
Vaši 3D modeli


Blender nikako nemoze zaradit lovu jer to je besplatan program koji ovisi o donacijama.Ja vidim da ti govoris o filmskoj industriji ja govorim o game dev ind. blender je dovoljan za game dev cak i za filmove ,a sada nisam siguran dali blender dobije novaca od filmova kojih prave ali mislim da to ide dizajnerima a ne blenderu.
blender je preslab za game dev. prerobustan sustav. donacije je zaradjivanje. donirati znaci nekom dati bez potrazivanja. doniraju sponzori i doniraju poduzeca i krajnji korisnici. blender ima sponzore. blender premalo love zaradjuje - ponavljam se al hebiga. :D
blender ovisi o drugima i zato je softwer u kojeg mnogi nemaju povjerenja i zato zaostaje sa tehnologijama i blender nije game dev. alat ali ima ugradjen alat za game dev. game endjini su nesto sasma drugo. a blender ce biti ako vec i nije primoran krenuti tim putem jer konkurencija cijim putem jos uvijek ide je jednostavno presnazna i nadmasila je njegove tehnologije odavno. vidi kad je autodesk uveo rekator i physix a kad blender. gooodinama poslije. kad su ti donacije jedini izvor prihoda ti ne mozes ostvariti dovoljnu kolicinu ulaganja u nove tehnologije a ljudi koji sudjeluju u razvijanju tvog opensource ili besplatnog softvera nisu dovoljno motivirani za velike korake. jedno vodi do drugoga. u autodesku su zaposleni koncentrirani placom na jedan segment. jer upravo bas kolicina place i njezina visina uvjetuju da covjek se vise fokusira na polje na kojem radi i tu dosegne vise ciljeve u proizvodnji i radu.
i ovaj vidim da nisi bas upoznat sa time sto je siggraph. inace unity3d je odnio najvece nagrade na game dev alatu, a ne blender. :D
nema smisla raspravljati jer ti razmisljas intuitivno, ja ti iznosim cinjenice ti ih ne prihvacas. nema smisla vise razglabati o tehnologijama. :D

Bok, ja sam pocetnik u modeliranju, tj jos nisam poceo i to me zanima.
Koji biste vi meni program preporucili za pocetak, da je besplatan i da se mogu snac u njemu, i neke tutoriale??
Hvala

Blender nikako nemoze zaradit lovu jer to je besplatan program koji ovisi o donacijama.Ja vidim da ti govoris o filmskoj industriji ja govorim o game dev ind. blender je dovoljan za game dev cak i za filmove ,a sada nisam siguran dali blender dobije novaca od filmova kojih prave ali mislim da to ide dizajnerima a ne blenderu.
blender je preslab za game dev. prerobustan sustav. donacije je zaradjivanje. donirati znaci nekom dati bez potrazivanja. doniraju sponzori i doniraju poduzeca i krajnji korisnici. blender ima sponzore. blender premalo love zaradjuje - ponavljam se al hebiga. :D
blender ovisi o drugima i zato je softwer u kojeg mnogi nemaju povjerenja i zato zaostaje sa tehnologijama i blender nije game dev. alat ali ima ugradjen alat za game dev. game endjini su nesto sasma drugo. a blender ce biti ako vec i nije primoran krenuti tim putem jer konkurencija cijim putem jos uvijek ide je jednostavno presnazna i nadmasila je njegove tehnologije odavno. vidi kad je autodesk uveo rekator i physix a kad blender. gooodinama poslije. kad su ti donacije jedini izvor prihoda ti ne mozes ostvariti dovoljnu kolicinu ulaganja u nove tehnologije a ljudi koji sudjeluju u razvijanju tvog opensource ili besplatnog softvera nisu dovoljno motivirani za velike korake. jedno vodi do drugoga. u autodesku su zaposleni koncentrirani placom na jedan segment. jer upravo bas kolicina place i njezina visina uvjetuju da covjek se vise fokusira na polje na kojem radi i tu dosegne vise ciljeve u proizvodnji i radu.
i ovaj vidim da nisi bas upoznat sa time sto je siggraph. inace unity3d je odnio najvece nagrade na game dev alatu, a ne blender. :D
nema smisla raspravljati jer ti razmisljas intuitivno, ja ti iznosim cinjenice ti ih ne prihvacas. nema smisla vise razglabati o tehnologijama. :D
Kako to da nije ako ga ja koristim za game asset modeling i pola indie scene?

Koliko priče -.- , prebacite se ovdje.

dotNET ne znam kaj bi ti rekao ali. Podsjećaš me na mene prije nekoliko god.
Kao prvo blender imam itekako veliku zajednicu,samo odi na forum njihov pa budes vidio.
Osim toga izasao ti je negdi prije 15 min video (Sentinel) pa vidi na kojoj je razini blender.
Autodesk je najzastupljeniji i to stoji ali to ima upravo zato jer je velkim studijima teško prijeći na neki drugi alat + svi ti veliki sdtudiji koriste svoje skripte cak i za mayu.
Cinemu i blender koriste pojedinci i srednje velike tvrtke.
U svakom slučaju nije bitno koji program uzmeš ma fuckas to samo ti meni pokazi rezultate i kvit smo a to koji ti porogram koristiš zar je bitno.
Eto recimo primjer svi znamo da u PSu rade svi "pro" ljudi al samo ti pogledaj kaj su ljudi napravili u Paintu .
I o zarađivanju malo da te podsjetim.
Pa i Linux je besplatan pa je stabilniji i sigurniji od winsa...( android i google os se zasnivaju na njemu).
Za kraj odi ti na sitove koji se bave 3dom pa čitaj malo.

Blender nikako nemoze zaradit lovu jer to je besplatan program koji ovisi o donacijama.Ja vidim da ti govoris o filmskoj industriji ja govorim o game dev ind. blender je dovoljan za game dev cak i za filmove ,a sada nisam siguran dali blender dobije novaca od filmova kojih prave ali mislim da to ide dizajnerima a ne blenderu.
blender je preslab za game dev. prerobustan sustav. donacije je zaradjivanje. donirati znaci nekom dati bez potrazivanja. doniraju sponzori i doniraju poduzeca i krajnji korisnici. blender ima sponzore. blender premalo love zaradjuje - ponavljam se al hebiga. :D
blender ovisi o drugima i zato je softwer u kojeg mnogi nemaju povjerenja i zato zaostaje sa tehnologijama i blender nije game dev. alat ali ima ugradjen alat za game dev. game endjini su nesto sasma drugo. a blender ce biti ako vec i nije primoran krenuti tim putem jer konkurencija cijim putem jos uvijek ide je jednostavno presnazna i nadmasila je njegove tehnologije odavno. vidi kad je autodesk uveo rekator i physix a kad blender. gooodinama poslije. kad su ti donacije jedini izvor prihoda ti ne mozes ostvariti dovoljnu kolicinu ulaganja u nove tehnologije a ljudi koji sudjeluju u razvijanju tvog opensource ili besplatnog softvera nisu dovoljno motivirani za velike korake. jedno vodi do drugoga. u autodesku su zaposleni koncentrirani placom na jedan segment. jer upravo bas kolicina place i njezina visina uvjetuju da covjek se vise fokusira na polje na kojem radi i tu dosegne vise ciljeve u proizvodnji i radu.
i ovaj vidim da nisi bas upoznat sa time sto je siggraph. inace unity3d je odnio najvece nagrade na game dev alatu, a ne blender. :D
nema smisla raspravljati jer ti razmisljas intuitivno, ja ti iznosim cinjenice ti ih ne prihvacas. nema smisla vise razglabati o tehnologijama. :D
Mislim da se vas dvojica niste baš razumjeli; pretpostavljam da ivanzu nije mislio da ti je Blender solo dosta za napravit igru, ali za modelirati i texturirati modele za neki drugi game engine (npr. spomenuti Unity, koji kolko znam još uvijek treba neki program u kojem ćeš pravit modele). U tom pogledu je Blender i više nego dovoljan za izradu neke igre i u tom kontekstu ne vidim zašto bi bio Blender lošiji odabir od recimo max-a ili maye.


da probaš dodati drveće i poslije brijega, svejedno bi se vidjele krošnje.


Veliki sam fan Dr.Who?-a pa sam pokusao napraviti TARDIS, iliti Police Box.
Cool.
Samo mi boja malo odskače.

Povratak u 3D vode

Povratak u 3D vode
Jedina zamjerka ide na font, definitvno bih koristio neki drugi. Mislim nije mi loš ovaj, logično je da bude čitko ali možda malo na ukrasni stil da ide. Također, bilo kakva zakrivljenost slova u odnosu na kameru će dati puno izraženiji efekt materijala koji koristiš, ovako djeluje malo "flat". Ostalo mi se sviđa. Ak se ne varam to bude animacija jel?

Jedina zamjerka ide na font, definitvno bih koristio neki drugi. Ostalo mi se sviđa. Ak se ne varam to bude animacija jel?
Tnx. Font još nije u potpunosti definiran, tako da slušam prijedloge
Biti će animacija, samo da dobijem zeleno svijetlo od nadređenih pa se bacam u izradu.

Jedina zamjerka ide na font, definitvno bih koristio neki drugi. Ostalo mi se sviđa. Ak se ne varam to bude animacija jel?
Tnx. Font još nije u potpunosti definiran, tako da slušam prijedloge
Biti će animacija, samo da dobijem zeleno svijetlo od nadređenih pa se bacam u izradu.
Evo editirao sam post gore.

Mislim da se vas dvojica niste baš razumjeli; pretpostavljam da ivanzu nije mislio da ti je Blender solo dosta za napravit igru, ali za modelirati i texturirati modele za neki drugi game engine (npr. spomenuti Unity, koji kolko znam još uvijek treba neki program u kojem ćeš pravit modele). U tom pogledu je Blender i više nego dovoljan za izradu neke igre i u tom kontekstu ne vidim zašto bi bio Blender lošiji odabir od recimo max-a ili maye.
znam da ne vidis. zato sto nisi gledao niti jedan siggraph pa nisi ni upoznat sa tehnickim stvarima svega spomenutog. a inzinjeri svih kompanija lijepo su objasnili sve u vezi svojih aplikacija. ja mogu reci:"ja znam zasto je blender losiji!" drugi... koji ne prate vec samo rade u nekima od njih, normalno je da ne znaju zasto je neka aplikacija tehnicki losija od druge. sto se tice unity-a, ne trebas, mozes modelirati i unutar programa, jest da je modeliranje jos vece pain in the ass nego u blenderu, ali se moze.

And Raben is back.
Anyways, mimoilazite se. Pitanje je zapravo dali je tehnički manje napredan program nužno i lošiji odabir za dizajnera? Mislim da nije.
Da ne budem skroz off... Prije koji mjesec sam nešto bio počeo, pa čovjek odustao pa na kraju niš od svega... al eto bar da podijelim s vama 2 probna rendera. Uglavnom, ispričavam se unaprijed za očajan odabir boja, to je ionako bio kao što sam rekao probni render koji nisam išao dovršavati budući da je posao otpao. Također, na ovom interijeru mi zavjesa ulazi u zid jer sam zaboravio podesit displacement...
Modeli su uglavnom Evermotion, sve je u jednom danu složeno onako brzinski za preview. Ostavljam sve kak je, ne mislim na tome raditi... ali budem vjerovatno idući tjedan imao zanimljivijih rendera sa jednog drugog projekta, starijeg, koji je prošao kroz neke promjene.

Mislim da se vas dvojica niste baš razumjeli; pretpostavljam da ivanzu nije mislio da ti je Blender solo dosta za napravit igru, ali za modelirati i texturirati modele za neki drugi game engine (npr. spomenuti Unity, koji kolko znam još uvijek treba neki program u kojem ćeš pravit modele). U tom pogledu je Blender i više nego dovoljan za izradu neke igre i u tom kontekstu ne vidim zašto bi bio Blender lošiji odabir od recimo max-a ili maye.
znam da ne vidis. zato sto nisi gledao niti jedan siggraph pa nisi ni upoznat sa tehnickim stvarima svega spomenutog. a inzinjeri svih kompanija lijepo su objasnili sve u vezi svojih aplikacija. ja mogu reci:"ja znam zasto je blender losiji!" drugi... koji ne prate vec samo rade u nekima od njih, normalno je da ne znaju zasto je neka aplikacija tehnicki losija od druge. sto se tice unity-a, ne trebas, mozes modelirati i unutar programa, jest da je modeliranje jos vece pain in the ass nego u blenderu, ali se moze.
Uf, fck! Ak si gledao sigrap (il kak se to već zove), onda je sve jasno; ispričavam se na mom neispravnom mišljenju, jer ak veliš da si to vidio na sirgramphu onda je ziher tako, te si kao u većinom do sada, u pravu, te možemo zaključiti ovu raspravu i ne spamat više u ovoj temi...

Mislim da se vas dvojica niste baš razumjeli; pretpostavljam da ivanzu nije mislio da ti je Blender solo dosta za napravit igru, ali za modelirati i texturirati modele za neki drugi game engine (npr. spomenuti Unity, koji kolko znam još uvijek treba neki program u kojem ćeš pravit modele). U tom pogledu je Blender i više nego dovoljan za izradu neke igre i u tom kontekstu ne vidim zašto bi bio Blender lošiji odabir od recimo max-a ili maye.
znam da ne vidis. zato sto nisi gledao niti jedan siggraph pa nisi ni upoznat sa tehnickim stvarima svega spomenutog. a inzinjeri svih kompanija lijepo su objasnili sve u vezi svojih aplikacija. ja mogu reci:"ja znam zasto je blender losiji!" drugi... koji ne prate vec samo rade u nekima od njih, normalno je da ne znaju zasto je neka aplikacija tehnicki losija od druge. sto se tice unity-a, ne trebas, mozes modelirati i unutar programa, jest da je modeliranje jos vece pain in the ass nego u blenderu, ali se moze.
Neznam gdje si vidio da se moze modelirati u unity-u.


Neznam gdje si vidio da se moze modelirati u unity-u.
tko zna zna, tko ne zna ne zna. ucim unity3d preko placenog tecaja - webcast predavanja. stovise, svi objekti kao kuce i slicno se rade striktno u enginu te kasnije doradjuju van njega. stoga svaki 3d engine podrzava onaj minimalni doprinos. tehnika koja prevladava u unitiu pri modeliranju spada u tehniku modeliranja primitivnim geometrijskim tijelima. kao osoba koja "prakticira" 3d rad, vjerujem da si upoznat sa svih 7 tehnika, koje neki programi nude u cjelosti, a neki kao unity i blender te modo nude samo 1-3 tehnike koje je moguce koristiti u programu.
ot:
sto se tice koliko mi se isplatio faks... malo sam sad zaribao 2 godinu jer sma se vise posvetio razlogu zbog kojeg sam gai upisao pa malo steka. uglavnom... do sada koliko sam naucio c#. ove godine smo poceli c++ ali ne pronalazim se bas previse u njemu. je da se programira klasama poput html+css. al nije mi jos sjeo previse. nema modela ni nicega cisto zahebancija sa kodovima i poliranje pokreta da vidim kako sto radi. mogu reci da je c# onak zbilja lak za naucit, jedino malo razmisljanje je shebano. treba na papir popisati sto sve moras napraviti da ne bi imao "promasaje", tojest bugove.
http://www.facebook.com/v/307687105916302 - platform test.
http://www.facebook.com/v/307045609313785 - pong test
ovo su stariji testovi. uskoro budem snimio nove stvari koje sam naucio.

Neznam gdje si vidio da se moze modelirati u unity-u.
tko zna zna, tko ne zna ne zna. ucim unity3d preko placenog tecaja - webcast predavanja. stovise, svi objekti kao kuce i slicno se rade striktno u enginu te kasnije doradjuju van njega. stoga svaki 3d engine podrzava onaj minimalni doprinos. tehnika koja prevladava u unitiu pri modeliranju spada u tehniku modeliranja primitivnim geometrijskim tijelima. kao osoba koja "prakticira" 3d rad, vjerujem da si upoznat sa svih 7 tehnika, koje neki programi nude u cjelosti, a neki kao unity i blender te modo nude samo 1-3 tehnike koje je moguce koristiti u programu.
Jedno glupo pitanje , što s time misliš dobiti. Pošto Unity nema ugrađen mesh editor, ovdje ipak mislim da je rijeć o 3th party alatu (pluginu) , zbilja ne vidim smisao.

Jedno glupo pitanje , što s time misliš dobiti. Pošto Unity nema ugrađen mesh editor, ovdje ipak mislim da je rijeć o 3th party alatu (pluginu) , zbilja ne vidim smisao.
previse gradiva za objasnjavati, ukratko. kupi literaturu oko game developinga i bude ti jasno pa budes vidio koliko ti je pitanje postavljeno besmisleno. sto mislim dobiti?! vjerujem da logistiku nisi imao kao i vecina ljudi ovdje, tako da bih ti objasnio sto mislim dobiti i sto dobivam za to trebalo bi mi dosta vremena da to napisem. jednostavnije ti je upisati recimo informaticki faks ili informaticku srednju. ne radi s eo nikakvom pluginu vec neznanju ljudi koji znaju modelirati ali ne poznaju polje svog rada. u suprotnom znao bi o cemu se radi kad se spomene navedena tehnika. ;)

previse gradiva za objasnjavati, ukratko. kupi literaturu oko game developinga i bude ti jasno pa budes vidio koliko ti je pitanje postavljeno besmisleno. sto mislim dobiti?! vjerujem da logistiku nisi imao kao i vecina ljudi ovdje, tako da bih ti objasnio sto mislim dobiti i sto dobivam za to trebalo bi mi dosta vremena da to napisem. jednostavnije ti je upisati recimo informaticki faks ili informaticku srednju. ne radi s eo nikakvom pluginu vec neznanju ljudi koji znaju modelirati ali ne poznaju polje svog rada. u suprotnom znao bi o cemu se radi kad se spomene navedena tehnika. ;)
Čekaj jel ti osnove transformacijske funkcije plus assign material over GameObject smatraš mesh editingom ????
EDIT:
ako smatraš da je transformiranje i scaleiranje primitivnih objekata mesh editing u Unity editoru onda se grdno varaš, prvo Unity u svom editoru ima scene dizajner , a ne mesh editor.

Čekaj jel ti osnove transformacijske funkcije plus assign material over GameObject smatraš mesh editingom ????
mal si zabrijao. svladaj teoriju pa budes znao o cemu govorim. dok sam radio u Ivori polaznicima sam puna 4 sata pricao o tehnikama i sto skim kako i zasto a uspjeli smo proci 5 tehnika - jer max ne nudi ostale 2. kod tebe su svi pojmovi zbrkani, vjerojatno je problem u teoriji kako ti dozivljavas sto jest modeliranje. medjutim ukratko sto se tice modeliranja - virtualno modeliranje je proces vizualizacije ili kreiranja kopije zamisljene originalne slike ili stvarnog objekta.
da li je modeliranje kada nacrtas kvadrat na papiru i obojas ga? jest.

mal si zabrijao. svladaj teoriju pa budes znao o cemu govorim. dok sam radio u Ivori polaznicima sam puna 4 sata pricao o tehnikama i sto skim kako i zasto a uspjeli smo proci 5 tehnika - jer max ne nudi ostale 2. kod tebe su svi pojmovi zbrkani, vjerojatno je problem u teoriji kako ti dozivljavas sto jest modeliranje. medjutim ukratko sto se tice modeliranja - virtualno modeliranje je proces vizualizacije ili kreiranja kopije zamisljene originalne slike ili stvarnog objekta.
da li je modeliranje kada nacrtas kvadrat na papiru i obojas ga?
Pa čekaj malo prvo i prvo jel ti znaš što je to mesh format ? Ovo je jako bitno pošto pričaš u domeni game engine-a , a što Unity u prvom redu je. Drugo in editor ili bolje rečeno in engine primitives su objekti , solid objketi nad kojima ne možeš raditi sub mesh editiranje , znaći transformacije verticesa ili subsurf pivota ako je rijeć o subsurf objektima.
Drugo sasvim u krivom smjeru ideš , a dokaz ti je , znaći radiš s primitivnim oblicima onda shvačaš da je svaki oblik entitet za sebe što podrazumjeva UV seams, render material i u konačnici vertices count te draw calls , znaći s optimizacijske strane si ga fulao na debelo.
Mene samo zanima da li se ti zahebavas ili ozbiljno briješ ?
da li je modeliranje kada nacrtas kvadrat na papiru i obojas ga?
to je crtanje, a ne modeliranje.

Čekaj jel ti osnove transformacijske funkcije plus assign material over GameObject smatraš mesh editingom ????
mal si zabrijao. svladaj teoriju pa budes znao o cemu govorim. dok sam radio u Ivori polaznicima sam puna 4 sata pricao o tehnikama i sto skim kako i zasto a uspjeli smo proci 5 tehnika - jer max ne nudi ostale 2. kod tebe su svi pojmovi zbrkani, vjerojatno je problem u teoriji kako ti dozivljavas sto jest modeliranje. medjutim ukratko sto se tice modeliranja - virtualno modeliranje je proces vizualizacije ili kreiranja kopije zamisljene originalne slike ili stvarnog objekta.
da li je modeliranje kada nacrtas kvadrat na papiru i obojas ga? jest.
KOliko tu pršti offtopic bahatosti i arogancije... momak, ovo je rubrika VAŠI 3D MODELI, a ne "me myself and I"

KOliko tu pršti offtopic bahatosti i arogancije... momak, ovo je rubrika VAŠI 3D MODELI, a ne "me myself and I"
?!
malo si preemotivan. ;)

Mene samo zanima da li se ti zahebavas ili ozbiljno briješ ?
da li je modeliranje kada nacrtas kvadrat na papiru i obojas ga?
to je crtanje, a ne modeliranje.
upravo po tome se razlikuje obrazovan covjek od neobrazovanog. kada budes ucio logistiku i ima za izradjivati matematicke modele na kojima se baziraju i 3dimenzionalni modeli mozemo razglabati. zalim, ali kolicina tvog znanja je jednostavno nedostatna i zato se vrtis tu gdje i jesi. ne mozes razumjeti problem jer nemas apsolutno nikakvog osnovnog znanja u inzinjerskoj grafici, stoga da. ozbiljan sam. ne brijem... brije su za neznalice.
usput sto program u kojem modeliras radi?! on renda = iscrtava = crta. prema tome, kao sto vidis ti ne znas ni ono osnovno a to je kako obicni softver u kojem navodno radis funkcionira. stoga kad drugom postavis pitanje kao meni, zastani i razmisli prije nego otvoris usta, da li tvoje znanje pokriva ono osnovno. da arogantan sam, ne moras mi to napominjati, ja to znam bolje od drugih. sjedi, jedan. ;)
ako si zainteresiran za detaljnije objansjenje svega ovoga, vrlo lako mozemo prijeci na objasnjavanje po inzinjerskoj grafici (matrice + funkcije) pa ce ti sve biti jos jasnije sto se tice tvojeg neznanja (jer ne znas ni sto je crtanje a ni sto modeliranje), znas samo kako izgleda kada se tehnika provodi i potom je prepoznati. Nekako sumnjam da imas dostatno znanje iz ova dva matematicka djela pa vjerujem da cu biti postedjen daljnje rasprave. Ali za pocetnike... dobra ti je literatura za poceti Pandžić - Virtulna Okruženja. Knjiga nije previse skupa i moze se naci i u knjiznicama.
do sljedeceg puta.
Uzivajte kolega. :D
PS. - Pitanja na koja ne znas odgovor, pronaci ces odgovore u knjizi. Evo ja cu ti izdvojiti ono sto nemas blage.
Sto je to modeliranje?
Sto je to crtanje?
Sto je to render i renderiranje?
Tehnike modeliranja.
Nauci prvo ovo sto ne znas, jer neke knjige i na 300 strana obradjuju jedno od ovih pitanja, budes se manje blamirao. :D
I usput kolega - "mesh format"?! dajte nabavite neko elementarno znanje prvo pa budemo razglabali. covjek poput vas koji govori o Unityu a ni ne zna radit u njemu i modleiranje vidi kao primjenu materijala na model i objekat govori samo da ne da ne barata osnovnim znanje, vec i onim ispred toga. Naucite vodit razglabanja. prvo ste pokazali da apsolutno nemate nikakvog znanja o unityu, onda ste pokazali da ne znate niti jednu modelatorsku tehniku u racunalnoj grafici, stoga ni ne cudi nebuloza o materijalima, a nakon toga doticete se fajli u koje se spremaju modeli za koje napises "mesh format". Za dlajnje gluposti necu ni komentirati. jos cu cut svakakve gluparije ako nastavimo. Za par dana sam opet tu, pa eto.. mozda se nadjemo i vec tada budete znali vise. Tko zna. Prazan lonac je najlakse napuniti. :D

I usput kolega - "mesh format"?! dajte nabavite neko elementarno znanje prvo pa budemo razglabali. covjek poput vas koji govori o Unityu a ni ne zna radit u njemu i modleiranje vidi kao primjenu materijala na model i objekat govori samo da ne da ne barata osnovnim znanje, vec i onim ispred toga. Naucite vodit razglabanja. prvo ste pokazali da apsolutno nemate nikakvog znanja o unityu, onda ste pokazali da ne znate niti jednu modelatorsku tehniku u racunalnoj grafici, stoga ni ne cudi nebuloza o materijalima, a nakon toga doticete se fajli u koje se spremaju modeli za koje napises "mesh format". Za dlajnje gluposti necu ni komentirati. jos cu cut svakakve gluparije ako nastavimo. Za par dana sam opet tu, pa eto.. mozda se nadjemo i vec tada budete znali vise. Tko zna. Prazan lonac je najlakse napuniti. :D
Samo naprijed
Blender nikako nemoze zaradit lovu jer to je besplatan program koji ovisi o donacijama.Ja vidim da ti govoris o filmskoj industriji ja govorim o game dev ind. blender je dovoljan za game dev cak i za filmove ,a sada nisam siguran dali blender dobije novaca od filmova kojih prave ali mislim da to ide dizajnerima a ne blenderu.