
Auti - ultimativna tema


Molim sve ljude koji imaju renault clio benzinca s automatskim mjenjačem 5 do 10 godina starosti da napišu svoja iskustva
zanima me clio benzinac s motorom od 118 konja
mora biti automatik jer bi ga vozila osoba s invaliditetom
hvala

Ima li netko iskustva sa aftermarket sustavima za daljinsko paljenje auta? Mazda u Amerika to nudi tvornički ugrađeno ali u EU je zabranjeno zbog zaštite okoliša.
Prvi za koji sam nekaj pročitao je Compustar za oko 300$ al oni su US based pa sam išao tražit dalje i našao kod nas Pandora Smart Pro. Košta govno soma eura plus ugradnja al opet jeftinije od webasta koji je u ovlaštenom preko 3000€. Valjda postoji jeftinija varijanta..
Uzeo sam rabljenu CX5, još je pod garancijom te sa njom aktivnu opciju da preko My Mazda app mogu vidjet di sam ostavio auto, koliko goriva imam i javi mi ak sam zaboravil zaključat vrata pa i to mogu daljinski nebitno di se nalazim. Fora fičr al kad sam pročital da se naplaćuje 10€ mjesečno, ne hvala. Kad istekne neću produljivat. Ameri bar za 10$ dobiju i to daljinsko paljenje/gašenje.

Ima li netko iskustva sa aftermarket sustavima za daljinsko paljenje auta? Mazda u Amerika to nudi tvornički ugrađeno ali u EU je zabranjeno zbog zaštite okoliša.
Prvi za koji sam nekaj pročitao je Compustar za oko 300$ al oni su US based pa sam išao tražit dalje i našao kod nas Pandora Smart Pro. Košta govno soma eura plus ugradnja al opet jeftinije od webasta koji je u ovlaštenom preko 3000€. Valjda postoji jeftinija varijanta..
Uzeo sam rabljenu CX5, još je pod garancijom te sa njom aktivnu opciju da preko My Mazda app mogu vidjet di sam ostavio auto, koliko goriva imam i javi mi ak sam zaboravil zaključat vrata pa i to mogu daljinski nebitno di se nalazim. Fora fičr al kad sam pročital da se naplaćuje 10€ mjesečno, ne hvala. Kad istekne neću produljivat. Ameri bar za 10$ dobiju i to daljinsko paljenje/gašenje.
Ja sam u Audi A4 B9 ugradio smrat pro u sarajevu za 600 eur. Odlicna stvar. rece mi lik da me daljinsko paljenje kosta jos 100 EUR i da se ubaci neka kutija u koji stavis kljuc da bi mogao daljinski upaliti auto i da se ne unistava kljuc. Meni to ne treba ali ima mogucnost... SVe ostalo radi perfektno. Zatvori prozore i zakljuca auto kad se odmakne. Mozes otkljucati auto sa telefona itd...Samo za smart pro radi komunikacije trebas imati sim karticu u sistemu i placati pretplatu na nju kod bilo kojeg operatera.... Mene to kosta 7 eur mjesecno i to su sva davanja. Prema pandori nemas nikakvih obaveza a ima i web stranicu i mobilnu aplikaciju za alarm....

Ima li netko iskustva sa aftermarket sustavima za daljinsko paljenje auta?
Ja sam u Audi A4 B9 ugradio smrat pro u sarajevu za 600 eur. Odlicna stvar. rece mi lik da me daljinsko paljenje kosta jos 100 EUR i da se ubaci neka kutija u koji stavis kljuc da bi mogao daljinski upaliti auto i da se ne unistava kljuc. Meni to ne treba ali ima mogucnost... SVe ostalo radi perfektno. Zatvori prozore i zakljuca auto kad se odmakne. Mozes otkljucati auto sa telefona itd...Samo za smart pro radi komunikacije trebas imati sim karticu u sistemu i placati pretplatu na nju kod bilo kojeg operatera.... Mene to kosta 7 eur mjesecno i to su sva davanja. Prema pandori nemas nikakvih obaveza a ima i web stranicu i mobilnu aplikaciju za alarm....
Na Mazdi imam opciju da se zaključa čim se odmaknem od auta, to mi je top. S druge strane, već jako dugo nemaju opciju spuštanja šajbi sa daljinskim i to mi fali recimo. Prioritet mi je daljinsko paljenje, zimski period da zagrije auto i motor te otopi šajbe u tih desetak minuta dok se spustim pred zgradu zato jer uvijek idem na knap a prek ljeta da upali klimu u autu. Onak, to je nešto za kaj mi ne bi bilo žao dat novce al na forumima se najviše piše o tom Compustaru koji kod njih košta 300$ i kusur i onda tu kod nas odrape sa soma eura za Pandoru.
Kaj se kartice tiče, mislim da bi multisim opcija bila ok za u auto. Još neću ništa dok je auto pod garancijom al čim istekne idem na to.

Ima li netko iskustva sa aftermarket sustavima za daljinsko paljenje auta?
Ja sam u Audi A4 B9 ugradio smrat pro u sarajevu za 600 eur. Odlicna stvar. rece mi lik da me daljinsko paljenje kosta jos 100 EUR i da se ubaci neka kutija u koji stavis kljuc da bi mogao daljinski upaliti auto i da se ne unistava kljuc. Meni to ne treba ali ima mogucnost... SVe ostalo radi perfektno. Zatvori prozore i zakljuca auto kad se odmakne. Mozes otkljucati auto sa telefona itd...Samo za smart pro radi komunikacije trebas imati sim karticu u sistemu i placati pretplatu na nju kod bilo kojeg operatera.... Mene to kosta 7 eur mjesecno i to su sva davanja. Prema pandori nemas nikakvih obaveza a ima i web stranicu i mobilnu aplikaciju za alarm....
Na Mazdi imam opciju da se zaključa čim se odmaknem od auta, to mi je top. S druge strane, već jako dugo nemaju opciju spuštanja šajbi sa daljinskim i to mi fali recimo. Prioritet mi je daljinsko paljenje, zimski period da zagrije auto i motor te otopi šajbe u tih desetak minuta dok se spustim pred zgradu zato jer uvijek idem na knap a prek ljeta da upali klimu u autu. Onak, to je nešto za kaj mi ne bi bilo žao dat novce al na forumima se najviše piše o tom Compustaru koji kod njih košta 300$ i kusur i onda tu kod nas odrape sa soma eura za Pandoru.
Kaj se kartice tiče, mislim da bi multisim opcija bila ok za u auto. Još neću ništa dok je auto pod garancijom al čim istekne idem na to.
Pandora je puno vise od daljinskog paljenja. Ja sam je uzeo jer mogu blokirati auto bukvalno sa bilo kojeg telefona. Dojava na sms, auto te pozove i sl. Notifikacije za bilo sta. Od udarca do dolijevanja goriva. Vrhunski alarm. Token ti moze biti njihov privjesak, telefon, smart watch. Maltene bilo sta sa BT. A uz to i daljinsko paljenje azta. Sve funkcije ti ostaju jedino trag da imam alarm jeste da auto prijavi na dijagnostici povecanu potrosnju struje kad je auto ugaseno. Ali ti alarm uredno prijavi pad napona na akumulatoru tako da te nikad ni to nece iznevjeriti. Ja sam prezadovoljan alarmom....Ja bukvalno kad stanem pritisnem dugme za gasenje i zatvorim vrata. Auto odradi sve ostalo. Povuce rucnu prebaci mjenjac u P, podigne prozore i zakljuca auto....Jedino sto bih volio jeste da otvaranje gepeka deaktivira alarm ali koliko mi rekose za to nema lijeka. i da to nije do alarma vec do auta. Malo se treba naviknuti da prvo stavis ruku iza kvake na nekim vratima pa onda otvoris gepek. Ali i to samo ako rucno otkljucavas gepek. Ako ga otvaras daljinski deaktivira alarm uredno....

Mogu ti reci svoje iskustvo sa paljenjem auta na daljinu prek aplikacije. Moj je to imal odma u startu i nist ne placam. Radi se o Fordu S-Max Hybridu.
Uglavnom, fora opcija ali ju ne koristim. Kad ga upalim prek aplikacije, radi max 5min i onda se auto ugasi tak da nije da ces na nekim nizim temperaturama, gdi su ti stakla zamrznuta, ugrijat motor a i rekli mi da ne pretjerujem s tim pa sad nisam skuzil da li ima ogranicenje od 3 paljenja u 1h ili ne, nisam isprobaval. Jer ako se ugasi nakon 5min a ja ga palim konstantno ne zvuci mi to bas nekaj zdravo za auto. E sad, kak je sa nekim aftermarket sustavima neznam.
Znaci, kad je zima, frajer popali sve na max, od grijaca volana, siceva, grijano prednje staklo(znaci grijac u staklu a ne samo puhanje toplog zraka) i klimu. Bude toplije ako uletis u auto i prednje staklo ako je bilo zamrznuto bude ok za sa brisacima povuci iako opet ovisi kolko je zamrznuto. Ako dodjes nakon 5min, kad upalis auto, sve bude upaljeno pa moras gasit :D
Kad je ljeto, shema je obrnuta, popali klimu i klimatizirana sjedala na hladjenje ali realno, cisto bacanje love. Po ljeti, sjednem u auto, spustim sva 4 prozora i za 1min mi je temp u autu ok.
Tak da, neki zakljucak, fora za po zimi ako nist drugo a ono zbog odmrzavanja prednjeg stakla dok po ljeti bzvze al u pravilu cjelokupni dojam mi je onak nekakav meeeh osjecaj i ne koristim tu opciju. OK jedan od razloga je i taj da je auto garaziran. Rijetko bude negdi na smrzavici pa da zamrzne prednje staklo, i opet bude hladno i u garazi ili kad sam na poslu vani po zimi, al ne palim ga na daljinu.

Kod Forda se moze ugasiti da ne gasi auto nakon 5min bez aktivnosti.

E to neznam :) nisam previse istrazival

Ja bukvalno kad stanem pritisnem dugme za gasenje i zatvorim vrata. Auto odradi sve ostalo. Povuce rucnu prebaci mjenjac u P, podigne prozore i zakljuca auto....
ja bukvalno sam povučem ručnu (ako hoću), podignem prozore i kliknem na ključ da zaključa auto
da platim 600 eura + pretplatu od 7e mjesečno za to, osjećao bi se kao budala

Ima netko iskustva s dvostupnim dizalicama? Više za hobi primjenu u garažu gledam, pa ako ima neko neku marku za preporučit i za na što obratiti pažnju.

kaj će ti za hobi dizalica od 5k eura

ma ne gledam od 5k, polovne se krecu 1200€-1500€ novih ima po 1800€-2000€. Škaraste su oko 5k

ma ne gledam od 5k, polovne se krecu 1200€-1500€ novih ima po 1800€-2000€. Škaraste su oko 5k
Ne uzimaj škarastu, ez je za dignut auto, ali većinu auta noćna mora basic servis napraviti(loše smješteni filteri nafte), a kamoli skidati most/rezervar, itd... Ja isto uzimam dizalicu uskoro, gledam dvostupne isto do 2-2.5k €...

Da, ona je prvo bila opcija kao vise mjesta u garazi, ali sam odustao i odlucio se za dvostupnu.
Koje gledas? Ja sam limitiran na jednofazne jer nemam trofaznu struju spojenu. Pitam jer ono nije ti svejedno uzet bilo sto kad ti je auto od 1500kg iznad glave i moze pasti na tebe.

Da, ona je prvo bila opcija kao vise mjesta u garazi, ali sam odustao i odlucio se za dvostupnu.
Koje gledas? Ja sam limitiran na jednofazne jer nemam trofaznu struju spojenu. Pitam jer ono nije ti svejedno uzet bilo sto kad ti je auto od 1500kg iznad glave i moze pasti na tebe.
Vjerovo ili ne, gledam uzeti hector/evert klasu dizalice u nekima od dućana tokić/ciak/ic. Isto monofazna, ovakav tip, naravno, i ova mi ulazi u uži krug. Piše da je 400v, ali je monofazna, nije 3~...

Ne može biti 400V i monofazna, to je trofazna dizalica.
https://gumi-major.hr/trgovina/brock-b26-sgvp-8x18/
Pise da su dostupne u vise dimenzija, sirina rupa, itd...
Upravo te SGVP, međutim stranica se ne može učitati.
EDIT: hvala, budem kupio od njih ako je to ta cijena, našao sam također ovdje
€262 https://www.gumelider.com.hr/marka-naplatci/brock/b26-130/8x18-et38-5x114-3-72-6-613332
€275 https://gume.hr/proizvod/brock-b26-sgvp-schwarz-glanz-voll-poliert/
Ovi ipak pretjeruju s cijenom od €362,16
https://www.zoll.hr/proizvod/alu-felge-18-5x1143-brock-b26-sgvp/