Bicikli i električni romobili

Biciklizam, bicikli, oprema, staze...

Al Crane pon 10.3.2025 12:39
filip_medo kaže...

Za tu kilažu titan ili čelik... iako nosivost 153kg + 10-15kg bajk. težak izbor, nisam vidio jos bajkove koji su deklarirani na vise od 125kg nosivosti sa vozacem i opremom.

 

Sirotanovic kaže...
Jednom prilikom sam prodao ženski polovan bicikl nekom liku koji je kupovao bicikli svojoj dragoj.
I gleda on bicikl, pa ga cupka i stišće dolje kao konj (čudio sam se što ovaj izvodi). I postavi mi pitanje hoće izdržati težinu od 156kg 😲
Kupuje joj bic da smrša malo.

Isto sam mu dao informaciju da se većina bicikala testira na 110, 120kg. težine vozača.

Uzeo lik bicikl ali ne znam kako je jadan bicikl prošao 😅

 

EricCartman kaže...

Pod mojom mamom su popustila dva ponija .

Al niš joj nije bilo.

Srećom novi slovenski, skupi alu-powerhouse Pony, drži.

 
Kotači su uvijek najslabija karika. Zato ja uporno svirim ljudima koji spadaju u kategoriju teškaša da gledaju imaju li objekti njihovih želja 24, 28, 32 ili 36 žbica (još u '70tima bilo je i standardnih zadnjih kotača s 40 - danas eventualno na cargo-bikeovima).
Naravno da ovisi i o kvaliteti/debljini (i pletenju) žbica, ali nisam baš na tržištu vidio onih s 12 ili 13 g(auge) (kontraintinuitivno, 12 i 13 je deblje od standardnih 14g), premda se preko Alija mogu nabaviti i te deblje dimenzije (za elektrobajkove prvenstveno), čak i od titanija (što će vas koštat bubreg i rebro), ali visokokvalitetni čelici su već bliski titaniju po svojstvima. Za 12g žbice+niple vjerojatno bi trebalo i malkice proširiti rupe na nabi i felgi (za 13g nisam siguran), ali mislim da to ne bi drastično oslabilo iste ako se pažljivo napravi (pogotovo na onim širim MTB felgama za 2,6 i šire gume, kakve su danas već prilično standardne).

Otkad sam se približio i premašio svojih 110 kg žive vage, na zadnjem kotaču preferiram Sapim Strong buted žbice 36 komada 4x pletena s Mavic Downhill felgom, i ta kombinacija me još nikad nije iznevjerila.
Ušteda od par grama zbog manjeg broja žbica nije vrijedna spomena.

Santana pon 10.3.2025 20:12

Ja nisam tezak pa sam podrobio nabu na kotacima. To su neki no name kotaci koji su dosli na trek fx3

Konusi su imali rupe u sebi. Dalo se to popravit, al rađe sam kupio nove mavic kotace. Nisu skupi bili. Dtswiss ratchet i od onda nemam problema

Kapetan Nemo pon 17.3.2025 06:14

Prije par mjeseci sam kupio na Amazonu bisagu (jednostruku)  za bicikl, koštala je 13 Eura, nedavno mi se rasplala pri dnu. Specificirana je za max 10 kg, mislim da nisam nikad nosio u njima više od 7-8 kg. Jel ima tko kakvu preporuku za bisagu, 20-25 litara?

filip_medo uto 18.3.2025 12:06
Al Crane kaže...
filip_medo kaže...

Za tu kilažu titan ili čelik... iako nosivost 153kg + 10-15kg bajk. težak izbor, nisam vidio jos bajkove koji su deklarirani na vise od 125kg nosivosti sa vozacem i opremom.

 

Sirotanovic kaže...
Jednom prilikom sam prodao ženski polovan bicikl nekom liku koji je kupovao bicikli svojoj dragoj.
I gleda on bicikl, pa ga cupka i stišće dolje kao konj (čudio sam se što ovaj izvodi). I postavi mi pitanje hoće izdržati težinu od 156kg 😲
Kupuje joj bic da smrša malo.

Isto sam mu dao informaciju da se većina bicikala testira na 110, 120kg. težine vozača.

Uzeo lik bicikl ali ne znam kako je jadan bicikl prošao 😅

 

EricCartman kaže...

Pod mojom mamom su popustila dva ponija .

Al niš joj nije bilo.

Srećom novi slovenski, skupi alu-powerhouse Pony, drži.

 
Kotači su uvijek najslabija karika. Zato ja uporno svirim ljudima koji spadaju u kategoriju teškaša da gledaju imaju li objekti njihovih želja 24, 28, 32 ili 36 žbica (još u '70tima bilo je i standardnih zadnjih kotača s 40 - danas eventualno na cargo-bikeovima).
Naravno da ovisi i o kvaliteti/debljini (i pletenju) žbica, ali nisam baš na tržištu vidio onih s 12 ili 13 g(auge) (kontraintinuitivno, 12 i 13 je deblje od standardnih 14g), premda se preko Alija mogu nabaviti i te deblje dimenzije (za elektrobajkove prvenstveno), čak i od titanija (što će vas koštat bubreg i rebro), ali visokokvalitetni čelici su već bliski titaniju po svojstvima. Za 12g žbice+niple vjerojatno bi trebalo i malkice proširiti rupe na nabi i felgi (za 13g nisam siguran), ali mislim da to ne bi drastično oslabilo iste ako se pažljivo napravi (pogotovo na onim širim MTB felgama za 2,6 i šire gume, kakve su danas već prilično standardne).

Otkad sam se približio i premašio svojih 110 kg žive vage, na zadnjem kotaču preferiram Sapim Strong buted žbice 36 komada 4x pletena s Mavic Downhill felgom, i ta kombinacija me još nikad nije iznevjerila.
Ušteda od par grama zbog manjeg broja žbica nije vrijedna spomena.

 Istina, ali bih i dalje gledao materijal poput titana/čelika za tu kilažu. Kotači će izdržati, ali današnje rame su tanke poput "papira". Kad tad bi na toj kilaži samo cracknula.

The_K kaže...

Moze li mi netko molim vas preporuciti neki biciklo do 500e. Koristio bi ga uglavnom za svakodnevne aktivnosti poput odlaska u ducan, gym, posao. A i da se moze sa njime otici na neki izlet

 https://www.decathlon.hr/p/306292-258608-gradski-bicikl-single-speed-500-tamnosivi.html

 https://markoprojekt.com/proizvod/cijev-sica-25-4x350mm-crna/241

 I samo upgrade cijevi sjedala da se može podešavati kut sjedenja. 
 To je prva preporuka, a pitanje je zapravo o kakvim bi se izletima radilo ? off road ?

Vule99999 pet 21.3.2025 21:07

Ekipa pozdrav , nakon dugog vremena volio bi se vratiti i krenuti s offroad po PGZ pa ako imate prijedlog za neku biciklu koja je trenutno best buy ili na snizenju bio bi zahvalan da mi podjelite link. 

 

Cijena 1000-1500e , volio bi da je Giant ako je on jos uvijek u vrhu i vise sam prema 1200e ali ako ima nesto sto se bas isplati za 200 300e vise onda moze i to od 1500e.

 

186 82kg

 

filip_medo pet 21.3.2025 21:23
Vule99999 kaže...

Ekipa pozdrav , nakon dugog vremena volio bi se vratiti i krenuti s offroad po PGZ pa ako imate prijedlog za neku biciklu koja je trenutno best buy ili na snizenju bio bi zahvalan da mi podjelite link. 

 

Cijena 1000-1500e , volio bi da je Giant ako je on jos uvijek u vrhu i vise sam prema 1200e ali ako ima nesto sto se bas isplati za 200 300e vise onda moze i to od 1500e.

 

186 82kg

 

 Gravel, hardtail ? 

Tony1999 sub 22.3.2025 18:55

Bok,

Genesis IMPACT 4.0, iza je Deore, mjenači su Altus. Ne mogu ga nikako namjestit da prebacuje u drugu brzinu, kad stavim u prvu ili drugu, uvijek prebaci u prvu. U kad vratim u treću, normalno ode u treću. Ono što sam primjetio je da je jako teško stisnut ručicu da ubaci u prvu. Ima netko možda neki savjet?

Sirotanovic ned 23.3.2025 08:50

Ako nije do štelanja brzina i ako je star bicikl , možda promjena sajli i bužira od ručice mjenjača do stražnjeg mjenjača pomogne. Altus je dosta loša klasa pa ne bi bilo loše zamijeniti sa alivio ili deore mjenjačem.

Inochulum ned 23.3.2025 15:13
Tony1999 kaže...

Bok,

Genesis IMPACT 4.0, iza je Deore, mjenači su Altus. Ne mogu ga nikako namjestit da prebacuje u drugu brzinu, kad stavim u prvu ili drugu, uvijek prebaci u prvu. U kad vratim u treću, normalno ode u treću. Ono što sam primjetio je da je jako teško stisnut ručicu da ubaci u prvu. Ima netko možda neki savjet?

Gornji limit screw malo opustit to će pomaknut RD prema najvećem zupčaniku i trebalo bi riješit taj problem. Ako ne, onda stavit na najmanji zupčanik, otpustit malo sajlu, taman da bude jedva ravna, i ispočetka štimat. Malo treba uhvatit ruku ali to se da naštimat solo ma da si jedan onaj iz "a je to" :)

Inochulum pon 24.3.2025 20:33
The_K kaže...

Ako ti je za obični komute onda su više manje isti. Cube je nešto modernijeg dizajna. No ako je za rekreaciju, najbolje da sačuvaš još koju stotku eura i odeš na nešto bolje sa zračnom vilicom i 1x11/12 prijenosom. Gledam cijene Orbea Alme i trenutno su u nebesima. Ja svoju uzeo za 750€ pred tri godine i to mi je omiljeni hardtail što se tiče geometrije. Sad koliko vidim za 700/800e jedva nađeš neki sa (lošom) zračnom vilicom. Katastrofa cijene. 

 

Evo slikica moje napucane Alme sa SID SL, složio mu kotače i nabio kineski karbon gdje god sam stigao. 10.3kg je težila ovdje. Strašan bike, trenutno mi je na trenažeru. Ali geometrijom je pun pogodak za xc đireve.