dreadmoore sub 25.11.2017 22:38
eywa33 kaže...

ROTTR

 

Ovi dropovi na 20ak fps-a se uvijek pojave u statistici, premda ih ne vidim nigdje tokom testa. Baš provjerio i triput izvrtio bench... 

 Dogode se prilokom prelaza iz mape u mapu koju ti bencha kod mene je jogurt verzija 

Paolo Maldini ned 26.11.2017 20:45
dreadmoore kaže...
eywa33 kaže...

ROTTR

 

Ovi dropovi na 20ak fps-a se uvijek pojave u statistici, premda ih ne vidim nigdje tokom testa. Baš provjerio i triput izvrtio bench... 

 Dogode se prilokom prelaza iz mape u mapu koju ti bencha kod mene je jogurt verzija 

Koja je verzija igre u tebe? Ne vidim smisao benčanja piratiziranih igara, a to se pogotovo odnosi na ROTTR koja je sa zadnjim patchevima puno optimiziranija igra nego vanilla verzija, pa se stoga ne mogu niti uspoređivati rezultati.

Glavas_ZG ned 26.11.2017 21:56
dreadmoore kaže...

5-11-2017, 22:54:37 ROTTR.exe benchmark completed, 10941 frames rendered in 86.125 s
Average framerate : 127.0 FPS
Minimum framerate : 98.1 FPS
Maximum framerate : 271.2 FPS

 Jel tvoja igra original, tj. koja je verzija ?

Paolo Maldini kaže...

Koja je verzija igre u tebe? Ne vidim smisao benčanja piratiziranih igara, a to se pogotovo odnosi na ROTTR koja je sa zadnjim patchevima puno optimiziranija igra nego vanilla verzija, pa se stoga ne mogu niti uspoređivati rezultati.

 Ovo nisam znao, ja sam za benchmarke koje sam postavio koristio jogurt ''nos team'' verziju.

eywa33 ned 26.11.2017 22:35

Može bit da je optimiziranija sa novim patchem, ali sumnjam da je nešto primjetno. Kako god, vidim da mi benchmark uspije nabit do 80% loada na cpu na 1080p. Dakle svih 12 threadova, rokaju svi iznad 50%... Lijepo je vidit ovako optimiziran naslov.

Paolo Maldini ned 26.11.2017 23:17
eywa33 kaže...

Može bit da je optimiziranija sa novim patchem, ali sumnjam da je nešto primjetno. Kako god, vidim da mi benchmark uspije nabit do 80% loada na cpu na 1080p. Dakle svih 12 threadova, rokaju svi iznad 50%... Lijepo je vidit ovako optimiziran naslov.

 Benčate u DX12 pa...

https://wccftech.com/rise-tomb-raider-dx12-vxao-called-worlds-advanced-ao-solution/

He then showcased an improvement of 14FPS with an Intel i7-2600, 1333Mhz memory and GTX 970 at High settings: with DX11 the game ran at 46FPS, with DX12 it goes up to 60FPS. He finally confirmed that Asynchronous Compute, already featured in the Xbox One version of the game, is now available via DirectX 12.

 

For Rise of the Tomb Raider the largest gain DirectX 12 will give us is the ability to spread our CPU rendering work over all CPU cores, without introducing additional overhead

 

Vanilla verzija ROTTR ne radi dobro u DX12.

eywa33 ned 26.11.2017 23:50
Paolo Maldini kaže...

 Benčate u DX12 pa...

https://wccftech.com/rise-tomb-raider-dx12-vxao-called-worlds-advanced-ao-solution/

He then showcased an improvement of 14FPS with an Intel i7-2600, 1333Mhz memory and GTX 970 at High settings: with DX11 the game ran at 46FPS, with DX12 it goes up to 60FPS. He finally confirmed that Asynchronous Compute, already featured in the Xbox One version of the game, is now available via DirectX 12.

 

For Rise of the Tomb Raider the largest gain DirectX 12 will give us is the ability to spread our CPU rendering work over all CPU cores, without introducing additional overhead

 

Vanilla verzija ROTTR ne radi dobro u DX12.

Ne znam... meni se vrti jako lijepo. U dx11 sam sa 4790k imao dosta bottlenecka, dok dx12 radi vrhunski. Nisam probao sa 8700k na dx11, nema potrebe kad dx12 vrti odlično.

Zoric-Rosica čet 30.11.2017 13:15

dobar Vam dan,
želim da mi napravite jednostavnu igricu koja bi bila didaktičko sredstvo u vrtićima. Iigra nije zahtijevna. Podloga i 5 simbola koja se mogu izabrati i smjestiti na sliku.
Pisanje teksta koji bi se stavljao na određena mjesta na slici.

ansha pon 21.1.2019 14:06

Evo nasao mi se ROTR na disku pa reko idem izbenchat ovog dedicu od procesora. Postavke su prije spominjane, 1080p i sve na max (sa fxaa) i dx12. Sa dx11 gpu usage znacajno pada u 2. i 3. testu...

 

1950X @4ghz (SMT disabled, NUMA), GTX 1080 @2139mhz/11.5ghz

 

 

ansha čet 21.2.2019 18:52
Stjepanj kaže...

rotr 1080p, preset ultra high dx12(fxxa)

 

rtx 2060 stock/i5 8600k

dx11 samo 5 fps-a manje, uglavnom cpu poprilicno lupa na 100% ima trzaja i to dosta..dok na dx11 pak cpu lakse dise i nema.lp

 

 

Nemos vjerovat, na Ryzenu puno bolje radi 12-ica...

bxcounter pon 25.2.2019 15:59
ansha kaže...
Stjepanj kaže...

rotr 1080p, preset ultra high dx12(fxxa)

 

rtx 2060 stock/i5 8600k

dx11 samo 5 fps-a manje, uglavnom cpu poprilicno lupa na 100% ima trzaja i to dosta..dok na dx11 pak cpu lakse dise i nema.lp

 

 

Nemos vjerovat, na Ryzenu puno bolje radi 12-ica...

Ma vidis da covik ima neki socijalni ram

 

9900k 5.0 - 4300 cl17 - 1080ti stock

 

 

Xtr Zodiac čet 10.11.2022 16:27

Crysis Remastered built-in Benchmark

1080p Very High prva slika

1440p Very High druga slika

 

EDIT

 

sa novim Ryzen 5 5600 i RTX 3060TI OC-ed

na 2560X1440 i Very High settings+Ray Tracing OFF Very High+DLSS OFF jer je game built-in benchmark bez podrške za DLSS

 

zadnja 3 screenshota sa Ryzen 7 5800X3D i RTX 4070 OC 4k rezolucija very high grafičke postavke