Bug

BUG pretplata

Miro sri 16.6.2021 15:49
turopolje kaže...

Digitalna izdanja.

Imam zadnjih mjesec dana problem s čitanjem digitalnih izdanja jer kad hoču pogledati članak (stranu) uvečanu ona je žučkaste boje i otvori mi se dio teme koju može svatko čitati a ne konkretna strana uvečana da je mogu čitati.

Pokušao sam u više preglednika i na tabletu ,računalu i mobitelu.

U čemu je štos?

Pretpostavljam da te zbunjuje što su svi tekstovi iz novih izdanja dostupni samo u web formi (samo su brojevi od 12/2019 i stariji ostali isključivo u PDF formi), iz razloga da bi bili lako i ugodno čitljivi na svim platformama.

 

Pristupa im se na tri načina:

- tablični prikaz kompletnog izdanja na stranici s novim brojem (recimo za Bug 343 je to ova stranica: https://www.bug.hr/bug/lipanj-2021/285#tab-grid):

Drugi način je 'web listanjem' kroz teme uz pomoć navigacije koja se nalazi uz svaki tekst iz pojedinog broja (klikanjem na "sljedeća tema"):

I treći način je "prelistaj" (na stranici sadržaja svakog broja bira se između svi članci i prelistaj), za koji pretpostavljam da si ti koristio:

Prelistavanje je svima dostupno i služi kako bi se svi infomirali što je sve objavljeno, ali baš zato slike stranica nisu čitljive.

Kada se kursorom prelazi preko slika stranica, pojedine zone, kako ti kažeš, "požute" - to znači da svatko od pretplatnika, ako klikne na tu zonu, otvoriti će baš taj konkretni tekst, u cijelosti dostupan u web obliku:

Klikom na gornju stranicu odlazi se na https://www.bug.hr/komentar/na-autopilotu-21516

 

Tko se želi vratiti na listanje, tamo gdje je stao, jednostavno u browseru klikne na back/povratak i vraća se nazad na "prelistaj" na stranicu s koje je otiša na web.

 

Ukoliko još nešto treba pojasniti, samo reci!

grgaRi sri 16.6.2021 19:28

moj Bugič za svibanj se po putu negdje izgubio . poslao sam mail na službu pretplate, "provjerit ćemo sa dostavom", "javit ćemo", ... nikakve daljne informacije nemam. znam da imam digitalnu verziju, no ako papir ne zašuška pod prstima, ujutro, uz kavicu i pljugicu to nije to. za lipanj mi je dostavljeno, nadam se  da će uskoro i  dvobroj doć. tko zna možda su susjedi izvukli iz sandučića ... 

AFARON sub 26.3.2022 14:24

Može li se (i kako) bug čitati na e-book readerima (konkretno kindle paperwhite)?

 

Pokušao sam otvoriti u kindle browseru npr stranicu: https://www.bug.hr/bug/lipanj-2021/285  ali mi se otvori lista svih bugova ikada i treba mi sat vremena da scrolam dole pokraj svih njih na sporom kindleu da bi došao do linka na članke iz buga (bar mislim da bi došao do članaka, ali nisam ni pokušao skrolati tako dugo..).

 

Da li mogu nekako poslati pdf ili mobi verziju bug-a na kindle?

puma29x čet 31.3.2022 00:28

 

pozz

meni nije jasno zasto trazite naplatu mj. pretplatu i zasto uopce imate neki premium sadrzaj

zar je moguce da vam sve firme i sponzori koje reklamirate i svi proizvodi od upaljaca ,gaminga do zrakoplova koliko vidim neplacaju dovoljno

za njihovo promoviranje pa morate i vjernim citateljima od bug br.1 pa do danas naplacivati pretplatu

neshvatljivo bar za mene

Zamislite da platim sve web stranice jedno 50ak koje ja pratim po 200kn godisnje znaci 10000 kn

apsolutno ludilo..da budemo na cisto niste vi jedini koju furate tu praksu.... internet ce postati sve samo ne slobodan kako je i zamisljen

i koristice ga bogata elita vrlo skoro...mozda da si nadete bogatog sponzora pa oslobodite citatelje ili nikad dosta

 

pozz od nezadovoljnog citatelja koji ce izgleda prestati biti vas citatelj  dok god se ima alternativa

crni83 pet 16.12.2022 08:19

zna li itko je li BUG 361 bio u prodaju na kioscima??? od početka 12 mjeseca sam obašao mislim 10-12 kioska u 4,5 različitih gradova i nisam ga nigdje pronašao. je li smanjena naklada pa ga zbog toga nema?

Miro pet 16.12.2022 18:55
crni83 kaže...

zna li itko je li BUG 361 bio u prodaju na kioscima??? od početka 12 mjeseca sam obašao mislim 10-12 kioska u 4,5 različitih gradova i nisam ga nigdje pronašao. je li smanjena naklada pa ga zbog toga nema?

 Bila je normalna distribucija, a možda je kao jubilarni broj (s nekim dodacima) privukao više kupaca, ne znamo to u ovom trenutku...

 

Uglavnom, javi se na pretplata@bug.hr, iako ne prodajemo pojedinačne brojeve poštom, nadam se da će pronaći neko rješenje.

PzKpfw pon 2.1.2023 16:16

Nije pitanje o pretplati, al me zanima informativno.

 

Da li kupci print izdanja mogu pristupiti on line premium sadržaju? Preko promo koda u print izdanju?

Okay, to se moglo u 12. mjesecu, al znam daje prije bilo govora da će se to moći?

Kako je sada stanje stvari?

Antonic sri 4.1.2023 13:47

Stari/novi pretplatnik. Zadnji put sam otkazao pretplatu jer su casopisi jednostavno poceli ne dolazit ili bi dosli sa nekoliko tjedana zakasnjenja. Sada sam dobio prva dva broja na vrijeme. Ovaj novogodisnji jos nije dosao. Vidim da su drugi kolege vec dobili svoje casopise i cini mi se da se opet vracamo na staro...

Miro sri 4.1.2023 16:29
PzKpfw kaže...

Nije pitanje o pretplati, al me zanima informativno.

 

Da li kupci print izdanja mogu pristupiti on line premium sadržaju? Preko promo koda u print izdanju?

Okay, to se moglo u 12. mjesecu, al znam daje prije bilo govora da će se to moći?

Kako je sada stanje stvari?

 U siječanjskom broju nema tog koda, a razlog je ponajviše u tome što ga je u studenom dosta malo čitatelja uopće aktiviralo.

 

U prosincu je bio povezan s nagradnom igrom, dok ovog mjeseca imamo kod za ulaznice za BFS2023. Hoće li ih biti u buduće još ćemo vidjeti, ne mogu ti dati rezolutan odgovor...

Antonic kaže...

Stari/novi pretplatnik. Zadnji put sam otkazao pretplatu jer su casopisi jednostavno poceli ne dolazit ili bi dosli sa nekoliko tjedana zakasnjenja. Sada sam dobio prva dva broja na vrijeme. Ovaj novogodisnji jos nije dosao. Vidim da su drugi kolege vec dobili svoje casopise i cini mi se da se opet vracamo na staro...

  Na žalost ponekad ima problema s dostavom (iz raznih razloga), molio bih te da se javiš na pretplata@bug.hr, kako bi ti ponovili slanje.

 

Srećom - imaš uključen besplatan pristup digitalnom izdanju, pa za sada to iskoristi.

Antonic čet 5.1.2023 07:57

Hvala, Miro. Sacekam jos dan, dva. Kad sam zadnji put imao problem s istim, nakon mjesec dana su mi dosla dva ista broja

 

Znam da nije do vas, vec do kurira. Raspitam se postoje li neke alternativne metode dostave. Poz!

mzopg pon 30.1.2023 16:43

https://forum.bug.hr/forum/topic/bug/bug-nemoguce-doci-do-odgovora-email-fb/292738.aspx

 

Tema je zaključana, ne znam zašto, moglo se dobiti nekakvo objašnjenje. Mislio sam napisati komentar, valjda kao dugogodišnji bugovac imam pravo na tako nešto. 

 

Huncvut Jarvan torrente Drago steve90 darkborg 

 

Na stranu to gdje su mailovi zapeli, problem može biti na jednoj ili drugoj strani i razloga može biti puno. Ono što meni nije jasno je stav Bug redakcije prema svom klijentu-korisniku-pretplatniku. Ovo je stav koji obično dobijemo kad se obratimo državnoj upravi, a ne nešto što bi očekivali od strane privatne firme koja valjda dijelom i funkcionira zahvaljujući svojim klijentima-pretplatnicima-kupcima.

 

Ne znam kako Drago smatra korektnim i profesionalnim pisati ovakve odgovore, bez jedne uljudne rečenice tipa "stvarno nam je žao što je mail negdje zapeo, svakako ćemo provjeriti gdje je problem, a do tada vas molimo da nas kontaktirate na taj i taj broj...", ovako ispada da bug boli *** za svoje kupce.

 

Jasno mi je i da se kroz godine rada sa ljudima "otupi", ali svejedno bi nekakvo poštovanje uvijek trebalo postojati. Pa čak ako je kolega troler, dok se to ne utvrdi ne vidim zašto ga ne tretirati kao klijenta. Na kraju će se kolega morati ispričati jer je poslao mail umjesto nazvao na telefon.

 

Svom pretplatniku pisati da piše dretve je iznimno bezobrazno. "ne čitamo svaki post i svaku dretvu"

PzKpfw pon 30.1.2023 17:03

Ne trollajte.

 

Bugovci su odlični ljudi. Sa njima nikada nema problema.

 

U ovom slučajusve je jasno.

Forumaš je posalo emailove koji nikada nisu stigli do BUG-a, osim onog iz 12.mjeseca.

Cima ljude preko društvenih mreža kaj nije okej, jer taj kanal ne služi za takva pitanja. 

 

Nema krivice niti ikakve pogreške na BUG-ovoj strani.

 

Mogao je jednostavno nazvati i svi bi problemi bili riješeni. Da mu je toliko to bitno, jednim pozivom bi riješio sve svoje probleme.

Al' neki ljudi i kada nemaju problema. Proizvedu ga.

 

BTW, custome support od strane BUG-a je na vrhunskoj razini.

 

 

 

Alfredo nr.2 pon 30.1.2023 17:41

Kad se samo sjetim njihovih odgovora na pisma čitatelja, ne čudi me onakav odgovor od Mire.
A i ja kad sam otvorio temu u kojoj sam dao svoje mišljenje o Bugu brzo ju je zatvorio.
Rekao bi da su to ljudi koji ne podnose kritike.

Drago pon 30.1.2023 19:42
mzopg kaže...

https://forum.bug.hr/forum/topic/bug/bug-nemoguce-doci-do-odgovora-email-fb/292738.aspx

 

Tema je zaključana, ne znam zašto, moglo se dobiti nekakvo objašnjenje. Mislio sam napisati komentar, valjda kao dugogodišnji bugovac imam pravo na tako nešto. 

 

Huncvut Jarvan torrente Drago steve90 darkborg 

 

Na stranu to gdje su mailovi zapeli, problem može biti na jednoj ili drugoj strani i razloga može biti puno. Ono što meni nije jasno je stav Bug redakcije prema svom klijentu-korisniku-pretplatniku. Ovo je stav koji obično dobijemo kad se obratimo državnoj upravi, a ne nešto što bi očekivali od strane privatne firme koja valjda dijelom i funkcionira zahvaljujući svojim klijentima-pretplatnicima-kupcima.

 

Ne znam kako Drago smatra korektnim i profesionalnim pisati ovakve odgovore, bez jedne uljudne rečenice tipa "stvarno nam je žao što je mail negdje zapeo, svakako ćemo provjeriti gdje je problem, a do tada vas molimo da nas kontaktirate na taj i taj broj...", ovako ispada da bug boli *** za svoje kupce.

 

Jasno mi je i da se kroz godine rada sa ljudima "otupi", ali svejedno bi nekakvo poštovanje uvijek trebalo postojati. Pa čak ako je kolega troler, dok se to ne utvrdi ne vidim zašto ga ne tretirati kao klijenta. Na kraju će se kolega morati ispričati jer je poslao mail umjesto nazvao na telefon.

 

Svom pretplatniku pisati da piše dretve je iznimno bezobrazno. "ne čitamo svaki post i svaku dretvu"

 

Ne znam zbog čega me tagiraš jer niti si pretplatnik niti tema ima veze s tobom, niti si ti Huncvut, ali već sam navikao na vas zabadala koji idu po ovom forumu i internetu i traže razloge za osobnu uvrijeđenost u stvarima koje ih se nimalo ne tiču. Nemam pojma zbog čega misliš da navodni zastoj u komunikciji nas i nekog trećeg ti kao "stari bugovac", odnosno anonimac koji s Bugom veze nema osim toga što mu dajemo da se logira na forum, "ima pravo" komentirati.

 

Ali, kad već pitaš - internetska anonimna diskusija privlači vas bezobrazne koji se skrivate iza svoje anonimnosti i mislite da je pristojnost jednosmjerna ulica gdje je vama anonimcima dozvoljeno biti bezobrazan i/ili jednostavno lagati, ali vam se mora odgovoriti s posebnim poštovanjem. U stvarnosti, s "državnom upravom", recimo na šalteru, ne usudite se "tetu" pitati ni koji vam dokumenti trebaju za nešto, ali na Internetu patronizirate i prtljate se u stvari s kojima nemate nikakve veze niti imate bilo kakve potrebne informacije da biste formirali ikakvo mišljenje.

 

Čovjek koji ne zna složiti vlastiti mail klijent, pa mu mailovi ne dolaze tamo gdje ih pošalje, napiše da ne odgovaramo na mailove. Iako mu zapravo jest odgovoreno na mail koji je uspio poslati. Preko formulara. Ali je kasnije zaboravio kako ga je poslao pa si je sam iskomplicirao život jer se srami nazvati telefonom pa je išao tražiti privatne kontakte (ali mu Petric isto nije odgovorio! Na pitanje o pretplati! S kojom Petric veze nema. I to s privatnog računa. Al' nema veze... Ti bugovci!).

 

Na svaki mail koji primimo odgovorimo i to najčešće u roku od par minuta ukoliko je došao u uredovno vrijeme pa čak i ako nije došao ni u uredovno vrijeme ni u radni dan.

 

I onda ovakvi "stari bugovci", anonimci kao ti koji imaju pravo koristiti forum dok se ponašaju pristojno, a koji nemaju pojma niti ikakve veze ni s predmetom maila ni s predmetom rasprave, imaju potrebu komentirati.

 

Tko god je bio pristojan dobio je pristojan odgovor. Tko god je bezobrazan, dobije na isti način i tako će biti i dalje.

 

Novine nisu salon za masažu niti su novinari maserke niti su čitatelji "mušterije" pa nam tako nije cilj "vaše zadovoljstvo" i to pod svaku cijenu.

 

Bili biste bezobrazni, ali vam ne odgovara kad vam se vrati "in kind". Idi u salon za masažu onda, ne na forum.

 

 

mzopg pon 30.1.2023 20:25
Drago kaže...
mzopg kaže...

https://forum.bug.hr/forum/topic/bug/bug-nemoguce-doci-do-odgovora-email-fb/292738.aspx

 

Tema je zaključana, ne znam zašto, moglo se dobiti nekakvo objašnjenje. Mislio sam napisati komentar, valjda kao dugogodišnji bugovac imam pravo na tako nešto. 

 

Huncvut Jarvan torrente Drago steve90 darkborg 

 

Na stranu to gdje su mailovi zapeli, problem može biti na jednoj ili drugoj strani i razloga može biti puno. Ono što meni nije jasno je stav Bug redakcije prema svom klijentu-korisniku-pretplatniku. Ovo je stav koji obično dobijemo kad se obratimo državnoj upravi, a ne nešto što bi očekivali od strane privatne firme koja valjda dijelom i funkcionira zahvaljujući svojim klijentima-pretplatnicima-kupcima.

 

Ne znam kako Drago smatra korektnim i profesionalnim pisati ovakve odgovore, bez jedne uljudne rečenice tipa "stvarno nam je žao što je mail negdje zapeo, svakako ćemo provjeriti gdje je problem, a do tada vas molimo da nas kontaktirate na taj i taj broj...", ovako ispada da bug boli *** za svoje kupce.

 

Jasno mi je i da se kroz godine rada sa ljudima "otupi", ali svejedno bi nekakvo poštovanje uvijek trebalo postojati. Pa čak ako je kolega troler, dok se to ne utvrdi ne vidim zašto ga ne tretirati kao klijenta. Na kraju će se kolega morati ispričati jer je poslao mail umjesto nazvao na telefon.

 

Svom pretplatniku pisati da piše dretve je iznimno bezobrazno. "ne čitamo svaki post i svaku dretvu"

 

Ne znam zbog čega me tagiraš jer niti si pretplatnik niti tema ima veze s tobom, niti si ti Huncvut, ali već sam navikao na vas zabadala koji idu po ovom forumu i internetu i traže razloge za osobnu uvrijeđenost u stvarima koje ih se nimalo ne tiču. Nemam pojma zbog čega misliš da navodni zastoj u komunikciji nas i nekog trećeg ti kao "stari bugovac", odnosno anonimac koji s Bugom veze nema osim toga što mu dajemo da se logira na forum, "ima pravo" komentirati.

 

Ali, kad već pitaš - internetska anonimna diskusija privlači vas bezobrazne koji se skrivate iza svoje anonimnosti i mislite da je pristojnost jednosmjerna ulica gdje je vama anonimcima dozvoljeno biti bezobrazan i/ili jednostavno lagati, ali vam se mora odgovoriti s posebnim poštovanjem. U stvarnosti, s "državnom upravom", recimo na šalteru, ne usudite se "tetu" pitati ni koji vam dokumenti trebaju za nešto, ali na Internetu patronizirate i prtljate se u stvari s kojima nemate nikakve veze niti imate bilo kakve potrebne informacije da biste formirali ikakvo mišljenje.

 

Čovjek koji ne zna složiti vlastiti mail klijent, pa mu mailovi ne dolaze tamo gdje ih pošalje, napiše da ne odgovaramo na mailove. Iako mu zapravo jest odgovoreno na mail koji je uspio poslati. Preko formulara. Ali je kasnije zaboravio kako ga je poslao pa si je sam iskomplicirao život jer se srami nazvati telefonom pa je išao tražiti privatne kontakte (ali mu Petric isto nije odgovorio! Na pitanje o pretplati! S kojom Petric veze nema. I to s privatnog računa. Al' nema veze... Ti bugovci!).

 

Na svaki mail koji primimo odgovorimo i to najčešće u roku od par minuta ukoliko je došao u uredovno vrijeme pa čak i ako nije došao ni u uredovno vrijeme ni u radni dan.

 

I onda ovakvi "stari bugovci", anonimci kao ti koji imaju pravo koristiti forum dok se ponašaju pristojno, a koji nemaju pojma niti ikakve veze ni s predmetom maila ni s predmetom rasprave, imaju potrebu komentirati.

 

Tko god je bio pristojan dobio je pristojan odgovor. Tko god je bezobrazan, dobije na isti način i tako će biti i dalje.

 

Novine nisu salon za masažu niti su novinari maserke niti su čitatelji "mušterije" pa nam tako nije cilj "vaše zadovoljstvo" i to pod svaku cijenu.

 

Bili biste bezobrazni, ali vam ne odgovara kad vam se vrati "in kind". Idi u salon za masažu onda, ne na forum.

Svaka čast Drago. 

Ovaj post je tvoja slika i prilika kako bi se reklo, pa neka drugi procijene tko je bio korektan, a tko nije.

 

Tagirao sam sve iz prošle teme koja je zatvorena bez ikakvog posebnog razloga. Pretplatnik nisam, redoviti kupac jesam.

 

"Nas bezobrazne"? Gdje sam ja to bio bezobrazan? Bugovce nisam nigdje prozivao niti krivio za nešto, dapače jasno sam napisao da problem s mailom može biti kod jedne i/ili druge strane. Prozvao sam direktno tebe zbog podcjenjivanja i ponižavanja osobe koja prema svojim navodima svaki mjesec/godinu uplaćuje novce bugu, a kako isto to i ja radim smatrao sam da imam pravo komentirati i vidjeti je li tvoj stav isti prema svim bug kupcima ili su samo određeni "privilegirani". Hvala na odgovoru, sad je to jasno.

 

Ja ti mogu samo zahvaliti što si me oslobodio jedne mjesečne obveze i svakodnevnog korištenja ovog foruma. Tko ne poštuje svoje redovne kupce i korisnike, da tu sam od prvog broja buga, koji iskreno već dugo kupujem više iz navike i nekakve lojalnosti, a ne zbog toga jer nešto pročitam u njemu što već nisam imao prilike pročitati drugdje na internetu, taj nije ni zaslužio njihove novce i dragocjeno vrijeme. Mislim da ipak bug forum više treba nas nego mi njega. Zahvaljujem na dozvoli za besplatnim korištenjem foruma zadnjih 11+ godina.

 

Kolega je bio pristojan i ne vidim da je napisao nešto bezobrazno, a odgovor koji je dobio je bio bahat i arogantan. Pljuvanje po ljudima koji uplaćuju novce na bugov račun je u najmanju ruku bezobrazno.

 

Nekad se neke stvari mogu misliti u glavi, ali poslovna kultura bi ih trebala i zadržati tamo.

 

Ja sad odoh na masažu, tamo će valjda biti pristojni i kulturni kad im platim uslugu jer to kupci buga očito ne mogu očekivati od izvršnog urednika časopisa koji plaćaju.

 

 

So Long, and thanks for all the Fish.

Drago pon 30.1.2023 20:41
mzopg kaže...

Ja sad odoh na masažu, tamo će valjda biti pristojni i kulturni kad im platim uslugu jer to kupci buga očito ne mogu očekivati od izvršnog urednika časopisa koji plaćaju.

 

 

So Long, and thanks for all the Fish.

 

PzKpfw pon 30.1.2023 20:44

 

@mzopg

 

Ajd, oladi...Drago je čovjek na mjestu. Naš čovjek.
Kaj imaš ošle reći o njemu. Niš.

 

Tu dolazite provcirati i trollati, te stalno vam oflo nekaj nije jasno.
Kada vam netko odgovori kako spada, glumite žrtve itd.

 

Odeš na drugo mjesto. I tvoji svi problemi biti će riješeni.
Smiri se, te ne neprovociraj.

 

@Jarvan

 

Pišeš gluposti. Nemaju veze sa nikakvom logikom.
Ostavi se Drage i bilo kojeg drugog bugovca.
Trollaš.

 

----
Sve je jasno, kao noć i dan, al' provokatori uvijek sve izvlače iz konteksta.
Pojedite čokoladu, duboko udahanite, brojite do 100, te bu sve dobro.

red_bull uto 31.1.2023 13:26
mzopg kaže...
Drago kaže...
mzopg kaže...

https://forum.bug.hr/forum/topic/bug/bug-nemoguce-doci-do-odgovora-email-fb/292738.aspx

 

Tema je zaključana, ne znam zašto, moglo se dobiti nekakvo objašnjenje. Mislio sam napisati komentar, valjda kao dugogodišnji bugovac imam pravo na tako nešto. 

 

Huncvut Jarvan torrente Drago steve90 darkborg 

 

Na stranu to gdje su mailovi zapeli, problem može biti na jednoj ili drugoj strani i razloga može biti puno. Ono što meni nije jasno je stav Bug redakcije prema svom klijentu-korisniku-pretplatniku. Ovo je stav koji obično dobijemo kad se obratimo državnoj upravi, a ne nešto što bi očekivali od strane privatne firme koja valjda dijelom i funkcionira zahvaljujući svojim klijentima-pretplatnicima-kupcima.

 

Ne znam kako Drago smatra korektnim i profesionalnim pisati ovakve odgovore, bez jedne uljudne rečenice tipa "stvarno nam je žao što je mail negdje zapeo, svakako ćemo provjeriti gdje je problem, a do tada vas molimo da nas kontaktirate na taj i taj broj...", ovako ispada da bug boli *** za svoje kupce.

 

Jasno mi je i da se kroz godine rada sa ljudima "otupi", ali svejedno bi nekakvo poštovanje uvijek trebalo postojati. Pa čak ako je kolega troler, dok se to ne utvrdi ne vidim zašto ga ne tretirati kao klijenta. Na kraju će se kolega morati ispričati jer je poslao mail umjesto nazvao na telefon.

 

Svom pretplatniku pisati da piše dretve je iznimno bezobrazno. "ne čitamo svaki post i svaku dretvu"

 

Ne znam zbog čega me tagiraš jer niti si pretplatnik niti tema ima veze s tobom, niti si ti Huncvut, ali već sam navikao na vas zabadala koji idu po ovom forumu i internetu i traže razloge za osobnu uvrijeđenost u stvarima koje ih se nimalo ne tiču. Nemam pojma zbog čega misliš da navodni zastoj u komunikciji nas i nekog trećeg ti kao "stari bugovac", odnosno anonimac koji s Bugom veze nema osim toga što mu dajemo da se logira na forum, "ima pravo" komentirati.

 

Ali, kad već pitaš - internetska anonimna diskusija privlači vas bezobrazne koji se skrivate iza svoje anonimnosti i mislite da je pristojnost jednosmjerna ulica gdje je vama anonimcima dozvoljeno biti bezobrazan i/ili jednostavno lagati, ali vam se mora odgovoriti s posebnim poštovanjem. U stvarnosti, s "državnom upravom", recimo na šalteru, ne usudite se "tetu" pitati ni koji vam dokumenti trebaju za nešto, ali na Internetu patronizirate i prtljate se u stvari s kojima nemate nikakve veze niti imate bilo kakve potrebne informacije da biste formirali ikakvo mišljenje.

 

Čovjek koji ne zna složiti vlastiti mail klijent, pa mu mailovi ne dolaze tamo gdje ih pošalje, napiše da ne odgovaramo na mailove. Iako mu zapravo jest odgovoreno na mail koji je uspio poslati. Preko formulara. Ali je kasnije zaboravio kako ga je poslao pa si je sam iskomplicirao život jer se srami nazvati telefonom pa je išao tražiti privatne kontakte (ali mu Petric isto nije odgovorio! Na pitanje o pretplati! S kojom Petric veze nema. I to s privatnog računa. Al' nema veze... Ti bugovci!).

 

Na svaki mail koji primimo odgovorimo i to najčešće u roku od par minuta ukoliko je došao u uredovno vrijeme pa čak i ako nije došao ni u uredovno vrijeme ni u radni dan.

 

I onda ovakvi "stari bugovci", anonimci kao ti koji imaju pravo koristiti forum dok se ponašaju pristojno, a koji nemaju pojma niti ikakve veze ni s predmetom maila ni s predmetom rasprave, imaju potrebu komentirati.

 

Tko god je bio pristojan dobio je pristojan odgovor. Tko god je bezobrazan, dobije na isti način i tako će biti i dalje.

 

Novine nisu salon za masažu niti su novinari maserke niti su čitatelji "mušterije" pa nam tako nije cilj "vaše zadovoljstvo" i to pod svaku cijenu.

 

Bili biste bezobrazni, ali vam ne odgovara kad vam se vrati "in kind". Idi u salon za masažu onda, ne na forum.

Svaka čast Drago. 

Ovaj post je tvoja slika i prilika kako bi se reklo, pa neka drugi procijene tko je bio korektan, a tko nije.

 

Tagirao sam sve iz prošle teme koja je zatvorena bez ikakvog posebnog razloga. Pretplatnik nisam, redoviti kupac jesam.

 

"Nas bezobrazne"? Gdje sam ja to bio bezobrazan? Bugovce nisam nigdje prozivao niti krivio za nešto, dapače jasno sam napisao da problem s mailom može biti kod jedne i/ili druge strane. Prozvao sam direktno tebe zbog podcjenjivanja i ponižavanja osobe koja prema svojim navodima svaki mjesec/godinu uplaćuje novce bugu, a kako isto to i ja radim smatrao sam da imam pravo komentirati i vidjeti je li tvoj stav isti prema svim bug kupcima ili su samo određeni "privilegirani". Hvala na odgovoru, sad je to jasno.

 

Ja ti mogu samo zahvaliti što si me oslobodio jedne mjesečne obveze i svakodnevnog korištenja ovog foruma. Tko ne poštuje svoje redovne kupce i korisnike, da tu sam od prvog broja buga, koji iskreno već dugo kupujem više iz navike i nekakve lojalnosti, a ne zbog toga jer nešto pročitam u njemu što već nisam imao prilike pročitati drugdje na internetu, taj nije ni zaslužio njihove novce i dragocjeno vrijeme. Mislim da ipak bug forum više treba nas nego mi njega. Zahvaljujem na dozvoli za besplatnim korištenjem foruma zadnjih 11+ godina.

 

Kolega je bio pristojan i ne vidim da je napisao nešto bezobrazno, a odgovor koji je dobio je bio bahat i arogantan. Pljuvanje po ljudima koji uplaćuju novce na bugov račun je u najmanju ruku bezobrazno.

 

Nekad se neke stvari mogu misliti u glavi, ali poslovna kultura bi ih trebala i zadržati tamo.

 

Ja sad odoh na masažu, tamo će valjda biti pristojni i kulturni kad im platim uslugu jer to kupci buga očito ne mogu očekivati od izvršnog urednika časopisa koji plaćaju.

 

 

So Long, and thanks for all the Fish.

 .... kupio sam kile i kile BUG-ova kroz godine. Jedno vrijeme sam i bio pretplatnik.

Upravo zbog egocentričnosti i umišljenosti dotičnog s kojim se raspravljaš nisam više ni kupac ni pretplatnik...

PzKpfw uto 31.1.2023 14:15

 

@red_bull

 

O čemu ti?

Umišljenost, egocentričnost?

 

Nekaj si ti frednač opasno zabrijao.

 

Budi normalan, pristojan i kulturan, te nećeš imati sa nikim problema.

 

Ostavite bugovce na miru više sa vašim filozofijama. Pogotovo Dragu.

 

Ovako kako se neki ponašaju na forumu, da to isto ponašanje primjene u realnom životu, vrlo brzo bi bili spušteni na zemlju.

Odi u noćni klub, pa probaj tamo biti ovako "pametan".