
Nakon ugradnje novog seta kvačila problemi


😉
Ne znam da li ti je usput/blizu. U svakom slučaju imaju moju preporuku.

odnesi mu to reklamirat, neka rijesi kako zna i umije. takve stvaris se ne smiju dogadat. lipo mu reci evo ti auto vozi ga tjedan dana pa vidi jel uredu... moguce je da mozda nije koristia specijalizirani alat za dvomaseni (plivajuci) zamasnjak, ukoliko nije moze doci do ovece stete
Isao sam ponovno, rekao sam mu da auto nije popravljeno, odgovorio mi je "Vrati dijelove koje sam ugradio,vratit ću ti novac i nemoj više da te vidim kod mene u servisu" sam taj njegov "nastup" me isprovocirao ali eto izgleda da je više pokvario nego popravio.

Taj ti auto ima jednomaseni zamasnjak.
Kako sam onda na predračunu iz ovlaštenog servisa Audi dobio ponudi s dvomasenim zamašnjakom?

Koji je kod motora? Je li ima S/S? Trazi drugi servis ocito da je ovaj teska neznalica bahata.

Koji je kod motora? Je li ima S/S? Trazi drugi servis ocito da je ovaj teska neznalica bahata.
Kod motora je CRK

Onda nemas srece u taj ide DMF kao sto su rekli.

malo off, ali mogu li negdje sam provjeriti koji dio pase po broju sasije?
hvala

hvala
http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A3/year/2014/drive_standart/745/hg_ug/141/subcategory/141040/part_id/1104199/lang/y

hvala, ali trebam za ford, nisam napomenuo

Sorry ja se vratio na prvi post ;)

Mzopg, nije mi taj servis baš usput...
☺️

Ateca, 1.6 tdi, 85kW, motor DDYA, ručni mjenjač 6 brzina.
Na 140kkm promijenjen original set spojke radi puknuća "korpe". Nakon toga motor "izgubio" snagu, poglavito uzbrdo na auto cesti, gdje je tempomat prije u 6. držao 135 km/h na zadanih 137, sad u istim uvjetima na zadanih 137 pao na 124 km/h. Osjeća se i pri ubrzanjima taj "gubitak" snage.
Može li izmjena seta spojke prouzročit "gubitak" snage? Jednomaseni zamašnjak nije promijenjen.

da li padaju i okretaji sa brzinom na uzbrdici?
zar nemaju ti motori dvomaseni zamašnjak?

Majstor zamijenio getribe od 1.6 i 2.0. Ova od 1.6 skuplje kotira na tržištu.

Padaju okretaji.
Zamašnjak je jednomaseni

Na 140kkm promijenjen original set spojke radi puknuća "korpe". Nakon toga motor "izgubio" snagu, poglavito uzbrdo na auto cesti, gdje je tempomat prije u 6. držao 135 km/h na zadanih 137, sad u istim uvjetima na zadanih 137 pao na 124 km/h. Osjeća se i pri ubrzanjima taj "gubitak" snage.
Može li izmjena seta spojke prouzročit "gubitak" snage? Jednomaseni zamašnjak nije promijenjen.
Ako ti padaju okretaji onda ne.
Taj ti auto ima jednomaseni zamasnjak.