
Iskustva s T-Com web shopom?


Kom se ja mogu obratiti osobno za taj webshop? Dosta mi je vise tog chata

Kom se ja mogu obratiti osobno za taj webshop? Dosta mi je vise tog chata
Pitaj ih na tom chatu za broj telefona ali znam da su meni dali broj 0800 9191, mislim da je to webshop prodaja.

Naručio sam LG G Flex, rekli su 5-7 dana da je rok za dostavu.
Jedva sam ga ugrabio, malo ima, malo ne.
Piše da dobijem prijenosnu bateriju/punjač, zna li netko što je to?

Naručio sam LG G Flex, rekli su 5-7 dana da je rok za dostavu.
Jedva sam ga ugrabio, malo ima, malo ne.
Piše da dobijem prijenosnu bateriju/punjač, zna li netko što je to?
To ti je dodatak koji napuniš i kada ti se na mobitelu isprazni baterija jednostavno ukopčaš taj prijenosni punjač u mobitel i mobitel će ti se početi puniti. Zgodna stvarčica kada se nalaziš negdje vani, a nemaš gdje napuniti mobitel.

Moje iskustvo je izrazito loše. Narucio sam 2 mobitela 19.10.2014. i receno mi je da ce doci za maksimalno 14 radnih dana. Nakon 11 radnih dana je dosao racun za jedan od dva mobitela (LG G2) a za drugi mobitel nije (nokia). Danas je 17 radni dan, kad ih nazovem kazu da je poslano, kad prijetim raskidom, kazu da nista ne mogu, kad prijetim tuzbom, kazu da nista ne mogu, kad trazim sefa, kazu da nije tamo...
J*bo im pas mater lazljivu, prevarantsku, neizorganiziranu...
Bjezite od T-Coma ko od kuge...

Evo da kratko prenesem svoja iskustva:
12.11. sam preko web shopa narucio iPhone 6 64GB, te pretplatu na 24 mj. Odabrao sam dostavu u TISAK MEDIA Gajeva. Ubrzo sam dobio 2 emaila s ugovorom (PDF), ali nakon toga nista.
Nakon vise od tjedan dana, prosli petak (21.11.) otisao sam provjeriti u TISAK MEDIA. Paket od HT-a me cekao, potpisao sam neke papire. Doma sam pokusao aktivirati SIM karticu (pozivom) ali bezuspjesno.
Zadnjih nekoliko dana zovem sluzbu za korisnike. Najprije su mi rekli da pricekam 24h, zatim su mi rekli da dodjem u T-Centar. Bio sam danas (25.11.), nisu mi mogli pomoci. Kazu da web shop nije obradio narudzbu, i da im se zato ne pojavljujem u sustavu.
Sad cekam da web shop da mi razrijesi problem oko aktivacije SIM kartice. (Vjerojatno trebaju obraditi i proslijediti moju narudzbu, nakon cega bi aktivacija SIM kartice trebala ici.)
Primijetite kako nakon onih 2 inicijalana emaila, do sad nisam dobio ni jednu obavijest od HT-a (bilo preko telefona ili emaila) - ni da mi je paket stigao, ni da je narudzba obradjena, ni da su ugovori koje sam potpisao pristigli, nista.
Verdict: Ocajna organizacija unutar HT-a, posebno web shop me razocarao. Od korisnika se ocekuje da komunicira s web shop odjelom i redovnom korisnickom sluzbom zasebno. Nema unutarnje organizacije. Svaki put kad zovem, moram iznova objasnjavati svoju situaciju. Vrlo lose.
Moj email: sime.vidas at gmail.com (u slucaju da netko is HT-a ovo cita)
Ukoliko do kraja radnog tjedna ne aktiviraju moju SIM karticu, pisem rant na medium.com-u i objavljujem ga na Redditu i Hacker News-u. Trazit cu da se osoblje koje je ucinilo ovaj propust sankcionira.

Produzio sam pretplatu i uzeo Honor 90. Na web stranici Tcoma pod status narudzbe pise da je ista dostavljena, medutim ja mobitel dobio nisam!
Jel netko imao slicnu situaciju? Cekam odgovor agenata
Ja od jucer motrim jedan uredaj i kada hocu naruciti pise "uskoro dolazi", a za par sati kada nisam u mogućnosti je u ponudi.
Tako par puta, u 9 ima u 10 nema, u 11 ima, u 12 nema.
Sad cekam da se pojavi
Tako je i meni bilo. Malo zezaju