Ivorko ned 6.4.2025 13:33
DarthMarkus kaže...
Ivorko kaže...

Evo temperature nakon 20 min gaminga cca sa xfx 9070 xt mercury oc UV -100 pl -20%. Znaci avg fan speed 1100 rpma temp memorije uredna a gpu clock do 3200cca

 Meni je s ovim offsetom većinu vremena na 3 keka. Povremeno boostne ali average je uvjek oko 3000.

 pardon -110 je UV a Power je -20. Average 3200 a nekad ide i do 3400

DarthMarkus ned 6.4.2025 13:49
Ivorko kaže...
DarthMarkus kaže...
Ivorko kaže...

Evo temperature nakon 20 min gaminga cca sa xfx 9070 xt mercury oc UV -100 pl -20%. Znaci avg fan speed 1100 rpma temp memorije uredna a gpu clock do 3200cca

 Meni je s ovim offsetom većinu vremena na 3 keka. Povremeno boostne ali average je uvjek oko 3000.

 pardon -110 je UV a Power je -20. Average 3200 a nekad ide i do 3400

 Ako si to dobio onda si valjda osvojio silicijski loto.

Gemmy ned 6.4.2025 16:05

Ja sam isto tako mislio da je stabilno na 80 u svim novijim igrama, pa se crasha u drugoj igri koja je stara 10g i manje se opterećuje grafa.

Na kraju sam smanjio na samo 35mv i -15 power i to mi je kao default grafa jacine a trosi 50w manje, i samo sta je nečujna i komp tih u loadu.

MewCore ned 6.4.2025 16:07
Ivorko kaže...
Minneyar kaže...

Ili mu nije stabilno, sto mislim da je puno vjerojatniji slucaj :D

 za sada stable nakon 2 dana, ako bude crasha spustam na -100

 Od svega što sam probao za testiranje Steel Nomad iz 3d marka stavljen na loop ili stability testing mi najbrže otkrije nestabilnost.

Recimo sa agresivnijim UVom mogao igrati Cyberpunk više sati, a Steel Nomad se strušio nakon nekoliko loopova.

Minneyar ned 6.4.2025 17:45

Ne mozes samo stress testovima otkriti nestabilnost, treba doslovno spektar svakakvih igara svakakvih dobi, i to po vise sati. I ja sam vec par puta mislio da sam stabilan pa na kraju tek na -70 skroz stabilno, iako mi se inicijalno isto cinilo da je i -100.

dani00 ned 6.4.2025 21:14

Dok jos uvijek cekam svoj 9070xt steel legend, da pitam vas koji imate tu karticu(ili neku drugu steel legend s rgbom) dal se mogu konrolirat svijetla sa polychrome aplikacijom na msi maticnoj ili bas mora bit od asrock-a maticna?

Mad Ant pon 7.4.2025 08:23
Rhodin kaže...

Ne znam dal se daju, nisam vidio kako, rado bih pogasio taj rgb.

 Na kartici postoji switch za gašenje (pored power konektora).

 

Ne znam za kontrolu, ja sam pustio rainbow i nisam spajao ARGB sa matičnom... iako imam Steel Legend maticnu, ako probam javim.

hahhaajaads pon 7.4.2025 11:39

Treba se raspitat oko garancije. Po internetu su svi neki mixevi, malo govore da se ne gubi garancija kad se flasha a nekad se gubi. Vjerovatno ovisi do trgovine, proizvodjaca. Doduse, XFX kartice imaju bios switch ali na oba switcha su isti biosi, tako da bi drugi konkretno mogao sluzit za taj XT bios.

MewCore pon 7.4.2025 14:39
hahhaajaads kaže...

Treba se raspitat oko garancije. Po internetu su svi neki mixevi, malo govore da se ne gubi garancija kad se flasha a nekad se gubi. Vjerovatno ovisi do trgovine, proizvodjaca. Doduse, XFX kartice imaju bios switch ali na oba switcha su isti biosi, tako da bi drugi konkretno mogao sluzit za taj XT bios.

 Evo ti iz prve ruke - flashao sam modani OC bios na GF3. Dobio bolje performanse, bolji skor u benchevima i sve to.

Nakon nekog vremena mi je krepala memorija na grafi i nisu mi htjeli uvažiti reklamaciju pa sam ju bacio u smeće.

 

Zaista ne vidim tko će uvažiti reklamaciju ako je tako očito modificirana.

Wiz3m4n pon 7.4.2025 15:33
hahhaajaads kaže...

Treba se raspitat oko garancije. Po internetu su svi neki mixevi, malo govore da se ne gubi garancija kad se flasha a nekad se gubi. Vjerovatno ovisi do trgovine, proizvodjaca. Doduse, XFX kartice imaju bios switch ali na oba switcha su isti biosi, tako da bi drugi konkretno mogao sluzit za taj XT bios.

 Jeli ti to ozbiljno 

 

Pa naravno da gubiš garanciju, to nije uopće upitno 

hahhaajaads pon 7.4.2025 16:22
Wiz3m4n kaže...
hahhaajaads kaže...

Treba se raspitat oko garancije. Po internetu su svi neki mixevi, malo govore da se ne gubi garancija kad se flasha a nekad se gubi. Vjerovatno ovisi do trgovine, proizvodjaca. Doduse, XFX kartice imaju bios switch ali na oba switcha su isti biosi, tako da bi drugi konkretno mogao sluzit za taj XT bios.

 Jeli ti to ozbiljno 

 

Pa naravno da gubiš garanciju, to nije uopće upitno 

 A sta ja znam, cudno mi je to kod XFXa i dva biosa ali oba dva biosa su ista.. reko mozda se kod njih moze flashat nest drugo 

Wiz3m4n pon 7.4.2025 20:24

Dva biosa su uvijek bolja nego jedan , obično je jedan sa silent profilom odnosno krivuljom i nešto nižim taktovima....no kako god da okreneš sve da su i 3 garancija ne pokriva propalo fleshanje biosa, nafleshao sam ih se davnih dana podosta, bio sam mlad i neustrašiv 

mirzet1976 pon 7.4.2025 22:53
hahhaajaads kaže...

Treba se raspitat oko garancije. Po internetu su svi neki mixevi, malo govore da se ne gubi garancija kad se flasha a nekad se gubi. Vjerovatno ovisi do trgovine, proizvodjaca. Doduse, XFX kartice imaju bios switch ali na oba switcha su isti biosi, tako da bi drugi konkretno mogao sluzit za taj XT bios.

 Gubiš garanciju ali pošto to radiš sa CH341A programerom onda prvo napraviš backup biosa pa onda flašuješ XT bios i ako nešto krepa vratiš origi biosa nazad sa CH341A programerom i niko nezna da si imao na njoj XT bios.

Zaporožac uto 8.4.2025 14:01

 To nije moguć/opravdan razlog odbijanja garancije.. odnosno, mora biti prihvaćena garancija. Prijavi. Ne miješaj garanciju i obvezu trgovca za ispravnost robe, dva različita/sična prava za kupca. Pod garancijom, trgovac je samo posrednik (ne odlučuje ništa), sve obavlja ovlašteni servis. Servis pak ako ne dokaže (bar izjava) da si uzrokovao kvar, mora otkloniti kvar i uvažiti garanciju. Da je bilo fizičkog oštećenja tad bi se to moglo navesti kao uzrok tj da si ti izazvao oštećenje (ali ne mora biti, jer i pregaranje se tako opisuje, kao vidljivo-fizičko oštećenje, nasuprot kod zaprimanja serviser navede npr nema vidljivih fizičkih oštećenja.. kao formulacija) Ovakav odgovor je zato nemoguć.. suprotan od pravila, prijavi. (traži ispravnu/istu MBO ili novac)

 

Ovlašteni servis mora otkloniti kvar, pri tome, može uvažiti ili odbiti garanciju (naplatiti), sve ostalo nije stvar servisa. Trgovac pak, nema nikakve osnove praviti se nevin, jer to mu je poslovna obveza. Upravo bi trgovac morao pritisnuti servis-proizvođača-distributera u takvom slučaju, kao pozitivna praksa, kao trgovac koji se 'bori' za interese kupca, dok je ovo suprotno.

Prije cca godinu je bio primjer-tema hgspota kad su savršeno (pozitivno) riješili jednu garanciju (polovna vga, bez računa). Bez izmotavanja. Bez nebuloza o kvaru chipa (koji ne pokriva garancija).. nego što bi trebalo biti pokriveno garancijom.. kvar TVa koji nema veze s MBO?.. chip je dio ploče. (točka).

 

Ok, postoji scenarij (ali nije to navedeno), OC ili neuspjelo flashanje BIOSa.. kad se garancija može odbiti i svaliti trošak na kupca (koji je tad izazvao kvar.. koji nije pokriven garancijom). Ali, pošto odgovor nije takav, ne treba razmišljati o tom scenariju :) .. to se obično upakira u rečenicu 'nestučnim rukovanjem'.. no ni te rečenice nema, dakle, ništa od trgovca-servisa što bi opravdalo odbijanje garancije, pa čak pitanje jesu li uopće poslali na servis, je li to roba na crno i sl. (bez garancije-servisa).. i zato, prijaviti, pravi način. Tražiti otklanjanje kvara ili novac, ne od proizvođača nego od trgovca.. (sve ostalo je kompliciranije + moraju se naučiti).

MewCore uto 8.4.2025 14:21
Zaporožac kaže...

 To nije moguć/opravdan razlog odbijanja garancije.. odnosno, mora biti prihvaćena garancija. Prijavi. Ne miješaj garanciju i obvezu trgovca za ispravnost robe, dva različita/sična prava za kupca. Pod garancijom, trgovac je samo posrednik (ne odlučuje ništa), sve obavlja ovlašteni servis. Servis pak ako ne dokaže (bar izjava) da si uzrokovao kvar, mora otkloniti kvar i uvažiti garanciju. Da je bilo fizičkog oštećenja tad bi se to moglo navesti kao uzrok tj da si ti izazvao oštećenje (ali ne mora biti, jer i pregaranje se tako opisuje, kao vidljivo-fizičko oštećenje, nasuprot kod zaprimanja serviser navede npr nema vidljivih fizičkih oštećenja.. kao formulacija) Ovakav odgovor je zato nemoguć.. suprotan od pravila, prijavi. (traži ispravnu/istu MBO ili novac)

 

Ovlašteni servis mora otkloniti kvar, pri tome, može uvažiti ili odbiti garanciju (naplatiti), sve ostalo nije stvar servisa. Trgovac pak, nema nikakve osnove praviti se nevin, jer to mu je poslovna obveza. Upravo bi trgovac morao pritisnuti servis-proizvođača-distributera u takvom slučaju, kao pozitivna praksa, kao trgovac koji se 'bori' za interese kupca, dok je ovo suprotno.

Prije cca godinu je bio primjer-tema hgspota kad su savršeno (pozitivno) riješili jednu garanciju (polovna vga, bez računa). Bez izmotavanja. Bez nebuloza o kvaru chipa (koji ne pokriva garancija).. nego što bi trebalo biti pokriveno garancijom.. kvar TVa koji nema veze s MBO?.. chip je dio ploče. (točka).

 

Ok, postoji scenarij (ali nije to navedeno), OC ili neuspjelo flashanje BIOSa.. kad se garancija može odbiti i svaliti trošak na kupca (koji je tad izazvao kvar.. koji nije pokriven garancijom). Ali, pošto odgovor nije takav, ne treba razmišljati o tom scenariju :) .. to se obično upakira u rečenicu 'nestučnim rukovanjem'.. no ni te rečenice nema, dakle, ništa od trgovca-servisa što bi opravdalo odbijanje garancije, pa čak pitanje jesu li uopće poslali na servis, je li to roba na crno i sl. (bez garancije-servisa).. i zato, prijaviti, pravi način. Tražiti otklanjanje kvara ili novac, ne od proizvođača nego od trgovca.. (sve ostalo je kompliciranije + moraju se naučiti).

 Uf šta si ga namljeo.

 

Imao prije 20god GF3 grafu, stavio modani bios koji je omogučavao veći OC radi čega se spržila memorija (izgleda da flash nije bio baš dobra ideja).

Odnio ju u servis, rekli da je oštećenje nastupilo radi OCa i da jamstvo to ne pokriva.

Ne ljutim se radi toga na servis niti na dučan (tad Ve-Mil), a sumnjam da bi tebi ovo tvoje filozofiranje prošlo.

Rhodin uto 8.4.2025 14:53

Si pokušao sa ovakvom filozofijom kad?

Recimo Nintendo Wii se mogao flashat da na njemu možeš igrat piratske igre. Krivi potez, nestanak struje, nešto... i dobio bi ciglu (bricked item).

Da li to pokriva garancija?

 

Po tebi bi Nintendo tada, kad si pokušao mijenjati njihov produkt da bi dobio uređaj koji pokreće piratluk, još trebao nadoknaditi štetu nastalu zbog tvoje nepažnje?

 

Siguran sam da u EULAi negdje dobro piše da se uređaj mora koristiti na način na koji je proizvođač zamislio, da je sve van toga na tvoju odgovornost.

 

MBO ti daje OC-at, ali lijepo piše da to može dovesti do oštećenja i da je tvoja odgovornost.

 

Apsolutno nema šanse da je fleshanje ne-originalnog BIOS-a nešto što garancija pokriva.

 

To bi otvorilo mogućnost moderima igrati se zauvijek, kurit grafu za grafom na računa ATI-a i vendora, dok ne pogode.

Wiz3m4n uto 8.4.2025 15:40
Zaporožac kaže...

 To nije moguć/opravdan razlog odbijanja garancije.. odnosno, mora biti prihvaćena garancija. Prijavi. Ne miješaj garanciju i obvezu trgovca za ispravnost robe, dva različita/sična prava za kupca. Pod garancijom, trgovac je samo posrednik (ne odlučuje ništa), sve obavlja ovlašteni servis. Servis pak ako ne dokaže (bar izjava) da si uzrokovao kvar, mora otkloniti kvar i uvažiti garanciju. Da je bilo fizičkog oštećenja tad bi se to moglo navesti kao uzrok tj da si ti izazvao oštećenje (ali ne mora biti, jer i pregaranje se tako opisuje, kao vidljivo-fizičko oštećenje, nasuprot kod zaprimanja serviser navede npr nema vidljivih fizičkih oštećenja.. kao formulacija) Ovakav odgovor je zato nemoguć.. suprotan od pravila, prijavi. (traži ispravnu/istu MBO ili novac)

 

Ovlašteni servis mora otkloniti kvar, pri tome, može uvažiti ili odbiti garanciju (naplatiti), sve ostalo nije stvar servisa. Trgovac pak, nema nikakve osnove praviti se nevin, jer to mu je poslovna obveza. Upravo bi trgovac morao pritisnuti servis-proizvođača-distributera u takvom slučaju, kao pozitivna praksa, kao trgovac koji se 'bori' za interese kupca, dok je ovo suprotno.

Prije cca godinu je bio primjer-tema hgspota kad su savršeno (pozitivno) riješili jednu garanciju (polovna vga, bez računa). Bez izmotavanja. Bez nebuloza o kvaru chipa (koji ne pokriva garancija).. nego što bi trebalo biti pokriveno garancijom.. kvar TVa koji nema veze s MBO?.. chip je dio ploče. (točka).

 

Ok, postoji scenarij (ali nije to navedeno), OC ili neuspjelo flashanje BIOSa.. kad se garancija može odbiti i svaliti trošak na kupca (koji je tad izazvao kvar.. koji nije pokriven garancijom). Ali, pošto odgovor nije takav, ne treba razmišljati o tom scenariju :) .. to se obično upakira u rečenicu 'nestučnim rukovanjem'.. no ni te rečenice nema, dakle, ništa od trgovca-servisa što bi opravdalo odbijanje garancije, pa čak pitanje jesu li uopće poslali na servis, je li to roba na crno i sl. (bez garancije-servisa).. i zato, prijaviti, pravi način. Tražiti otklanjanje kvara ili novac, ne od proizvođača nego od trgovca.. (sve ostalo je kompliciranije + moraju se naučiti).

 Jesi li ti čitao uopče što smo pisali i da je sve hipotetski?!

Ovo je esej za državnu maturu

Minneyar uto 8.4.2025 15:43

Sve ovisi dal mogu dokazati da je do kvara doslo tvojom krivnjom ili ne. Nekad grafe i same pregore bez da ista prckas po njima, a to moze izgledati isto kao i da je pregorila jer si ti dirao po BIOSu. Tako da na kraju puno ovisi o trgovcu, neki ce po defaultu tvrditi da je tvoja krivnja i traziti izlike da ne priznaju garanciju (kao npr ASUS koji nade mikroogrebotinu na vanjskom djelu plastike/ shrouda i onda radi tog ne priznaje garanciju, GamersNexus istraga), a neki ce priznavati sve, osim ak bas postoje ociti dokazi da je korisnik kriv.

maks0806 uto 8.4.2025 16:10

To je Asus USA, nema to veze s našim. I kod nas imam loša iskustva s njima, ali nisu redikuli kao preko bare.

 

Ekipa je pržila stare kartice pred istekom jamstva i dobivala kartice nove serije tako da su unazad 10g jako postrožili 

Zaporožac uto 8.4.2025 16:26
MewCore kaže...
Imao prije 20god GF3 grafu, stavio modani bios koji je omogučavao veći OC radi čega se spržila memorija (izgleda da flash nije bio baš dobra ideja).

Odnio ju u servis, rekli da je oštećenje nastupilo radi OCa i da jamstvo to ne pokriva.

Ne ljutim se radi toga na servis niti na dučan (tad Ve-Mil), a sumnjam da bi tebi ovo tvoje filozofiranje prošlo.

GF3 je rijetko tko kupovao jer im se događalo što i tvojoj.

GF2 i GF4 su bile ok.

 

Nisi ti kriv, nisi ti kriv....

MewCore uto 8.4.2025 16:37
Zaporožac kaže...
MewCore kaže...
Imao prije 20god GF3 grafu, stavio modani bios koji je omogučavao veći OC radi čega se spržila memorija (izgleda da flash nije bio baš dobra ideja).

Odnio ju u servis, rekli da je oštećenje nastupilo radi OCa i da jamstvo to ne pokriva.

Ne ljutim se radi toga na servis niti na dučan (tad Ve-Mil), a sumnjam da bi tebi ovo tvoje filozofiranje prošlo.

GF3 je rijetko tko kupovao jer im se događalo što i tvojoj.

GF2 i GF4 su bile ok.

 

Nisi ti kriv, nisi ti kriv....

Stari moj stavio sam modani bios koji je otključao višu frekvu i voltažu na memoriji i benchao ju do besvjesti.

Zaista ne vidim u kom svemiru to nije moja krivica.