Saryne sri 22.9.2021 20:29

Dosta njih poznam koji se bave 3d-om i od toga solidno zarađuju.

Ono što je zanimljivo je da su svi oni uglavnom u archviz vodama, znači rendanje nekretnina.

 

P.s. prosjek zarade im je otprilike 10k-15k kn/mj brutto s time da su oni freelanceri.

 

dd42 čet 17.2.2022 13:55

Pozdrav svima,

 

mozda sam zalutao na krivu temu, ali vidim da je najaktivnija i trebao bi sto hitnije odgovor.

 

Totalni sam laik sto se tice 3D modeliranja, ali bi htio nesto napraviti pa trazim najlaksi mogući nacin. Trebao bi napraviti 3D Spinning karticu. Kartica je vec dizajnirana, ali trebao bi sada napraviti to "okretanje" u prostoru. Zanima me postoji li kakav tutorial da sigurno funkcionira i da ga je lagano pratiti za izradu u Photoshopu ili imate neki trec savjet? Ako mozda postoji neki vec gotov generator gdje bi samo sliku front n back ubacio to bi mi značajno olakšalo posao. Ne trazim nikakv profesionalan izgled.

 

Hvala unaprijed svima na odgovorima.

veliki pero čet 17.2.2022 14:16
dd42 kaže...

Pozdrav svima,

 

mozda sam zalutao na krivu temu, ali vidim da je najaktivnija i trebao bi sto hitnije odgovor.

 

Totalni sam laik sto se tice 3D modeliranja, ali bi htio nesto napraviti pa trazim najlaksi mogući nacin. Trebao bi napraviti 3D Spinning karticu. Kartica je vec dizajnirana, ali trebao bi sada napraviti to "okretanje" u prostoru. Zanima me postoji li kakav tutorial da sigurno funkcionira i da ga je lagano pratiti za izradu u Photoshopu ili imate neki trec savjet? Ako mozda postoji neki vec gotov generator gdje bi samo sliku front n back ubacio to bi mi značajno olakšalo posao. Ne trazim nikakv profesionalan izgled.

 

Hvala unaprijed svima na odgovorima.

 Malo teze u Photoshopu iako moguce. Imas Blender tutorial

https://www.youtube.com/watch?v=NoMF1ebUl80&t=2692s

Branimir2412 čet 17.2.2022 18:17
dd42 kaže...

Pozdrav svima,

 

mozda sam zalutao na krivu temu, ali vidim da je najaktivnija i trebao bi sto hitnije odgovor.