
Vozilo pravi problem majstori neshvacaju sta mu je


Nisam neki veliki ekspert sto se ti ce automobila ali imao sam slicno iskustvo sa Golfom 5 sa istim motorom
Meni je bio problem u motoricu ler gasa. Problem je sto njega navodno kompjuter auta ne ocitava tako da se ne pokazuje nikakav problem tamo.
Nakon zamjene toga sve se vratilo u normalu. Otada obtaji nikad nisu divljali
U servisu mi je mehanicar rekao da uzrok tome, pored tog motorica ler gasa, potencijalno jos moze biti u:
1. senzoru temperature ili nekom od senzora kojeg ocitava kompjuter automobila - kompjuter dobiva losu informaciju pa poludi
2.step motor kod određenih automobila
3. EGR ventil
4. pogledaj da ti na usisu negdje ne pusta
5. ako imaš ugrađen plin tu moze isto doc do nekih komplikacija
Nadam se da nesto od ovoga pomaze
Jedan dobornamjeran savjet - u servisu nemoj placati sve dok sigurno ne nađu i otklone kvar inace ces uci u zacarani krug popravaka sto znam iz vlastitog iskustva

Probaj skinuti akumulator, da se mozda ecu resetira. U kakvom ti je stanju motor, da nije iberturaza

Hvala na upoucenim odgovorima ali nije plin dizel je ali ako je taj ler gas zasto i u brzini kada idem dodaje ponekad gas,ma majstora sam izmjenio do sad puno niko konkretno ne zna sta mu je kako mislis iber turaza. Valjda se to tako zove kada motor sam sebi nabija. Gas i onda se sam ugasi pa ga nemogu upaliti moram sacekati 2-5 min i posle toga normalno upali.Jesam li napisao kako prilikom toga "verglanja" - drzanja kljuca da upali ispusta crn dim mnogo crnog dima

Iberturaza je kada ti je motor istrosen pa ti prolazi ulje na klip, umjesto goriva sagorijeva ulje iz motora. Inace kada ti se to dogodi, motor nemozes uopce ugasiti

Da ali koji je razlog pa se izgasi motor sam od sebe

Ne bih znao razloge jer se ne razumijem bas toliko u automobile i rad motora. Jedino cega se jos mogu sjetiti je da ti mozda dimenzije kotaca na autu nisu razlicite posto je sada sezona mjenjanja guma jer i to zna poremetit rad racunala auta
Znam samo da je meni prilikom servisa mehanicar rekao ono sto sam napisao u prethodnoj poruci. Meni je nakon zamjene tog motorica sve vraceno u normalu i motor vise nikada nije skakao sam u obrtaje.
Nasao sam jos par tema na drugim forumima sa slicnim problemom pa pogledaj i tu ako vec nisi:
http://www.elprog.com/forum/topic-3776-seat-ibica-ler-gas.html
https://groups.google.com/forum/#!topic/hr.rec.automobili/u3jMSkgfK2A
https://www.opelclub.hr/forum/viewtopic.php?f=27&t=49434
Jos bi ti savjetovao da se obratis na Seatov forum ili neki od foruma VAG grupacije ( VW, Skoda itd.) jer su motori isti pa je moguce da ce netko prepoznat kvar lakse nego ovdje

Postavio sam na seat forum samo mi se cini da je zapusten inace hvala ti sto mi pokusavas pomoci jbg staro je auto a ja nisam u mogucnosti kupiti drugo sta da ti kazem "krpi dok moze" sto se kaze

Problemi s motorićem ler gasa su uobičajeni za benzince, dizel ipak radi na malo drugačijem sistemu. Može biti do bosch pumpe, iako bih ja prije sumnjao na turbinu - točnije da ista baca ulje na usis. Iberturaza zbog istrošenosti motora se događa u pravilu na višim okretajima jer bi motor već bio potpuno uništen da bi iz minimuma uspio ući u iberturazu. Kod turbine to nije tako i već s minimuma zna dizati okretaje. Dok je motor hladan, ulje je gusto i teže probije kroz turbinu, ali čim je dovoljno rijetko, probija i diže gas (nakon kraće vožnje, a ako nije jako hladno ili se motor nije potpuno ohladio, odmah pri paljenju). Malo je čudno što se gasi, ali je moguće da je to rezultat reakcije ECU-a na okretaje koji ne odgovaraju položaju papučice gasa.
Siguran znak je ako ti troši jako puno ulja. Viđao sam da se turbina naglo raspadne, pa nije neki pokazatelj ako do sad nije trošio ulje, već treba pogledati da li je sad, kad se to događa, počeo naglo trošiti ulje.

Ne bih znao razloge jer se ne razumijem bas toliko u automobile i rad motora. Jedino cega se jos mogu sjetiti je da ti mozda dimenzije kotaca na autu nisu razlicite posto je sada sezona mjenjanja guma jer i to zna poremetit rad racunala auta
Znam samo da je meni prilikom servisa mehanicar rekao ono sto sam napisao u prethodnoj poruci. Meni je nakon zamjene tog motorica sve vraceno u normalu i motor vise nikada nije skakao sam u obrtaje.
...
Prijavio bi gresku na ESP sistemu a to nema veze sa radom motora...
Poudrav forumasi evo da i ja pitam ljude koji se razumiju u automobile dakle u pitanju je sljedece
Seat cordoba 1999 tdi 1.9 66 kw 90 hp eh ovako upalim auto normalno i predjem s njim nekoliko kilometara ili cim upalim desi se sljedece auto sam sebi daje gas do 3.000 obrtaja nekada i do 2.500 i ugasi se a iz auspuha izlazi crn dim puno dima nekada se desi da kad vozim auto sam sebi doda "dodatni" gas i moram kociti naglo da se nebi desila saobracajka.Jedni kazu do bosh pumpe drugi do turbine treci kazu cpu auta pa odem kod ostalih to se isprovjerava ispostavi se da je to sve ispravno.Da napomemem da se i egr cistio