Branimir2412 pon 17.3.2008 00:02

Pozdrav. Htio bih da stavite link do vaših 3D modela koje ste izradili i ponosite se njima.

 

Evo mojeg prvog auta kojeg sam napravio prije par dana

 

http://img297.imageshack.us/img297/2397/gotovons2.jpg

 

http://img442.imageshack.us/img442/2968/gotovo1jq3.jpg

 

http://img442.imageshack.us/img442/8130/gotovo3sy2.jpg


AMD Athlon64 X2 6000+, oc 6400, Sapphire HD3870 512MB DDR4, 4 x 2Gb Kingmax, 800Mhz, Asus M2R32-MVP, HDD Segate 250Gb, 16Mb, Chieftec power supply 650W Turbo Series
noob007 pon 17.3.2008 00:49

nemogu a da ne prokomentiram...sorry.

Mislim da bi trebao skinit refleksiju sa poda i staviti ju na stakla, felge su falivene totalno, a na gumama fali reljef (kad si već izmodelirao čitav auto, gume su mačiji kašalj), i na texturu auta zaljepit kakav dobar hdri.......i kad već cjepidlačim, na osi simetrije ti se vidi prijelaz. Nadam se da ovo nećeš shvatit kao negativan komentar


What Would Biran Boitano Do?
Branimir2412 pon 17.3.2008 00:52

ma ne sve je ok, to mi je prvi auto...imam se vremena uvježbati i usavršavati...ovo mi je bio prvi pokušaj...Osmijeh


AMD Athlon64 X2 6000+, oc 6400, Sapphire HD3870 512MB DDR4, 4 x 2Gb Kingmax, 800Mhz, Asus M2R32-MVP, HDD Segate 250Gb, 16Mb, Chieftec power supply 650W Turbo Series
PROTECTOR pon 17.3.2008 04:19

Za prvi puta stvarno super. Ja sam bio poceo nesto ali stao i prestao. U cemu si to radio?


Atheistic to the point of fanaticism, there u have me in a nutshell so kill me again or take me as I am for I shall not change.
l337_m4n sri 19.3.2008 22:10

evo da i ja malo pokažem nešto svoje. jučer sam na net stavio kao neki svoj portfolio pa ako nekog zanima

 

http://free-os.t-com.hr/hrvoje_k

 

nije baš neki portfolio, ali nema veze, čekam da 3dhr proradi pa se vraćam tamo hehe.

 

a ovo mi je najnoviji rad.

 

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img246.imageshack.us/img246/4747/dvoritepops1qu3.jpg[/IMG][/URL]

 

trebalo mi je dva dana za sve ukupno, texture i modeliranje. to je trebalo bit ovak neš bezveze, ali sam sliku nazvao wild west, bogzna zašto. možda mi je malo textura cigala prečuista, ali ne petljami se više s tim. ma eto prosudite sami. 3d studio max i photoshop.


Nisam se potpisao!
evil zlayo sri 19.3.2008 23:18

pozdrav ekipi. nećete se ljutiti ako vam nakratko otmem thread. zanima me 3d modeliranje pa bi vas pitao:

 

1. zapeo mi je blender za oko. radi li netko u njemu i može li parirati skupljim i razvikanijim programima. ja bi se time bavio rekreativno, pa vjerujem da mi je 3dsmax i slično overkill.

 

2. kako će se moj IZNIMAN antitalent za crtanje ili bilo kakav oblik vizualne umjetnosti odraziti na moje sposobnosti rada u alatu poput blendera ili 3dsmax?

 

unaprijed hvala

Dado_ZG78 čet 20.3.2008 00:03

Baš sam se pitao u zadnje vrijeme koji bi se rendering program najviše isplatilo instalirat za neke fora 3d scene raditi, a da nije pretežak za korištenje? Neodlučan

 

Na Amigi sam koristio Real 3D, a zadnjih 15tak godina i nisam baš renderirao, tak da molim savjet pokoji..

 


Intel Core2 Duo E8400 6MB, 4GB OCZ Gold 800Mhz, Gainward GF8800GTS 640MB, Gigabyte X38-DS4 Ultra Durable 2
Branimir2412 čet 20.3.2008 00:08

Iskreno nemam niti ja smisla za crtanje, no vidio si valjda gore autića što sam izradio.

Za izradu 3D modela po meni je bitno da se znaš snalaziti u prostoru te da znaš kombinirati ( pod ovim mislim na koji način da izradiš nešto, jer ne postoji jedan univerzalni način

za izradu nečega ) Npr. auti se rade tako da se umetne skica auta sa svih strane te se povlače linije po skici te se na kraju spoji u cijelinu ( to još učim kako ) no ja sam svoj auto, tj. karoseriju izradio

iz jedne male kockice ( box modeliranje )


AMD Athlon64 X2 6000+, oc 6400, Sapphire HD3870 512MB DDR4, 4 x 2Gb Kingmax, 800Mhz, Asus M2R32-MVP, HDD Segate 250Gb, 16Mb, Chieftec power supply 650W Turbo Series
Branimir2412 čet 20.3.2008 00:12

A jeste mi ljudi fora svi bi htijeli nešto naučiti na lakši način te što prije da radite nešto, he he... Neznam možda postoji koji takav program no nisam upoznat s njime jer sam si dao truda i polako počeo učiti

na težem programu... nisam tražio prečace.... Osmijeh


AMD Athlon64 X2 6000+, oc 6400, Sapphire HD3870 512MB DDR4, 4 x 2Gb Kingmax, 800Mhz, Asus M2R32-MVP, HDD Segate 250Gb, 16Mb, Chieftec power supply 650W Turbo Series
l337_m4n čet 20.3.2008 12:04

mbaksa kaže...
bestia kaže...
Odlicno. Vidim da radis po naputcima, vrlo dobro, scene su dobre samo su ti slike na webu male.
Kriminalno male! Osmijeh Bolje da nista nije stavio na web nego tako male slike.
 pa odeš desni klik i view image ako koristiš mozillu, mislim to sam uzeo velike slike pa ih smanjio tak da se mogu otvoriti. :D

Nisam se potpisao!

G0rilla čet 20.3.2008 12:31
evil zlayo kaže...

pozdrav ekipi. nećete se ljutiti ako vam nakratko otmem thread. zanima me 3d modeliranje pa bi vas pitao:

 

1. zapeo mi je blender za oko. radi li netko u njemu i može li parirati skupljim i razvikanijim programima. ja bi se time bavio rekreativno, pa vjerujem da mi je 3dsmax i slično overkill.

 

2. kako će se moj IZNIMAN antitalent za crtanje ili bilo kakav oblik vizualne umjetnosti odraziti na moje sposobnosti rada u alatu poput blendera ili 3dsmax?

 

unaprijed hvala

Ako se mislis bavit rekreativno ne treba ti nista bolje od Blendera ... ima sucelje na koje se treba malo priviknut, al je mal i besplatan i ljudi u blenderu rade premocne stvari.  Gleda sam par filmica koji su radjeni u blenderu i mogu ti rec da cak moze parirat nekim razvikanijim programima.
pogledaj ode neke radove http://www.blender.org/features-gallery/gallery/archive/november-2007/
mbaksa čet 20.3.2008 14:35

l337_m4n kaže...
mbaksa kaže...
bestia kaže...
Odlicno. Vidim da radis po naputcima, vrlo dobro, scene su dobre samo su ti slike na webu male.
Kriminalno male! Osmijeh Bolje da nista nije stavio na web nego tako male slike.
pa odeš desni klik i view image ako koristiš mozillu, mislim to sam uzeo velike slike pa ih smanjio tak da se mogu otvoriti. :D

Skuzio sam to poslije, ali mi se nije dalo pisat odgovor. Al svejedno - trenutno ne pristupa Internetu preko ADSL-a nego preko modema pa dva sata cekam da se stranica ucita i onda jos vidim takve male slicice! Ono, uzasnuh se! Smijeh Ajd pliz stavi thumbnailove s linkovima na slike pune velicine - nije valjda da ih je takav problem napraviti (gotov si za pet minuta) - ovo rjesenje je vrlo neobicno i neprakticno. Namigiva

Branimir2412 čet 20.3.2008 16:03

Evo mojeg virtualnog računala... Cool

 

 

 

http://img134.imageshack.us/img134/3777/slika16da1.jpg

 

http://img134.imageshack.us/img134/8421/slika17iq2.jpg

 

http://img176.imageshack.us/img176/2580/slika20zc9.jpg

 

Postoji i cijeli video u kojem se nalazi ta matična koja je na slikama, kroz taj video objašnjavaju se glavni djelovi matične te kako se na matičnu spaja proc., memorija i grafička (kada prođe

natjecanje na kojem trebam izložiti taj video stavim na net pa da pogledate )


AMD Athlon64 X2 6000+, oc 6400, Sapphire HD3870 512MB DDR4, 4 x 2Gb Kingmax, 800Mhz, Asus M2R32-MVP, HDD Segate 250Gb, 16Mb, Chieftec power supply 650W Turbo Series
noob007 čet 20.3.2008 21:26

@Pavo: Svaka čast.

Koliko ti je trebalo za render npr. prvog kadra u (the fort)?

Pitam jer ja imam 7800 i takve stvari bi mi renderirala pun k***c vremen a vidim da ni ti nemaš profi karticu pa me zanima.


What Would Biran Boitano Do?
Assassin čet 20.3.2008 23:05
mbaksa kaže...
bestia kaže...
Odlicno. Vidim da radis po naputcima, vrlo dobro, scene su dobre samo su ti slike na webu male.
Kriminalno male! Osmijeh Bolje da nista nije stavio na web nego tako male slike.
 Ako koristis firefox samo desni klik na sliku i view i otvorit ce se u punoj velicini!
Za IE ne znam.


Edit:
Sorry nisam vidio da su te vec uputili u to.Šutim

 

Bolje ispast budala nego iz aviona!
Branimir2412 čet 20.3.2008 23:15

Ovako koliko je meni poznato, profi grafička služi za renderiranje umjesto procesora, a ako nemaš profi grafičku tada ti se svo renderiranje prebacuje na procesor, tak da ti je u tom slučaju

svjedno koju grafičku posjeduješ u kompu


AMD Athlon64 X2 6000+, oc 6400, Sapphire HD3870 512MB DDR4, 4 x 2Gb Kingmax, 800Mhz, Asus M2R32-MVP, HDD Segate 250Gb, 16Mb, Chieftec power supply 650W Turbo Series
Pavo čet 20.3.2008 23:41

Za rendanje nije bitna grafička kartica nego SAMO procesor, a grafička ti je jedino bitna za realtime rad u aplikaciji, directx ili opengl. Za onaj fort prosjek po framu na mom Core2Duo e6750 je bio oko 4 minute, za hdd oko 13 minuta po frameu.


C2D E6750 OC@3.2GHz, P35, X1950Pro, DDR2 2Gb @960 MHz
DRM pet 21.3.2008 12:07
Branimir2412 kaže...

Ovako koliko je meni poznato, profi grafička služi za renderiranje umjesto procesora, a ako nemaš profi grafičku tada ti se svo renderiranje prebacuje na procesor, tak da ti je u tom slučaju

svjedno koju grafičku posjeduješ u kompu


Mislim da sve ide na CPU. Grafički procesori su ionako vezani kroz drivere i library od kojih Render engine nema gotovo nikakve koristi. Možda za vektorsko renderiranje...
Zato se Render farme sastoje samo od niza procesora i TBova memorije.

Grafičke kartice su daleko važnije u real time prikazu tj. interaktivnom prikazu objekata u viewportima. Pogotovo kod večih broja poligona....iako, ako se dobro sječam, u Maya paketu se moglo definirati da li ćemo koristit OpenGL lib ili ne.
Znači današnje grafičke su isključivo 3D akceleratori i svu snagu procesora koriste isključivo za te namjene,a proces renderiranja je stvaranje 2D prikaza iz mase podataka koju mi vidimo kao 3D  scenu. Znači  čista procesorska obrada podataka. Veliki brojevi (zato stvari lete na 64bitnim procesorima) i niz kompleksnih algoritama.
Zato bi ja radije pucao na više memorije i bolji procesor. Stvari u viewportovima ionako možemo proximizirati ili sakriti kada ih ne koristimo....a renderiranje kompleksnih scena na prosječnim kantama može trajati satima pa čak i cijeli dan za jedan frame! A gdje je tek prikaz animacije 24,25 ili 30 fps!
Dakako, ako u pipelineu nemate naviku izrađivati optimizirane modele....niti jedan hardverski resurs vam neće biti dovoljan. Optimiziranje je problem i u najvećim CGI studijima kao ILM, Pixar ili WetaD.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inače, bavio sam se dosta dugo animiranjem u Maya programu na kojeg sam prešao nakon 3D Studia.
Bolja je arhitektura(pogotovo tu mislim na nodove i njihove I/O funkcije koje uz MEL interpreter rade čuda), brža je...no imala je nešto sporiji defaultni renderer od MAXa. No ionako sam više koristio MentalRay i Renderman, koji su praktički neograničeni. No opet....đaba alata ako nema truda i mrvu talenta.
Također u ono vrijeme Particles u Mayi su bili daaaaleko korisniji i upotrebljiviji. Jasno tu je još i Cloth, Fluids, Hair koji su došli zajdno sa Ultimate izdanjem. Dok kod MAX si stalno morao čeprkati po pluginovima. Sada se to vjerojatno promjenilo od kad je Autodesk kupio Alias i sve poslao k vragu. Šteta....

Baš ću pogledati na komp kada dođem doma da li je ostalo nešto radova... :D




There's no place like 127.0.0.1
DRM pet 21.3.2008 12:48
Branimir2412 kaže...

Pozdrav. Htio bih da stavite link do vaših 3D modela koje ste izradili i ponosite se njima.

 

Evo mojeg prvog auta kojeg sam napravio prije par dana

 

http://img297.imageshack.us/img297/2397/gotovons2.jpg

 

http://img442.imageshack.us/img442/2968/gotovo1jq3.jpg

 

http://img442.imageshack.us/img442/8130/gotovo3sy2.jpg


 Nije loše za prvi puta (izgleda malo "iztopljeno"), no ipak evo ti par savjeta:

-Nabavi reference...postoje siteovi koji sadrže reference(top,side,rear,front view) automobila svih marki. Izgooglaj "car blueprints 3D modeling"
 Zatim fotografije...što više referenca to bolje. 2D reference stavi na patcheve u viewportu.

-Kada modeliraš, modeliraj tako da kreiraš dijelove lima. Znači kao da radiš pravi auto.
 Prvo haubu, pa krov, blatobrane, vrata...dio po dio kao što to rade u tvornici.

-Prije toga stavi materijal koji će jako reflektirati SVJETLO....Znači da se odsjaj vidi vrlo intezivno na viewportovima.
 time ćeš lako vidjeti svaku nepravilnost na reljefu modela....kao što bi to vidio i na pravom autu. Preporučam plavu boju na materijalu tjekom modeliranja.

-Ako radiš sa poligonima, moraš na mjesto gdje završava lim napraviti sa više poligona kako bi dobio traženu zakrivljenost. Znači onaj zakrivljeni rubni    prijelaz gdje završava lim tj. model. Ti detalji ti itekako utječu na realnost modela. Uzmi običan patch ili plane i pokušaj napraviti na svim stranama takve rubove. Također stavi materijal koji će dobro reflektirati svjetlost i vrti kameru oko modela. Odmah će ti sve biti jasno!

-NE ŽURI! Znači nemoj žuriti da što prije dobiješ cijeloviti model. Dio po dio...pa makar ti trebalo tjedan dana samo za određeni dio. Trud će ti se itekako  isplatiti. Dovljno ti je neki kvalitetniji HDRI i jednostavna scena uz MentalRay i dobiješ ultra realsitičan prikaz modela.
Pogledaj prijelaze na tom modelu...oni zbog svoje zakrivljenosti gotovo uvijek sadrže odsjaj izvora svjetlosti.






There's no place like 127.0.0.1