Hrvatski Telekom

Iskustva s T-Com web shopom?

Marko :D sri 13.8.2014 20:34
KiX777 kaže...

Ja od jucer motrim jedan uredaj i kada hocu naruciti pise "uskoro dolazi", a za par sati kada nisam u mogućnosti je u ponudi.

 

Tako par puta, u 9 ima u 10 nema, u 11 ima, u 12 nema.

 

Sad cekam da se pojavi{#}

Tako je i meni bilo. Malo zezaju {#}

Marko :D čet 14.8.2014 10:07
KiX777 kaže...

Naručio sam LG G Flex, rekli su 5-7 dana da je rok za dostavu.

 

Jedva sam ga ugrabio, malo ima, malo ne.

Piše da dobijem prijenosnu bateriju/punjač, zna li netko što je to?

To ti je dodatak koji napuniš i kada ti se na mobitelu isprazni baterija jednostavno ukopčaš taj prijenosni punjač u mobitel i mobitel će ti se početi puniti. Zgodna stvarčica kada se nalaziš negdje vani, a nemaš gdje napuniti mobitel.

Svenos sri 15.10.2014 21:50

Moje iskustvo je izrazito loše. Narucio sam 2 mobitela 19.10.2014. i receno mi je da ce doci za maksimalno 14 radnih dana. Nakon 11 radnih dana je dosao racun za jedan od dva mobitela (LG G2) a za drugi mobitel nije (nokia). Danas je 17 radni dan, kad ih nazovem kazu da je poslano, kad prijetim raskidom, kazu da nista ne mogu, kad prijetim tuzbom, kazu da nista ne mogu, kad trazim sefa, kazu da nije tamo...

J*bo im pas mater lazljivu, prevarantsku, neizorganiziranu...

 

Bjezite od T-Coma ko od kuge...

Šime sri 26.11.2014 04:32

Evo da kratko prenesem svoja iskustva:

 

12.11. sam preko web shopa narucio iPhone 6 64GB, te pretplatu na 24 mj. Odabrao sam dostavu u TISAK MEDIA Gajeva. Ubrzo sam dobio 2 emaila s ugovorom (PDF), ali nakon toga nista.

 

Nakon vise od tjedan dana, prosli petak (21.11.) otisao sam provjeriti u TISAK MEDIA. Paket od HT-a me cekao, potpisao sam neke papire. Doma sam pokusao aktivirati SIM karticu (pozivom) ali bezuspjesno.

 

Zadnjih nekoliko dana zovem sluzbu za korisnike. Najprije su mi rekli da pricekam 24h, zatim su mi rekli da dodjem u T-Centar. Bio sam danas (25.11.), nisu mi mogli pomoci. Kazu da web shop nije obradio narudzbu, i da im se zato ne pojavljujem u sustavu.

 

Sad cekam da web shop da mi razrijesi problem oko aktivacije SIM kartice. (Vjerojatno trebaju obraditi i proslijediti moju narudzbu, nakon cega bi aktivacija SIM kartice trebala ici.)

 

Primijetite kako nakon onih 2 inicijalana emaila, do sad nisam dobio ni jednu obavijest od HT-a (bilo preko telefona ili emaila) - ni da mi je paket stigao, ni da je narudzba obradjena, ni da su ugovori koje sam potpisao pristigli, nista.

 

Verdict: Ocajna organizacija unutar HT-a, posebno web shop me razocarao. Od korisnika se ocekuje da komunicira s web shop odjelom i redovnom korisnickom sluzbom zasebno. Nema unutarnje organizacije. Svaki put kad zovem, moram iznova objasnjavati svoju situaciju. Vrlo lose.

 

Moj email: sime.vidas at gmail.com (u slucaju da netko is HT-a ovo cita)

 

Ukoliko do kraja radnog tjedna ne aktiviraju moju SIM karticu, pisem rant na medium.com-u i objavljujem ga na Redditu i Hacker News-u. Trazit cu da se osoblje koje je ucinilo ovaj propust sankcionira.

 

CoKsA sri 27.11.2024 16:39

Produzio sam pretplatu i uzeo Honor 90. Na web stranici Tcoma pod status narudzbe pise da je ista dostavljena, medutim ja mobitel dobio nisam! 

 

Jel netko imao slicnu situaciju? Cekam odgovor agenata