
Koji SUV do 16k eura?


Golf VII 2.0 TDI, cca 150 tkm... otišao DSG... ponuda Auto Zubaka 9.000,00 € za novi sa ugradnjom...
priča iz prve ruke od prije par mjeseci..
Inače fenomenalan mjenjač stvano gušt za vozit.
Zašto bi netko išao kupovati novi mjenjač u ovlaštenom, kad u Hrvatskoj postoji niz majstora koji odlično odrađuju popravak upravo takvih mjenjača?
DSG je OK, izvrstan je za bržu vožnju (zato većina sportskih automobila ima takav tip mjenjača), međutim, pretvarač momenta poput npr. ZF 8HP je uglađeniji i ugodniji za vožnju, pogotovo u gradu. To kažem kao vlasnik vozila koje ima DSG mjenjač, dok za gušt u vožnji preferiram ručni mjenjač.

Al ga kaki @Boris grozni! Što je najjače dobije lik TU od nekoga za svoje komentare dok ja dobijem TD što sam iznio činjenice!!! WTF? 👏👏👏
Jbt. imam CEED iz 2021 i ima meku plastiku imitaciju kože kao što sam napisao, također stric Jura također piše istu činjenicu o svom autu.
Evo izvolite link gdje se vidi meka plastika kojom je presvučen kokpit i vide se šavovi o kojima sam pisao. Ne znam za starije verzije ali od 2021, 2022 je meka plastika. https://www.kia.hr/ceed/galerija

Pitanje koja oprema, nema smisla usporedba!

Istina , moj Ceed je iz 2023, treći paket opreme i plastika je stvarno za klasu iznad od recimo focusa ili Seat Leona u sličnoj opremi koje sam gledal.

Golf VII 2.0 TDI, cca 150 tkm... otišao DSG... ponuda Auto Zubaka 9.000,00 € za novi sa ugradnjom...
priča iz prve ruke od prije par mjeseci..
Inače fenomenalan mjenjač stvano gušt za vozit.
Zašto bi netko išao kupovati novi mjenjač u ovlaštenom, kad u Hrvatskoj postoji niz majstora koji odlično odrađuju popravak upravo takvih mjenjača?
DSG je OK, izvrstan je za bržu vožnju (zato većina sportskih automobila ima takav tip mjenjača), međutim, pretvarač momenta poput npr. ZF 8HP je uglađeniji i ugodniji za vožnju, pogotovo u gradu. To kažem kao vlasnik vozila koje ima DSG mjenjač, dok za gušt u vožnji preferiram ručni mjenjač.
Koliko vidim po internetima (;)) DSG uci tvoj stil voznje i kad ga kupis od drugog vlasnika potrebno ga je restovati da nauci tvoj stil voznje i onda bolje predvidja šta treba napraviti a to preporucuju upravo kad se malo cudnije ponasa na nizim brzinama.....

Koliko vidim po internetima (;)) DSG uci tvoj stil voznje i kad ga kupis od drugog vlasnika potrebno ga je restovati da nauci tvoj stil voznje i onda bolje predvidja šta treba napraviti a to preporucuju upravo kad se malo cudnije ponasa na nizim brzinama.....
Postoji procedura za reset, što ne mijenja činjenicu da je pretvarač momenta uglađeniji od DSG-a.

Imao sam Seata Atecu Fr 2023 i bio sam skroz zadovoljan s autom i kvalitetama materijala. Sve kvalitetnije od toga spada u premium segment.... Usporedbe radi Peugeot,Citroen, Kia, Hyundai su možda vizualno ljepši iznutra ali nekvalitetniji. Sada prelazima na novog Tiguana, ali nemam očekivanja previsoka, ipak je to i dalje neka srednja klasa...

Na kraju je pala odluka na Kadjar 1.3 Tce, uvoz, kroz par dana je kod mene

Ja bih postavio upit na nešto u tom điru. Dakle imam plan dati cca 20 000 EUR za novi automobil tipa crossover. Na piku mi je bio Toyotin Yaris Cross, benzinski motor s 120 konja, ali vidim da su isto povukli iz ponude zbog dolaska modela za 2024. koji će biti samo skuplji hibrid.
E sad, što dalje gledati u tom điru i za istu cifru? Vidim da ovdje ima ekipe koji su probali sve i svašta zadnjih godina pa slobodno nabacite koje ime. Ili da odustanem od crossovera i nabavim si originalne automobile od kojih su krenuli?

Suzuki s-cross 1.4 hybrid

Ja bih postavio upit na nešto u tom điru. Dakle imam plan dati cca 20 000 EUR za novi automobil tipa crossover. Na piku mi je bio Toyotin Yaris Cross, benzinski motor s 120 konja, ali vidim da su isto povukli iz ponude zbog dolaska modela za 2024. koji će biti samo skuplji hibrid.
E sad, što dalje gledati u tom điru i za istu cifru? Vidim da ovdje ima ekipe koji su probali sve i svašta zadnjih godina pa slobodno nabacite koje ime. Ili da odustanem od crossovera i nabavim si originalne automobile od kojih su krenuli?
Ford Puma sto se tice opreme, voznih osobina. Toyota sto se tice kvalitete (1.5 motor). Captur nikako one 0.9-1.0 motore, nije ni vozno nesto super. XCeed/Kona - ali ne 1.0, samo 1.5 ili 1.6 turbo. Novu Konu nisam probao, stara je bila dobra. (malo too much plastike)
Ako vozis puno, onda gledaj VW sa 1.5 ili 2.0 motorom, vecina ovih malih turbaka je shit. Toyotin 1.5 ili nesto tako da nije turbo, pogotovo ne da ima remen/lanac u ulju kao Pumin 1.0 ili 2008/C3/C4 1.2.
Suzuki 1.4 Hybrid(Vitara ili S-Cross), ali interijer je kritican, dobar, ali kritican(zastario). A i mislim da su odrzavanja malo skuplja za Japance/Koreance, za Toyotu i Kiu znam da su djelovi poletili cijenom u zadnjih 5 godina, ali ne kvare se vecinom.
1.0 - 1.2 motori , maks. nekih 80-100k km prije problema, ako ne i ranije.
Sve to sto ima lanac/remen u ulju nije bas preporuceno za vece koristenje jer jako ovise o odrzavanju, voznji itd itd. Hybrid samo Toyotin realno valja, da je bas sigurno da neces imat problema s time, vecina ostalih je relativno nova u tome.
imo.

Toyota je otpala iako je bila prvi pik. Na kraju ću gledati P-208, P-2008, KIA Stonic ili Hyundai I20. Ne znam niti sam. Samo ću tražiti ponude na svaki zanimljivi model.

Vozio sam MG HS. Star godinu dana, full oprema, automatski mjenjač, 1.5 motor. Prodan za 20.000 €. Oduševio se autom. Prostran. Udoban. Uživao u gradskoj vožnji.

Vozio sam MG HS. Star godinu dana, full oprema, automatski mjenjač, 1.5 motor. Prodan za 20.000 €. Oduševio se autom. Prostran. Udoban. Uživao u gradskoj vožnji.
Novi s tom opremom 32.000€, po meni cijena van pameti, za te pare ću uzeti novi Renault Austral ili novi Nissan Qashqai.

Toyota je otpala iako je bila prvi pik. Na kraju ću gledati P-208, P-2008, KIA Stonic ili Hyundai I20. Ne znam niti sam. Samo ću tražiti ponude na svaki zanimljivi model.
208/2008 sa 1.2 motorom, trose relativno puno za ono sto nude (ispod 7l tesko da idu kako god ih pazio), interijer odlican, ali onaj mali volan mi je jako nespretan. Lanac u ulju, dakle svaka izmjena mora biti sto cesce da taj motor traje.
Stonic - plastic fantastic, Cee'd je bolje napravljen. Nikako 1.2 ni 1.0 motori, ostalo moze.
I20 - mozda radije Konu da pogledas onda, ovaj outgoing model je vec sad na ponudi kod svih da se rjese skladista.

Ciljam da prođem oko 20 000. Ako krenem u za korak višu klasu onda to više nije 20-21K EUR već 24-26.

Ciljam da prođem oko 20 000. Ako krenem u za korak višu klasu onda to više nije 20-21K EUR već 24-26.
Zas ne uzmes neki rabljeni par godina (2+) ?
Nadje se veci segment auta....mislim novo je novo, ali danasnji novi auti nisu ni sjena kvaliteti novih od prije par godina.

Izgubio sam 3 mjeseca tražeći nešto na njuškalu za 10-11 000 eura. Sve je ili prestaro ili je prešlo previše. Kada sam vidio da mi je tek zanimljivo nešto od 16 000 eura, onda sam si rekao zajebi to bolje ću onda kupiti nešto novo iz trgovine bez da moram obilaziti pola hrvatske u traženju dobrog vozila. Kažem, imao sam pick da uzmem Toyotu Yaris Cross iz 2023, ako bi mogao dobiti neki mali popust, ali na kraju ništa od toga.

Kolega je nedavno uzeo Kadjara 1.5tdci automatik 4g star sa 70000km za 17.5k iz uvoza. Znam još jednog koji vozi istoga 300000km sve u redu isto automatik. Za benzince ne znam ovi dizeli su se pokazali jako dobrim.

Dizeli su vrh ali automatski mjenjači nisu, skup je popravak, i malo tko ih zna kvalitetno složiti. Npr dsg servis je sigurno 300e jeftiniji nego na renaultovom mjenjacu

@Korny ak tražiš novo nije loše gledati na garanciju KIA sedam godina na sve osim brisača, Hiundai 5 godina...
Kad smo kod Hyundai šogor kupio prije par dana i30 za cca 20 000 eura na lizing.
Puno bolje uzeti i30 ili CEED nego konu ili stonic (bolja kvaliteta, manje plastike iznutra).

Dizeli su vrh ali automatski mjenjači nisu, skup je popravak, i malo tko ih zna kvalitetno složiti. Npr dsg servis je sigurno 300e jeftiniji nego na renaultovom mjenjacu
Pa kolko je onda njihov servis ? DSG servis a da se mjenjac ne raspadne nakon 50tkm malo tko zna radit, a onaj tko ih i zna radit onda naplati cca 2k €

Dizeli su vrh ali automatski mjenjači nisu, skup je popravak, i malo tko ih zna kvalitetno složiti. Npr dsg servis je sigurno 300e jeftiniji nego na renaultovom mjenjacu
Pa kolko je onda njihov servis ? DSG servis a da se mjenjac ne raspadne nakon 50tkm malo tko zna radit, a onaj tko ih i zna radit onda naplati cca 2k €
e sad ga i ti pretjera. U ovlastenom servisu u BiH je od 250 do 450 EUR zavisi koji je. valjda imaju dvije verzije. A radi se na 60k km.....

Dizeli su vrh ali automatski mjenjači nisu, skup je popravak, i malo tko ih zna kvalitetno složiti. Npr dsg servis je sigurno 300e jeftiniji nego na renaultovom mjenjacu
Pa kolko je onda njihov servis ? DSG servis a da se mjenjac ne raspadne nakon 50tkm malo tko zna radit, a onaj tko ih i zna radit onda naplati cca 2k €
e sad ga i ti pretjera. U ovlastenom servisu u BiH je od 250 do 450 EUR zavisi koji je. valjda imaju dvije verzije. A radi se na 60k km.....
Pa na popravak mislimo ? Ne govorim o zamjeni ulja i filtera (a u ovlastenom zamjena ulja i filtera u DSGu je 300€), mehatronik ako ode na DSGu sa rukama ispadne 2k € kod pravog majstora, inace da je popravak tak jeftin onda bi svi vozili DSG a ne da ga neki izbjegavaju bas zbog mehatronika

Dizeli su vrh ali automatski mjenjači nisu, skup je popravak, i malo tko ih zna kvalitetno složiti. Npr dsg servis je sigurno 300e jeftiniji nego na renaultovom mjenjacu
Pa kolko je onda njihov servis ? DSG servis a da se mjenjac ne raspadne nakon 50tkm malo tko zna radit, a onaj tko ih i zna radit onda naplati cca 2k €
e sad ga i ti pretjera. U ovlastenom servisu u BiH je od 250 do 450 EUR zavisi koji je. valjda imaju dvije verzije. A radi se na 60k km.....
Pa na popravak mislimo ? Ne govorim o zamjeni ulja i filtera (a u ovlastenom zamjena ulja i filtera u DSGu je 300€), mehatronik ako ode na DSGu sa rukama ispadne 2k € kod pravog majstora, inace da je popravak tak jeftin onda bi svi vozili DSG a ne da ga neki izbjegavaju bas zbog mehatronika
Pričam o popravku da, npr set kvačila za EDC košta 1500e cca a za DSG se može naći puno jeftinije

Dizeli su vrh ali automatski mjenjači nisu, skup je popravak, i malo tko ih zna kvalitetno složiti. Npr dsg servis je sigurno 300e jeftiniji nego na renaultovom mjenjacu
Pa kolko je onda njihov servis ? DSG servis a da se mjenjac ne raspadne nakon 50tkm malo tko zna radit, a onaj tko ih i zna radit onda naplati cca 2k €
e sad ga i ti pretjera. U ovlastenom servisu u BiH je od 250 do 450 EUR zavisi koji je. valjda imaju dvije verzije. A radi se na 60k km.....
Pa na popravak mislimo ? Ne govorim o zamjeni ulja i filtera (a u ovlastenom zamjena ulja i filtera u DSGu je 300€), mehatronik ako ode na DSGu sa rukama ispadne 2k € kod pravog majstora, inace da je popravak tak jeftin onda bi svi vozili DSG a ne da ga neki izbjegavaju bas zbog mehatronika
Pričao je o servisu pa sam i ja pričao o servisu.....

Popravak i servis po meni dvije razlicite stvari, servis mi je ono, bez ikakve greske ali je termin za zamjenu ulja tu, popravak je ak se desi nesto neocekivano... Inace kod DSGa nije problem set kvacila nego mehatronika, zna ju slagat par ljudi u HR i kosta boga oca.. Rabljena 800-1000e, a vani se kao da napravit za 1200e sa rukama (ali di ces slat getribu van ono...), kod nas 2000-2500e jer mogu, nema puno pravih majstora za dsg pa mogu stavit koju god cijenu hoce, a vecina ljudi upravo voze taj problematican dsg tj. dq200 sa 7 brzina koji se raspada i na ispod 100tkm

servis = održavanje
Postoji preventivno održavanje u cilju sprječavanja nastajanja kvara i korektivno održavanje koje se vrši nakon šta se kvar dogodi, tj redoviti servis i korektivni servis (popravak).
Servis mjenjača je skuplji tj popravak
Preventivno održavanje oba imaju samo ulje u mjenjaču
A nekakakav potrošni dio, kao šta su lamele, je skuplji za EDC dosta više nego DSG

servis = održavanje
Postoji preventivno održavanje u cilju sprječavanja nastajanja kvara i korektivno održavanje koje se vrši nakon šta se kvar dogodi, tj redoviti servis i korektivni servis (popravak).
Servis mjenjača je skuplji tj popravak
Preventivno održavanje oba imaju samo ulje u mjenjaču
A nekakakav potrošni dio, kao šta su lamele, je skuplji za EDC dosta više nego DSG
Kad smo već kod EDC mjenjača, kakvi su oni u praksi, koliko izdrže, na koliko km bi trebalo mijenjati ulje i sl?
Danas probao Škodu Karoq nekakvu sportline, i dalje je to sve samo Škoda, prepuno plastike, crno nebo ono najeftinije od vw koje ce se rasuti za koju godinu od sunca, samo gornji istrumenti u nekoj mekanijoj plastika gumi, sicevi neka polu kožurica ostalo sve bezveze i jeftinjara!
Iza ima mjesta za dvoje no ako je netko malo višlji smetat ce mu stupovi jer je nagnuto pa treci putnik tj onaj u sredini je u stiskavcu iako za noge ima mjesta jer sredisnaj konzola nije spojena s zadnjim sicem! Auto izgleda ogromno kao i vecina Suvova no mjesta vise manje za kurac.
Gepek takoder jer ima policu gore dakle nesto kao golf 4 iz 2000 kad ga natrpaš nebus ni muhu više iza vidio! Na prednji dio auta je otisla skoro polovica karoserije tako mi zgleda jer sam ga vidio i rastavljenog! Vrata mi se cine da su ok zabrtvljena s cak 3 brtve pa vjerujem da je damping vanjske buke ok na autoputu(to nisam probao)!
To je mozda veliko nekome od 50kg i 1.5m i s 3 čiuvave, samo velim! Bolje uzeti klasicnu limuzinu/hatchback/ ili ako se zeli extra mjesta definitivno karavana ili klasicnu Oktaviju i tome slicno.