Bonbon

Nova mobilna mreza - Bonbon

Bakaluar ned 17.7.2016 12:32
Gale92 kaže...

Zanima me jedna stvar, pošto imam fiskalne blagajne (dvije) na obe imam BonBon SIM kartice i preko njih pristupam mobilnom Internetu. Zanima me dal postoji broj ili način putem kojeg upišem podatke o kartici (broj telefona, PUK) te da mi izlista koliko kuna imam na računu?

Jer ih svaki put zovem (službu za korisnike) pa dok dođem na red, to me ubije

 Registriras se na njihovom portalu i dodaš brojeve pod Moji bonbon brojevi, te tamo imaš pristup svemu što ti treba (od promjene paketa do uvida u potrišnju).

 

Prince-Artas ned 17.7.2016 13:16
Gale92 kaže...

Zanima me jedna stvar, pošto imam fiskalne blagajne (dvije) na obe imam BonBon SIM kartice i preko njih pristupam mobilnom Internetu. Zanima me dal postoji broj ili način putem kojeg upišem podatke o kartici (broj telefona, PUK) te da mi izlista koliko kuna imam na računu?

Jer ih svaki put zovem (službu za korisnike) pa dok dođem na red, to me ubije

 Registriraj se na bonbonu. Tamo imaš sve

https://www.bonbon.hr/registracija/prijava

fighterZu čet 19.1.2017 00:45

Imam mobitel koji je koristio standardnu mini sim karticu. Kupljen je tamo 2013. godine i sa njime sam dobio broj, tj. pripadajuću sim karticu. Sad me zanima može li se ista kartica koristiti u uređajima koji imaju utor za micro SIM (koliko vidim moguće je istrgnuti micro SIM karticu jer postoje one ručice kao i na ovim novim sim karticama koje dolaze u 3 formata (mini, micro, nano). Trebam li dodatno zvati bonbon u vezi toga, ako imam namjeru koristiti micro sim jer sam do sada koristio standarnu mini sim karticu.

vrinho čet 28.9.2017 16:21

''Najviše jedinica koje se mogu prenijeti prilikom aktivacije je puni iznos jedinica paketa koji se reaktivira.''

Tako stoji u uvjetima korištenja u Paketu bonbon paketu usluga na bonove. To nigdje ne piše ispod ponude paketa (a trebalo bi) nego je sakriveno na stranici. Zašto to pišem? Imam paket od 1.6GB, Inače trošim oko gige mjesečno i uvijek mi ostane i nikad mi nije prešao promet iznad 3276 MB nakon nadoplate i to više puta. Ovaj mjesec mi ostalo još 2470 MB i nakon nadoplate pogledam 3276 MB, znači 800MB stavili na račun a uredno uzeli 30 kn kao i uvijek. Znači da potrošim 100 MB do sljedeće nadoplate dali bi mi tih 100 MB i opet bi uredno uzeli 30 kn i jebe im se jer tako piše u uvjetima korištenja a ne tamo gdje BI TREBALO na što sam ih upozorio preko maila ali naravno na to nikakav odgovor ne dobivam jer skrivaju tu stavku od ljudi, a to i sami znaju.

 

Jedan odgovor je glasio ovako: ''Ako ti je možda taj paket previše, možeš uzeti neki manji paket koji ti više odgovara. Ograničenje postoji jer nema smisla nagomilavati jedinice.''

Na to sam se lijepo nasmijao jer jedini manji je onaj od 250MB za 15 kn što je zaista smiješno, što ću s tim..... Oni brinu da se ne nagomilavaju jedinice, nema smisla kažu... Ma da, a kad mi se skida s računa uredno za full paket a ne dobijem što sam platio, to ima smisla. Ma fuck off, zbilja su me raspizdili danas Prebacio sam broj k njima zbog dobrih uvjeta početkom prošle godine i paketa koje su nudili ali ovo sad je pokvareno od njih.

 

Gledam na netu alternative i iskreno ne pronalazim ih baš. Ima ko kakav prijedlog?

Majesty čet 28.9.2017 17:15

Mislim da je bonbon jedini operater koji nudi prenosenje jedinica, a i bilo bi nerealno ocekivati da ti omoguce da nakupljas megabajte u nedogled.

Znas i sam da je potrebno citati sitna slova, najbolji primjer su ti flet tarife koje sa sitnom slovima nisu flet.

 

Tele2 ima neke slagalice koje funkcioniraju slicno kao bonbon paketi, u Tomatu biras ukupni broj jedinica. Tesko je reci sto je najbolje jer sve ovisi o tvojoj potrosnji.

vrinho čet 28.9.2017 17:34

Znam da je to nerealno očekivati ali rade budale od ljudi kad kažu da se megabajti prenašaju a zapravo postoji ograničenje koje ne spominju tamo gdje bi trebali i na kraju si radi toga mogu naplatiti 30kn za 300 MB, isto ko i za 1600MB. Po meni je to baš šupčinski, pogotovo kaj oni ta svoja ''sitna slova'' ne stavljaju gdje bi trebalo već je zakopano na stranici.

Veyron22 sri 25.10.2017 09:27

Bok !

Dogada mi se slijedeca situacija.

 

Kupim bon bon (bon) od 40kn da bi uzeo paket "veliki internet" od 40kn (3gb). Kada uplatim bon, provjerim stanje racuna i na racunu je 40,4kn. Medutim kada idem kupiti paket pise mi "nedovoljan iznos na racunu".

 

Star je u tome da su MOBILNI PODAtCI ISKLJUCENI, 100% uvijek provjerim. A nesto mi povuce nekoliko lipa. Onda mi iznos na racunu padne ispod 40kn i taman ne mogu aktivirati taj paket.

 

Javio sam se bon bon operaterima koji provjere i kazu da su mobilni podatci bili ukljuceni u vrijeme nadoplate racuna iako to nije istina.

 

Ima li tko kakvu ideju u cemu je problem ili se mozda nekome ovo dogadalo? Svaki puta popusim na bonu a ne znam u cemu je problem, ispalit cu sa zivcima.

Hvala !