, a ne jadnici s kojima razgovaraš kad nazoveš. Taj studentica na minimalcu možda čak i nije napravio ništa takvoga već su nakon nje nadređeni radili reviziju i stavili kvačicu na ugovornu obvezu. Ako netko počne postavljati pitanja pozivaju se na to da razgovor postoji, a ako stranka baš zapne onda "joj došlo je do zabune". 

zelenapaprika pon 7.4.2025 20:00
jozef kaže...
 zelenapaprika kaže...

 Mnogi operateri nude ugovore bez ugovorne obaveze, samo da privuku ljude.

 

Ovo zadnje što si napisao: ljudi nemaju pojma što je to ugovor, a što ugovorna obaveza. Doslovno nemaju. A ja više nemam volje ni vremena pojašnjavati uživo. Pa neka potpisuju što već potpisuju.

 

Za Cronika: da, pojedinci u pozivnim centrima operatera divljaju i rade što ih je volja na svoju ruku. I mojoj familiji je stigao SMS da im ističe ugovorna obaveza premda istu nisu doslovno nikada imali na fiksnoj liniji. To je napravila jedna studentica 2 godine ranije u jednom razgovoru putem telefona. Nitko joj niti u jednom trenutku nije rekao da ikako modificira ugovor. To je uz prigovor trebalo tužiti tako da ta osoba malo odleži iza brave. To je jedina škola.

"Studentica" je najslabija karika u lancu koja mora bit poslušna da bi preživjela, jede govna i radi što joj kažu. Problem čak nisu niti sami operateri sa svojom politikom već manager telesalesa, a to su u 99% slučajeva psihopati, osobe koje stvaraju pritisak kako bi postigli neku brojku tj rezultat koji im nije nametnut "odozgo" već im daje veći bonus, pri tome ih nije briga za posljedice (jer im se u pravilu ništa loše ne dogodi). To su ljudi koji bi morali iza brave, a ne jadnici s kojima razgovaraš kad nazoveš. Taj studentica na minimalcu možda čak i nije napravio ništa takvoga već su nakon nje nadređeni radili reviziju i stavili kvačicu na ugovornu obvezu. Ako netko počne postavljati pitanja pozivaju se na to da razgovor postoji, a ako stranka baš zapne onda "joj došlo je do zabune". 

 Nije me briga tko stoji iza koga u tom lancu. U tom razgovoru niti jednom nije spomenuto ikakvo produživanje ugovora. Treba prijavljivati sve krađe i prijevare telekoma. Ma kako male se činile. Jer rade što ih je volja. Ako se ne buniš, tvoj novac ostaje njima.

 

Zabuna: meni je agentica u chatu ponudila velik popust, ja sam snimio screenshot chata. Nisam dobio popust koji mi je ponuđen u tom chatu. Bunio sam se i poslao sliku chata. Odgovor je bio - agentica vam je pogrešno iskomunicirala ponudu. :-) Umjesto da čekam još 2. stupanj prigovora, pa onda HAKOM, otišao sam s te mreže. Barem im nisam dao svoj novac.

 

 

nike098 pon 7.4.2025 21:42

Taj t-shrot je nevjerovatan, tako su meni punicu prije par godina zvali nakon isteka ugovora, ona je rekla da ne zeli produziti ugovor jer su skupi, da ce otici kod drugog operatora. I eto za par dana stiga ugovor poštom da je telefonski prihvceno produzenje ugovora, nevjerovatno. Tada joj je prija odvjetnica napisala prigovor i trazila dokaz da je ona telefonski prihvatila njihovu ponudu, sta naravno nemaju jer i nije prihvatila te je opet za par dana doslo postom da je ugovor poništen. Toliko su bahati i pokvareni ti operatori, svi do jednog...

picajzla0707 sri 9.4.2025 07:59

nisu ni drugi bolji, mene je tele2 naguzio samo tako... još prije 15-ak godina uzeo sam stick internet s 5gb prometa mjesečno, jer nisam mogao dobiti paricu od tcoma za kućni internet i kad je prošla uovorna obaveza, nakon nekih par mjeseci dobijem paricu od tcoma, dođem u tele2 odjaviti njihov internet i vratiti stick

čekam red, lik radi novi ugovor nekim curama, da im mobitel i one odoše, ja dođem na red, lik nešto kucka, nakašlje se, hm, kaže ne može me sad odjaviti, jer je sustav pao, dođem za sat vremena kad sam obavio šoping, lik opet isto, kao fol pao sustav - još mu kažem kako je pao kad ugovarate drugim ljudima ugovore - kao fol je to drugi sustav... daj obrazac zahtjeva za prekid ugovora, nemaju oni to, sve preko sustava...

 

dođem drugi dan, neka ženskica - iste majmunarije, dođem treći dan, opet onaj lik, ista priča, ja popizdim i počnem galamiti, lik uporno da je pao sustav i da me se riješi izmudrija neku priču da ja ne platim jedan-dva računa i pošto nemam ugovornu obavezu, da će me ovi 'gore' sami isključiti... naivac, poslušam i dođe još jedan račun i poslije ništa - računam isključili me, tad sam već dva mjeseca bio na tcom žičnom internetu, nakon par mjeseci platim ta dva računa i mislim se - to je to

kad za 5-6-7 godina iznenađenje, stiže ovrha od neke utjerivačke firme jer nisam tele2 platio tri rate interneta - za koje uopće nisam dobio račun, nit opomenu, niti išta, nema žalbe, nema objašnjenja, jer me dohvatilo u zlatno doba ovršne mafije, naplaćuju opomene po 200 kuna, šalju ih kad hoće, nemaš prava žalbe jer su fol pokušali dostavu itd. itd... na koncu me to sranje koštalo hrpu love, jer ti govna ne daju prekinut ugovor i kad hoćeš prekinut ugovor, onda te neki psihopat ovako naguzi

 

što je najbolje, godinama su me držali na crnoj listi i kad sam već odavno platio ovrhu i kod njih nisam mogao uzimat ništa više na ugovor, sve donedavno kad mi je trebao flat mobilni internet, a oni su jedini to davali - i opet priča o crnoj listi... tek kad sam priprijetio inspekcijom, gdpr obavezama i rekao im da me ne smiju držati na nikakvoj listi nakon isteka dvije godine, tek onda sam dobio novi ugovor, iako su mi se gadili do neba, jedino kod njih je bio flat mobilni internet i nisam imao izbora

 

a to je još ništa kakvih sam se priča naslušao od lokalne udruge potrošača u vrijeme dok je bio divlji zapad s tim operaterima i pogotovo ovršnom mafijom, fala eu što nas je donekle uljudila i uvela kakvu takvu zaštitu potrošača

 

EDIT

sad tek vidim da sam već ispričao ovu priču prije tri godine, na istoj ovoj temi

hoće to kod nas starkelja, da se ponavljamo malo 

zelenapaprika sri 9.4.2025 13:17
picajzla0707 kaže...

 

izmudrija neku priču da ja ne platim jedan-dva računa i pošto nemam ugovornu obavezu, da će me ovi 'gore' sami isključiti... naivac, poslušam i dođe još jedan račun i poslije ništa - računam isključili me, tad sam već dva mjeseca bio na tcom žičnom internetu, nakon par mjeseci platim ta dva računa i mislim se - to je to

kad za 5-6-7 godina iznenađenje, stiže ovrha od neke utjerivačke firme jer nisam tele2 platio tri rate interneta - za koje uopće nisam dobio račun, nit opomenu, niti išta, nema žalbe, nema objašnjenja

 

 Zato sam ja nedavno prilikom prekida ugovornog odnosa s jednim mobilnim operaterom, istome platio svoj posljednji mjesečni račun za korištene usluge u cijelosti (prema ranijim podacima za plaćanje računa), premda nisam koristio njegove usluge cijeli mjesec, nego samo jedan dio mjeseca. Nema veze, platio sam puni iznos. I pisanim putem zatražio da mi na e-mail pošalju taj posljednji račun, jer prekidom ugovornog odnosa prestaje pristup e-računima, pa posljednji račun nisam ni mogao vidjeti, a papirnate račune više ne šalju poštom na kućnu adresu. Par dana kasnije u sljedećem mjesecu dobio sam odgovor operatera da je točno da ne mogu više do e-računa, pa mi ga ovom prilikom (uz svoj odgovor) šalju e-mailom, no, kako sam ga već platio u cijelosti, a to nisam trebao, nastao je višak koji bi mi oni vratili, a ujedno bi mi oprostili taj posljednji račun. I sada čekam povrat novca na bankovni račun.

 

Plati pa se žali.

 

Previše puta sam čitao, a i vidio i čuo u FINA-i, kada ljudi dođu pitati tko ih je ovršio, da ljudi jednostavne ne plate posljednji račun nekog ugovora i da se nadaju da to potraživanje operatera neće biti naplaćeno. Bilo bi u redu da se pošalje opomena i sl., a ne da se ljude ovrši. Da to preduhitrim i spriječim, platim račun, pa se žalim. Svu tu komunikaciju s operaterom treba isprintati i čuvati. Zlu ne trebalo.

 

picajzla0707 sri 9.4.2025 13:29
zelenapaprika kaže...

Plati pa se žali.

 ma platio sam i ja, i to dva računa za internet koji više nisam koristio, samo da budem siguran

ali su me sjebali namjerno, jer da nije namjerno onda bi dobio ta tri navodno neplaćena računa i pokoju opomenu, ali su kurve prestali slati bilo šta i onda ta izmišljena tri računa predali ovršnoj mafiji

 

i tada je to bilo puno labavije riješeno, zaštita potrošača nula, pa dovoljno ti je to da nisi mogao prekinuti pretplatu nikako nego kod njih na prodajnom mjestu

nema obrasca pisanog, nema na web stranici, doduše i ja sam ispao naivac, ali neće me više sigurno tako zahebat

to mi je bila prva i jedina ovrha u mojih 52 godine života, a samostalan sam i svoje račune plaćam od 20-te otkad sam odselio od staraca

 

s druge strane imam kolege koji su i stariji od mene i non-stop u nekakvim ovrhama i kreditima, pametni ljudi, visoko obrazovani, ali glupi za financije i općenito organiziranje života da je to strašno

zelenapaprika sri 9.4.2025 13:50
picajzla0707 kaže...
zelenapaprika kaže...

Plati pa se žali.

 ma platio sam i ja, i to dva računa za internet koji više nisam koristio, samo da budem siguran

ali su me sjebali namjerno, jer da nije namjerno onda bi dobio ta tri navodno neplaćena računa i pokoju opomenu, ali su kurve prestali slati bilo šta i onda ta izmišljena tri računa predali ovršnoj mafiji

 

i tada je to bilo puno labavije riješeno, zaštita potrošača nula, pa dovoljno ti je to da nisi mogao prekinuti pretplatu nikako nego kod njih na prodajnom mjestu

nema obrasca pisanog, nema na web stranici, doduše i ja sam ispao naivac, ali neće me više sigurno tako zahebat

to mi je bila prva i jedina ovrha u mojih 52 godine života, a samostalan sam i svoje račune plaćam od 20-te otkad sam odselio od staraca

 

s druge strane imam kolege koji su i stariji od mene i non-stop u nekakvim ovrhama i kreditima, pametni ljudi, visoko obrazovani, ali glupi za financije i općenito organiziranje života da je to strašno

 Operateri imaju već neko vrijeme taj štos da sebi smanje troškove za slanje mjesečnih računa običnom poštom, ljude prebacuju na e-račune i za to daju neki popust na mjesečni račun ili čak ni to. Međutim, kada uspiješ prekinuti ugovor, onda taj posljednji račun ne možeš ni vidjeti ako nemaš pristup nekoj mobilnoj aplikaciji ili svom profilu na webu operatera ili na neko treće mjesto. I automatski im duguješ. A ljudi se ponekad prave ludi, nisu mi ništa poslali, neću ni platiti. A onda dođe ovrha s većim troškovima. S tim da je sada situacija ipak nešto bolja nego kada si ti imao problem. Mislim, svakome se može dogoditi da ne plati račun, nije to nikakva znanost. Dogodi se zbog nekog razloga. Ali onda postoji opomena.

 

picajzla0707 sri 9.4.2025 19:19
zelenapaprika kaže...

Sjećam se jednog starijeg čovjeka koji je došao u Zagrebačku banku isti dan kada i ja. Omogućio je trajni nalog za plaćanje računa prema A1., a banka bi uvijek zakasnila s plaćanjem i čovjeka bi A1 isključio. Onda je morao intervenirati kod A1 i pojašnjavati da je banka ta koja kasni. Pa je malo dignuo glas u banci, ali s punim pravom.

 sad si me podsjetio sa tim starijim čovjekom na slučaj kad sam pisao o fini i njihovim cijenama

starčić dobio ovrhu, došao u banku pitat zašto nema mirovine, ovi ga poslali u finu jer oni kao ne smiju reć i još iz fine treba donijet potvrdu ili neke druge papire o ovrsi da mu otvore zaštićeni račun, došao finu a oni njemu da 80 kuna naknade za jedan a4 print - starčić nema, jbga kad nemere dić lovu jer je račun blokiran

 

čovjek na kraju počeo plakati u fini, nemere do penzije jer mu je fina blokirala račun, nemere otvorit zaštićeni račun dok ne dobije potvrdu iz fine, a nema 80 kuna za potvrdu

 

i tu ti ja krenem istraživat cjenik fine, odem do knjigovođe i pitam koliko ona plaća ispis ovršnih papira iz očevidnika - svaki je bio 40 kuna po papiru, za pravne osobe valjda upola cijene, ali kako je moguće da se ti ispisi uopće naplaćuju po takvoj cijeni, radi se samo o običnom printanju informacija o ovrsi za koje je fina ionako naplatila proviziju u ovršnom postupku - u privatnom biznisu je print jedne stranice tada bio 50 lipa, dakle u kopirnici ti naplate 50 lipa i još na to plaćaju porez, radnika i sve ostalo i na kraju imaju profit, a državna firma koja ima monopol na provođenje ovrha ti odere 80 kuna po jednom papiru fizičkim i 40 kuna pravnim osobama

 

za neke druge usluge kao što je ovjereni preslik javnobilježničke isprave koju ovjere pečatom fine, dakle samo isprintaju odluku javnog bilježnika i lupe pečat, oderu te 250 kuna - za što, print par stranica i njihov pečat, a sve to su ionako već naplatili u troškovima ovrhe

i sad ti računaj u ono vrijeme kad je bilo konstantno oko 300.000 ovršenih građana, koliko su para uzimali i fina i odvjetnici i javni bilježnici

 

sve to i više napisao sam prije desetak godina u članku, e da bi oni poslali demantij kako to nije monopol jer im je posao dodijeljen odlukom vlade i kako postoji opcija da podatke, bez obzira na broj stranica, dobiješ za 20 kuna na usb stick (ako ga doneseš), ali za tu opciju sa usb stickom ofkors da nikome ne govore, nego ti automatski krenu printat i naplaćivat - bar se naša knjigovođa spasila kad je saznala za to... ali građane i dalje deru

i još kad sam tražio da mi izlistaju kolike su plaće u fini, ofkors da mi nisu dali te podatke, čak i kad im je povjerenik za informiranje naložio da moraju dati, jer nisam htio odustat kad su me prvi put odbili, da ne spominjem kad uđeš u njihove urede kakav im je namještaj, ono su valjda od mahagonija stolovi

 

e to ti je tako, država te sama dere koliko god stigne, pa onda nije za čudit kad deru i ostali

srećom i to se donekle promijenilo, pa je sad dosta tih usluga 'bez naknade' - cjenik fine