mzopg sri 9.12.2020 17:37

Ekipa ima li smisla kupiti e-HDI (euro5) ili da zaboravim na to i gledam samo blueHDI (euro6). Ne bi htio krenuti na put pa da ispadne da je auto negdje baniran. 

Savjeti?

mzopg sri 9.12.2020 20:38
Čitatelj kaže...

Kupis benzinca i ne moras misliti o tome.

Taj model koji kćer želi u ponudi ima samo e-HDi i blueHDi. Novi nije opcija, samo polovni 3-4 god. star.

Čitatelj sri 9.12.2020 21:00

A po meni je stariji Euro5 bolji, sto je veci stupanj ekologije,

to imaju vise problema sa DPF-om i ostalim Eco smecima - placa ga vlasnik,

a na kraju ispade da za par godina ne smijes u puno gradova ni sa Euro6.

 

Zeleni su jaki u DE, zele cak odredjene gradove rijesiti kao u Svedskoj, da su samo Elektro-Zone.

 

Nista nije future-proof - automobil je trosak i gubitak, kupujes ga za danas i sad. Sta ce biti za 3-5 godina,

zna samo Merkelica i Putin. Al i HR ce dizela i plinasa biti jos 100 godina.

Memphis čet 17.12.2020 23:19
Igormaric kaže...

Bolji je euro 6 sa BlueHDI motorom jer koristi adBlue tekucinu koja cisti dpf i katalizator pa nema problem sa zacepljivanjem kao sto su imali prosli.

Ma glupost. Urea je samo da se zadovolji euro6 norma. Bolje sa što manje tih kereferka. Urea ti se zna kristalizirat pa onda još imaš komplikacija i sa time ... DPF se čisti na svakome ...

MasterNerdx pet 1.1.2021 11:48

Znam da je malo offtopic, na prošlom poslu u rent-a-caru sam imao više puta, skoro na dnevnoj bazi priliku voziti novi "blue" Megane i nekoliko puta "blue" Duster, odnosno verzije BlueDCI 115ks. Imam doma generaciju stariji Megane sa starim 1.5dci 110ks. I mogu reći da je taj BueDCI teška katastrofa, navodno ima 5ks više meni je kao da ima 20ks manje, odaziv nikakav, motor trom, mjenjač katastrofa. Znam da su Peugeot i Renault francuske kruške i jabuke ali oba 2 proizvođača imaju sličnu filozofiju i dosta slične motore, tako da bi ti preporučio da probaš oba, jer mene je Renault BlueDCI teško razočarao.

 

Što se tiče "baniranog auta" mislim da je EURO V još uvijek dozvoljem u većem dijelu EU, a vjerujem da će još biti koju godinu pošto trenutno na cesti ima puno EURO V vozila, što auta, kombija... I mislim da zabranom kompletne EURO V norme bi napravili veliki problem. Ako te tješi uvijek ćeš moći prodati taj auto na balkanu, tu neće doći do zabrana sljedećih 20godina haha 

 

*edit*

Što se tiče AdBlue-a, za mene je to teška pizdarija, 2 jakne sam si uništio tankajući ti zamućenu, ofarbanu vodu. Hvala na inovaciji, ali katalizator i DPF ću si sam očistit sa nekoliko jačih stiskanja gasa po autoputu. 

 

mzopg pet 1.1.2021 15:56

Uzeo na kraju e-HDi 1.6 115KS. Vozio sam ga kratko prije primopredaje i motor je više nego pristojan po pitanju ubrzanja i reagiranja, ugodno me iznenadio. Potrošnja je isto jako dobra 4-5l. Jedino što ima taj klasični dizel zvuk, ali nije ni to nekakva greda. Kćer je presretna s poklonom, a to mi je najbitnije.